Pohdiskelen taas huutonetistä?

Milanna älä osta suomalainen! Osta ebay muut maa ihmiset rehelliset suomlainen hijaa!
Itseasiassa Ebayssa mulla ei ollut ikinä ongelmia ja olen ostanutkin monta monta kerta vaikka ja mitä :). Täällä taas iso pino kotona rikosilmoituksia, siksi nykyään olen aika tiukka ostamaan ja myymään jotain. Olen pohdiskellut monesti miehen kanssa että miksi täälläkin ei voi olla minkälaista turva esim. kuin PayPal, niin luulen tämän jälkeen kaikki olisivat tyytyväisiä, kun on vaikea tulla huijatuksi jos väleissä on turva.
 
älä höpsi
Itseasiassa Ebayssa mulla ei ollut ikinä ongelmia ja olen ostanutkin monta monta kerta vaikka ja mitä :). Täällä taas iso pino kotona rikosilmoituksia, siksi nykyään olen aika tiukka ostamaan ja myymään jotain. Olen pohdiskellut monesti miehen kanssa että miksi täälläkin ei voi olla minkälaista turva esim. kuin PayPal, niin luulen tämän jälkeen kaikki olisivat tyytyväisiä, kun on vaikea tulla huijatuksi jos väleissä on turva.
Justhan sä valittelit, kun tilit oli jäädytetty, etkä voinut hoidella KALLIITA bisneksiäsi, etkä edes ymmärtänyt mitä eroa on Ebaylla ja PayPalilla. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä höpsi;30288223:
Justhan sä valittelit, kun tilit oli jäädytetty, etkä voinut hoidella KALLIITA bisneksiäsi, etkä edes ymmärtänyt mitä eroa on Ebaylla ja PayPalilla. :D
Oli ja asiaa hoidettu. Onko se jotenkin niin että joku minua on huijanut? Millä tavalla? PayPalissa on vaan aika kova laki ja huono/ liian hiidas asiakaspalvelu. Kyllä oli jäädytetty kun pyöritä 2 bisnestä Ebayssa ja liian isoja tuloja on tullut lyhyessä ajassa ja he halusivat tarkista etten tee mitään laitonta/ rahanpesua :). Luuletko jos pyöritä bisneksiä Ebayssa niin en tiedä mikä ero on Ebayssa ja PayPalissa? Onko aika outoa että tarvitse moista keksiä sinulle.
 
älä höpsi
Oli ja asiaa hoidettu. Onko se jotenkin niin että joku minua on huijanut? Millä tavalla? PayPalissa on vaan aika kova laki ja huono/ liian hiidas asiakaspalvelu. Kyllä oli jäädytetty kun pyöritä 2 bisnestä Ebayssa ja liian isoja tuloja on tullut lyhyessä ajassa ja he halusivat tarkista etten tee mitään laitonta/ rahanpesua :). Luuletko jos pyöritä bisneksiä Ebayssa niin en tiedä mikä ero on Ebayssa ja PayPalissa? Onko aika outoa että tarvitse moista keksiä sinulle.
Voi kun viitsisi etsiä sen ketjun, missä sinulle väännettiin rautalangasta, muttei kyllä mennyt perille :D Mutta antaa olla. Onneksi ei tarvi olla tekemisissä oikeassa elämässä ihmisen kanssa, joka ei koskaan ikinä milloinkaan ole muuta kuin mielestään oikeassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä höpsi;30288243:
Voi kun viitsisi etsiä sen ketjun, missä sinulle väännettiin rautalangasta, muttei kyllä mennyt perille :D Mutta antaa olla. Onneksi ei tarvi olla tekemisissä oikeassa elämässä ihmisen kanssa, joka ei koskaan ikinä milloinkaan ole muuta kuin mielestään oikeassa.
Mitä etsiä siellä tuntu vain yks ainoa oli tioetoinen ja minä toinen mistä puhutaan ja joku on tullut huutamaan ettei Ebay ole sama asiaa kuin PayPal, koska ei ymmärtänyt edes mistä me keskustelemme siellä ja me puhuimme bisnekistä jotka tapahtu Ebayssa ja se meni pitkälle meidän keskustelu :). Se olit varma sinä joka tulit väliin? Eikö? Niin muistakseni selitin sinullekin ettei ko vieras nyt edes puhuu PayPalista vaan miten tämä voi vaikuttaa Ebay:yn. Oletko itse tekemisessä PayPalin tai Ebayn kanssa kun noin tyhmänä minut pitäiis pitää? Itse olen ollut jo 2vuotta siellä tehnyt bisneksiä kahdella nimimerkillä ja yhdellä mulla on noin 550 pos. palautetta ja toisella nyt vast 40 noin ja varma kai tiedän mistä puhun. Mutta kun silloin esnimmäsitä kerta jäädytettin tilin ja en ollut kovin huolissaan edes, mutta täältä kysyin apua kauanko se voi kestää kun se oli silloin jo 2 vkoa niin vaikka kaikki selvitykset sun muuta oli lähetetty mitä he pyysivät. Auttoi vaan se kun seuravana päivänä soitin sinne ja annoin myös puhelimenkin kautta selvitykset sekä muutama asiakirja lähetin vielä.
 
