SYYSMASSUT '07 elokuussa

Poru meinaa tulla... mitenkähän tässä oikein käy, kun enemmänkin vauvoja alkaa putkahdella. Joku oli laittanut edelliselle sivulle ihanan runon. Laittakaa muutkin jotain ihania runoja tänne, millä voi onnitella vauvasta tai ilmoittaa sitten aikanaan omastaan!
 
Tässä olis Tarze yks ihana millä ilmoittaa vauvasta:
Kun lapsemme ensimmäisen syntyvän näin, mä hetkeksi kelkasta jäin.
Silloin vasta tunsin ja koin, kuinka kaunista rakkaus olla voi.
Ja sit loppuun: Pieni tytömme/poikamme syntyi pv + paino ja pituus.
 
Laa
Pienoiset kädet, suu ihan suppu;
Syntynyt uusi on ruusunnuppu.
Se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää,
Sydämen kokonaan onnesta täyttää.

Jostain keskustelusta olen bongannu tän sivun:
http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?b70077b8-86b5-45a2-8994-c7e92a84fb82
 
Aku
Tänään on ollut taas jokseenkin kummallinen päivä tuolla mahan seutuvilla...En tiedä mitä pikkuinen touhuaa mutta tuntuu siltä kun joku kiskois mun napaa suuntaan jos toiseenkin.Ei siis mitenkään hirmu mukava tunne :kieh:
Ja samaan aikaan pienet jalat(joissa on yllättävän paljon voimaa!)
porautuvat vasemmalle kylkiluiden väliin |O Sattuu piruvie!

Just kun niistä petipuuhista oli juttua niin tänään ajattelin hiukan lämmitellä tuota ukkoa, mutta eikös tuolta telkkarista tule futista |O joten ei toivoakaan.Taidan siis vetää peiton korviin ja mököttää itsekseni :(

Sori kun tuli tällanen vali vali höpö höpö teksti.Illanjatkoja ja jaksuja kaikille :)

T.Aku ja riiviö 37+1
 
Yksi taustakuorolainen ilmoittelee taas itsestään :)
Jännittävä huomata, että syyskuulaiset pikkuhiljaa alkaa poksahdella! Itsellä aikaa laskettuun aikaan vielä kuukausi. Toisaalta vauvan saaminen jännittää niin kovasti, että toivoisin synnytykseen olevan vielä aikaa. Toisaalta taas en malttaisi millään odottaa :heart:

Viime viikolla neuvolassa todettiin vauvan olevan poikittain. Olinhan minä sen koko ajan tiennyt, mutta jotenkin olin jättänyt asian huomiotta. Ensi viikolla ultrataan ja mahdollisesti yritetään kääntöä. Neuvolan täti kyllä sanoi, että istukan ollessa edessä kääntöä ei välttämättä lähdetä edes kokeilemaan. Voi kuulemma vaurioittaa istukkaa. Onko kellään kokemuksia kääntämisestä istukan ollessa edessä?

Olo on ollut ihan ok. Väsymystä, turvotusta ja kaikenlaista kolotusta on ollut, mutta jotenkin olin odottanut raskausajan olevan vaikeampi. Viime viikolla aloitin äitiyslomani ja kun ei lapsiakaan ole ennestään, saan elellä täysin oman rytmini mukaan. Ehkä siksi koen oloni kaikenkaikkiaan hyväksi.

Seksielämä on ollut pitkään jäissä. Alkuraskaudesta seksiä oli tavallista enemmän. Puolessa välissä miehelle tuli stoppi ja minulla olisi ollut himoja vaikka kuinka. Nyt taas en osaa keskittyä muuhun kuin vauvaan ja miehellä puhtia taas piisaisi. Koen vartaloni isoksi ja kömpelöksi, vauvan liikkuminen häiritsee keskittymistä yms. :/

Öitä

Martta B ja Ensio rv35+5
 
huomenta!

tulin kurkkaamaan mitäs tänne kuuluu!

onnea pippurimamma :flower:

omaa napaa vähän
joutusin pe tyksiin kun mulla todettiin raskausmyrkytys..pääsin eilen illalla kotio nukkumaan ja nyt pitäisi taas aamulla mennä takasin. seuraavaksi pääsenkin kotiin sitten pikkuisten kanssa! =) en osaa nukkua tuolla sairaalassa ni kinusin väkisin itteni yheksi yöksi vielä kotiin, mutta ei se uni täälläkään tullu :/ ja parin tunnin kuluttua pitää olla jo takasin osastolla. pitäisi jostain vaan saada voimia siellä olemiseen..
en nyt ehtinyt kaikkea lukemaan, oli tullu 10 sivua tekstiä kun viimeksi olen käynyt lukemassa, ni jätän suosiolla kommentoimatta mihinkään..
mutta tervetuloa uusille syysmassuille

jos sitä menis aamupalan laittoon ja pakkais loputkin tavarat valmiiksi..

t.alizia & masuvaavit
 
Huomenta!!

