SYYSMASSUT '07 syyskuussa

SYYSMASSUT '07 syyskuussa
Syntyneet syysvauvat


5.7.
MargeSimpson: enkelipoika, rv 30+4, 2500g, 44cm (PHKS)

21.8.
LittlePeople: poika, rv 36+6, 3100g, 47cm (PKKS)

24.8.
mobic: poika, rv 38+2, 3390g, 50cm (LKS)
Jode: poika, rv 38+3, 2910g, 49cm (HYKS NKL)

26.8.
PippuriMamma: poika, rv 39+2, 3625g, 53cm (TYKS)
Aali84: tyttö, rv 38+0, 3185g, 48cm (RAS)

27.8
Brazil15: tyttö, rv 38+1, 2815g, 47cm (KYS)

28.8
pia84: poika, rv 38+5, 3260g, 51cm (TYKS)
Alizia83: poika; 46cm, 2430g, tyttö; 44cm, 2270g (TYKS)

29.8.
Laa: tyttö, rv 38+3, 3010g, 48cm, (KOKS)
minttu-82: poika, rv 39+0, 3510g, 51cm (K-PKS)

30.8
Perlos: poika, rv 38+6, 3880g, 52cm (OYS)

2.9
Maarja: poika, 4100g, 52cm (SATKS)
Ainoska: tyttö, rv 40+2, 3250g, 49cm (SEKS)
Rosmariini: poika, rv 35+5, 3450g, 50cm (TAYS)

3.9
umayya: poika, rv 38+3, 2750g, 46,5cm (PHKS)
Lilia: poika, rv 39+5, 4090g, 53,5cm (SEKS)

4.9
saralia: tyttö, 3760g, 51cm (PHKS)
Möörwa: tyttö, 3190g, 48cm (LUS)
Rotja81: poika, 3370g, 48cm
meja: tyttö, rv 38+3, 3020g
papukaija: tyttö, 3058g, 49cm

5.9
Paukkuliina: poika, 3730g, 50cm (L-PKS)
mam84: poika, 3160g, 51cm (SATKS)
Zennia: tyttö, rv 40+4, 3410g, 49cm (LKS)

6.9
MamMam: tyttö, 3545g, 51cm (TAYS)

7.9
Emmaliina: poika, 4280g, 52cm (TYKS)

8.9
vilma 80: poika, 3650g, 52cm, Haikaranpesä
Sydän toivoa täynnä: tyttö (PKKS)
Halinalle81: poika, rv 40+4, 3650g, 51cm (SKS)
Varjo: tyttö, 4220g, 54cm (OYS)

9.9.
RäpäRällä: poika, rv 40+2, 4760g, 52,5cm (SATKS)
Miinuska: poika, 3820g, 51cm (MKS)
Bluedrama: tyttö, 39+4, 3940g, 51cm (KYS)
Miikku78: tyttö, rv 40+2, 3505g, 52cm (PHKS)

10.9
Aku: tyttö, 3570g, 51cm (KOS)
Vilhelmina: poika, rv 37+4, 3740g, 52cm (TAYS)
Paveliina: poika, rv 40+4, 3430g, 53cm (TYKS)

11.9
nanna-80: tyttö, rv 38+1, 3110g, 52cm (TAYS)
RouvaHeinonen: poika, rv40, 4330g, 52cm (TAYS)
Päivi57: tyttö&tyttö, rv38+2, alma; 2610g, 46,5cm & bertta; 2075g, 44cm (OYS)

12.9
äippä23: tyttö, rv40+4, 3660g, 53cm (KASS)
Marsu81: poika, 4260g, 53cm (KAKS)

13.9
roosakaisa: tyttö, rv39+4, 2930g, 48cm (PKKS)
Okira: poika, rv28+1, 3460g, 52cm
Tinka: poika, rv39+6, 3630g, 50cm (TYKS)

14.9
minnajajoel: tyttö, 49cm, 2980g (TAYS)
Eloveena: poika, rv38+5, 3810g, 52cm (VKS)

15.9
balik: tyttö, rv41+6, 4020g, 51cm (KOS)
Mamu82: tyttö, rv 39+5, 3280g, 48cm (K-HKS)
Cassy: tyttö (VKS)
mii83: tyttö, 3220g, 50cm (PHKS)

