???SYYSMASSUT 2007??? HUHTIKUU

Jos kaikille käy, niin mää voin päivitellä listaa huhtikuun ajan...

SYYSMASSUT 2007 - - - Päivitetty 29.4.2007

Maarja, 22v...................1.9......1.lapsi.........SATKS
Zennia...........................1.9......2.lapsi..........LKS

balik, 28v......................2.9......2.lapsi.........KOS
Mila76, 30v...................2.9......3.lapsi.........TAYS
Louisa............................2.9......1.lapsi.........
Heidi-79, 27v.................2.9......1.lapsi.........KOKS
Ainoska, 30v..................2.9......1.lapsi.........SEKS
PippuriMamma, 25v.......2.9......2.lapsi.........TYKS
Mam84...........................2.9.....2.lapsi..........VAS

alizia83.........................3.9......2.lapsi.........TYKS
Bella25..........................3.9......1.lapsi..........
syd.toiv.täynnä, 23v......3.9......3.lapsi.........PKKS
Miinuska, 28V................3.9......2.lapsi.........MKS

Rosmariini......................4.9......2.lapsi.........
Jode................................4.9......2.lapsi.........HYKS NKL
Emmaliina, 23v...............4.9......3.lapsi.........TYKS
Marsu81,.........................4.9......2.lapsi.........KAKS
Halinalle81, 26v...............4.9......1.lapsi.........SKS

Neiti Neponen, 23v..........5.9......2.lapsi.........KOS
mammuskainen..............5.9......2.lapsi.........
minttu-82, 25v..................5.9......2.lapsi.........K-PKS
mobic, 22v......................5.9......1.lapsi.........LKS
baby2003, 23v...............5.9......2.lapsi.........HYKS NKL

Lilia.................................6.9......1.lapsi.........SEKS
Pörriäinen.......................6.9......?.lapsi.........
Pia84...............................6.9......1.lapsi.........TYKS
Paveliina, 23v...................6.9......1.lapsi.........TYKS
stormer...........................6.9......3.lapsi.........TAYS
Inka85, 21v....................6.9......1.lapsi.........KOS
Hanna1982......................6.9.....1.lapsi.........KOS

Lilja.................................7.9......2.lapsi.........
Susku, 20v......................7.9......1.lapsi.........SKS
Junnu..............................7.9......1.lapsi.........
RäpäRällä, 28v................7.9......3.lapsi.........SATKS
miikku78........................7.9.......1.lapsi.........PHKS

Jaalius.............................8.9......2.lapsi.........KOS

TheSimpsons, 24v...........9.9......3.lapsi.........PHKS
Matkustaja......................9.9......1.lapsi.........
Brazil15, 25v...................9.9......1.lapsi.........KYS
MN1, 23v.........................9.9.......1.lapsi........
Hippo..............................9.9.......?.lapsi.........
Laa.................................9.9.......1.lapsi........KOKS
Aali.................................9.9.......?.lapsi.......

pulla..............................10.9......?.lapsi..........
m85...............................10.9......1.lapsi........
Hannis...........................10.9......1.lapsi.........PHKS

Superheppuli.................11.9......2.lapsi.........TAYS
Miimari-84, 23v............11.9......3.lapsi.........OYS
Pämppä.........................11.9.......1.lapsi.........OYS
Hantta06.......................11.9.......3.lapsi.........HYS
MamMam, 28v...............11.9......2.lapsi.........TAYS

Hanna...........................12.9......2.lapsi.........TAYS
LittlePeople...................12.9......4.lapsi.........
Bluedrama 18.................12.9......1.lapsi.........KYS
Möörwa, 25v..................12.9......3.lapsi.........LUS

rosku............................13.9......3.lapsi.........TAYS
Miia...............................13.9......?.lapsi.........
Lumikki, 25v..................13.9......2.lapsi..........K-HKS

janita............................14.9......2.lapsi..........KOKS
umayya,26v...................14.9......2.lapsi.........PHKS
heinävaavi.....................14.9......2.lapsi.........KYS
roosakaisa, 29v.............14.9......2.lapsi........PKKS
Hassuliini, 28v...............14.9......2.lapsi.........KOKS
Tinka..............................14.9......2.lapsi.........TYKS
Aku, 23v.........................14.9......1.lapsi.........KOS

