PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Tuota Stratos-suklaata tais saada Kärkkäiseltä ehkä noin vuosi(..?) sitten. En tiedä saako vielä, en oo katsonu... (Voisinpa vilkasta kun ens viikolla käyn..) Virosta myöskin löysin muutama vuosi sitten. Sen jälkeen en oo sielä käynykään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Meillä oli pienenä sellaista Vick´s:n tosi voimakkaan tuoksuista salvaa jota laitettiin nenän alle niin johan aukesi kaikki tukokset. Mä haistelin niitä aina ihan huvikseni.
Juu, kyllä välistä kaipais taas "vikkiä nokkaan". :)
Tätä nyt myydään edelleen... Eikun apteekkiin vaan. Nyt on meidän 3v vuoro aina impata sitä :whistle: :D
 
t
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
vaaleanpunaista purkkaa mikä oli lyhyessä paksussa tuubissa, tuubi oli vaaleasävyinen ja korkki vaaleanpunainen
R-kioskilla oon nähny tuota myytävän vieläki.. En tosin oo maistanu maistuuko samalle ku ennen.
 
emma
Niitä ihanan ällömakeita tikkareita (punaisia,vihreitä ja keltaisia) missä oli tikun päässä aina joku liikennemerkki... Pluto, tiku ja taku, kaunotar ja kulkuri mehujäät.. raitatoffee..
 
voikukkanen


[/quote]

norjasta saa stratosta... ostan aina ku käydään vaippaostoksilla

:D [/quote]

Heippa sulle :)

Kun luin tätä ketjua, niin voi että miten alkasin kaivata tuota Stratosia!!! Se oli niiiiin ihanaa suklaata, että ei ole parempaa. Käytkö sinä usein siellä Norjassa? Voitaisiinko vaihtaa asiasta ajatuksia, olisi ihana saada kaveri, joka olisi niin kiltti että voisi vaikka lähettää sitä suklaata......? :)
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Oikeita pääkalloja.... |O Saa nykyään kahdenlaisia, mutta ei ne kummatkaan oo niitä oikeita, mitä sai n.20v sitten meidän lähikiskalta.... :kieh:
Mä oon myös kaivannut niitä!!!Ne maistu ihan taivaalliselle silloin kauan sitten, mä ostin aina lauantaisin niitä ja luin samalla Liisa Ihmemaassa - lehteä.. oi niitä aikoja!!
 
vieras
En tiiä onko mainittu, mutta herkkupuolelta kaipaan:

Roma-keksit
hubba bubba-salmiakki
ritariässä-karkit
Vaaleenpunanen kitara-jätski joka ritisi ja paukkui suussa
JeeJeet:t (joku sano et makuunissa on, mut ei oo aitoja)

Japp oli tullu taas kauppoihin, mutta ei ollut mun mielestä samanlaista kuin ennen. Jotenkin liian pehmeää ja mars-tyyppistä.
 
Mustafa jätski ja sit ne ruskeet tikkarit, sellaset lätykät joissa oli puolipyöree ohempi kohta siellä yläreunassa (oliks vähän vaikee selitys B) ), muistaaks kukaan niitä.
Finlandia olutta ja Mosse-autoja.
 
hyvää makumaasta salmiakkipussi :p :p . ei saa vissiinkään suomesta en oo ainakaan löytäny mut haaparannalta candy world:issa oli.

löytyyköhän enää snöre lakritsin makuista nauhaa mansikkaa ainakin löytyy vielä.
 

Yhteistyössä