16.9
Junnu: poika, rv41+2, 4075g, 53cm (TAYS)
äiti64: poika, rv40+1, 3950g, 52,5cm (MKS)

17.9
Joe80: poika, 3555g, 47,5cm (PKKS)
baby2003: tyttö, rv41+5, 3525g, 50cm (HYKS NKL)
Miimari-84: tyttö, rv40+6, 2600g, 48,5cm (OYS)

18.9
Hantta06: tyttö, 3212g, 49cm (HYS)
Serveri: tyttö, 3430g, 47cm
Chevitar: poika, rv39+1, 3215g, 48cm (TAYS)

20.9
Ansu: tyttö, rv40+4, 3490g, 49 cm, (KOKS)
äisky81: rv39+3, 3655g, 50cm (LS)

21.9
rmamja: tyttö, 3610g, 50cm (K-HKS)

22.9
Miiuli77: tyttö, rv42, 4165g, 50cm (KOS)
Pilvi81: poika, rv40+6, 3900g, 52cm

23.9
janita: tyttö, 3040g, 48cm (KOKS)


Syysmassut - toistaiseksi yhdessä koossa

1.9.
FlaPa, 27v, 1. lapsi, NKL (?)

2.9.
Mila76, 30v, 3. lapsi, TAYS (?)
Louisa, ?v, 1. lapsi, ? (?)
Heidi-79, 27v, 1. lapsi, PS (?)

3.9.
Bella25, ?v, 1. lapsi, ? (?)

5.9.
Neiti Neponen, 23v, 2. lapsi, KOS (?)
mammuskainen, ?v, 2. lapsi, ? (?)

6.9.
Pörriäinen, ?v, ?. lapsi, ? (?)
stormer, ?v, 3. lapsi, TAYS (?)
Inka85, 22v, 1. lapsi, KOS (poika)
Hanna1982, ?v, 1. lapsi, KOS (?)

7.9.
Lilja, ?v, 2. lapsi, ? (?)
Susku, 20v, 1. lapsi, SKS (?)

8.9.
Jaalius, ?v, 2. lapsi, KOS (?)
MN1, 23v, 1. lapsi, NKL (?)

9.9.
Matkustaja, ?v, 1. lapsi, ? (?)
Hippo, ?v, ?. lapsi, ? (?)

10.9.
pulla, ?v, 1. lapsi, ? (tyttö )
m85, ?v, 1. lapsi, ? (?)
Hannis, 26v, 1. lapsi, PHKS (tyttö )

11.9.
Päde, 33v, 1. lapsi, OYS (tyttö )

12.9.
Hanna, ?v, 2. lapsi, TAYS (?)

13.9.
rosku, ?v, 3. lapsi, TAYS (?)
Miia, ?v, ?. lapsi, ? (?)
annukka-80, 27v, 1. lapsi, KOS (?)

14.9.
heinävaavi, ?v, 2. lapsi, KYS (?)
Hassuliini, 28v, 2. lapsi, KOKS (?)

15.9.
Minna84, 22v, 2. lapsi, ? (?)
äippä81, 26v, 3. lapsi, MKS (poika)
jee, ?v, ?. lapsi, ? (?)
ruska, 23v, 1. lapsi, TAYS (?)
levinia, 37v, 5. lapsi, ulkomailla (tyttö )
SandeP, 31v, 1. lapsi, SAS (tyttö )

16.9.
Kieku ja Kaiku, 29v, 3. lapsi, KOKS (?)
suvis, 26v, 1. lapsi, KOKS (?)

17.9.
pikkuvaimo, 25v, 1. lapsi, ? (?)
Swiss, 28v, 2. lapsi, TAYS/VAS (?)
äiti vm70, ?v, 3. lapsi, K-HKS (?)
Mira-84, 23v, 1.lapsi, TAYS (?)
Tiltu07, 22v, 1.lapsi, NKL (?)

18.9.
madison78, ?v, 1. lapsi, KAKS (?)
Villipilli, 29v, 1. lapsi, ? (?)
Apilanlehti, ?v, 4. lapsi, K-PKS (?)
baabaa 22v, 2. lapsi, KOS (?)

19.9.
kanelityttö, ?v, ?. lapsi, ? (?)
tättähäärä2, ?v, 2. lapsi, SEKS (?)

20.9.
Eden, 27v, 1. lapsi, ? (?)
Begemot, ?v, 2. lapsi, TYKS (?)
Syyspönö, ?v, 4. lapsi, STKS (?)
Pyyter-2, 31v, 1. lapsi, Savonlinnan keskussairaala (?)

