Pitäisikö vaan unohtaa vai mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
mie
sä puhut ihmeen sievästi tästä naikkosesta, jos mulle ois käynyt näin niin käyttäsin kyllä "naikkosesta" ihan jotain muuta sanaa. Älä nyt vaan jää lasten takia tollaseen suhteeseen.
 
ap
Miestä alkoi kammoksuttaa nyt se että jos naikkonen onkin tullut raskaaksi.
Alkoi perumaan puheitaan siitä ettei lauennut. Ei muista enäää kuulemma kuinka asia on. Aikoo soittaa naikkoselle ja kysyä pillereistä jne. On raukka ihan paniikissa. Mut oikein silti sille et vähän nousee kylmänhiki.
 
jahas
Kuinka sä pystyt nieleen tommosen asian? Toinen nainen ja vielä melkein ihan lapsi!
Entä luottamus? Pelko perseen alla, että koska se taas menee ja pane toista. Suhde voi huonosti tulevaisuudess, vahtimista, utelua,muistuttamista,riitoja ja kuka kärsii eniten?
Lapsenne. Ne vaistoo sen kuitenkin.
Ja olikos se niin, että kun kerran pettää, niin helpommin toisenkin kerran? Varsinkin kun on anteeksikin asia saanut.
Mä itse en tohon suhteeseen jäis. Sen verran on itsekunnioitusta.
Maailmassa on yksinhuoltajia jo ennestään. Kyllä siihen niitä lisää mahtuu ja aina tulee toimeen jotenkin ja lapset kasvaa ja elämä helpottuu.
 
petetty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miestä alkoi kammoksuttaa nyt se että jos naikkonen onkin tullut raskaaksi.
Alkoi perumaan puheitaan siitä ettei lauennut. Ei muista enäää kuulemma kuinka asia on. Aikoo soittaa naikkoselle ja kysyä pillereistä jne. On raukka ihan paniikissa. Mut oikein silti sille et vähän nousee kylmänhiki.
Vai vielä raukka :LOL:
Eikä muista laukesko. Näinköhän on edes kesken lopettanu. Herää jo, ääliö. Miehes puheisiin ET VOI LUOTTAA.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
unoha,känniset sekoilee..mäki unohdin :xmas:

pettämistähä se on mut en jaksa vaivaa päätäni tollasella,muuten suhde hyvä niin mitäs noista,itsekin joskus sortunu samaan..
Siis kaikki mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa?
no melkeinpä niin,ainaki meillä..musta tulee ihan holtiton humalas,siks en ota ku himas ..ja ei käydä baareissa erikseen..selvinpäin taasen meistä kumpainenkaa ei kyksenis sellasenn..

Höpö höpö. Ihminen joka menettää kontrollin humalassa on oikeasti sitä mitä tekee. Ne rajoitteet vaan poistuu. Mitä järkeä tossa systeemissä on. Ei juoda kuin kotona, jos juodaan muualla, petetään. Miten noin voi elää?
no en mä ainaka ole sellanen oikeasti..ja käyään kyl josku erikseenki ..mut ei oo sitä tarv etta nykyää laukata kapakois siihe tahtii ku nuorempana..kyl voi elää näinkin :) mä päästäisin ukon baariin mut se ei taas mua..joten ollaan sit kotosalla tai kavereilla..
Suoraan sanottuna hirveeltä kuulostaa että on tiettyjä asioita joita ei normaaliin tapaan voi tehdä ettei vaan petä taas.
Jotenkin tuntuu, että ei tuommosessa suhteessa oikein luottamus pelaa jos ei "päästetä" jonnekin yksin. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä ja mun mielestä känni on tosi huono tekosyy. Ehkä se vaan tekee mukamas asiasta jotenkin helpommin hyväksytymmän kun on kännissä touhuillut, siis teidän suhteessa.

