Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Se olis kp 14 ja dpo -1. Jes kierrot näyttää lyhenevän, vaikka eipä sillä muutaman päivän myöhäsemmällä niin väliä.. Lähete lähi ja pitäis yksityiseltä pyytää tutkimus tulokset kirjallisena niin eivät ala uudestaan niitä tekemään.. Odottelua vaan.

Mitäs muille?
 
Täällä odotetaan huomista lääkärin soittoa. Ahdistaa vähän. Joudun vaatimaan ja valittamaan ja oon huono siinä :( haluan kokeilla muutakin hoitoa tässä kun jonotan helsinkiin. Ja menkkoja ei kuulu. Huomen aamul testaan negan ni saan sanottua lääkärille samantien senki vastauksen.
 
Täällä on lomat pidetty ja palattu arkeen :) onnittelut plussanneille! Pinjamaarialle pahoittelut. Onneksi vointi jo parempi. Rankka kokemus varmasti ollut, huh.

Ja ei, ei ole täällä plussauutisia :( kolme taukokiertoa oli mut tulos nolla. Loman loputtua tehtiin kolmas inssi, josta nega. Ja nyt heti uuteen kiertoon aloitettiin ivf. Lääkitykset siis menossa. Yllättävän rauhallisin mielin ollaan. Tietysti pettynyt olo, et miks tän piti sittenkin mennä tähän asti. Miksei voinu onnistua niinku "kaikki muut"? Mutta toisaalta tiedetään ja lääkärilin sanoi et luomusti onnistuminen lähes 2v yrityksen jälkeen ei ole suuri, joten halutaan tää ivf katsoa. Sitten ei jää jossiteltavaa, ettei kokeiltu. Nyt kun vaan onnistuisi! Ja jos sieltä ivf:stä saisi vastauksia siihen, miksei tärppää. Onko soluissa jotain vikaa vai missä. Noh, jänniä aikoja elellään :) tsemppiä piinailijoille!
 
Kiitos Aanis. :) Nyt pidetään teille peukkuja!! :)

Joo piinailu on täydessä käynnissä. Dpo:t niin pienet ettei ainakaan raskausoireita pitäisi olla, mutta kaikkea löytyy kuulkaa. ;) dpo5 siis ja viime öinen uni ja kokovartalokuumotus viittaa kyllä selvästi raskauteen. Mieli on herkkä ja parit itkut ollu lähellä tänään. Alavatsatuntemuksia on välillä. Ja mitä näitä nyt on, väsymystä, ruokahalua, finnejä, valkkaria.. ;) Että ihan menkatkin voi olla tulossa. Testaamisen vois alottaa dpo 9-10 eli ti-ke.
 
Eilinen lääkäri soitto ei johtanut mihinkään. Ei saatu lähetettä helsinkii eikä mitää uutra lääkitystä. Clomifeni lopetettiin. Lääkäri ei ollu meifön oma joten ei uskaltanu tehdä meille mitään. Lupas maanantaina soittaa kunhan on puhunut meidän lääkärin kanssa. Paljastu myös että vasemmassa muniksessa on pcos... Ja tää ultraus on tehty maaliskuussa ja nyt mulle siitä vasta sanotaan.... Että endo ja pcos on yhtäku ei lapsia.... Siltä musta tuntuu :(
 
Mahtuu toki mandarii. Kurja, että tekin ootte joutunu pitkään toista toivomaan! Ootteko ajatellut mitää tutkimuksia teettää?

NeleLiis ompa ihme touhua :( Mites uus puhelu?

Pinjamaaria, toivo elää!! Jännää!

Täällä kp 8. Tylsää oottelua. Pe hoitojen suunnittelukäynti klinikalla ja ke meen naisten klinikalle näiden alavatsakipujen vuoksi.
 
Tervetuloa Mandarii. :) toivottavasti visiitti täällä jää lyhyeksi! Meillä poika 8/13, joka myöskin tärppäsi yk2. Kierto mulla käynnistyi päivälleen vuosi sitten, joten yk12 menossa. Toive raskaudesta on ollut 4/14 alkaen. Varhainen km 3/15 ja kohdunulkoinen 7/15. Samaa kysyn kuin Mamido, onko tutkittu mitään?
 