21.9.
Niiskuneiti82, 25v, 2. lapsi, TYKS (poika)
serveri, ?v, 4. lapsi, K-HKS (tyttö )
jubetassuli-85, ?v, 3. lapsi, ? (?)
Tiku, 24v, 1. lapsi, TAYS (?)
nökö-81, 26v, 1. lapsi, Oulaskankaan sairaala (?)
Piipaa, 30v, 1. lapsi, Hyvinkää (poika)

22.9.
venlae, 25v, 1. lapsi, NKL (poika)
Syysmami, ?v, ?. lapsi, ? (?)
Elisa, 28v, 1. lapsi, KOS (?)

23.9.
poikax3, 31v, 4. lapsi, KAKS (?)
äityli75, 32v, 1. lapsi, JS (poika)
kastehelmi-69, 38v, 2. lapsi, Vammalan aluesairaala (?)
Piija, 32v, 1. lapsi, KOS (?)
MammA1, 28v, KYS (poika)

24.9.
Piutsuli, ?v, 3. lapsi, K-HKS (?)
Malluliini, ?v, 2. lapsi, SEKS (?)
Annmari76, ?v, 1. lapsi, KOS (?)
vivis, 34v, 3. lapsi, K-SKS (?)

25.9.
Miranda74, ?v, 1. lapsi, NKL (?)
Päivän-Säde, ?v, 2. lapsi, ? (?)
taru23, 24v, 1. lapsi, Jorvi (poika)

26.9.
MarttaB, 23v, 1. lapsi, K-SKS (poika)
tup, 27v, 1. lapsi, JS (poika)
veskarityttö, ?v, 1. lapsi, KOKS (?)
anu85, ?v, 3. lapsi, LKS (?)
mustajuuri, 29v, 1. lapsi, Haikaranpesä (?)

27.9.
mammuska, ?v, ?. lapsi, SEKS (?)
Elwi, 29v, 1. lapsi, KOS (?)
Vera-84, 22v, 1. lapsi, ? (poika)

28.9
pilke82, 24v, 2. lapsi, SATKS (?)
Pampu, 30v, ? Jorvi (?)

29.9.
Hyrripurri, ?v, 1. lapsi, ? (?)
tiksu, 26v, 1. lapsi, PKKS (?)
minttu, 26v, 1. lapsi, ? (?)
Kaneli07, ?, 2.lapsi, KOS (?)

30.9.
hyttiäinen, 28v, 5. lapsi, Jyväskylä (poika)
Hapsuli, ?v, 1. lapsi, ? (?)
mame2, 24v, 2. lapsi, ? (?)
Mansku72, 35v, 1. lapsi, KHKS (?)




Odottajia yhteensä: 153 (joista synnyttäneitä 65)
Tyttöjä: 21
Poikia: 29

Syntyneistä
tyttöjä: 33
poikia: 32

Linkit:
http://www.kaksplus.fi/kerho/Syyskuisten_vauvat_2007

http://keskustelu.kaksplus.fi/t850437
 
Täällä olo hyvä, hyvin nukutun yön jälkeen =) Eilen iski pieni hätä kun tajusin että 5 päivää niin olis samat viikot ja päivät ku esikoinen synty :eek: :whistle: No tämä menee varmaan lähemmäs la kun ei ole mitään tuntemuksia :LOL:
 
Janita taisi viime pinossa mainita ärtyisyydestä lähestyvän synnytyksen merkkinä. Minua on eilen ja tänään ketuttanut ihan kunnolla, varsinkin mies ottaa päähän :kieh: parka ei edes käyttäydy tavallisesta poiketen, mutta silti voisin puraista mokomalta pään poikki. Onneksi ukko pääsee töihin karkuun... Toisaalta, tässä vaiheessa on en kyllä usko kiukun johtuvan synnytyksen lähestymisestä, sen verran vähän on viikkoja kuitenkin vasta kasassa.. Ehkä hormonit kuitenkin alkavat jo noin alustavasti mennä sekaisin.

Muuten on olo ihan ok. Sunnuntaina on vielä tarkoitus lähteä sienimetsään =) koetan liikkua mahdollisimman paljon, kun se vielä onnistuu.