Minna84, 22v.................15.9......2.lapsi..........
äippä81, 25v..................15.9......3.lapsi..........MKS
jee................................15.9......?.lapsi..........
meja, 24v......................15.9......1.lapsi.........JS
saralia............................15.9......2.lapsi........PHKS

Cassy, 23v.....................16.9......1.lapsi..........VKS
Pilvi81, 25v....................16.9.......1.lapsi..........

pikkuvaimo, 25v.............17.9......1.lapsi..........
Swiss..............................17.9......2.lapsi.........TAYS/VAS
äiti vm70........................17.9.....3.lapsi..........K-HKS

madison78......................18.9......1.lapsi..........KAKS
Villipilli,29v.....................18.9......1.lapsi.........
Apilanlehti......................18.9......4.lapsi.........K-PKS
baabaa 22v....................18.9......2.lapsi..........KOS

kanelityttö......................19.9......?.lapsi..........

Mamu82.........................20.9......4.lapsi.........K-HKS
Eden, 27v.......................20.9......1.lapsi.........
Miia83, 24v.....................20.9......2.lapsi........PHKS
tättähäärä......................20.9......2.lapsi.........SEKS
Joe80, 27v.....................20.9......1.lapsi..........PKKS

Niiskuneiti82, 24v............21.9......2.lapsi.........TYKS
minnajajoel, 20v.............21.9......2.lapsi........TAYS
serveri.............................21.9......4.lapsi.........K-HKS
jubetassuli-85.................21.9......3.lapsi.........

taru23............................22.9......1.lapsi.........LS
venlae............................22.9.......?.lapsi.........
Syysmami......................22.9.......?.lapsi.........
Elisa, 28v.......................22.9.......1.lapsi..........KOS

Eloveena, 24v.................23.9.....1.lapsi..........VKS
poikax3..........................23.9.......4.lapsi.........KAKS
äityli75...........................23.9.......1.lapsi.........JS

Piutsuli...........................24.9......3.lapsi..........K-HKS
Piika, 32v.......................24.9......1.lapsi..........KOS
nanna 80, 26v................24.9.......2.lapsi.........TAYS
Malluliini.........................24.9......2.lapsi.........SEKS
Äisky81..........................24.9......2.lapsi..........LS
Annmari76.....................24.9......1.lapsi..........KOS
vivis..............................24.9......3.lapsi...........

Miranda74......................25.9......1.lapsi..........NKL
Päivän-Säde...................25.9......2.lapsi..........

MarttaB, 23-v.................26.9......1.lapsi..........K-SKS
tup, 27v.........................26.9......1.lapsi..........JS
Elwi, 28v........................26.9......1.lapsi..........HYKS NKL
veskarityttö...................26.9......1.lapsi..........KOKS
anu85............................26.9......3.lapsi..........LKS
Hapsuli..........................26.9......1.lapsi...........

mammuska....................27.9......?.lapsi..........SEKS

pilke82, 24v....................28.9......2.lapsi.........SATKS


Hyrripurri.......................29.9......1.lapsi..........
tiksu...............................29.9......1.lapsi.........PKKS
minttu, 26v.....................29.9......1.lapsi........
pilke82, 24v....................29.9......2.lapsi.........SATKS

hyttiäinen........................30.9......5.lapsi.........

MammA1..........................???.......1.lapsi........KYS


<br><br>
 
Kiva, nopeaa toimintaa =) heti huhtikuussa kun herää niin uusi pino on valmiina odottamassa.

Minun puolestani ainakin sopii että Minttu-82 on uusi päivittäjä, mutta kannattaa kysäistä vielä Räpärällältä kun oli jo kerennyt tehdä aloituksen :)

:saint:


Näkeekö muut hirveitä painajaisia?
Mä olen kärsinyt niistä lähes koko raskauden ja alan olla todella väsynyt kun ei tee mieli nukkua. Eniten näen painajaista parisuhteestamme ja siitä että jään 2 lapsen kanssa yksin. Mikä lie raskauden aikainen pelko tämäkin :/


balik ja pikkuinen 18+0 :D

ps. ylihuomenna on se päivä kun tiedetään pikkuinen tytöksi/pojaksi... <br><br>
 
Ai hitto, anteeks Räpärällä. En ollenkaan tajunnu ku olit aloittanut uuden pinon, että vissiin haluat päivitellä tän kuun. Katoin vaan ku listaa ei ollut niin pistin listan sivun alkuun. Saat toki päivitellä jos haluat, SORI!!!!! :ashamed:

Oon ihan stressaantunnu, ku en tiiä onko nää mahassa kuplinnat liikkeitä vai mahan kiertämistä. Esikoiselta ne liikkeet alkoi heti sillain säännöllisinä, että tiesin heti mistä kyse... Alkais nyt ennen torstaita ja kunnolla, niin ei tarvis siihen torstain rakenneultraan asti jännittää. Niin ja ei se vissiin mee niin että aina toiselta tuntee liikkeet nopeempaa ku ekalta, sillä ekalla tunsin rv 18, ja nyt nää liikkeet ei ainakaan oo mitään "varmoja" tuntemuksia...

minttu-82 ja TaimiMainio 17+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 09:06 minttu-82 kirjoitti:
Ai hitto, anteeks Räpärällä. En ollenkaan tajunnu ku olit aloittanut uuden pinon, että vissiin haluat päivitellä tän kuun. Katoin vaan ku listaa ei ollut niin pistin listan sivun alkuun. Saat toki päivitellä jos haluat, SORI!!!!! :ashamed:

Oon ihan stressaantunnu, ku en tiiä onko nää mahassa kuplinnat liikkeitä vai mahan kiertämistä. Esikoiselta ne liikkeet alkoi heti sillain säännöllisinä, että tiesin heti mistä kyse... Alkais nyt ennen torstaita ja kunnolla, niin ei tarvis siihen torstain rakenneultraan asti jännittää. Niin ja ei se vissiin mee niin että aina toiselta tuntee liikkeet nopeempaa ku ekalta, sillä ekalla tunsin rv 18, ja nyt nää liikkeet ei ainakaan oo mitään "varmoja" tuntemuksia...

minttu-82 ja TaimiMainio 17+4
No tuskin tuo haittaa :D Ajattelin vaan et olis hyvä kysyä ja voidaanhan tehdä niinkin että Räpärällä päivittää toukokuun, sillä näitä kuukausiahan tässä vielä riittää :LOL:
Sopikaa asiasta ihan vaikka keskenänne että miten toimitte, sillä luulen että kaikille käy olet se sitten sinä tai Räpärällä :hug: :D

Mä tunsin ekat varmat selältee makuulla ja jalat oikein suorina niin et masu oli ihan tiukka. Makoilin niin ja jonkin ajan päästä "muks" :heart: On ne vieläkin hyvin hentoja ja saa keskittyä jos haluaa oikein kunnolla monta liikettä löytää/tuntea.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 09:06 minttu-82 kirjoitti:
Ai hitto, anteeks Räpärällä. En ollenkaan tajunnu ku olit aloittanut uuden pinon, että vissiin haluat päivitellä tän kuun. Katoin vaan ku listaa ei ollut niin pistin listan sivun alkuun. Saat toki päivitellä jos haluat, SORI!!!!! :ashamed:

Oon ihan stressaantunnu, ku en tiiä onko nää mahassa kuplinnat liikkeitä vai mahan kiertämistä. Esikoiselta ne liikkeet alkoi heti sillain säännöllisinä, että tiesin heti mistä kyse... Alkais nyt ennen torstaita ja kunnolla, niin ei tarvis siihen torstain rakenneultraan asti jännittää. Niin ja ei se vissiin mee niin että aina toiselta tuntee liikkeet nopeempaa ku ekalta, sillä ekalla tunsin rv 18, ja nyt nää liikkeet ei ainakaan oo mitään "varmoja" tuntemuksia...

minttu-82 ja TaimiMainio 17+4
ööö... Eihän mun ole pakko päivitellä?? :ashamed: Mä en meinaan ikinä muistais tehä sitä..