"Mymy"
Mitä jos hlö keneltä ostin tuotteita on paljon pos. pal. Mutta kun ehdotin noutoa, koska parempi lähden hakemaan toisesta kaupungista kun menetän ison rahan summan, kun yritän olla todella varovainen niin se ilmoitti että töissä jossain kaukana mutta ko tuotteet on hänellä nyt kuitenkin mukana, se sanoi että maksan puolet ja puolet kun saan tuotteet ja jopa jos maksan heti saan yhden tuotteen kaupan päälle. Nouto ei käy millään myös toisesta paikasta eikä kuvia voi lähettää lapun kanssa. Eli hohhoija, onko taas hujari vaikka ei yhtään nega palautetta sillä ole? Kuulosta vaan oudolta. Mutta kun jos maksan jopa puolet ja tulen huijatuksi voin sanoa että summa sen verran senkin on iso että saa elää kuukaus sillä summalla. Siksi se on aika vaikea minun tehdä.
Sinä itse tässä toimit vastoin sovittua ja olet negatiivisen palautteen ansainnut, jos ei postitus käykään. Myyjä ei ole luvannut kotoa noutoa, sinä et voi sitä vaatia. Syillä ei ole mitään väliä ja on sinulta ERITTÄIN epäkohteliasta alkaa tivata, "miksei voi naamaa näyttää".

Jos haluat itse kamalasti näyttää naamaasi kaikille, niin mene vaikka missikisoihin.
 
[QUOTE="Mymy";30288348]Sinä itse tässä toimit vastoin sovittua ja olet negatiivisen palautteen ansainnut, jos ei postitus käykään. Myyjä ei ole luvannut kotoa noutoa, sinä et voi sitä vaatia. Syillä ei ole mitään väliä ja on sinulta ERITTÄIN epäkohteliasta alkaa tivata, "miksei voi naamaa näyttää".

Jos haluat itse kamalasti näyttää naamaasi kaikille, niin mene vaikka missikisoihin.[/QUOTE]

Missikissoihin en pääse kun olen kuin valas ja rv 38 :)

En vaati että haen kotoa, sanoin jo että voin nouda ihan mistä vaan tulla vaikka sinne postiin kun se sinne lähtee ja nouda sieltä tuotteet. Aika vaikea maksaa kun en nähnyt tuotteita enkä tiedä edes että onko myyjä edes oikea tai onko sillä ne tuotteet jos se ei voi laittaa kuvan lapun kanssa. Omasta mielestä jos joku myy jotain niin kannattaa myös vähän oma *ersettäkin liikua että ostajakin olisi tyytyväinen. Miksi vain yrityksissä asiakas on aina oikeassa ja tavallisissa kaupoissa voi tehdä mitä vaan mitä vaan ostajille ei käy, kun ostaja vielä maksakin hyvin että joku ne hakee pois hänen nurkista.
 
Tuota
Itseasiassa Ebayssa mulla ei ollut ikinä ongelmia ja olen ostanutkin monta monta kerta vaikka ja mitä :). Täällä taas iso pino kotona rikosilmoituksia, siksi nykyään olen aika tiukka ostamaan ja myymään jotain. Olen pohdiskellut monesti miehen kanssa että miksi täälläkin ei voi olla minkälaista turva esim. kuin PayPal, niin luulen tämän jälkeen kaikki olisivat tyytyväisiä, kun on vaikea tulla huijatuksi jos väleissä on turva.
Mikä estää Suomessa käyttää PayPalia maksussa??
 
