Pitäisikö vaan unohtaa vai mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mies katuu tekosiaan kovasti. Omien sanojensa mukaan ei lauennut naikkosen sisään.
= veikkaisin et paskapuhetta

Oli kuulemma muutaman työnnön jälkeen alkanut kaduttamaan ja kovasti. Oli vain hakenut naikkoselta sitä samaa lämpöä, jota saa yleensä minultakin, mutta kun en ollut paikalla ja mies kovassa jurrissa oli sortunut toiseen.
= yrittää pelastaa tilanteen vetoamalla siihen, et oikeesti vaan kaipas sua mut kun et ollu siellä
Ihan paskapuhetta, vaikka olis missä sikajurrissa niin toista ei mennä pettämään ja siihen ei mitkään selitykset auta. En pystyisi ikinä luottamaan ja silloin ei ole mitään järkeä suhdetta eikä liittoa jatkaa. Pohja on mennyt silloin yhteiseltä elämältä.
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
unoha,känniset sekoilee..mäki unohdin :xmas:

pettämistähä se on mut en jaksa vaivaa päätäni tollasella,muuten suhde hyvä niin mitäs noista,itsekin joskus sortunu samaan..
Siis kaikki mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa?
no melkeinpä niin,ainaki meillä..musta tulee ihan holtiton humalas,siks en ota ku himas ..ja ei käydä baareissa erikseen..selvinpäin taasen meistä kumpainenkaa ei kyksenis sellasenn..

Höpö höpö. Ihminen joka menettää kontrollin humalassa on oikeasti sitä mitä tekee. Ne rajoitteet vaan poistuu. Mitä järkeä tossa systeemissä on. Ei juoda kuin kotona, jos juodaan muualla, petetään. Miten noin voi elää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
unoha,känniset sekoilee..mäki unohdin :xmas:

pettämistähä se on mut en jaksa vaivaa päätäni tollasella,muuten suhde hyvä niin mitäs noista,itsekin joskus sortunu samaan..
Siis kaikki mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa?
no melkeinpä niin,ainaki meillä..musta tulee ihan holtiton humalas,siks en ota ku himas ..ja ei käydä baareissa erikseen..selvinpäin taasen meistä kumpainenkaa ei kyksenis sellasenn..
Sillälailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko sun kannalta mitään väliä laukesko miehes vai ei? Pettänyt sua törkeesti, ja vielä lähisukulaisensa kanssa! Miten ihmeessä tuommoseen voi luottaa, pettää sua sukulaisensa kanss ajoka vielä ihan teini! Taidatte olla pikkusen yksinkertasta väkee! Et sä ole aina miestäs vahtimassa ja saatavlilla jos sitä alkaa panettamaan.
eiks se ollu miehen kaverin serkku..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko sun kannalta mitään väliä laukesko miehes vai ei? Pettänyt sua törkeesti, ja vielä lähisukulaisensa kanssa! Miten ihmeessä tuommoseen voi luottaa, pettää sua sukulaisensa kanss ajoka vielä ihan teini! Taidatte olla pikkusen yksinkertasta väkee! Et sä ole aina miestäs vahtimassa ja saatavlilla jos sitä alkaa panettamaan.
eiks se ollu miehen kaverin serkku..
Joo miehen kaverin serkku tai joku sukulainen kuitenkin.

Kovasti mies yrittää koko ajan tehdä sovintoa. Äskenkin kun vanhimmat lapset lähti mummolaan ja kuopus päikkäreille olisi mies halunnut todistaa rakkauttaan makuuhuoneessa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko noilla työntöjen määrällä joku vaikutus tähän asiaan :D
Samaa mietin :D. Mä en nyt usko tätä juttua kyllä hetkeäkään. Entä missä on sen typyn oikeudet, eikö miehen ois herrasmiehenä pitänyt hoidella hänet loppuun asti kuitenkin? :saint:
Ei ole sen kummempaa vaikutusta kuin että kesken kaiken alkoi kaduttaa kun muisti minun olemassaoloni. Ja kai sitä saa kuka vain jättää kesken?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko noilla työntöjen määrällä joku vaikutus tähän asiaan :D
Samaa mietin :D. Mä en nyt usko tätä juttua kyllä hetkeäkään. Entä missä on sen typyn oikeudet, eikö miehen ois herrasmiehenä pitänyt hoidella hänet loppuun asti kuitenkin? :saint:
Ei ole sen kummempaa vaikutusta kuin että kesken kaiken alkoi kaduttaa kun muisti minun olemassaoloni. Ja kai sitä saa kuka vain jättää kesken?
Joo saa. Mutta jos olis minun mies niin se, että on moiseen tilanteeseen halunnut, riittäisi tiedoksi minulle. Mua niin ihmetyttää nää naiset jotka suunnilleen päätä silittää ja lohduttaa kun miehellä on ns. katumus päällä. Kun kyllä se Paavo katuu ja olin tullut siinä työnnellessä mieleen! :headwall:
 