Et minttu, ihan rauhassa vaan :D

Ja liikkeistä vielä.. Voisko tuntea jos on vko17 niin käteen asti sen liikkeen?? Makoilin meinaan sängyllä selälläni ja oli taas se "kamalan iso" kumpu tossa ihan pinkeenä.. Siinä sitten pitelin käsiäni ja sit tuntui ihan selvä *muks* sekä mahaan että käsiin... :ashamed: Kuvittelenko vaan? Aika voimakas ilmakupla meinaan :whistle:

RR<br><br>
 
heipsan kaikille!!
jospas mäki nyt pitkästä aikaa kirjottelisin!oon kyllä käyny lukemassa kaikkien kuulumisia mutta eipä ole itelle tapahtunut mitään ni kirjottaminen on jäänyt!
eilen sitten tunsin ekat potkut molemmilta masuasukeilta. kilpaa taisivat potkia sen verran monta potkua tuli peräkanaa :D no nyt ainaki tiedän että heillä kaikki kunnossa =)
painoa on tullut lisää sellaiset 3kg ja maha on jo mukavan kokoinen... katoin valokuvista ni esikoista odotellessani maha oli tämänkokoinen 6-7kk mitä sen on nyt, et kaipa sekin vaikuttaa asiaan ku nyt niitä siellä masussa kasvaa kaksi ja on toinen raskaus!

aurinkoista päivää kaikille t.alizia & masuvauvat
 
Aprillia ja kuravettä kaikille! =)

Onko paljon noitia käyny kellään? Mä täällä odottelen suklaamunieni kanssa ovikellon soimista mut ei vaan kuulu. Tosin sen kaks vuotta mitä tässä ollaan jo asuttu,ei ole yhtään noitaa käyny. Se on jotenki harmi. Mä oon aina niin tykänny tästä noitaperinteestä ja se näyttää nyt kuolleen aika pitkälti. Tai sitten tällä alueella vaan ei sitä harrasteta.

Mulle kans sopii oikein hyvin et Minttu päivittelee.

Vai on Balikilla jo rakenneultra edessä vai? Vitsi kun itellä on vasta huhtikuun 17. päivä. Jännittää niin paljon, et näyttääkö Vusselimurunen jalkovälinsä meille vai ei. Toivottavasti näyttää. Oon ite melkosen asennoitunu niin,että meille tulee vielä lisää näitä poikia,mut mies on tytön kannalla. Fyysikkona on ilmottanu,et on niin paljon jo todennäkösempääki että nyt tulee tyttö kun jo kaks poikaa on tullu. :D Saa nähä kuin käy.

Olo on täällä ollut melko hyvä. Hemmetin itkuinen vaan. Tänäänkin oon jo kolmeen otteeseen ehtinyt itkeä tirauttaan jostain ihan turhasta. Muutenki oon herkempi mitä ikinä ennen. Väliin oikeen käy hävettää kun pillitän taas jotain ni koitan sitä sitte mieheltäki vähän peitellä, ku tuo luulee sitte heti et on joku oikeesti hätänä tai jotain eikä suostu uskoo että ei mulla mikään oo. On tää raskaus taas sitte niin erilainen mitä aikasemmat. :) Saa nähä mitä synnytyksestä tulee sitten. Sekin pyörii taas mielessä välillä.

Balik kyseli painajaisista. Onneks niitä ei oo enää ollu. Alkuraskaudesta näin tosi usein - liian usein unta keskenmenosta. Nyt mulla on tullu enemmän semmonen ihme jännitys iltasin ennen ko nukahdan. Tärisen sängyssä ja etenki jalat on ihan jännittyneenä ja sydän hakkaa. En tie mistä johtuu ja mieskin koittaa kyllä rauhotella yms. Sitä kestää jonkun aikaa ja sitte loppuu ja saan ihan ok nukuttua. Sekava selitys..

Tiistaina on onneks neuvola. Pääsen purkamaan tuntemuksia tädille ja kuunteleen sydänäänet. Niistä jaksaa aina vaan innostua joka kerta. Sen vaa'alla käymisen voisin jättää väliin kyllä. Oon taas popsinu niin paljon suklaata ( :ashamed: ,ei enää niin salainen pahe) et pelottaa ajatellakin mihin siinä rotiskossa sitten luvut heittää. Viimeks oli tullu kaks kiloa lisää jo. Nyt on vähintään toiset kaks tullu. En ymmärrä mikä tossa suklaassa taas on kun voisin elää sillä!