No niin se olikin huijari!

Ei mikään yllätys taas ;). Muut ostajat olivat kans yhteydessä minuun tänään ketä se halusi huijata.

Pakko mun sanoa sen että vaikka kuinka täällä monet inhoavat minua, kannattaa oikeasti ajatella ennen kun annatte muutenkin muille jotain omia suosituksia kun näette tämän maailman näköjään aivan eri tavalla tai hirveästi kokemuksia ei ole. Joku toinen tyhmä olisi kuunnellut palstalaisia ja olisi maksanut ison summan, mikä olisi voinnut olla aika iso ja millä saa elää ja elättää itseä kuukaus jos ei jopa kaks kk.
 
Onnea
No niin se olikin huijari!

Ei mikään yllätys taas ;). Muut ostajat olivat kans yhteydessä minuun tänään ketä se halusi huijata.

Pakko mun sanoa sen että vaikka kuinka täällä monet inhoavat minua, kannattaa oikeasti ajatella ennen kun annatte muutenkin muille jotain omia suosituksia kun näette tämän maailman näköjään aivan eri tavalla tai hirveästi kokemuksia ei ole. Joku toinen tyhmä olisi kuunnellut palstalaisia ja olisi maksanut ison summan, mikä olisi voinnut olla aika iso ja millä saa elää ja elättää itseä kuukaus jos ei jopa kaks kk.
Onnea, olit oikeassa. 10 pistettä ja papukaijamerkki!

Varmaan porukka yritti selittää noita muitakin vaihtoehtoja. Ei kukaan tainnut sanoa etteikö se voisi huijari olla. Hankala oikeesti arvioida mitään, jos ei itse nää niitä myyjän huuto.net sivuja, pysty ettimään tietoa tyypistä nimen avulla ja näkemään niitä viestejä mitä myyjä laittaa.

Ja eihän ne oikeestaan ne positiiviset palautteet silleen kerro mitään. Ne voi olla joko vanhoja tai sitten ne palautteet voi olla saatuja vaikka ostajan asemassa. Silleenhän ebayssakin porukka tekee, että kerätään sitä positiivista palautetta ostamalla kaikkea halpaa itselle ja kun on tarpeeksi paljon positiivista palautetta, niin sitten vasta aletaan myymään itse, kun harva uskaltaa 0-palautteiselta ostaa.
 
No kyllä ihmiset sitten nykyään outoja jos eivät voi oman naaman näyttää mutta rahaa kelpaa :D? Huh... Itse voin oman naaman näyttää vaikka 24/7 ja kenelle vaan jos teen kauppoja tai haluan ne tehdä tai kävellä mihin vaan tai ajaa mihin vaan ja milloin vaan.
Mä oon ihan samaa mieltä että outoa on kun ei voi noutaa. Monta kertaa törmään täällä Turussa myynnissä olevaan tuotteeseen huutonetissä jonka haluaisin ostaa mutta ongelmaksi muodostuu usein se, että Turun sisälläkin pitäis maksaa postarit vaikka voin heilahtaa mihin päin Turkua tahansa hakemaan sen. Mun mielestä se on ihan naurettavaa. Säästyis myyjältä se pakkaamisen vaivakin ja kyllä sen nyt sinne postiinkin pitää kulkea.

Selittäkää mulle tyhmälle että miksi näin? Ymmärrän sitten ne joilla on niin suuri sosiaalisten tilanteiden pelko että tuntemattoman kohtaaminen pelottaa mutta kuinka he sitten sinne postiin pääsevät?
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
No niin se olikin huijari!

Ei mikään yllätys taas ;). Muut ostajat olivat kans yhteydessä minuun tänään ketä se halusi huijata.

Pakko mun sanoa sen että vaikka kuinka täällä monet inhoavat minua, kannattaa oikeasti ajatella ennen kun annatte muutenkin muille jotain omia suosituksia kun näette tämän maailman näköjään aivan eri tavalla tai hirveästi kokemuksia ei ole. Joku toinen tyhmä olisi kuunnellut palstalaisia ja olisi maksanut ison summan, mikä olisi voinnut olla aika iso ja millä saa elää ja elättää itseä kuukaus jos ei jopa kaks kk.

