Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Ja esim. et jos on semmoset hullun ihmisen hiukset tai semmonen hullu katse, niin siltä varalta pitäs joutuu ainakin pariks yöksi putkaan ja voitais myös ehkä laittaa peukaloruuviin et saatais se hullu tunnustaan et mihin se aikoo iskeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
Eikä siihen aspergerin oireyhtymäänkään terapiat toimi
Mutta auttaa ehkä assia itseään ymmärtämään miten erilaisesti kokee asiat ja opettaa ajattelemaan kahdesti ja hieman muidenkin näkökulmasta ennenkuin toimii. Tai no näin mulle ainakin teki. Tai no niinno mä olenkin sen suhteen helppo kun mun diagnoosissa lukee vaan "viitteitä aspergerin syndroomasta", että en ole sieltä hankalimmasta päästä.
 
Suurin osa henkirikoksista Suomessa tapahtuu keski-ikäisten työttömien miesten kaveriporukassa ja vähintään toinen osapuoli, uhri tai tekijä, on humalassa. Satuin juuri tänään lukemaan tilastoja aiheesta. Harva tuossa porukassa mitään psykopaatteja on.
Menisikö ne teot nimikkeellä tappo? Eli ei hurjan paljon suunnitelmallisuutta?
Mutta joka tapauksessa, harkitun murhakin tehneissä on semmoisia jotka katuvat jälkikäteen tekoaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29957925:
Kaikki murhaajat ovat psykopaatteja -> kaikki psykopaatit ovat murhaajia?
Näin kai ne taitaa olla ja kaikki pedofiilit ja raiskarit ym samaan nippuun. Ei kai ne oikeasti ole, mutta teoillaan aiheuttavat yhtä paljon pahaa joten unelmamaailmassa he päätyis kaikki elinkautiseen eristykseen heti kun psykopaattius havaittaisiin.
 
Ja esim. et jos on semmoset hullun ihmisen hiukset tai semmonen hullu katse, niin siltä varalta pitäs joutuu ainakin pariks yöksi putkaan ja voitais myös ehkä laittaa peukaloruuviin et saatais se hullu tunnustaan et mihin se aikoo iskeä.
Mä istun aamukahvillani aina tukka pystyssä ja katse lasittuneena. Toivottavasti mun mies ei ilmianna mua poliisille. :|
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Sitä en tiedä pitäskö myös kusipäät pidättää vaan suoraan. Ehkä jos on lisäksi neitsyt, niin sitten varmasti pitäisi, etenkin jos on yli 30. Ne ei enää parane siitä eikä mikään psykiatri voi niitä auttaa.
 
Näin kai ne taitaa olla ja kaikki pedofiilit ja raiskarit ym samaan nippuun. Ei kai ne oikeasti ole, mutta teoillaan aiheuttavat yhtä paljon pahaa joten unelmamaailmassa he päätyis kaikki elinkautiseen eristykseen heti kun psykopaattius havaittaisiin.
Sun ehkä kannattais harkita sellaista kommunikointitapasi yksinkertaistamista. Kun täällä kuitenkin kommunikoidaan kirjoittamalla, ja sun teksteistä on todella vaikea tunnistaa milloin olet tosissasi, milloin et ole tosissasi, milloin tarkoitat jotain ja milloin jotain muuta.

Ja jos tuo taas ei ole vitsi, vaan olet ihan tosissasi, niin... niin no, en mä osaa oikein mitään edes kommentoida.
 
jookos kookos
Hp-91 vois miettiä keskustelupalstan vaihtamista jos ei meinaa oikeasti keskustella. Täällä jotkut haluavat käydä ihan oikeita keskusteluja eikä mitään läpän heittoa.
Sulla nyt ei ole mitään fiksua sanottavaa niin naamioit juttus "muka ei niin vakaviks", tämän sanot tietty vasta jälkikäteen, kun muut huomauttavat tyhmyydestäsi.
Mene jonnekkin Demi palstalle vitsailemaan ja anna aikuisten keskustella ilman sun typeriä "vitsejä".
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29957955:
Sun ehkä kannattais harkita sellaista kommunikointitapasi yksinkertaistamista. Kun täällä kuitenkin kommunikoidaan kirjoittamalla, ja sun teksteistä on todella vaikea tunnistaa milloin olet tosissasi, milloin et ole tosissasi, milloin tarkoitat jotain ja milloin jotain muuta.