Sitte voisin taas herätellä tätä Turku-tapaamista! Jos oikeesti vaikka saatas aikaseks vallottaa se Mylly joku ilta. Ehdotuksia? Mä oon vapaa koska vaan. Ei pitäis olla yhtiökokouksia tulossa enää vähään aikaan. ;)


Emmaliina ja Vusseli rv17 ja rapiat

 
Mulla on jo kolmatta päivää ripuli riesana ja ylävatsaan koskee+huono olo.Pakko tästä huomenna on mennä lääkäriin ja jään varmaan saikulle.
Huolestuttaa masukin puolesta, saako tarpeeksi ravinteita?Olen väkisin yrittänyt syödä keittoja ja juoda mehuja.
Olen ostanut jo masukille kaksi potkaria ja itselleni kappahlista äitiysfarkut, jotka ovat ehkä vielä aavistuksen liian isot.Kiloja tullut jo n. 3 lisää.Olen kyllä syönyt, kuin hirvi, paitsi nyt mahataudissa tai toivottavasti ei muuten ruokamyrkytyksessä.En kyllä ole syönyt mitään kiellettyä tai pilaantunutta.Muistan lukeneeni, että tällä palstalla oli muitakin mahataudista kärsineitä.
Synnytyspelosta on ollut puhetta.Mua pelottaa tosi paljon se, että pyörryn, koska olen jo pariin otteeseen pyörtynyt kovien menkkakipujen seurauksena ja jos synnytyskivut ovat menkkakivut potenssiin sata, niin apua!Tarvii varmaan ottaa neuvolalääkärin kanssa asia puheeksi.

 
Joensuun tapaamisesta :) Näyttäisi, että 5.4 sopisi Rosannalle ja Joe80:lle ja miullekin. Onkohan muita tulossakaan? Ei ole ainakaan ilmoittautunut... pitäsikö siis tavata ensi torstaina? Jos kyllä, niin missä? Ehdotuksia siis.

Täällä on olo aikasta normaali tällä hetkellä. Masu on pullahtanut ja kohta pitää ostaa äityiyshousut, normaaleista housuista enää yhdet ovat sopivat. Alan siis jo toivottavasti näyttää siltä, että olen raskaana B) Huono olo vaivaa silloin tällöin, mutta selkä on parempi. Löysin yhdestä kirjasta odottaville äideille tarkoitettuja joogaan pohjautuvia venytyksiä ja ne ovat auttaneet. Varmaankin auringolla ja lämpimillä ilmoilla on ollut myös positiivinen vaikutus mielialaan ja sitä kautta yleiseen olotilaan.

Aurinkoista huhtikuuta kaikille :flower:


tiksu ja uffe (14+3)
 
Noloa, en tajunnut, että kuu on vaihtunut... :ashamed: Kopsaan maaliskuulle vielä iskemäni pikavastauksen tänne...

Pikavastaus galluppiin:

Sain Innasta +30kg ja nyt on tullunna sellainen kilon verran.

Mulla ei näe takaa, että odottaisin, mutta edestä sitten saankin äimistyneitä katseita osakseni Eräskin mies kiilasi ohitseni Myllyssä, kun menin kai liian hitaasti. Vähän sitten ähähdin, että varos vähän ja kääntyi katsomaan ja oikein pelästyi kun näki mun palloni. Meinas nimittäin tuo vetäistä kyynärpäällä mahaan kiilatessaan...

Olen lasten kanssa keskenään tänään. Mies lähti asioitaan hoitamaan ja kavereita tapaamaan. Mä meinaan tehdä inventaarion vaatekaappeihin ja samalla pestä pyykkiä, kun VIHDOINKIN saimme kuivausrummun!!!!!!

Flunssa sen kuin jatkuu ja aamulla tuli vertakin nenästä niin paljon, että suustakin valui. Se EI ollut kivaa.... Kesti aikansa tyrehtyä

Aurinkoista päivää kaikille!