Oliko kyseessä Muumimukit? Niistä löytyy paljon huijareita ja joka kerta kun rupeaa olemaan outoja juttuja että: mulla on tavara nyt täällä mutta oonkin toisaalla ja voit maksaa puolet ja sitten laitan postiin ja jos voit vielä kuitenkin maksaa blaablaablaa... Niin tommosista selittelyistä voit suoraan ajatella että huijari on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30289667:
Mä oon ihan samaa mieltä että outoa on kun ei voi noutaa. Monta kertaa törmään täällä Turussa myynnissä olevaan tuotteeseen huutonetissä jonka haluaisin ostaa mutta ongelmaksi muodostuu usein se, että Turun sisälläkin pitäis maksaa postarit vaikka voin heilahtaa mihin päin Turkua tahansa hakemaan sen. Mun mielestä se on ihan naurettavaa. Säästyis myyjältä se pakkaamisen vaivakin ja kyllä sen nyt sinne postiinkin pitää kulkea.

Selittäkää mulle tyhmälle että miksi näin? Ymmärrän sitten ne joilla on niin suuri sosiaalisten tilanteiden pelko että tuntemattoman kohtaaminen pelottaa mutta kuinka he sitten sinne postiin pääsevät?
Älä muuta sano :). Omasta mielestä se on jo jotain psyykistä, en tiedä onko se psyykinen ongelma. Koska se kaveri kenestä kerroin joka halua kasvattaa ison parran, niin se oli hoidossa monta kerta jopa suljetun asti, kun halua olla näkymätön, huomamaton ja niin edelleen. Kun ei se kans ihan normaalia ole, eikä edes ole järkeä tehdä kaupat tai myydä mitään jos ulos on niin vaikea oman nenän näyttää tai että joku tulisi hakemaan, kyllä se muutama min vaikka kuinka ärsyttää niin jokainen voi kestää, nykyään vaan ihmiset ovat sen verran outoja että oksat pois, pelottaa missä omia lapsia oikein kasvatan, ettei heistä vaan tulee samanlaisia kun katsovat muita.
 
Valehtelija
Valehtelija Milanna!

Sanot täällä että menet minne vain ostelemaan tavaraa ja matkustat vaikka aasilla, mutta kun joku helsingissä asuva myyjä on pyytänyt katsomaan paikanpäälle, niin vastaus on että "Vähän kaukana olet :D." Joopa joo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30289672:
Oliko kyseessä Muumimukit? Niistä löytyy paljon huijareita ja joka kerta kun rupeaa olemaan outoja juttuja että: mulla on tavara nyt täällä mutta oonkin toisaalla ja voit maksaa puolet ja sitten laitan postiin ja jos voit vielä kuitenkin maksaa blaablaablaa... Niin tommosista selittelyistä voit suoraan ajatella että huijari on.
On 4 arvokasta mukia halusin ostaa. Kyllä heillä on samat laulut aina tuntu. Paitsi sillä on ollut hyviä palauteita ja jotain yli 80kpl. Muut ostajat tarkistivat niin siellä oli sellaisia 0.20 cent ostoksia. Se varma on suunnitellut jos sillä tavalla se huijaa, eli hakee juuri nämä palauteet ja sitten alkaa huijamaan. Ihan hirveä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Valehtelija Milanna!

Sanot täällä että menet minne vain ostelemaan tavaraa ja matkustat vaikka aasilla, mutta kun joku helsingissä asuva myyjä on pyytänyt katsomaan paikanpäälle, niin vastaus on että "Vähän kaukana olet :D." Joopa joo.
Nyt en ymmärrä mistä kysymys?
Tai seuratko minua huutonetissä :O? Hui! Kun tuli mieleen yhdelle se laitoin kyllä viestinä kun lähetin tarjouksen, tiedän nyt mistä puhut ja ko hlö:lle mielelläni olisin maksanut jos se vie postiin minulle kun luotettava myyjä on ollut. Mutta jos uus myyjä, kyllä lähden ihan mihin vaan ja esim. vko sitten olin hakemassa 5 mukia Kankanpäässä. Apua SAIRASTA! Joku seura mua huutiksessäkin ;D
 
