Pohdiskelen taas huutonetistä?

No jos on niin se voi vaikka mulle sen sanoa suoraan niin laitan huivin silmille etten katso myyjän päin mutta katson vain että onko tuotteet samoja ;). Kohta varma ihmiset eivät jaksa edes liikua missään, kun kaikki heitä näy :D. Ehkä parasta olla myymättä, jos ei tuotteista saa kuvia eikä myyjä saa nähdä.
Tuotteita saa myydä vaikka ei haluaasi tavata kasvotusten etkä sä voi sitä mitenkää estää vaikka kuinka jankkaasit. Kuvia on toki järkevää laittaa.
 
"ehkäpä"
Tähän avaukseen olisi siis ollut oikea ja aloittajaa miellyttävä vastaus tällainen: "Ihan totta, tosi kummallista, ettei raha kelpaa, kyllä sitä pitäisi ymmärtää olla kotona tai sopia heti paikka ostajan mielen mukaan, kun kerran isosta summastakin on kyse, oliko se nyt 2 tonnia? Paljon rahaa! On suomalaiset kummallisia! Onneksi sinä sentään tiedät miten asioiden pitäisi olla. Joku lakimuutos olisi kyllä tarpeen, olet aivan oikeassa. Hyvä kun otit asian esille, sillä olet niin oikeassa. Mainitsinko, että olen kanssasi samaa mieltä ja että olet oikeassa? Siis niin oikeassa."
 
Toisille meistä vaan kaikki on normaalia vaikeampaa. Ihan kaikki.







Enkä tarkoita tällä tuota myyjää….
No tuntu että on. Olen muutenkin huomannut että ihmiset tuntu laitavat nykyään vaikka mitään päähäänkin, pipoja ja vielä huppuja päälle, kasvattavat partoja, ihan niin kuin hei olen turvassa, kukaan mua ei näe. Mulla oli yks tuttu, ei mikään läheinen, mutta sillä on ollut ja on edellenkin jotain mielenterveysongelmia, sekä se tykkää kasvata ison partan siksi kun hän ajattele että partan takia on jotenkin huomamaton. Siis what, oikeasti? Mä en ainakaan voi käsittää sellaista ja varma olisin seonnut jo, jos mun ajatusmaailma olisi mennyt noin pahaan suntaan.
 
"melena"
Tuotteita saa myydä vaikka ei haluaasi tavata kasvotusten etkä sä voi sitä mitenkää estää vaikka kuinka jankkaasit. Kuvia on toki järkevää laittaa.
No mutku ihan kamala tämä suomi jos senttän yrittäjä ole enkä todellakaan köyhä. No huh-huh pitää karsia pois kaikki tuollainen kateellinen selkäänpuukkottaja en voi kyllä ymmärtää vaikka kuinkaa kalliista tuotteesta olis kysymys.
 
haastetta kerrakseen
No tuntu että on. Olen muutenkin huomannut että ihmiset tuntu laitavat nykyään vaikka mitään päähäänkin, pipoja ja vielä huppuja päälle, kasvattavat partoja, ihan niin kuin hei olen turvassa, kukaan mua ei näe. Mulla oli yks tuttu, ei mikään läheinen, mutta sillä on ollut ja on edellenkin jotain mielenterveysongelmia, sekä se tykkää kasvata ison partan siksi kun hän ajattele että partan takia on jotenkin huomamaton. Siis what, oikeasti? Mä en ainakaan voi käsittää sellaista ja varma olisin seonnut jo, jos mun ajatusmaailma olisi mennyt noin pahaan suntaan.
Myös sarkasmi tyylilajina on toisille meistä liian vaikeaa ymmärrettäväksi.
 