Tervetuloa mandarii :)

Lääkäri soitti iltapäivällä ja ilmotti meidän olevan siinä pisteessä et lähete helsinkiin inssiin... Nyt sitte jonotellaan sinne ha sinä aikana toivotaan ihmettä. Ei saatu femaria kokeiluun jonotus ajaksi.
Ihmettelen että täällä on proge raja 20 ja hussin sivuilla oli et ovulaatio on tapahtunu jos ylittää 25:eek:
 
Näköjään yk18 on nyt menossa, kun laskin. Tällä hetkellä kp21 ja ei oo kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Ovis ollut joko kp14 tai 15. Ovistestei tein muutamas kierros ja näytti oviksen juurikin aina joko kp14 tai 15. En oo nyt testei enää tehnyt, kun tunnistan oviksen melko hyvin.

Mä oon käynyt sillä ekal käynnil eli munasarjat ultrattiin ja mitä siihen nyt kuuluu. Ultran perusteel kaiken pitäs olla ok. Mulla myös kierto on melko säännöllinen 28-29 päivää. Mun pitäs nyt mennä verikokeisiin kun uus kierto alkaa ja miehestä pitäs ottaa näyte.

Onko teistä moni tääl hoidoissa?
 
Naistentautien klinikalla käyty. Mulla on adenomyoosi :( raskautuminen on luultavasti mahdollista mutta kiinnittyminen vaikeaa :( :( hoitona e-pillerit tai kohdun poisto. Että näin täällä. Synkissä vesissä uidaan :(
 
Kurjia uutisia mamido, paljon jaksamisia. :( Annettiinko teille raskautumisen suhteen minkäänlaisia lukuja, yksi lapsi kun kuitenkin löytyy niin onko uusi raskaus sitten kuinka todennäköinen?
Kiinnittymisongelmiinhan yleensä annetaan avuksi luget, puhuiko lääkäri että saisitte näitä käyttöön tukemaan raskautta?
Mullehan määrättiin nämä noihin ongelmiin, ja tukihoidoksi sitten rv12 saakka.
 
Kiitos mandarii ja surusilmät! Toi diagnoosi annettiin julkisella puolella. Huomenna ollaan menossa yksityisen klinikan hoitojen suunnittelukäynnille. Sitte varmaan saadaan paremmin tietoa miten toi kaikki vaikuttaa raskautumiseen jamitä tukikeinoja ois. Hyvä kuulla et jotain apuja vois olla! Huomenna viisaampia toivottavasti!
 
Höh Pinjamaaria!! Olisin jo kovin suomu teille pysyvän plussan! Jotain gynetarkastustako olit miettiny vai minkälaista?

Perjantaina selviö että se adenomyosiini heikentää kahdella tavalla mahiksia. Kiinnittyminen hankalaa ja kohtu ei tee oviksen aikana aaltomaista liikettä, joten simppojen perille pääsy vaikeutuu :( olin viikonlopun aika maissa. Nyt kp 15 ja ovisplussa. lyödään vielä päätä seinään ja yritetään ite. Seuraavasta kierrosta sitten letrozol-lääkitys kpt 2-6 ja sitten inssi. Suunnitelmis olis 1-4 inssiä sen mukaan miltä eka näyttää...
 
Nyt on taas semmonen fiilis, ettei meille toista lasta tule. No, eiköhän se fiilis muutu taas ovikseen mennessä. ;) Aion kyllä ostaa taas vehnänalkioöljyn ja greippejä ja tikuttaa ihan onnessani. ;)

11/14 ultrassa ja gynetarkastuksessa kaikki näytti hyvältä. Luteaali oli tuolloin vielä lyhyehkö ja lääkäri meinasi, että kaksi kiertoa ilman imetystä ja sitten tarvittaessa lääkitystä. Tammikuussa lopetin imetyksen, ihan turhaan. Kaduttaa. Luteaali on tosin ok. Mutta kaipaan imetystä.. Voi kun sais vielä oman pienen tissitakiaisen!

Niin mietin koittaisko hommata lähetettä lapsettomuuspolille. Kun tässä on kuitenkin raskaus jo muutamasti alkanut... Eihän nuo verikokeetkaan pahitteeksi ois..?
 

Yhteistyössä