-PippuriMamma & "MatiasMatilda" 18+0

ps. Kiva kun löytyi uusi päivittäjä tälle kuulle =)
 
heti alkuun päivittäjälle: mulla tipahtanut ikä ilmeisesti jossain vaiheessa poies vakkei se niin tärkeä olekaan, eli ikää löytyy 26v.

mulle itelle ei oikein ihmeitä uusia juttuja kuulu vaikka päivittäin käyn montakin kertaa lukemassa muiden juttuja..ikinä vaan ei tunnu olevan aikaa vastata :snotty:

tänään tein viimeisen työpäivän omassa hoitokodissa ennenkuin tiistaina meen uudelle hoitokodille ja siellä sitten olen 2.7. asti jolloin alkaa kesäloma ja siitä suoraan äippälomalle.. yes! :whistle:

mulle tänään sanoi ainoa miespuoleinen työkaverini että onpas sulla jo kiva vauvamaha, joten tosiaan on uskottava että ei se ole enää turvotusta vaan oikeasti ollaan raskaana, ja eipä enää tarvii koittaa vatsaa vetää sisälle niinkuin tuntuu että olen automaattisesti tehnyt tähän asti kun jotenkin on sellainen olo että tarvitsisi jotenkin piilotella :ashamed: :whistle:

en lauantaina mennään laivalle niin että meitin jätkäkin pääsee ekaa kertaa mukaan, saa nähdä mitä siitä tulee, ei varmaan nukuta ollenkaan sillä reissulla, mut onneks lähtee mun vanhemmat mukaan niin on joku muukinh hoitamassa jätkää välillä..

mun on muuten pakko kertoa että yritin tässä päivänä eräänä opettaa jätkälle että missä on peppu ja taputtelin omaa peppuani ja hoin että peppeu, peppu.. toinen katto ihan ihmeissään että mitähän se äiti oikeen selittää ja oli pari minuuttia hiljaa kulmat kurtussa kunnes tokaisi tomerasti: peese! :LOL: :LOL: kyllä oli pokassa pitelemistä :whistle:

mutta eipä nyt muuta,
umayya+salamatkustaja 16+2

p.s. galluppiin: esikosta tuli 12kg lisää muistaakseni, kilo oli jääminä ennen tätä raskautta..
 
Aurinkoista huhtikuuta kaikille!

Kävästiin yökylässä anoppilassa esittelemässä masun alkua ja ultrakuvaa. Kiva on käydä, mutta kiva on tulla kotiinkin ;)

Vähän ihmetyttää tämä mun virtsatulehdukseni. Sain viikon lääkekuurin ja siitä on nyt jo viides päivä menossa. Se lääkäri sano, että yleensä määrätään 5 päivän kuuri, mutta hän nyt raskauden takia laittaa viikon, että menee varmasti ohi. Vieläkin tuntuu välillä kirvelyä, vaikka ei niin pahaa ku ennen lääkettä. Perjantaina soitin ja kysyin viljelytuloksia ja sieltä sanottiin, että bakteereja oli ollu vain vähän ja kaikenlisäksi vielä semmosta laatua, jotka ei yleensä aiheuta virtsatulehdusoireita.. :/ Mitäs tämä sitten on?? Oon kyllä huomannu, että limakalvot on ehkä vähän herkemmät kuin ennen raskautta, mutta ei ne tällain oo vielä oireillu. Riittääköhän meille tiistaina se 45 minuuttia siellä neuvolassa, mikä on varattu ku mulla on jo niin paljon kysyttävää ja sitten pitäis vielä hoitaa ne pakolliset jutut, mitä ne nyt sitten onkin.

Mulle ei enää virallisesti mahdu jalkaan ku yhet siistimmät housut. Paino on nyt ehkä hiukan lähteny vaa´ankin mukaan noususuuntaan. Mutta tuo masu..kyllä se nyt vaan jo pullottaa :D Kuitenkin ku viime viikolla kävin niitä mammahousuja sovittamassa niin tuntui aika vaikealta ku maha on kuitenkin niin pieni. Ikävä välivaihe menossa. Kyllähän sitä kotona voi olla jollain verkkareilla, mutta ei niillä viittis joka paikkaan mennä.

Joensuun tapaaminenSe ens torstai sopii hyvin. Olisko se sitten klo 17? Mulla on se uus Houkutus vielä katsastamatta, mutta en kyllä tiedä sen aukioloaikoja. Mikä tahansa muukin paikka keskustassa käy, mikä vaan on auki. Olishan se kiva, että olis sitten aikaa istuskella ja jutella, ettei ole kiire pois paikan sulkemisen takia.

