SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*



:heart: Syyskuun Sykkivät Sydämet maaliskuu 2011 :heart:

Nimimerkki....IKÄ.....MONES....SAIRAALA.....TYTTÖ/POIKAOLO


24.8.
Maitsu83.....................3................OAS.............


29.8.
Räpä...........19...........1........................poikaolo
vauva-10......................2............VAS/TYKS.........


30.8.
Leo81...........................3................SEKS.............poikaolo
ansuliinu.........28...........6.................OAS............


31.8.
heinäneito.........................1................PHKS...........tyttöolo
Hillatar...............................................EKKS...........
Miimi10................................................................
Riikka086.........24.............2...............PHKS............

1.9.
innoM...............................1...............PHKS.............
punkku.............................3..............Jorvi................poikaolo

2.9.
minttumi...........................2....................................
helmi76............................1.............JORVI..............
Anrika............23...............4.............K-SKS..............


3.9.
Katie8...............................2.............OYS.................
Raisu..............28..............2.............K-SKS...............
Viikuna.............................3....................................tyttöolo


4.9.
Lunea...............................1..............Jorvi?...............poikaolo
Noopu...............27...........1...............HYS.................poikaolo
Huldasharks........33..........3...............K-HKS.................
Jiimii82..............28..........2...............LKS.....................tyttöolo


5.9.
Arminen..........31.............1...............KOS.................tyttöolo
R-M.................24.............1..............K-SKS................


6.9.
Lauraelina........................2...............PHKS.................
Jeeni................................1................TAYS................


7.9.
-Laura-..............26..........1............... MKS...................
Piipura...............27..........1......................................


8.9.
Maximilian.......................4................SATKS................
Tömpsis.............32..........1................LS......................tyttöolo
Eijukeiju.............28..........3...............EKKS...................


9.9.


10.9.
Odot & Onnel.......23..........2.................NKL............
Miau!..................28..........2...................EKKS...........
Äpyli...................28..........3..............OYS/OAS......
Ruutinen............29..........2...............KAKS..................poikaolo


11.9.
Springrose.......................2..............TAYS..........poikaolo
Hipsunen...........29.........4................HYS............tyttöolo
Muffi.................27........1................................
Kerran vielä.......26........3.................JORVI.........


12.9.
Kseena.............37............1.................EKKS.........


13.9.
Sariar.................37.........8..........................................
Tuikku83.........................2.................................OAS


14.9
Raksalainen...............................................................


15.9.
Miirikki...............30.........2................NKL...................poikaolo


16.9.
Miimau...........................1........................................
Mädchen............36.........3........................................


17.9.
Casanna............28..........2.......................................



18.9.
Mustikka83......................2................K-SKS................tyttöolo
Javelia................22........3................OYS...................
Miranna-............27.............1................OYS...................


19.9.



20.9
Carlotta............27..........3................TAYS..................poikaolo
Zophie.............28..........1................TYKS...................
Mammax77.................................................................
Piipaa..............33..........2.................JORVI.................Tyttöolo
Marsa..............26..........1.................EKKS....................
eleana.............25...........2.................SeKS...................


21.9.
Mopotyttö........35..............2.................TYKS....................


22.9.
Horrorpop.........29.........1..................KYS....................
Jemmiksi....................................................................
kaz..................25.........1...........................................
Hurrikas...........29.........1...........................................


23.9.
Yöperhonen....................1.......................................
Nici................................2.......................NKL...........
Talvicci............23...........2....... ...............LKS...........


24.9.
Kaneli87..........23...........3................PKKS....................
Suffi...............25............2................KOS......................


25.9.
Santzuu..........25...........1.................TYKS.....................
Mayah............27............2..................NKL.......................Tyttöolo
Vaniljainen........25..........1.................K-SKS.....................Poikaolo


26.9.
Liinukka81.............29..............................KOKS.........


27.9.


28.9.
Pai-30............31............7................OYS........................
Sedna............29............1................OYS........................


29.9.
Elmiju..........25.................1.........................SAS........tyttöolo
Branwen.......29................2.................SeKS......................


30.9.
Santtu81.........29............3..................KOS...................
Straycat.........................3.................KYS....................







