Onko ketään, joka olisi laittanut kestoripset, mutta ei tykännyt? Tai ei sopineet?

  • Viestiketjun aloittaja Emmii
  • Ensimmäinen viesti
No mä en tykännyt. Noin 8 kk pidin ja vaativat jatkuvaa huoltoa, siis välillä viikonkin välein, siihen kyllästyin ja nyt kun on saanut kasvatettua omat (menivät tosi huonoon kuntoon) takaisin kauniin kaartuviksi, niin tykkään, luonnollisen näköiset on paremmat mielestäni ehdottomasti.
 
Mulla oli lyhyimmät mahdolliset pidennykset ja silti ne hankasi silmälasien linsseihin niin että koko ajan olisi saanut olla harjaamassa ja se kulutti ja irrotti niitä. Oli ne todella nätit kun piilolinssit oli päässä mutta niistä mun silmät taas ärsyyntyy etten voi päivittäin käyttää.

Harmi sinänsä, tosi nätit ne oli.
 
0+0
Mulla oli vuoden ja en laittais takas, vaatii jatkuvaa huoltoa ja pysyy super nättinä vaa viikon. Kesti yli puolivuotta ennen kuin omat ripset olivat kasvaneet takaisin noiden poiston jälkeen.
Olihan ne hienot ei siinä mitään, mutta kaliiks tulee. Ehkä kesän voisin pitää, mutta siinä omat räpsyt kärsii.
 
"TiiTii"
Tyttärellä oli sellaiset. Olihan ne kauniit pari viikkoa kerrallaan, sitten piti jo huollattaa. Nopeuttihan ne aamurutiineita kun ei tarvinnut meikkailla! Mutta niihin upposi melkoinen määrä rahaa opiskelijan pienestä budjetista ja omat ripset kärsivät. Onneksi ymmärsi luopua ennen kuin lähti omat ripset ihan kokonaan. Itsellä on aina ollut pitkähköt, mutta hentoiset ja eri suuntiin sojottavat ripset. Kokeilin ripsipermistä ja se oli ihan ok, ripset kaartuivat kauniisti jonkun aikaa, mutta tuli aika kalliksi pikässä juoksussa. Sen jälkeen ostin työkaverini vinkistä ripsiseerumia (revitalash), aika kallis putkilo, mutta minulla riittänyt yli puoleksitoista vuodeksi, kun käytän vain yläripsiin. Ja minulla ainakin toimii, tuuheuttaa, tummentaa ja vahvistaa ripsiä, ei sojota enää ripset silmäkulmassa minne sattuu. Kiistelty aine, mutta itse olen tyytyväinen ja samoin tytär, joka on samalla aineella kasvatellut ripsensä ennalleen pidennysten jäljiltä.
 
Välillä
Itsellä ollut pidennykset monta kertaa. Välillä olen ollut tyytyväinen välillä en. Riippuu laittajasta ja ripsien pituudesta, paksuudesta jne. Jos en ole ollut tyytyväinen en ole mennyt samaan paikkaan uudestaan tai olen pyytänyt muuttamaan ripsiä. Välillä pidän tauon ja kasvatan omat ripset takaisin jotta vahvistuvat.

Laitan myös itse ripsiä sivutyönä. Mielestäni on kiva jos asiakas antaa palautetta ja sanoo, että kokeillaanko nyt vähän pidempi/lyhyempiä/ohkasempia. Ohkasimmillaan pidennykset ei ole paljoakaan omia ripsiä paksummat, mutta antavat pituutta. Ohkasemmat ja maltillisemman pituiset on myös kevyemmät eivätkä rasita omaa ripseä niin paljon.
Kaikkia asiakkaitani neuvon kuitenkin pitämään välillä taukoa pidennyksistä, mielelään jopa kuukauden tai ylikin. Jotkut ottavat neuvosta vaarin, toiset taas eivät.
 
Välillä
[QUOTE="vieras.";29594373]mulla oli pari kuukautta ja kyllä jo parin viikon jälkeen odotin että tippuvat pois. pisti silmiin jatkuvasti ne kannat yms[/QUOTE]

Väittäisin, että nyt olet käynyt huonolla laittajalla. Harmi.
 

Yhteistyössä