Joe ja pieni 15+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 17:11 Joe80 kirjoitti:
Joensuun tapaaminenSe ens torstai sopii hyvin. Olisko se sitten klo 17? Mulla on se uus Houkutus vielä katsastamatta, mutta en kyllä tiedä sen aukioloaikoja. Mikä tahansa muukin paikka keskustassa käy, mikä vaan on auki. Olishan se kiva, että olis sitten aikaa istuskella ja jutella, ettei ole kiire pois paikan sulkemisen takia.

Joe ja pieni 15+3

Houkutus on seitsemään asti auki, joten varmaankin ehtii ihan hyvin kahvitella, jos viidelta aloittaa? Houkutus voi olla aika täynnä tuohon aikaan, mutta eiköhän sieltä löydy paikat... Olisiko hyvä idea tavata siinä Houkutuksen ulkopuolella, olisi varmaan helpompi bongata toisemme siitä kuin sisältä?

Ulkona on nätti ilma, kävin vähän aikaa sitten koiran kanssa kävelemässä. Meni liki koko lenkki ilman kiskomista ja sähläämistä, joten ehkäpä tuo karvainen lapsi alkaa jo oppia tavoille, jee :D ihan hyvä juttu, koska ensi syksynä sen pitää osata kävellä kiltisti vaunujen vieressa...

tiksu ja uffe (14+2)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 12:26 Emmaliina kirjoitti:
Aprillia ja kuravettä kaikille! =)


Vai on Balikilla jo rakenneultra edessä vai? Vitsi kun itellä on vasta huhtikuun 17. päivä. Jännittää niin paljon, et näyttääkö Vusselimurunen jalkovälinsä meille vai ei. Toivottavasti näyttää. Oon ite melkosen asennoitunu niin,että meille tulee vielä lisää näitä poikia,mut mies on tytön kannalla. Fyysikkona on ilmottanu,et on niin paljon jo todennäkösempääki että nyt tulee tyttö kun jo kaks poikaa on tullu. :D Saa nähä kuin käy.

Olo on täällä ollut melko hyvä. Hemmetin itkuinen vaan. Tänäänkin oon jo kolmeen otteeseen ehtinyt itkeä tirauttaan jostain ihan turhasta. Muutenki oon herkempi mitä ikinä ennen. Väliin oikeen käy hävettää kun pillitän taas jotain ni koitan sitä sitte mieheltäki vähän peitellä, ku tuo luulee sitte heti et on joku oikeesti hätänä tai jotain eikä suostu uskoo että ei mulla mikään oo. On tää raskaus taas sitte niin erilainen mitä aikasemmat. :) Saa nähä mitä synnytyksestä tulee sitten. Sekin pyörii taas mielessä välillä.

Emmaliina ja Vusseli rv17 ja rapiat
Jep rakenneultraan menossa kun viikkoja kasassa 18+2, jos edellisen ultran mukaan menee niin olis 18+6.

Tuo miehesi fysiikka ei ihan noin taida mennä... meitä kun oli 5 tyttöä lapsuudenkodissa :LOL:

Itkuisuudesta... esikoisen aikana (tyttö) olin toooodella itkuinen. Mies aina kiusasi ja sanoi vaan "cry" ja niin minä itkin... ja itkin ja nauroin... ja itkin ja polin jalkaa :D

Minttu-82: Kannattaa laittaa tuo 84 tuon Mam (Mam84) perään niin ei tule missään vaiheessa sekaannusta ;) <br><br>
 
Balik! Joo samaa mä kans sanoin et tässä ei nyt oikeen voi käyttää mitään matemaattista kaavaa millä laskea sukupuolen. Mut mies on mies.. Lisäks kun oon ite sille ilmottanu,et poikia saa tulla juu mut ennen ei lisääntymistä lopeteta kunnes tulee yks tyttökin. :D Kai sillä sitte on paineita vähän..