Laskettu aika ???

myy73............................................................................
Miuski00........................3...............................................
Pakkastyttö....................2?..............................................
Äippää..........................2.................................................
Ullis82..........................2.................................................
Maarit*..........36...........4...................................................



:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Synnytys-sairaaloita ja niiden lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


:flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower:

Vanhat pinot:

Ensimmäiset löpinät Täällä
Tammikuun keskustelut Täällä
Helmikuun höpinät Täällä

Suuren surun kohdanneet :hug:
Jennae
Koiksa-79
Dijana
Svatje
ReNu
Zouzou
Irmeli74
Meelia
Syysmyrsky
Elämän Ilo
Sandemar
Raphaella
Anazu
tehilla
Piiper75
cracotte
noppispoppis
Mammaz85
Tinke'
Memelisa

 
Viimeksi muokattu:
Hei.

Tänne olikin avattu maaliskuun jutut. Ikävä näin tämä aloittaa, mutta..
Tänään menin keskussairaalaan istukkanäytteenottoa varten. Aluksi ylilääkäri ultrasi ja totesi heti, ettei liisa-sikiössä ollut elonmerkkejä. Vaavi oli luovuttanut. Ei tarvinut ottaa näytettä ei.
Minäkin olin jo mielessäni luovuttanut . Mahdollisuudet lapseen joka selviytyisi hengissä olivat NIIN pienet. Onneksi Luoja kuitenkin järjesti näin, eikä minun tarvinnut tehdä päätöstä raskauden keskeyttämisestä.
Mutta silti, raskasta tämä on. Odotuksen loppuminen, kantaa vielä kohdussa kuollutta lasta.
Sain esilääkityksen ja torstaiksi menen sairaalaan tyhjennykseen.

Kaikkea hyvää teille ja hyvää matkaa kohti syyskuuta!!:heart:

Tehilla
 
Oho tällä tosiaan oli uusikin pino. Liitän viimeisen kirjoituksen tännekkin...

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :heart:

Miirikki: Onneksi kaikki hyvin! :heart:

Tänään jo tuli kotidoppler kun sunnuntaina tilasin ja siellä se pieni sydän laukkasi :heart:. Ensin kuului ilmeisesti vain se istukka (viuh, viuh) ja oma syke (jonka kyllä heti tunnisti omaksi), mutta kun malttoi aikansa etsiä, niin kovasti pamppaili. Kaupanpäällisiksi monotti tai meuhkas siellä niin, että sai kunnon paukauhdusääniä kuuluville. Illalla otetaan vielä uusi kuuntelu kerta niin pääsee isäntäkin kuuntelemaan. Nyt pidän kyllä ainakin hyvänä hankintana.

Tänään varmistui veljen perheenkin uusi odotus ja meillä 2 viikkoa lasketuissa ajoissa eroa :heart:. Nt ultrassa oli tänään ollut kaikki hyvin. Harmi vain kun asuvat tuolla eteläsuomessa.

No joo, nyt suihkuun ja sitten kuuntelemaan vielä pikkuista.

Leo rv14+0 POKS :heart:
 
Juu, ei se oikeestaan haittaa. Vähän oli alkuun höh-olotila, mutta nyt tarkemmin mietittyäni niin ihan hyvä pitää välillä hengitystaukoo. Laitan sulle vaikka huomenna et mihin sivuun viime listalla jäin ni sulla on siitä sit helpompi kerätä ne loput tiedot. Tai ku huomenna luen noi viestit ni voin ne tiedot samalla sit poimia sulle ja laittaa vaikka yv:nä :)

Eli nou hätä. Ihan kiva toisaalta vaan seurailla sivustakin välillä :) Katellaan sit kuun loppupuolella et kuka seuraavaksi jatkaa :)
 
Hellou!

Toistan nyt ehkä itseäni mutta ku miun viestit aina tuntuu hukkuvan tuonne muitten joukkoon :D eli päivityspyyntöä: laskettu aika 10.9., ikä 28 ja synnäri EKKS jos voisi lisäillä, kiitos! :)

Se oli nopeeta! Kiitooos :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hellou!