"sos.fobia"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30289667:
Mä oon ihan samaa mieltä että outoa on kun ei voi noutaa. Monta kertaa törmään täällä Turussa myynnissä olevaan tuotteeseen huutonetissä jonka haluaisin ostaa mutta ongelmaksi muodostuu usein se, että Turun sisälläkin pitäis maksaa postarit vaikka voin heilahtaa mihin päin Turkua tahansa hakemaan sen. Mun mielestä se on ihan naurettavaa. Säästyis myyjältä se pakkaamisen vaivakin ja kyllä sen nyt sinne postiinkin pitää kulkea.

Selittäkää mulle tyhmälle että miksi näin? Ymmärrän sitten ne joilla on niin suuri sosiaalisten tilanteiden pelko että tuntemattoman kohtaaminen pelottaa mutta kuinka he sitten sinne postiin pääsevät?
Muuhun kantaa ottamatta, mutta kun mietitte Milannan kanssa että miten sinne postiinkaan sitten pystyy mennä, jos vaikka on kyse jostain sosiaalisten tilanteiden pelosta. Monilla tutut paikat eivät tuota vaikeuksia. Eli jos on aikaisemminkin käynyt postissa (mahdollisesti siellä on jopa tutuksi tulleita myyjiä), voi sinne meneminen olla ihan suhteellisen helppoakin. Monilla sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivillä tosiaan voi uudet paikat ja uudet ihmiset olla todella hankalia.

Lisäksi mainitsen, että jos ei kyse mistään jättipaketista ole, niin monia tuotteita voi lähettää ihan itse keltaisen (/sinisen) postilaatikon kautta, jossa ei kenenkään kanssa tarvitse kasvotusten asioida. Myöskin SmartPost alkaa jatkuvasti yleistyä ja tämä SmartPostin välityksellä asioiminenkaan ei yleensä kauhean suuria sosiaalisia ponnistuksia vaadi.
 
Miks ihmees pitääs naamatusten tavata jos haluaa myydä jotaki ja saada rahaa? Ei mikää velvoota tapaamaan. Posti on keksitty eikä kaikkia voi mitenkää tavata jos asutaan aiva eri paikkakunnilla. Joskus tapaaminen voi olla myös vaikiaa täysin erilaasten työvuorojen takia eikä ne osu mitenkää kohdille.
Mun on pakko kertoa oma kokemus. Ostin muutama vuosi sitten muutamia vanhoja kynttilänjalkoja huutonetin kautta, yks piti postittaa kun oli pohjanmaalla ja kolme oli täällä Turussa. Tein treffit yksien kynttilänjalkojen myyjän kanssa pääkirjaston eteen, oltiin vaihdettu puhelinnumerotkin sen vuoksi että jos toinen myöhästyy tai tulee jotain ongelmaa niin voi soittaa tai laittaa viestiä. No tietty just silloin jouduin istumaan jokaikisissä valoissa ja meinasin myöhästyä. Olin minuuttia vaille sovittua tapaamisaikaa kirjaston edessä enkä nähnyt ketään. En ketään. Seisoskelin siinä kymmenisen minuuttia ja ei edelleenkään ketään. Yritin soittaa myyjälle, ei vastausta. Jätin viestin vastaajaan että täällä olen odotellut kymmenen minuuttia eikä näy ei kuulu että mikä on. Laitoin varmuuden vuoksi vielä sähköpostinkin jos olinkin ottanut hänen puhelinnumeronsa ylös väärin. Seuraavana päivänä myyjä vastaa että hän ei jää odottelemaan kun ei kerran näkynyt että voin noutaa kynttilänjalat häneltä kotoa (asia, jota ehdotin ihan ensimmäiseksi mutta se ei hänelle sopinut ja hän ehdotti tapaamista ns. julkisella paikalla). No sovin hänen kanssaan että noudan ne ja hän ehdotti aikaa. Ajoin pihalle sovittuna aikana ja kun nousin ok-talon portaita ylös niin hän tuli samaan aikaan avaamaan oven (oli ilmeisesti katsonut ikkunasta että ajoin pihalle) ja tärisi, oikeen siis pelkäs sanoa mulle hei vaikka olin ihan ystävällinen ja hymyilin (enkä mä nyt niiiin ruma ole että mua tarttee pelätä herrajumala sentään!) ja sitten tärisevin käsin ojensi kassin missä ne kynttilänjalat oli, sanoi että hän yritti vähän pakkailla niitä ja voin kyllä katsoa ovatko ehjät. Tuumasin että juu, kyllä mä luotan että ehjät ovat, kiitin, maksoin ja toivottelin iloisesti heipat. Ja kun autoon istahdin niin tuli mieleen että hakkaakohan tuota naista joku kun se tolleen tärisi ja pelkäsi avata naiselle oven? Tarkistin myöhemmin ton naisen taustat (yllättävää kyllä, nimellä ja puhelinnumerolla selviää googlenkin kauttaa todella paljon) ja hän on töissä terveydenhuollossa, miten hän uskaltaa asiakkaita tavata?