Mutta nyt menen valitsemaan itselleni synnytysmusiikkia. Täällä on synnytyssalissa mahdollisuus kuunnella omia levyjä ja ajattelin koostaa itselleni jonkun kivan levyn, että sujuu synnytys rattoisammin :D Mies kyllä tarjoutui tekemään minulle "best of labour"-levyn, mutta en taida luottaa sen arvostelukykyyn tässä asiassa. Se ei kuitenkaan laita levylle Kotiteollisuutta, koska inhoaa bändiä. Minä siellä kuitenkin joudun kärsimään, joten valitsen kyllä musan ihan itse B)

hyviä vointeja kaikille!

tiksu ja uffe-juniori (36+1)
 
Mä olisin kyllä eilen voinu kans ukon hirttää :LOL: oli vaan jotenkin olevinaan niin ärsyttävä :kieh: no sit meni hetki ja halailin sitä kun itketti niiiiiiiiiin paljon :LOL: :LOL: ai mitkä hormoonit :p :whistle: nyt kyllä olo tosi outo :/ jotenkin vatsa tuntuu kummalliselta, väsyttää mut toisaalta pirteä olo :headwall: en ymmärrä :ashamed:
 
Ensinnäkin [/b]mam84 sulle lähetän täältä järkkyjä tehosuppareita :D :wave: :hug:

Neuvolakuulumisia rv 39+2 =)

Ensinnäkin ihanaa kun oma terkkari neuvolantäti oli palannut takaisin =)


Paino:
74,35 eli laskenut 30gr ;)

Turvotus:
++

Verenpaineet:
102/52

Pissa:
puhdas

Hb:
128

Kohdunpohjankorkeus:
jees! se on laskenut nyt 35cm! :D

Lapsivedenmäärä:
normaali

Sydänmensyke:
120

Liikkeet:
+

Vauva on laskeutunut nyt ...vaikka aikaisemmin jo luulin että se olisi laskeutunut.. :D

Siinähän noi sitten olikin,toivottavasti seuraavaa käyntiä ei tule :kieh: :LOL:

:wave: Suppareita kaikille

baby2003&masuprinsessa 39+2 :heart:


Niin on muuten aivan IHANAA olla nyt flunssassa :snotty: :kieh:

Naurattaa muuten tällänen juttu kun joku näkee mun mahan niin komentti on aina:"POIKA TULEE" :LOL: ....no kun ei tule....tai mitäs jos 4D ois mennytkin vikaan :eek:
 
Nyt on ihan outo fiilis, kun näin ihan tajuttoman painajaisen eilen salkkareista; Olin sen Aaron "uhri" tai siis se oli ihan hullu ja ajo mua takaa, enkä päässy mihinkään eikä kukaan auttanu mua.... hui, en kyllä ikinä näytä lapsilleni ko. ohjelmaa kun jo itekkin näen unia. :eek:
Muuten yö meni ihan ok. Suunnatonta turhautumista ja kettuuntuneisuutta edelleen.... kärjistyy lähinnä anoppiin kun se on nyt olevinaan niiiiiiiiin ärsyttävä!!!! :headwall:

Kiitos kaikille jotka mulle supparit lähetteli... toiv. ne sit alkaa kohta *toivottomalla äänellä lausuttu toive*
 
Äitiysloma alkoi ja kerkiän vähän seurailla näitä keskustelupalstoja ja huomasin, että täällähän on oikein vilkas syysvauvojen ketju. Itselläni nyt 36+1 ja la 28.9
Vähän hirvittää kun vauvan koko oli 35 tasan jo 3kg. Onkohan muilla vastaavan kokoisia vauvoja tulossa? Mitään merkkiä tuolla alapäässä ei ollut, paikat hyvin epäkypsät, joten saa nähdä miten käy. Vauva tosin poikittain, joten silläkin puolella mättää. Eilen sitten vauvan syke oli matala 90-120 ja siitä jäi kyllä huoli, vaikka lääkäri katsoikin käyrän ja sanoi, että ok. Tähän mennessä olleet aina 140 ja yli.
Edellinen synnytykseni päättyi kiireelliseen sektioon vauvan käännyttyä synnytyksessä jalkatarjontaan (pääsi vielä kääntymään vaikka lapsivedet menneet ja se pinni oli jo päässä), joten pelkään kyllä mitä tästä tulee. Olenkin sektion ja alatiesynnytyksen vaiheilla, enkä osaa päättää.
Ja niin tays:ssa synnytän.
 