mitä hittoo
No tuntu että on. Olen muutenkin huomannut että ihmiset tuntu laitavat nykyään vaikka mitään päähäänkin, pipoja ja vielä huppuja päälle, kasvattavat partoja, ihan niin kuin hei olen turvassa, kukaan mua ei näe. Mulla oli yks tuttu, ei mikään läheinen, mutta sillä on ollut ja on edellenkin jotain mielenterveysongelmia, sekä se tykkää kasvata ison partan siksi kun hän ajattele että partan takia on jotenkin huomamaton. Siis what, oikeasti? Mä en ainakaan voi käsittää sellaista ja varma olisin seonnut jo, jos mun ajatusmaailma olisi mennyt noin pahaan suntaan.
Onko sulla jotain ongelmia astua ajatuksissas toisten saappaisiin? Tyhmä kysymys kun selkeästi et ollenkaan pysty siihen. Mitä sitten jos joku käyttää hattua, koska tuntee olonsa turvallisemmaksi? Mitä väliä? Miksi se sua haittaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
[QUOTE="ehkäpä";30288117]Tähän avaukseen olisi siis ollut oikea ja aloittajaa miellyttävä vastaus tällainen: "Ihan totta, tosi kummallista, ettei raha kelpaa, kyllä sitä pitäisi ymmärtää olla kotona tai sopia heti paikka ostajan mielen mukaan, kun kerran isosta summastakin on kyse, oliko se nyt 2 tonnia? Paljon rahaa! On suomalaiset kummallisia! Onneksi sinä sentään tiedät miten asioiden pitäisi olla. Joku lakimuutos olisi kyllä tarpeen, olet aivan oikeassa. Hyvä kun otit asian esille, sillä olet niin oikeassa. Mainitsinko, että olen kanssasi samaa mieltä ja että olet oikeassa? Siis niin oikeassa."[/QUOTE]
Lue oikein että voin tulla myyjän mukaan ihan mihin hän halua ja silloin kun hän halua ja voin ajaa vaikka aasilla paikan päälle jos se senkin halua. Mutta kun ison summan iman että edes näen tuotteita on vaikea maksa, ei auttaa jos joku kerro että hyvässä kunnossa. Enkä muuten voi luota että saan edes ko tuotteet.
 
No tuntu että on. Olen muutenkin huomannut että ihmiset tuntu laitavat nykyään vaikka mitään päähäänkin, pipoja ja vielä huppuja päälle, kasvattavat partoja, ihan niin kuin hei olen turvassa, kukaan mua ei näe. Mulla oli yks tuttu, ei mikään läheinen, mutta sillä on ollut ja on edellenkin jotain mielenterveysongelmia, sekä se tykkää kasvata ison partan siksi kun hän ajattele että partan takia on jotenkin huomamaton. Siis what, oikeasti? Mä en ainakaan voi käsittää sellaista ja varma olisin seonnut jo, jos mun ajatusmaailma olisi mennyt noin pahaan suntaan.
Ei hyvää päivää. Jaa, että ihminen mieleterveysongelmainen jos käyttää pipoa, huppua ja kasvattaa parran. Ei kristus taas.

Partaa en voi naisena kasvattaa, mutta autottomana ihmisenä käytän talvella pipoa ja oikeen kylmällä ja tuulisella laitan vielä hupunki päähän. Eikä mun mielenterveydes oo mitään ongelmia enkä sillä pakoole ihmisiä. En vain halua paleluttaa itteäni.
 
"ehkäpä"
Lue oikein että voin tulla myyjän mukaan ihan mihin hän halua ja silloin kun hän halua ja voin ajaa vaikka aasilla paikan päälle jos se senkin halua. Mutta kun ison summan iman että edes näen tuotteita on vaikea maksa, ei auttaa jos joku kerro että hyvässä kunnossa. Enkä muuten voi luota että saan edes ko tuotteet.
Unohdin mainita, että sen lisäksi, että sinä olet oikeassa, muut ovat väärässä.


