PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lanetti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
Alkuperäinen kirjoittaja lanetti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
yankkie bar
ja siwasta sai ennen sellasta sinipakettista suklaata joka oli sellasta "huokosta". ihan käsittämättömän hyvää!
oisko ollut stratos suklaata..?? muistan kans ..
Joo, toi oli kanssa tämän herkkuper.seen herkkua!
mä löysin noita stratoksia n pari vuotta sitten yhestä karkkikaupasta.. oli ihan törkeen halpoja, 4 kpl/eurolla... ostin niitä muutamalla eurolla kerralla.. nyt en oo aikoihin nähnyt, ja omistajakin vaihtunut ko. kaupassa..
just niitä! sehän se nimi olikin.
 
Ingmannin Susette lakritsajäätelöä purkissa ei ole enää hetkeen löytynyt kylmäaltaista (enkä löytänyt ingmanin sivuiltakaan) :( . Oli mun herkkujäätelöä, siinä oikeasti maistui se lakritsa/salmiakkikastike!

Myös aiemmin mainitut Pirkan rommileivoskeksit oli oikeasti ihan sairaan hyviä :p . Niitä on kaivattu useampaankin kertaan!
 
Pempe 82
Ikävä ainaskin mustafa jäätelöä. Muistattekos sellaista valion vanhan ajan maitoa joka oli tyrnempää kuin punainen maito, muistaakseni ruskea purkki. Entäs mansikka eskimo puikot joissa oli punainen mansikkakuorrutus, ne vasta oli hyviä. nämä siis joskus -80 luvulla. sitten vähän uudempi, eikä niin kovin kaivattu muumi/pikku myy laku limppari..
 
Naapurin tyttö
On niin pitkä ketju että en jaksanut käydä kaikkia läpi. Mutta mulla tuli nämä mieleen:

Mums mums (ne oli sellaisia 3 tai 4 kapaleen pitkulaisessa pakkauksessa myytävät leivos-makeis kierukat, päältä suklaisia).

Peltirasiassa myytävät Strepsils-kurkkupastillit.

Meillä oli pienenä sellaista Vick´s:n tosi voimakkaan tuoksuista salvaa jota laitettiin nenän alle niin johan aukesi kaikki tukokset. Mä haistelin niitä aina ihan huvikseni.

Valiolla oli joitain vuosia sitten sellaista ihanaa tuorejuustoa joka oli oranssin punertavaa ja siinä taisi olla joku pippurinen pinta. Niistä löytyi sitten listeriaa ja sen koommin niitä ei tullut takaisin markkinoille. Harmi, oli tosi hyvää.

Fazerilla oli taas sellaista paahtoleipää jossa oli rusinoita mukana, aah ihania. Ei mennyt kaupaksi ja valmistus lopetettiin. Olisko ollut nimeltään jotain Kalifornian paahtoleipää tai jotain.

Joku kaipaili Jambo-suklaapatukoita. Hämärästi muistelisin että niissä oli sellainen kohu, että jostain erästä löytyi jotain matoja tai jotain ja sen takia ne otettiin pois myynnistä.
 
tiitu
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
joo ne rommileivoskeksit oli ihan sairaan hyviä!!
Ja mihin on hävinnyt Tom&Jerry-keksit? Ne, joiden mukana sai sellaisen pienen muovilelun paketissa?
Noita tom&jerry keksejä oon vasta ostanut ihan halpa-hallista. Eli niitä löytyy vielä. =) Noita rommileivoskeksejä mäki kaipaan kovasti!! Kerätäänkö nimiä adressiin niiden takas saamiseksi.. ;)
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Se DATE-merkkinen tuoksu :D
teininä lemppari oli se pinkki.

mie haluisin sitä oikeeta alkuperästä ananalimua..ei sitä light versiota vaan sitä kunnollista mutta ei sitä enää saa.

Ja se vihree palma limppari :p
roger rabbit jädet oli ihania ja bart simpsonit kanssa.
 
Naapurin tyttö
Sitten oli myynnissä ehkä 80 luvulla sellaista hiustenpuhdistuspulveria, jota tomutettiin tukkaan ja harjattiin. Sai näyttämään rasvasta kiiltävän kuontalon hieman mattamaisemmalta (eli puhtaammalta). Ei ihme että hävisi markkinoilta.
 
miina-
En oo ainakaa nähny enää missää sellasta Palmolivien suihkusaippuaa ( aivan taivaallinen tuoksu ), missä on sellanen pinkki tai ei ihan pinkki mut aika pinkki/punanen korkki ja muuten se pullo on valkonen. Siinä oli muistaakseni jotain ruusun häivähdystä ja sit jotain muuta siin tuoksussa! Siis se oli niin hyvä en tajuu miks se on lopetettu...!?
 

Yhteistyössä