Huomenta! Mulla alkanu vaivaamaan virtsatietulehduksen tapainen kirvely alamahassa ja virtsan jälkeen. Jokainen joka joskus on taudin sairastanut tietää oireet :whistle: Olenkin menossa labraan antamaan näytettä..
Mut neuvolantäti vinkkas, että voihan se olla jo käynnistyvää synnytystäkin!? :eek: Onko kenelläkään mitää kokemusta/tietoo asiasta? Mulla nimittäin ollu virtsatietulehdus varmaan sata kertaa ja tunne kyllä oireet, mut ku ei ole noita aikasempia synnytyksiä nii ei siitä taas tietoo.. :ashamed:

T. Hanna rv 39+1
 
Ilmoittaudun uutena listalle
Äitiysloma alkoi ja kerkiän vähän seurailla näitä keskustelupalstoja ja huomasin, että täällähän on oikein vilkas syysvauvojen ketju. Itselläni nyt 36+1 ja la 28.9
Vähän hirvittää kun vauvan koko oli 35 tasan jo 3kg. Onkohan muilla vastaavan kokoisia vauvoja tulossa? Mitään merkkiä tuolla alapäässä ei ollut, paikat hyvin epäkypsät, joten saa nähdä miten käy. Vauva tosin poikittain, joten silläkin puolella mättää.
juu...elikkä ite oon tuolta lokakuun puolelta,mut ajattelin vastata tähän,ku mulla esikoinen oli viikoilla 35+5 painoarviossa 3,1kg ja tyttö synty viikolla 40+1 ja paino 3850g
 
Onnittelut kaikille vauvansa lunastaneille! :flower:

Täällä on saatu viikkosiivoukset tehtyä ja kohta oikaistaan päikkäreille. Tuli katsottua yöllä kaikkien suomalaisten karsintaheitot Osakasta, niin nyt himpun verran väsyttää. Vointi ja mieli muutoin hyvä. Supistuksia tulee öisin silloin tällöin, mutta muutoin saan kyllä nukuttua. Liitoskipuja on jonkin verran, mutta ne on kestettävissä.
Hyvää viikonloppua kaikille ja toivorikasta alkavaa SYYSKUUTA!

Ainoska ja Kullannuppu 39+5
 
Täällä kärvistelty viime yö jonkin asteisen vatsataudin kanssa. ihan hirveä pahaolo ja vatsa ihan sekaisin... ja mitään en ollut mielestäni syönyt sellaista että noin vääntäisi. Onneksi wc, raikasilma ja vesi auttoi ja sain aamuyöllä nukuttuakin vähän.
Oiskohan stressi helpottanut eilisen kokoarvion takia ja laittanut vatsan sekaisin.
 
kotona taas :whistle:
ensiksikin tervetuloa vilhelmina :flower: =)
ja kiitokset maarjalle edellisestä pinosta ja tiksulle uudesta :flower:
sitten polikuulumiset:
kohdunsuu pehmeä sormelle edelleen väljästi auki pituus 2cm.
RR 141/76, taas nousussa kun ei täällä kotona ihan samalla lailla levätä kuin siellä sairaalassa..
pissassa prot. +
lapsivedenmäärä normaali
painoarvio 2900g, on sentään kasvanut
ja maanantaina taas uudelleen klo 8 polille sillä mielellä että saatetaan käynnistää mutta ei saa pettyä jos ei näin käykään.. :/
alan olla hieman kypsä tähän ravaamiseen siellä polilla kassit pakattuna joka kerran mukana ja saat vielä maksaa siitä lystistä 22? joka kerralta.. |O
kätilö onneksi lohdutteli että kun se limatulppa irtos niin se tarkottaa yleensä että viikon sisällä syntyy, ja lääkärikin sanoi että kohdunsuun tilanne niin hyvä että saattaapi käynnistyä viikonlopun aikana itekseen, teki jopa vähän "rajumman" sisätutkimuksen josko tulisi supistuksia..
noh, uskoo ken tahtoo, ei jaksa uskoa, ja en oo muutta kun käynnistymistä odottanut sitten maanantain joten ei jaksa edes sitä miettiä..
mulla menee vaan hermo tän päänsäryn kanssa, en viittis sitä tramaliakaan popsia koko aikaa, on sen verran vahvaa ainetta..
mut jooh, sellasta tänne tällä hetkellä..
edelleen rv 38
 
La tulokkaalla on 9.9.
Balik: mulla kaksi synnytystä käynnistyny niin, että ensin on mennyt vatsa sekaisin ja toisessa meni pian lapsivesi ja toinen käynnistyi rajuilla supistuksilla vuorokauden sisällä. Onkohan mahdollista, että "vatsatautisi" olisikin merkki synnytyksen käynnistymisestä? (Mulle sanottiin sillon,että joskus luonto tekee suolentyhjennyksen etukäteen ettei tartte synnärillä peräruiskeita...)
 