Toistan nyt ehkä itseäni mutta ku miun viestit aina tuntuu hukkuvan tuonne muitten joukkoon :D eli päivityspyyntöä: laskettu aika 10.9., ikä 28 ja synnäri EKKS jos voisi lisäillä, kiitos! :)

Se oli nopeeta! Kiitooos :heart:
Juu, mä olin juuri noita selailemassa ja laittanut sen sinne :)

Memelisa: kiitos, jos viitsit tietoja laittaa niin helpottaisihan se :) joitain mä tuossa jo poiminkin iltani iloksi :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta pinosta Mädchen :)

En mä mitään kohtua osaa edes tunnustella :D Enkä muutenkaan oo huomannut mitään erityistä "kasvua", mutta masu alkaa jo vähän näyttämään vauvamasulta. Ei oo turvotustakaan ollut enää ja painokaan ei oo noussut yhtään, mutta masu on kasvanut! :heart:

Todella mahtavia uutisia ootte saaneet np-ultrasta! :)

Täällä odotellaan aikaa rv 16 ultraan, mutta eipä oo näkynyt. Silloin np-ultrassa sanottiin, että soittele, jos ei aikaa kuulu 2 viikkoon ja torstaina tulee 2 viikkoa, joten silloin sitten sinne pirauttelen. Tarkistetaan siis kysta ja samalla myös pikkuista kurkataan :)

viliina84, käyhän välillä kertomassa kuulumisiasi! :)

Teemoista en juurikaan tykkää mistään. Barbababa taitaa olla yks josta ees vähän tykkään :) En halua kuitenkaan mitään "teemaa", vaan jotain ihan "unisex" juttuja enemmänkin.

En todellakaan tiedä miltä noi kuplinnat/liikkeet tuntuu, mutta eilen tunsin jotain todella hentoa kuplintaa masussa :) Hetken se vain kesti, mutta ennen en oo tuollaista kokenut.

tehilla, todella paljon voimia! :hug:

Kotidopplerilla nykyään etsin sen kunnon laukkaäänen. Kyllä se pelkkä syke(semmoinen jumputus) sieltä muutenkin kuuluu, mutta se laukkaääni (kopotikopoti) on vaan niin ihana :heart: Nyt oon käyttänyt pelkkää vettä ja melkein samantien (10sek) sieltä tulee syke kuuluviin :) . Kauan kuuntelette/haette sykettä tolla kotidopplerilla ja kuinka usein kuuntelette? Kauheesti ollut noista juttua, että ei sais joka päivä jne. Kyllä mun mielestä se mielenrauha on parempi, kuin stressaaminen! Kuuntelen yleensä heti herättyäni aamulla noin minuutin ja se riittää :)

Edelleen täällä kärsitään pahoinvoinnista :x Eilen lens taas niin kaaressa. Kyllä mielestäni sais jo loppua kokonaan! : /

innoM + Pulla 13+6
 
Tehillalle suuret pahoittelut. :hug: Yritin jotain lohduttavaa kirjoittaa siitä, kun pieni oli jo luovuttanut ja teidän ei tarvinnut päätöstä tehdä ja jossitella asiaa myöhemmin... En vaan saa nyt ajatuksiani sanoiksi ja enkä osaa edes kuvitella miltä teistä tuntuu. Olen pahoillani!






Mädchen
kiitos uudesta pinosta! Mulle on aivan sama kuka päivittää, kunhan se joka päivittää olisi aktiivinen hommassa. Tarkoitan, että päivittelisi vaikka useamman kerran viikossa. Täällä on kuitenkin moni joka päivä kirjoittelemassa ja jos päivitykset tapahtuvat kerran viikossa/kahdessa, niin moni saa huudella päivitysten perään monta kertaa. :)

Dopplerista: Sain eilen hankittua oikein ultraäänigeeliä, jolla pitäisi kuulua sykkeen kun sykkeen. Niin ei. Mä luulen, että mun laite on rikki. Kun laitoin dopplerin oman sydämen kohdalle, niin siinä oli syke 155-170 :LOL: Onkohan tää sikiö siirtynyt mun rintalastan alle. Alavatsalla syke on 60-100....????? Ihmeellinen vekotin.

Eli mä en ole vieläkään saanut sykettä kuuluviin, paitsi omani...

+Pikkusiskoveli 13+3
 
Huomenta!