Onnea Pippurimammalle :flower: Täälläkin toivotaan pikkuisen jo putkahtavan maaailmaan, mutta näyttää viihtyvän niin hyvin tuolla masussa ettei mitää kiirettä oo pitäny... eli vaan odottelua... :headwall:

Ainakin jotai editystä on ollu ku limatulppa alko irtoilee viikonloppuna- vaik voihan se vielä kestää viikkoja... :headwall: Mies tartuttaa tätä kärsimättömyyttä muhun ku niin malttamattomana oottaa tulokasta. Alan jo ite vähän alistuu yliaikaisuuteen, mut miehelle ei tuu kuuloonkaa et viel viikkoja menis :LOL:

Tällä viikolla viel yks neuvola ja ens viikosta lähtien sitä sit saa jo ravata parikin kertaa viikossa. :kieh: Nyt asukki alkaa heräilee aamupalalle, josko nyt söiski taas...

FlaPa & masuasukki 39+2
 
Täällä yöllä suppaili klo 1-4.30 mutta sitten olin nukahtanut joten supistuksiakaan ei ole vissinkään ollut....Noh saa nähdä minkälaisena tämä päivä alkaa, supparit tulivat takasin :p :p

Alizialle jaksamista sinne kun joudut osastolla kärvistelemään :hug:
 
Mulla tuli pe-su päivään asti suppareita, kipeitä mut epäsäännöllisesti. Aina yöllä kolmen aikaa rauhottu sit sai nukuttuu :p eilen ajattelin et nonii ohi meni mut nyt pientä menkkamaista jomotusta :whistle: alkaa jo jännittää :D
 
Mulle kun toi neuvolan lääkärikin tuumas et sopii toivoo et lähtee tulee vesien menol kun esikoinen kun synty niin ekat kunnon kivut supistuksissa oli 15min ennen ku ppiti ruveta ponnistamaan :eek: :LOL: No ehkä sitä sit kuitenkin osaa lähtä :/
 
Mulla taas aikaisemmista esikoinen lähti tulemaan limatulpan jälkeen ja toinen lievillä suppareilla ja eivät päästäneet sairaalasta enää kotiin. Nyt kun ei tiedä onko noi supparit tehneet mitään. Mulla on ollu kohdunsuu auki reilun sentin jo pari viikkoa.
 
Mä oon miettiny et jos soittais koksii ja pyytäis et ne tarkistais kohdunsuun tilanteen kun noit supistuksii kuitenkin sen verran reilusti tullu :| Mut sit pelotaa ettei ne päästä kotii, tai tuumaa jotain tylyä puhelimeen :( mä niin herkästi otan kuitenkin itteeni :(
 
Täällä ehkä pientä eteenpäin menoa ollut havaittavissa, kun supisteluja (kivuttomia) tullut la ja su koko päivän vähän väliä ja sitten yölläkin olen niihin herännyt. Toissa yönä oli jopa hieman kipuakin mukana ja vartin välein supisteli, mutta tunnin jälkeen ne lopahti...

Meillä tuo sekstailu on ollut aika harvinaista herkkua tässä loppuraskaudessa. Mies kun ajattelee pikkuisen olevan kolmantena pyöränä ja pelkää vahingoittavansa sitä, eikä itsellänikään enää ole halut olleet kovinkaan korkealla...Mutta hellyyttä ja huolenpitoa on riittänyt entistä enemmän... =)

Tais olla jotain muutakin mitä piti kommentoida,mutta nyt ei muistu mieleen mitä... Ai niin Martta B:lle teretulemast mukaan!

Lilia rv 38+5
 
ihanaa että joillain on jo ohi tää onnellinen odotus. mä varmaan kärvistelen lokakuun puolelle :/
on kyllä supistellut taas parina yönä reilusti mutta aina sitä sit kuitenki lopulta nukahtaa että ohimeneviä ovat. mua alkoi jänskättää että jos meidän tyttö ei olekaan tyttö. kun oli poika tullut littlepeoplellelkin vaikka ultrissa lääkärit sanoneet tytöksi. no klassisesti "pääasia et on terve" pitänee kuitenki paikkansa taas tässäkin. adoptoituhan me olis jos vaan tyttö kelpais :whistle:
 

Yhteistyössä