Mun mielestä suhteessa pitää olla luottamus puolin ja toisin, oltiin sitten yksin tai erikseen, kännissä tai selvinpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mies katuu tekosiaan kovasti. Omien sanojensa mukaan ei lauennut naikkosen sisään.
= veikkaisin et paskapuhetta

Oli kuulemma muutaman työnnön jälkeen alkanut kaduttamaan ja kovasti. Oli vain hakenut naikkoselta sitä samaa lämpöä, jota saa yleensä minultakin, mutta kun en ollut paikalla ja mies kovassa jurrissa oli sortunut toiseen.
= yrittää pelastaa tilanteen vetoamalla siihen, et oikeesti vaan kaipas sua mut kun et ollu siellä
Samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa.

Sukupuolitaudin voi saada yhdestäkin työnnöstä. Laita äijäs ainakin ihan ekaksi kaikkiin mahdollisiin testeihin. Se nöyryytys varmasti opettaa, ellei muuta niin ainakin kumin käyttöä.
Ja mitä jos se tyttö ei hae pillereitä ja äijällä karkasi vaikka ihan vähänkin siemeniä sisuksiin? Sittenhän miehelläsi onkin kaksi perhettä...

Ja epäilen, että miehes yrittää saada osan syyllisyydestä sulle, koska et ollut silloin paikalla kun miehes kaipasi sun lämpöä.

Kyllä meilläkin laskettais muutama työntö pettämiseksi.
Mut sun täytyy nyt itte miettiä miten suhtaudut siihen pettämiseen, pystytkö jatkaa elämää tämän miehen kanssa? Palaako luottamus? Tekeekö mies sen uudelleen...?
Tai tuleeko siitä nyt kostokierre, sähän voisit kans olla muutamien työntöjen kohteena jos mies ei ole juuri silloin paikalla ku alkaa tehä mieli. Ja silloinhan se on miehen vika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miestä alkoi kammoksuttaa nyt se että jos naikkonen onkin tullut raskaaksi.
Alkoi perumaan puheitaan siitä ettei lauennut. Ei muista enäää kuulemma kuinka asia on. Aikoo soittaa naikkoselle ja kysyä pillereistä jne. On raukka ihan paniikissa. Mut oikein silti sille et vähän nousee kylmänhiki.
Vai vielä raukka :LOL:
Eikä muista laukesko. Näinköhän on edes kesken lopettanu. Herää jo, ääliö. Miehes puheisiin ET VOI LUOTTAA.
:eek:

Kai se miehes on sen verran biologian tunneilla ollut koulussa, että on selvillä myös siitä että jopa niistä parista työnnöstä voi tulla tyttö raskaaksi! :whistle:
 
ap
Mies vaihtoi tekstareita naikkosen kanssa ja tunnusti lopulta että loppuun asti oli menty. Nainen EI syö pillereitä joten raskauskin mahdollinen.

Ei voi enää kuin itkeä. Miks ton miejhen piti mennä sotkemaan asiat näin?
Miten mun ja lasten nyt käy? Koko elämä romahti lopulliesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies vaihtoi tekstareita naikkosen kanssa ja tunnusti lopulta että loppuun asti oli menty. Nainen EI syö pillereitä joten raskauskin mahdollinen.

Ei voi enää kuin itkeä. Miks ton miejhen piti mennä sotkemaan asiat näin?
Miten mun ja lasten nyt käy? Koko elämä romahti lopulliesti.
Olipa kätevää, että sillä miehellä sattui olemaan naikkosen numerokin.
Ettei olisi tautikin. Ja lapsiakin tulossa.

Varmasti menivät loppuun asti, onhan 18v mimmi vähän eri ku reilu kolmekymppinen (?) kolmesti synnyttänyt nainen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies vaihtoi tekstareita naikkosen kanssa ja tunnusti lopulta että loppuun asti oli menty. Nainen EI syö pillereitä joten raskauskin mahdollinen.

Ei voi enää kuin itkeä. Miks ton miejhen piti mennä sotkemaan asiat näin?
Miten mun ja lasten nyt käy? Koko elämä romahti lopulliesti.
Eikä romahtanut, korkeentaan hetkellisesti! Viisas neuvo on nyt se, että jätät sen miehen. Varmasti olet onnellisempi ilman sitä.
 
ohhoh
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies vaihtoi tekstareita naikkosen kanssa ja tunnusti lopulta että loppuun asti oli menty. Nainen EI syö pillereitä joten raskauskin mahdollinen.