moonlightmom
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
unoha,känniset sekoilee..mäki unohdin :xmas:

pettämistähä se on mut en jaksa vaivaa päätäni tollasella,muuten suhde hyvä niin mitäs noista,itsekin joskus sortunu samaan..
Siis kaikki mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa?
no melkeinpä niin,ainaki meillä..musta tulee ihan holtiton humalas,siks en ota ku himas ..ja ei käydä baareissa erikseen..selvinpäin taasen meistä kumpainenkaa ei kyksenis sellasenn..

Höpö höpö. Ihminen joka menettää kontrollin humalassa on oikeasti sitä mitä tekee. Ne rajoitteet vaan poistuu. Mitä järkeä tossa systeemissä on. Ei juoda kuin kotona, jos juodaan muualla, petetään. Miten noin voi elää?
no en mä ainaka ole sellanen oikeasti..ja käyään kyl josku erikseenki ..mut ei oo sitä tarv etta nykyää laukata kapakois siihe tahtii ku nuorempana..kyl voi elää näinkin :) mä päästäisin ukon baariin mut se ei taas mua..joten ollaan sit kotosalla tai kavereilla..

 
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
unoha,känniset sekoilee..mäki unohdin :xmas:

pettämistähä se on mut en jaksa vaivaa päätäni tollasella,muuten suhde hyvä niin mitäs noista,itsekin joskus sortunu samaan..
Siis kaikki mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa?
no melkeinpä niin,ainaki meillä..musta tulee ihan holtiton humalas,siks en ota ku himas ..ja ei käydä baareissa erikseen..selvinpäin taasen meistä kumpainenkaa ei kyksenis sellasenn..

Höpö höpö. Ihminen joka menettää kontrollin humalassa on oikeasti sitä mitä tekee. Ne rajoitteet vaan poistuu. Mitä järkeä tossa systeemissä on. Ei juoda kuin kotona, jos juodaan muualla, petetään. Miten noin voi elää?
no en mä ainaka ole sellanen oikeasti..ja käyään kyl josku erikseenki ..mut ei oo sitä tarv etta nykyää laukata kapakois siihe tahtii ku nuorempana..kyl voi elää näinkin :) mä päästäisin ukon baariin mut se ei taas mua..joten ollaan sit kotosalla tai kavereilla..
Suoraan sanottuna hirveeltä kuulostaa että on tiettyjä asioita joita ei normaaliin tapaan voi tehdä ettei vaan petä taas.
 
jahas
eikös ukkos olis myös kannattanut ajatella lapsiaan ja vaimoaan ennen kuin kalunsa uitti?
Turha sitä on sun sanoa,että ajattelet myös lapsia,kun ei ukkoskaan.
Niin, ja eihän se ookkaan tarvinnu kun muutaman työnnön ja voi olla jo pullat typyllä uunissa.
Hyi v mikä ukko.Mäelle minäkin sen laittaisin.
 