Ja jos tuo taas ei ole vitsi, vaan olet ihan tosissasi, niin... niin no, en mä osaa oikein mitään edes kommentoida.
Jos henkilö on ympäristölleen/ihmisille/itselleen vaaraksi niin sen pitäisi päästä pakkohoitoon, ja se todellakin on riittävä peruste, että on uhka muille. Se on eri asia ettei aina niin käy.
 
psyka
Näin kai ne taitaa olla ja kaikki pedofiilit ja raiskarit ym samaan nippuun. Ei kai ne oikeasti ole, mutta teoillaan aiheuttavat yhtä paljon pahaa joten unelmamaailmassa he päätyis kaikki elinkautiseen eristykseen heti kun psykopaattius havaittaisiin.
Ihan oikeesti nyt. Mikä ihmeen psykopaattius edes. Persoonallisuushäiriöitä on monia ja aste-eroja paljon. Mikähän lääkäri tätä rotuoppia sitten toteuttaisi ja kuka tuomari leikkisi jumalaa. Jos kaikki potentiaaliset murhaajat halutaan eristykseen, niin aika paljon porukkaa sais vankilaan sulkea. Uskon, että provosoit tahallasi.
 
vierasa
Häppäri, jotkut uskovat, että moni johtaja ja menestynyt ihminen on psykopaatti. Jos selviäis, että vaikka Katainen, Stubb tai Jorma Ollila olisi psykopaatti, pitäisikö sinun mielestä heidät tappaa tai eristää loppuelämäksi?
 
Häppäri, jotkut uskovat, että moni johtaja ja menestynyt ihminen on psykopaatti. Jos selviäis, että vaikka Katainen, Stubb tai Jorma Ollila olisi psykopaatti, pitäisikö sinun mielestä heidät tappaa tai eristää loppuelämäksi?
4% toimitusjohtajista on psykopaatteja ja sama koskee poliitikkoja, menis aika paskasti jos alettais laittaa näitä ihmisiä vankilaan.
 
Mutta auttaa ehkä assia itseään ymmärtämään miten erilaisesti kokee asiat ja opettaa ajattelemaan kahdesti ja hieman muidenkin näkökulmasta ennenkuin toimii. Tai no näin mulle ainakin teki. Tai no niinno mä olenkin sen suhteen helppo kun mun diagnoosissa lukee vaan "viitteitä aspergerin syndroomasta", että en ole sieltä hankalimmasta päästä.
Se ei ole asperger-diagnoosi.

Mutta ihku sää olet syrän syrän tähä :LOL:
 
Nurmi on tuomari
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29957752:
Sivulta 39 eteenpäin.

Ja mitä tarkoittaa että on vaikeaa tuntea empatiaa tuntematonta kohtaan? No vaikka sitä, että jos ei tunne toisen taustoja, on aika hankalaa ymmärtää mitä siellä taustalla on. Jos ei tiedä, että henkilö on autisti/ asperger/ koulukiusattu/ kaltoinkohdeltu/ whatever. Mikäs tässä oli vaikeaa?
Empatiaa tuntevat, käsi pystyyn. Tekijä on tunnettu.

 
Häppäri, jotkut uskovat, että moni johtaja ja menestynyt ihminen on psykopaatti. Jos selviäis, että vaikka Katainen, Stubb tai Jorma Ollila olisi psykopaatti, pitäisikö sinun mielestä heidät tappaa tai eristää loppuelämäksi?
Ei koska he ei ole psykopaatteja missään nimessä :O

ei kai heitä voi teljetä minnekään ellei sitten selvästi ole vaaraksi ja uhkaksi muille mitä nyt tuskin ovat kokoajan.
 

Yhteistyössä