Tervetuloa vilhelmina!
Ja onnea kaikille poksahtaneille
(en enää muista ketä on jo tullut onniteltua ja ketä ei kun jakautuneita on tullut niin paljon taas lisää) :heart:

Neuvola kuulumisia rv 39+2:

paino 68,4 eli +263 (yhteensä tullut lisää ~16 kg :snotty:)
turvotus: +
verenpaineet: 117/81 (alapaineet koholla, tosin terkka ei ollut huolissaan)
pissa: puhdas
tarjonta: rt
hb: 126
sydämensyke: 133
liikkeet: +
koko arvio (masun päältä tunnusteltuna): 3500 g

Kaikki siis kunnossa. Terkkari vaan ihmetteli kun viime viikon synnytystapa-arviossa ei vauvan kokoa tunnusteltu ollenkaan mahan päältä, arvio tehtiin vaan ultralla, joka on kuulemma aika epätarkka! Täytyy toivoa, ettei hirveesti yliaikaseks menis meijän pikkukaveri, ettei kerkiä kasvaan "liikaa". Jos siis muut ootte menossa synnytystapa-arvioon niin pyytäkää lääkäriä tunnusteleen vauvan kokoa masun päältäkin!!

Pitäs tänä viikonloppuna vielä lähteä käymään Tampereella äitin luona. Saa nähdä pääseekö sitä synnyttämään Tyks:iin (eikä Kättärille niin kuin pitäis). Ei kyllä edelleenkään tunnu yhtään siltä, että synnytys olis lähellä, joten eiköhän me päästä yhdessä kasassa vielä Hesaan takaisin.

Iloista viikonloppua kaikille ja paljon suppareita niitä toivoville =)

Vilma ja pikkukaveri 39+2
 
Tänne ei mitään uutta. Eilen kävin keräämässä katseita yliopistolla :D ja hoitamassa muutamia asioita. Minusta tuntui, että yhdellä nuorella miesopettajalla oli kova kiire saada minut pois sieltä työhuoneestaan. Mitäs tuosta, asia tuli hoidettua nopeasti. :LOL:

Olikin mielessä, että pitää kysyä täällä siitä maidonnoususta sektion jälkeen, mutta joku muu ehti jo ennemmin. Hoksasin tuossa, että meillä saattaa olla noin parin viikon päästä pieni tuhisija sylissä, kun eikös suunniteltu sektio tehdä yleensä jonkin verran ennen la:a? Noh, maanantaina mennään ensin sinne ä-polille tarkistukseen, vaikka ei tuo asukki kyllä mihinkään ole kääntynyt. Kaipa sitä pikku pääkkyä on kiva pitää tuossa äidin kylkiluiden välissä. :heart:

Supisteluista ja vatsavaivoista sen verran, että minä olen muutaman kerran kuvitellut, että supistelee jo kipeämmin, mutta sitten jonkin ajan kuluttua olenkin joutunut suunnilleen juoksemaan vessaan.. Eli se masun kipuilu onkin oikeasti vain vatsakipua ja väänteitä.

Ostin muuten eilen ne imetysliivit. Kävin ensin katsomassa lastentarvikeliikkeessä, mutta myyjät eivät ehtineet auttamaan ja hintakin olisi ollut 36e, joten jätin ostamatta. Menin sitten alakertaan Anttilaan ja löysin pehmoisen tuntuiset liivit, joiden hinta ei ollut kuin 11,90. Ostin sellaiset, että kuppi on hiukan liian iso. Jospa noilla pääsisi alkuun. Ostaa lisää sitten kun tietää, minkä kokoiset niiden pitää olla.