Tehillalle suurensuuret halit! Oon niin pahoillani. Kyllä se sattuu, vaikka tietääkin että pikkuisella ei ollu kaikki kohdallaan.

Mädchen Kitokset uudesta pinosta :wave:

Mä päätin olla tilaamatta tuota doppleria. Pääsen huomenna kuuntelemaan sydänäänet neuvolaan. Onneks olo on nyt ihan hyvä, vuotoa ei oo tullu. Eilen oli tuossa kohdun yläsivussa välillä sellasta tuikkimista ja lonkkiin vihlo kanssa, mutta luulen et se johtuu tästä makaamisesta.

Ja mulla on kans edelleen pahoinvointia. Aamulla kävin pissalla ja join kulauksen vetä kun oli nin jano. Kun pääsin sänkyyn niin johan oli pakko juosta takasin sänkyyn ja kaaressa tuli kaikki vedet ja vatsanesteet ulos... Huoh...

Viimeyönä näin unta et olin ostamassa vauvanvaatteita :heart:

Noopu ja Hipsu 13+3
 
Voi tehilla, osanottoni :hug: Ei oikein sanat riitä kertomaan kuinka pahalta tuntuu sun/teidän puolesta.

Mädchen, multa puuttuu listasta ikä eli 35 täytin viime kuussa. Ikänaissarjassa siis painitaan :D Tyttö- tai poikaoloja ei ole tullut, en oikein esikoisestakaan osannut sanoa kumpi olisi tulossa. No, ”salaa” toivoin tyttöä ja sellainen sieltä ulos putkahti.

Sokerirasituksesta oli jossain vaiheessa juttua, minä ”pääsen” kahteen kertaan testeihin monirakkulaisten munasarjojen takia. Pitäiskin varailla aikaa ekaan. Np-ultraan olen menossa viikon päästä torstaina.

innoM ja Noopu, täällä kanssa voidaan edelleen pahoin ja kauhulla katson että teillä on kohta 14 vkoa täynnä, ei jaksais enää viikkokaupalla tätä…

mopotyttö ja hemmo tasan 11
 
Näin alkuun pahoitteluni tehillalle. :hug:

Sitten päivityspyyntö Mädchenille. Mulla on siis laskettu aika 26.9., ikä 29 ja sairaala KOKS. :)

Sokerirasitukseen olen minäkin menossa, tosin vasta keväämmällä. Täällä passitetaan sinne kaikki yli 25-vuotiaat ja mulla kun on vielä diabeetikoita perhepiirissä ihan riittämiin, niin varmasti oisin sinne päätynyt muutenkin.

Pahoinvointi on mulla siirtynyt autoon. Yli 10 km automatkat on yhtä tuskaa (paitsi jos itse ajan). Perjantaina pitäis lähteä hieman pidempään reissuun, jonka aion kyllä suosiolla matkustaa junalla. Ihan hirvittää ens viikon ultra jo ton matkanki takia. 70 km repsikassa tekee varmasti tosi hyvää. :x Mutta mies saa ajaa silti. Mä tuskin hermostukseltani uskallan auton rattiin. :D

Liinukka 10+2
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, se olisi sitten maaliskuu! Ihanaa, että kevät jo alkaa tulla! :heart: (ja kohta massukin kunnolla kasvaa)

Täällä ollaan nyt sitten saikulla tän jo kolme viikkoa kestäneen flunssan takia. Alkoi olla jo niin väsynyt olo, kun ei oo öisin pystyny tukkoiselta nenältä nukkumaan, että oli ihanan helpottavaa päästä muutamaksi päiväksi vaan kotiin lepäilemään. Nenän tukkoisuus ei kyllä ole vielä kauheasti helpottanut, mutta väsymys kylläkin. Oon nyt yrittänyt tolla sarvikuonolla huuhdella tota nokkaa, välillä se onnistuu ja välillä on nenä niin tukossa, ettei mikään pääse läpi, mutta jospa tämä tästä.