Sorry, minä siis vitsailin. Sinä todella usein muka kysyt jotain, muttei mikään pohdiskelu tai perustelu kelpaa, jos se on eri kuin sinun mielipiteesi. Ei kovin hedelmällistä keskustelua. :)
 
mitä hittoo
Lue oikein että voin tulla myyjän mukaan ihan mihin hän halua ja silloin kun hän halua ja voin ajaa vaikka aasilla paikan päälle jos se senkin halua. Mutta kun ison summan iman että edes näen tuotteita on vaikea maksa, ei auttaa jos joku kerro että hyvässä kunnossa. Enkä muuten voi luota että saan edes ko tuotteet.
No hei anna jo olla? Myyjä ei haluu tavata sua kasvotusten ja sä et halua ostaa ilman että näät face-to-face. Win-win situation, kun myyjä ei nää sua ja sun ei tartte pelkää tulevas huijatuks kun jätät kaupat väliin!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Lue oikein että voin tulla myyjän mukaan ihan mihin hän halua ja silloin kun hän halua ja voin ajaa vaikka aasilla paikan päälle jos se senkin halua. Mutta kun ison summan iman että edes näen tuotteita on vaikea maksa, ei auttaa jos joku kerro että hyvässä kunnossa. Enkä muuten voi luota että saan edes ko tuotteet.
Niin, että sä lähdet sieltä Turun kupeesta vaikka Utsjoelle hakemaan tuotetta koska postittaa ei saa. :rolleyes:
 
vierass
Postiennakko tällä merkinnällä
Yksityishenkilöiden välisessä liikenteessä lähettäjä voi antaa luvan Postipaketin sisällön tarkastamiseen ennen kuittaamista ja maksamista.
Myyjänä en suostu tuohon ennenkuin ostaja maksaa etukäteen tuplapostimaksut+ennakon käytöstä tulevan maksun. Toisen postimaksun hyvitän loppusummasta. Ostajan tehdessä oharit joutuisin nuo itse maksamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitä hittoo;30288142:
Onko sulla jotain ongelmia astua ajatuksissas toisten saappaisiin? Tyhmä kysymys kun selkeästi et ollenkaan pysty siihen. Mitä sitten jos joku käyttää hattua, koska tuntee olonsa turvallisemmaksi? Mitä väliä? Miksi se sua haittaa?
Ihan sama vaikka käyttää, mutta kai saa ihmetellä, miksi ihmiset haluavat olla sellaisia. En ole mikään vanhanaikainen mutta nykyään tämä on mennyt överiksi. Kyllä mielelläni astun toiseen ajatusmaailmaan, siksi jos joku pelkää näyttää oman naaman niin laitan vaikka huivin silmille ;) ja muutenkin toimin niin kuin se halua, kunhan vaan saan turvallisesti tuotteet. Sekä miksi vain minun pitäisi astua myyjän ajatusmaailmaan? Miksi se ei voi ajatella ettei sillä tavalla kukaan hullu maksaa sen tilille noin paljon, näkemättä mitään.
 
Ihan sama vaikka käyttää, mutta kai saa ihmetellä, miksi ihmiset haluavat olla sellaisia. En ole mikään vanhanaikainen mutta nykyään tämä on mennyt överiksi. Kyllä mielelläni astun toiseen ajatusmaailmaan, siksi jos joku pelkää näyttää oman naaman niin laitan vaikka huivin silmille ;) ja muutenkin toimin niin kuin se halua, kunhan vaan saan turvallisesti tuotteet. Sekä miksi vain minun pitäisi astua myyjän ajatusmaailmaan? Miksi se ei voi ajatella ettei sillä tavalla kukaan hullu maksaa sen tilille noin paljon, näkemättä mitään.
No kuule aika moni ihmettelee sun tänne linkittämiä kenkiä ja vaatteita ja miettii miks kukaa haluaa pukeutua niin... Jokaasen oma valinta eikä pitääsi toisten pukeutumiset kaivella muiden persettä.
 