Ei voi enää kuin itkeä. Miks ton miejhen piti mennä sotkemaan asiat näin?
Miten mun ja lasten nyt käy? Koko elämä romahti lopulliesti.
Olipa kätevää, että sillä miehellä sattui olemaan naikkosen numerokin.
Ettei olisi tautikin. Ja lapsiakin tulossa.

Varmasti menivät loppuun asti, onhan 18v mimmi vähän eri ku reilu kolmekymppinen (?) kolmesti synnyttänyt nainen...
Aika tylysti sanottu tuo loppu. Meinaatko että se synnyttäneen naisen pillu on piloilla vai? Tiukkaa tavaraa se on, jos sen asian on huolehtinut kuntoon. Ja 18-vuotiaalla pimulla voi olla taidot vielä aika hakusessa. Että ei nyt lähdetä tuolle linjalle että aletaan AP:n mieltä entistä enemmän pahoittamaan.
 
Kotiäiti
Mun on pakko sanoa että samassa tilanteessa, noin pienten lasten kanssa, yrittäisin jatkaa avioliittoa. Yrittäisin edes, lasten vuoksi. Ja jos se juttu ei tuntuisi ihan mahdottoman ylitsepääsemättömältä. Ihmisestä se on kiinni mitä pystyy antamaan anteeksi ja unohtamaan. Jos ei pysty, niin sitten ei kannata jäädä kulisseihin roikkumaan vaan jatkaa elämään erillään... mieti siis pystytkö todella jättämään jutun taaksesi.

Kannattaisi kyllä miehen soitella sille hoidolleen, ei ole ehkä vielä myöhäistä katumuspillerille... vai onko, en muista nyt koska tää juttu tapahtui?
 
jahas
että näin on pullat uunissa!
Älä nyt ittees ala sääliin!!!
Hyvinhän sulla asiat on: on lapset,asunto, tuttujen ja sukulaisten tuki ja turva.
Taloudellinenkin puoli järjestyy paperisodan jälkeen.
Nyt ukko vaan mäelle pikimiten!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
petetty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies vaihtoi tekstareita naikkosen kanssa ja tunnusti lopulta että loppuun asti oli menty. Nainen EI syö pillereitä joten raskauskin mahdollinen.

Ei voi enää kuin itkeä. Miks ton miejhen piti mennä sotkemaan asiat näin?
Miten mun ja lasten nyt käy? Koko elämä romahti lopulliesti.
Eli jatkoi vielä valehteluaan jäätyään kiinni?
Petti ja sen päälle vielä valehteli. Eikä ajatellut teidän perhettä sen vertaa et olis kumia käyttäny.
Mun tapauksessa mies meni ulkoruokintaan vastaavassa tilanteessa. Huomasin et parempi ilman ku epäilyksen kanssa.
 
ap
Mies sai lähteä pihalle edes siksi aikaa että tuo kuopus herää päikkäreiltä. Lähdetään sitten vauvan kanssa mummolaan, jossa vanhemmat lapset jo ovat.
Pakko ottaa etäisyyttä tuosta äijästä.

Ja kai 18-vee typy nyt aina tällaisen 33 v just synnyttäneen äidin voittaa. Olis pitäny olla tekemättä lapsia, niin ei olis niin löysä ja paska muutenkin.
 
moonlightmom
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
unoha,känniset sekoilee..mäki unohdin :xmas:

pettämistähä se on mut en jaksa vaivaa päätäni tollasella,muuten suhde hyvä niin mitäs noista,itsekin joskus sortunu samaan..
Siis kaikki mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa?
no melkeinpä niin,ainaki meillä..musta tulee ihan holtiton humalas,siks en ota ku himas ..ja ei käydä baareissa erikseen..selvinpäin taasen meistä kumpainenkaa ei kyksenis sellasenn..