Samalla reissulla kävin hakemassa toiselta puolen kaupunkia toisen kynttilänjalan ja tämä myyjä oli vanhempi naishenkilö. Ajelin taas pihaan ja olin menossa ovelle niin ovi avautu ja siellä ilonen rouva puhua pulputti ja toivotti tervetulleeksi, ois kahvit keitelly ja pullat laittanu pöytään myös :D
 
"sos.fobia"
Surullista miten ei joillain oo minkäänlaista ymmärrystä sosiaalisten tilanteiden pelkoa kohtaan. Mutta kiva jos joku löytää noinkin hauskana sen että toisia pelottaa.
 
[QUOTE="sos.fobia";30289701]Muuhun kantaa ottamatta, mutta kun mietitte Milannan kanssa että miten sinne postiinkaan sitten pystyy mennä, jos vaikka on kyse jostain sosiaalisten tilanteiden pelosta. Monilla tutut paikat eivät tuota vaikeuksia. Eli jos on aikaisemminkin käynyt postissa (mahdollisesti siellä on jopa tutuksi tulleita myyjiä), voi sinne meneminen olla ihan suhteellisen helppoakin. Monilla sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivillä tosiaan voi uudet paikat ja uudet ihmiset olla todella hankalia.

Lisäksi mainitsen, että jos ei kyse mistään jättipaketista ole, niin monia tuotteita voi lähettää ihan itse keltaisen (/sinisen) postilaatikon kautta, jossa ei kenenkään kanssa tarvitse kasvotusten asioida. Myöskin SmartPost alkaa jatkuvasti yleistyä ja tämä SmartPostin välityksellä asioiminenkaan ei yleensä kauhean suuria sosiaalisia ponnistuksia vaadi.[/QUOTE]

Juu näin on. Ja tuossa sanoinkin että ymmärrän jos on esim. sosiaalisten tilanteiden pelko joka estää tapaamasta tuntemattomia. Mutta ei siellä lähipostissakaan aina ole samat naamat töissä, ei ainakaan meillä. Tietty pienet paikkakunnat erikseen ja noi ärrän tai kaupan asiamiespostit.

Ja ei, en vähättele ongelmaa ollenkaan, mullakin on lähipiirissä useita jotka kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta, yhdellä se on jopa vaikea-asteinen. Että tiedän kyllä mitä se voi olla.

Lähinnä mun kommenttini ihmettely osuu semmoseen myyjään jolla ei mitään tommosta ongelmaa ole, että mikä se tausta siellä sitten on? En minä vois ainakaan elää niin että pelkäisin ihan kaikkea ja kaikkia ihmisiä :( (ja tämä kommentti oli sitten tarkotettu ihmettelyksi sellaselle jolla ei ole sos. fobiaa mutta joka muuten vaan jostain syystä pelkää ihan kaikkea ja kaikkia, siis ilman järjellistä syytä).
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="sos.fobia";30289733]Surullista miten ei joillain oo minkäänlaista ymmärrystä sosiaalisten tilanteiden pelkoa kohtaan. Mutta kiva jos joku löytää noinkin hauskana sen että toisia pelottaa.[/QUOTE]

Ei siinä mun mielestä ole mitään hauskaa että jotakuta pelottaa tavata uusia ihmisiä. Se on surullista, ei hauskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85

Yhteistyössä