Nyt oon muutamana päivänä jo käyttäny mammafarkkuja, jotenkin ne tuntuu vaan niin paljon paremmilta jalkaan, vaikkei mahaa vielä juurikaan olekaan, mutta tavalliset farkut vaan alkaa juuri tuolta kohdun kohdalta painaa jossain vaiheessa työpäivää. Sain yhdet mammafarkut kaverilta lainaan, mutta toiset voisin kyllä vielä varmaan ostaa niin on sitten mistä vaihtaa. Mites, joko muut on siirtyny mammahousuihin? Paidathan nyt menee vielä pitkään... Jotenkin on tullu nyt tosi malttamaton olo, tahtoisin, että jo pian vauvamassu alkaisi näkyä. Tällä hetkellähän vatsanseudulle on ilmestynyt vaan enemmän tollasta löllöä, kun ei oo pariin kuukauteen päässy liikkumaan ollenkaan, vaikkei ole kyllä ruokakaan ihan hirmusti maistunut :/ Voi, kun tämä flunssa menis pian ohi ja pääsis vähän jumppailemaan taas pitkästä aikaa, tää makaaminen alkaa olla tosi rasittavaa...

Heinäneito ja Papunen 14+0 POKS!
 
Kiitos uudesta pinosta Mädchen!=)

Paljon paljon voimia Tehilla!:hug:

innoM Mäki etsin aina sen laukkaäänen. Kuuntelen sillon
tällön, parin kolmen päivän välein. Kuuntelen
kerralla vähän kauemmin (n. 15-20min) jumputuksia ja liikkeitä, tosin
kölliäinen hyppää aina pois dopplerin alta. :D

Huldasharks Kuulitko mitään ääniä laitteesta? Ekan kerran kun kuuntelin löysin vain
istukan, ja vauvan syke löytyi kovan etsinnän jälkeen häpyluun alta.. Välillä se kuului niin
häpyluun takaa ettei sitä meinannut kuulla. Nyt vasta se on alkanu kuulua ylempää.

En oo oikeestaan kärsiny mistään raskausoireista kun alussa nivus- ja alavatsakivut, jotka hävis viikolla 8-9. Eilen nivuset repi taas niin kovin et pelkäsin ihan että töissä oli tullu tehtyä jotain liian raskasta.

Mitenkäs te palvelualalla työskentelevät ootte suhtautunu tuleviin asiakkaiden kommentointeihin? Asun pienessä kunnassa missä kaikki tuntee toisensa, jostain ne linnut on laulanut, ja mua on tultu ruokakaupan kassalla työskennellessä onnittelemaan jo monestakin eri tahosta, ja joka hyllyjen raosta kurkitaan mahan kasvua. Ison kauluspaidan alle kumpare vielä peittyy hyvin, mutta muutama on kommentoinut siltikin jo kasvavaa vatsaa.. Hiukan kommentointi harmittaa ja ahdistaa, kun ihmiset kyselevät ääneen kuinka pitkällä olen, ja se 15.viikolla tuntuu mun korvaan vielä niin pieneltä määrältä että sen tiedon soisi jokaiselle.
 
jeeni
Liinukka Täällä paha olo liittynyt läheiseti autoon ihan koko ajan. Joko ajomatka tai ajon jälkeen, ei väliä ajaako itse vai istuuko kyydissä. Jos kyydissä, niin sitten penkki vaakatasoon ja joten kuten pystyy oleen, mutta matkan jälkeen :X Ja ei tartte olla 1km pidempi matka...onneksi nyt jo vähän helpottanut, mutta huonovointisuutta edelleen havaittavissa.

Liitoskivut Onko muilla jo tai onko ollu edellisissä raskauksissa? Soittelin neuvolaankin, kun niin pirusti vihlo alapäästä, kai häpyluuta sitten, en oikein osaa paikallistaa sitä. Nopeita vihlaisuja, kovia, ei niinkään teräviä, ja enemmän jos liikkuu tai on liikkunut. Helpottaa levossa. Ei neuvolatätikään osannut muuksi niitä ajatella, sano vaan että toisille tulee aiemmin kun toisille. Äääh...kun pahoinvointi helpottaa niin tämä sitten tilalle...missä se seesteinen keskiraskaus on?