Joe ja pieni 37+1 (taidan välillä sekoilla jo laskuissa)
 
Oikein hyvää päivää kaikille!Nyt se on sitten päivää vaille syyskuu!Ens kuussa monella ja suurimmalla osalla on jo vauvelit maailmassa :D Aika on mennyt tosi nopeasti! :eek: Ja kesä vielä nopeammin!
Viime yönä nukuin kuin tukki taas,on se mukavaa ku ei tarvi koko ajan vessassa ravata :D Vauvalla on meno rauhottunut suunnattomasti,ei potki enää entiseen malliin niin paljon vaan enempikin semmosta liu uttelua ja pyllyllä työntämistä.Innolla tässä oottelen että koskahan sitä synnyttämään pääsee :D
Tehäänkö semmosia veikkauksia koska oma vauva syntyy?? :D Minä vasta heitin ilmaan semmosen että tämä vauva syntyy rv 40+3.Saa nähä paljolla heittää :D Huvinsa kullakin mutta antakaapa tekin jotain lukuja :D
Miimari ja vauva rv 38+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Oikein hyvää päivää kaikille!Nyt se on sitten päivää vaille syyskuu!Ens kuussa monella ja suurimmalla osalla on jo vauvelit maailmassa :D Aika on mennyt tosi nopeasti! :eek: Ja kesä vielä nopeammin!
Viime yönä nukuin kuin tukki taas,on se mukavaa ku ei tarvi koko ajan vessassa ravata :D Vauvalla on meno rauhottunut suunnattomasti,ei potki enää entiseen malliin niin paljon vaan enempikin semmosta liu uttelua ja pyllyllä työntämistä.Innolla tässä oottelen että koskahan sitä synnyttämään pääsee :D
Tehäänkö semmosia veikkauksia koska oma vauva syntyy?? :D Minä vasta heitin ilmaan semmosen että tämä vauva syntyy rv 40+3.Saa nähä paljolla heittää :D Huvinsa kullakin mutta antakaapa tekin jotain lukuja :D
Miimari ja vauva rv 38+3
Veikkaan että sun vauvas syntyy 42+3 :D :LOL:

No ei vaisiskaa veikkaan 40+2 ;)

Entäs tää mun vaavi??? :whistle: :xmas:

Mun oma veikkaus on 40+5 |O
 
Heipä vaan kaikille uusille ja onnittelut vielä vauvoista Laalle ja Aalille :)

Täällä ei niin mitään uutta ole tapahtunut sitten alkuviikon. Supisteluja tulee edelleen ja ajoittain jo niinkin napakasti, että miestä hirvittää. Lahjoitankin ne kaikki mam84lle, sillä mies on jo lähes menettänyt yöunensa ko vahtaa mua (erehdyin sanomaan sille alkuviikosta, että tää taitaa sittenkin syntyy joskus.. ) :p . Neuvolassakin kaikki on nyt niin tasaista, että sain vähennettyä käynnit siellä 1krt/vko ! Tuntui aika juhlavalta, vaikka nyt mä joudunkin taas keksimään lisää syitä lähtee lenkille päivittäin.

Paveliina: Tuli ihan omat neuvola käynnit mieleen kun luin terkkarisi kommentteja. Mulla on ollut muutamia vierailevia tähtiä kanssa neuvolassa hoitajina, joista toinen halusi lähettää mut tukiryhmään kun erehdyin valittamaan ettei ole ollut mukavaa tämä raskausaika oksentamisen (olin oksentanut jo viikolle 23 asti), sairastelun (3 poskiontelontulehdusta, 2 astmakohtausta jne) ja vielä veristen vuotojen takia. Kai nää oli ihan normaaleja sen mielestä. Viime viikolla kun valitin, etten jaksa 4 viikkoa kestänyttä päänsärkyä toiselle, oli se varma ettei kotona oo nyt kaikki hyvin. Tietty onhan sekin järkeen käypä selitys päänsärylle, ko mies paiskoo menemään :kieh: . Jaksamisia kuitenkin sinne, kyllä se olo näiden hormonien kanssa tasoittuu :hug:

Vilhelmiina: Mulla oli painoarvio kanssa samoilla viikoilla 3200gr, että aika valasta odotellaan jo täälläkin. :)

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille. Minä taidan ruveta hiukka siivouspuuhiin.. Näihin kellon aikoihin se onnistuu mieheltä salassa ;)

venlae+Papu

Niin ja kiitos pinon pitäjälle uuresta pinosta ja Maarja lle viime kuusta :heart:
 

Yhteistyössä