mitä hittoo
Ihan sama vaikka käyttää, mutta kai saa ihmetellä, miksi ihmiset haluavat olla sellaisia. En ole mikään vanhanaikainen mutta nykyään tämä on mennyt överiksi. Kyllä mielelläni astun toiseen ajatusmaailmaan, siksi jos joku pelkää näyttää oman naaman niin laitan vaikka huivin silmille ;) ja muutenkin toimin niin kuin se halua, kunhan vaan saan turvallisesti tuotteet. Sekä miksi vain minun pitäisi astua myyjän ajatusmaailmaan? Miksi se ei voi ajatella ettei sillä tavalla kukaan hullu maksaa sen tilille noin paljon, näkemättä mitään.
Yhtä tyhjän kanssa yrittää sulle mitään selittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
haastetta kerrakseen
Kun ei täällä kehtaa ketään alkaa idiootiksi haukkumaan, niin pohdin vaan, että voisiko huono kielitaito todella selittää sen, että ko. henkilö ei tajua kerrassa mitään? Tuskin...
 
vierass
Katso kun jos puhutaan isoista summista kun vaikka noin 2t eur niin kyllä sitten luulen aika löytyy.
Jos isoista summista puhutaan, niin enpä moista käteisenä haluaisi, vaan suoraan tilille. Ensinnäkin miten tarkastaa, että setelit on aitoja ja sitten vielä niiden laskeminen. Ja mikä takaa, ettei ostaja ole hämärämiehiä, jonka kaverit käy ne rahat varastamassa heti kohta maksun jälkeen.

Pankkiin ehkä voisi sopia maksamisen, mutta niihinkin saa jonotella nykyään kauan, harva siihen ehtii.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
No kuule aika moni ihmettelee sun tänne linkittämiä kenkiä ja vaatteita ja miettii miks kukaa haluaa pukeutua niin... Jokaasen oma valinta eikä pitääsi toisten pukeutumiset kaivella muiden persettä.
Saa ihmetelläkin, ei mua muiden mielipiteet kiinnosta yhtään ja elän niin kuin parhaaksi näen :). Mutta ei se tarkoittaa etten voi ihmetellä muiden tekemisiä ja kyllä minun olisi pikkasen kuuma pitää pipon ja hupun päässä kesän aikana ja näitä täällä Turussa näy, siksi ihmettelen miksi kun on kuuma pitää vielä päähään laittaa ihan mitä vaan. Kyllä myös ihmettelen että iso iso parta voi tuoda vähän päälle 2kymppiselle ihmiselle jotain turvallisuutta ja sen ettei se halua ketään nähdä eikä halua että joku huoma hänet. Tässä tapauksessa olisin hommanut itselle jo jotain terapia, kun ei ihmiset tarvitse olla tai elää niin että norm. maailma noin pelottaa...
 
Jos isoista summista puhutaan, niin enpä moista käteisenä haluaisi, vaan suoraan tilille. Ensinnäkin miten tarkastaa, että setelit on aitoja ja sitten vielä niiden laskeminen. Ja mikä takaa, ettei ostaja ole hämärämiehiä, jonka kaverit käy ne rahat varastamassa heti kohta maksun jälkeen.

Pankkiin ehkä voisi sopia maksamisen, mutta niihinkin saa jonotella nykyään kauan, harva siihen ehtii.
No juuri niin että saa mennä vaikka pankin kautta ja voin laittaa sinne hänen tilille ihan miten vaan :). Mutta kuka minulle anna 101% että maksan tilille ja saan tuotteet? Olisitko itse maksanut ilman kuvia tuotteista edes puolet, kun myyjä ei saa sinulle kuvia ja mielipide vaihtu? Sekä myy kuitenkin tuotteet melkein samalla pois ja samalla kuvalla vaikkei enää mitään pitäisi olla?
 
Täällähän moni suositteli sinulle sitä, kun vauhkosit siitä HPV-tartunnastasi ja jopa kohdunpoistovaatimuksistasi :whistle:
ja varmasti olisin ollut jo siellä jos en olisi saanut hoitoa siihen :). Kun minun oli vaikea myöntä sen itselle että ihminen joka on varovainen ja kellä ei ollut mitään ylimääräisiä kumpaneita saanut raskauden aikana tiedon pahasta solumuutoksesta ja elää loppuelämä pelon kanssa. Onneksi enää ei ole pelkoja eikä vaivaa, kun sen ongelman postin mun elämästä.
 

Yhteistyössä