Masun kasvu
Täällä ei havaittavissa juuri ollenkaan, omiin vaatteisiin mahtuu hyvin. Tiukempi paita saattaa paljastaa, mutta mahdollisesti voi vielä luulla lihomiseksi.

jeeni ja tyyppi 13+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpä;23260583:
Huldasharks Kuulitko mitään ääniä laitteesta? Ekan kerran kun kuuntelin löysin vain
istukan, ja vauvan syke löytyi kovan etsinnän jälkeen häpyluun alta.. Välillä se kuului niin
häpyluun takaa ettei sitä meinannut kuulla. Nyt vasta se on alkanu kuulua ylempää.


Mitenkäs te palvelualalla työskentelevät ootte suhtautunu tuleviin asiakkaiden kommentointeihin?
Mulla on sellainen näytöllinen doppleri. Missä siis näkyy se sykkeen nopeus lukuna. Kokeilin taas äsken ja kun laitoin äänen aika isolle löysin kun löysinkin sykkeen! Lukemaa en saanut, mutta sykekin kuului aika hennosti vielä. Olen siis kuullut oikein hyvin oman sykkeen ja ihan muuten samanlaista kohinaa se pitää kuin neuvolankin doppleri. :)

Olen palvelualalla. Yksi vakiasiakas joka on sellainen eläkkeellä oleva mummo katsoi mun mahaa yksi päivä ja kysyi että oletkos sää pieniin päin???? Muut eivät vielä ole kommentoineet, kun osaavat olla hienovaraisia. Tuo mummo on sellainen spesiaalitapaus muutenkin, häntä palvellaan monta tuntia kun saapuu paikalle ja tulee siis ihan meille viettämään aikaa. :D (En ole kuitenkaan ruokakaupassa töissä, niin sen jotenkin vielä käsittää)
 
Mahan kasvu Vanhat legginsit yms menee vielä jalkaan, mutta puristaa. Turvotusta on varsinkin iltaisin ihan rintojen alle saakka. Olen kyllä tuntenut kohdun kasvun ihan kädellä kokeillessa ja ylettyy jo aika ylös. Ei nyt napaan, mutta kuitenkin..

Liitoskivut: On ollut aikaisemmissa. Ja suikkapuikkotuntemuksia ei ole yhtään ikävä. Ne on aika inhottavia... Hrrr... Eilen olin sohvalla maaten jalat koukussa ja alkoi ihan julmetusti vihlomaan vasemman nivusen kohdalta. Jatkui pitkälle yöhön. Onneksi meni ohi...
 
Sokerirasituksesta: Luulen että itse vaadin pääsyä taas kerran. Mitään ei ole edellisissa koskaan ollut, mutta painoa tuli ekasta yli 30 kg ja tokasta yli 20 kg, niin ihan senkin takia. Ja toisekseen mun vanhimmalla lapsella on 1 tyypin diabetes ja mun isällä 2 tyypin, että olen tässä aikamoisessa riskiryhmässä itsekkin...

Teemoista: Voi kun olisi lastenhuone kuopukselle ja tälle tulevalle, niin saattaisin jopa innostua :D Laitetaan taloa myyntiin tässä keväällä ja jos saadaan myytyä ja muutettua isompaan, niin sitten katsotaan asiaa uudestaan...

Nyt töihin valmistautumaan....
 
Hei vaan kaikille möhömahoille. Oon ollut kovin väsynyt ja opiskelu vienyt viimeisetkin voimat joten en ole jaksanut kirjoitella tänne, oon kyllä aktiivisesti lukenut teidän juttuja. Monet on saanut harmaita hiuksia, huolesta etä onko lapsella kaikki hyvin..pahoittelut niille ketkä saaneet huonoja uutisia ja voimia niille jotka vielä joutuvat elämään epätietoisuudessa. Me ollaan käyty jo ekassa ultrassa, on siitä joaikaakin la siirretty 1.9. poikaolo/vai lieneekö se toive kauheesti en jaksa nytkään kirjotella mutta taustalla olen. Lapsile on kerrottu tulevasta sisaruksesta ja ne oli revetä onnesta,enempää iloisia ei voisi olla..ja sen ne kyllä näyttää. punkku 13+6 (hui kun aika menee nopeesti) joo ja maha on jo sen kokonen ettei voi kukaan erehtyä..aamusin vieä suhteellisen pieni pötsi mut illalla se pömpöttää ihan kauheesti,ihan selvä vauva maha. voimia kaikille.
 

Yhteistyössä