Höpö höpö. Ihminen joka menettää kontrollin humalassa on oikeasti sitä mitä tekee. Ne rajoitteet vaan poistuu. Mitä järkeä tossa systeemissä on. Ei juoda kuin kotona, jos juodaan muualla, petetään. Miten noin voi elää?
no en mä ainaka ole sellanen oikeasti..ja käyään kyl josku erikseenki ..mut ei oo sitä tarv etta nykyää laukata kapakois siihe tahtii ku nuorempana..kyl voi elää näinkin :) mä päästäisin ukon baariin mut se ei taas mua..joten ollaan sit kotosalla tai kavereilla..
Suoraan sanottuna hirveeltä kuulostaa että on tiettyjä asioita joita ei normaaliin tapaan voi tehdä ettei vaan petä taas.
Jotenkin tuntuu, että ei tuommosessa suhteessa oikein luottamus pelaa jos ei "päästetä" jonnekin yksin. Aikuinen ihminen tekee itse päätöksensä ja mun mielestä känni on tosi huono tekosyy. Ehkä se vaan tekee mukamas asiasta jotenkin helpommin hyväksytymmän kun on kännissä touhuillut, siis teidän suhteessa.

Mun mielestä suhteessa pitää olla luottamus puolin ja toisin, oltiin sitten yksin tai erikseen, kännissä tai selvinpäin.
tässähä me sitä luottamusta koitetaan takas saada....ja ku mustasukkaista sorttii kumpainenkin...niin...parempi näin toistaseks

 
yx
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
 
Rouva
Hyi helvetti, yök yök yök yök.... mikä oksettava mies.

Ei tosiaan olis asiaa mun luo takasi tuollasen jälkeen. Mies on nöyryyttänyt sua kaikkien tuparivieraitten nähden, kuinka voit edes harkita antavasi anteeksi? Vai luuletko, etteivät muut vieraat tiedä, mitä äijäs on tehnyt?

Millainen oksettava sika äijä ensinnäkkään alkaa hinkkaan hitaita tytön kanssa, joka ikänsä puolesta voisi olla hänen tyttärensä? Yök.

Millaisen miehenmallin tuollainen kuvottava retale voi antaa lapsillesi?

Joo, lapsia pitää ajatella, eikä hätiköiden erota, mutta tässä tapauksessa ajattelisin kyllä itseäni, ihan mihin tahansa ei lastenkaan vuoksi tarvitse alistua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
eniten mua tässä jutussa ihmetyttää se, että jos mies kerran pani sitä tyttöä, niin miksei kertonu suoraan tai sit salannu koko asiaa?? luuliko se, että sillä on oikeesti jotain vaikutusta, vetääkö muutaman työnnön vai loppuun asti.. siis pettämisnäkökulmasta.

ja jos se tosiaan nyt vasta alkoi pelkäämään raskauden/taudin mahdollisuutta, eikä tajunnu ilman sua niiden olevan mahdollisia, niin... hohhoijaa.
yllensä ihmetyttää, että kertoi muutamista työnnöistä ja sitten yht'äkkiä tunnustaa ja tekstailee... taitaa olla provo koko juttu. Miten joku kehtaa keksiä tälläisia? Ja jos on totta, niin miksi mies yksin pippaloissa. Mä en päästäisi miestäni yksin tollasiin juhliin, vaikka luotankin häneen.
siis luotat miehees, mut et silti päästäis häntä tupareihin ? siis mitä ? mikset ?
 
edelleen vaimo
mun mies joskus oli yötä pois kotoa, jäi kiinni että oli ollut naisen luona joka oli mun sillonen "ystävä"
kävin keskustelemassa naisen kanssa ja tietty puhuin miehen kanssa myös, selvisi etteivät olleet menneet sänkyyn asti vaan mieheni oli sammunut, joten jatkoimme liittoa, nainen ei kuulu enää ystäviini, miehelle annoin anteeksi mutten koskaan unohda
 

Yhteistyössä