mie
sitä minäkin tässä mietin, että eipä paljon miehesi lapsia ja sinua sillä hetkellä ajatellut,miksi sinä uhrairit koko elämäsi ajattelemalla ettet SINÄ vie lapsiltasi isää, kyllä se mies on ihan itse yksinään sen tehnyt. Mikäs siinä jos pystyt elämään asian kanssa, että ukko petti sinua, minä en sellaiseen pystyisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jahas:
eikös ukkos olis myös kannattanut ajatella lapsiaan ja vaimoaan ennen kuin kalunsa uitti?
Turha sitä on sun sanoa,että ajattelet myös lapsia,kun ei ukkoskaan.
Niin, ja eihän se ookkaan tarvinnu kun muutaman työnnön ja voi olla jo pullat typyllä uunissa.
Hyi v mikä ukko.Mäelle minäkin sen laittaisin.
Olis, mutta ajatteli vasta kesken kaiken.
Vähän vaikea olis kyllä heittää ukko mäkeen, sillä itse joutuisin aika moiseen liemeen. Yksinhuoltajana 6v, 3v ja 1kk lapsille. Ei omia säästöjä jne.
Saa kyllä mies ottaa selvää käyttääkö naikkonen pillereitä. Jäi vaivaamaan tuo mahdollinen raskauskin vielä..
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Mies oli ollut kaverinsa tupareissa, joissa paikalla myös miehen kaverin serkkulikka (18 vee). Olivat sitten mies ja tämä neitokainen tanssineet hitaita melkoisessa tuiterissa ja lähentyneet sen verran, että olivat vetäytyneet muista erilleen. Miehen kertoman mukaan hän ei ollut kuin tehnyt muutaman työnnön naisen sisällä, kun omatunto oli kolkuttanut ja homma jäänyt siihen.
Itseäni häiritsee jo nämä muutamat työnnöt paljaaltaan. Mieheni kuitenkin jo 35, joten olis pitänyt olla enemmän älliä päässä.
Tekeekö joku niitä työntöjä vaatteetkin päällä,,jessus :LOL:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jahas:
eikös ukkos olis myös kannattanut ajatella lapsiaan ja vaimoaan ennen kuin kalunsa uitti?
Turha sitä on sun sanoa,että ajattelet myös lapsia,kun ei ukkoskaan.
Niin, ja eihän se ookkaan tarvinnu kun muutaman työnnön ja voi olla jo pullat typyllä uunissa.
Hyi v mikä ukko.Mäelle minäkin sen laittaisin.
Olis, mutta ajatteli vasta kesken kaiken.
Vähän vaikea olis kyllä heittää ukko mäkeen, sillä itse joutuisin aika moiseen liemeen. Yksinhuoltajana 6v, 3v ja 1kk lapsille. Ei omia säästöjä jne.
Saa kyllä mies ottaa selvää käyttääkö naikkonen pillereitä. Jäi vaivaamaan tuo mahdollinen raskauskin vielä..
Luulen että sulla olisi siltikin helpompaa yhna, entä rahojen ja tollasen ukon kans, ei jessus. On sulla kyllä ukko jos kehtaa kinuta sänkyhommia suurinpiirtein heti kotiuduttuaan panemasta muita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Mies oli ollut kaverinsa tupareissa, joissa paikalla myös miehen kaverin serkkulikka (18 vee). Olivat sitten mies ja tämä neitokainen tanssineet hitaita melkoisessa tuiterissa ja lähentyneet sen verran, että olivat vetäytyneet muista erilleen. Miehen kertoman mukaan hän ei ollut kuin tehnyt muutaman työnnön naisen sisällä, kun omatunto oli kolkuttanut ja homma jäänyt siihen.
Itseäni häiritsee jo nämä muutamat työnnöt paljaaltaan. Mieheni kuitenkin jo 35, joten olis pitänyt olla enemmän älliä päässä.
Tekeekö joku niitä työntöjä vaatteetkin päällä,,jessus :LOL:
Kortsua ei ollut kumpikaan hoksannut käyttää. Sitä tarkoitin.
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko sun kannalta mitään väliä laukesko miehes vai ei? Pettänyt sua törkeesti, ja vielä lähisukulaisensa kanssa! Miten ihmeessä tuommoseen voi luottaa, pettää sua sukulaisensa kanss ajoka vielä ihan teini! Taidatte olla pikkusen yksinkertasta väkee! Et sä ole aina miestäs vahtimassa ja saatavlilla jos sitä alkaa panettamaan.
eiks se ollu miehen kaverin serkku..
Joo miehen kaverin serkku tai joku sukulainen kuitenkin.

Kovasti mies yrittää koko ajan tehdä sovintoa. Äskenkin kun vanhimmat lapset lähti mummolaan ja kuopus päikkäreille olisi mies halunnut todistaa rakkauttaan makuuhuoneessa.
Ei tuolla tavalla todisteta rakkautta. Luuleeko se et nussimalla saa anteeks? Niinhän se liemeen joutuki. Olis ajatellu ennen kikkelin uittelua asiaa. hyi vee.
 

Yhteistyössä