Mun pää särkee taas kokoospähkinöitä! Alotti tossa ko oltiin kolmen maissa mun isän luona syömässä ja jatkuu aina vaan. Voi kun vois ottaa buranaa..Ei toi panadolin halpisversio tehoo.. Ei kyllä tehoo ihan panadolkaan.Burana on ainoo mikä meikäläisen oloa helpottaa. Tiistaina siis neuvolassa taas utelen asiaa,et voisinkos ottaa yhen jos oikeen paha paikka iskee. Kun viimeks mulle ainaki sanottiin,et jos oon varma että se auttaa ni ei oo haittaa vaikka joskus otanki. Kuitenki on sit taas mielessä se, et parempi ois olla ilman. Koita tässä sitten pysyä täyspäisenä.

Onko moni täällä suunnitellu/harkinnu 4d ultraa jo? Kun tänään oli aikasemmin täällä ketju asiasta ja joku sinne linkitti omasta vauvastaan niitä kuvia ni oli kyllä hämmästyttävän selkeitä ja hyviä. Näki ihan oikeesti kasvonpiirteet ja kaikki. Se vähän laitto houkuttaan meikäläisellä, et viitteskö sitä mennä. Jos sais rahat kasaan ni vois kyllä. Ois kiva saada se dvd muisto siitä ja nähdä noin tarkkaan tulokas. Tietty jso vauva onki hassus asennos eikä kunnon kuvia saada ni jää harmittaan ko rahat menee hukkaan.. Mut ehtiihän tuota vielä miettii. Onneks. Mennään ensin siihen rakenneultraan nyt.

Emmaliina ja Vusseli rv17+
 
No niin nyt on lisäykset lisätty listaan...Ilmotelkaa taas tummennetulla tekstillä jos tulee muutoksia. =)

Täällä ollaan kotiuduttu viikonloppureissusta ja huomenna odottaa taas työt. Paikat on taas paremmassa kunnossa ku on saannu muutaman päivän levähtää. Joku kyseli aikasempien raskauksien tuomista kiloista. Mulle tuli esikoiselta 16 kg, joista suurin osa lähti heti synnytksen jälkeen, mutta imetys toi taas monta lisäkiloo...Nyt alkupaino oli 2 kiloo enemmän ku esikoista odottaan alkaessa...Mutta tuntuu ku ois kymmenen enemmän...Nyt alkuraskauden aikana, paino on noussut ihan samaa tahtia ku viimeksikin.

minttu-82 ja TaimiMainio 17+4
 
Lumikki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 08:43 RäpäRällä kirjoitti:
Otetaanko uusi pino näin uuden kuun kunniaksi??

Onko Jodesta kuulunut mitään? Onko tullut uutisia?? :hug:

RäpäRällä ja Nessi 17+2

Mikäs juttu tää on? Eikai mitään huonoja uutisia? :eek: :(

Mulla muuten laskettu aika muuttui 13.9 ja ikää nykyään 25v. Jos joku päivittelee listaa.

t.Lumikki rv 16+
 
Joensuun tapaaminen

Juu, miulle käy to ja houkutus ja jos tavataan siinä edessä n. klo 17 niin voihan katsastaa tilanteen onko liian täyttä. :) OLen semmoinen lyhyt ja yleesä ruskea lippis päässä. Eiköhän sitä toisemme jotenkin tunnisteta.

Huomenna olisi sitten vihdoin ja viimein se neuvola käynti, olen siirtänyt sitä jo 2 kun työvuoroon ei sopinut. Nyt sanoin jo hyvissä ajoin että aikaisintaan 11 olen käytettävissä jos tarvihteevat :LOL:

No eipä tässä ole olossa kummepia ollut niin ei se pieni neuvolan viivästyminen ole minulle päänvaivaa tuottanut. Liikkeetkin on normaalisti tuntunut ja maha kasvanut edelleen. No huomenna sitten kuulen taas sydänäänet ja tulokset kokeista.

t. Roosakaisa ja pipaliini<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 21:57 balik kirjoitti:
Minä menen juuri tuohon 4D ultraan rakenneultrassa tiistaina.
Odotan kovasti näkeväni jotain tuttuja piirteitä ja sukupuolen.
Turha varmaan sanoakaan, et tuut sitte heti kertoo kokemuksesta. ;) Eikös se 4d tehä yleensä myöhemmi vasta? Oon käsittäny,et parhaiten nähdään vauva jos ollaan yli rv20 jopa josain rv24-28? Tai tietty seki voi riippuu siitä laitteesta. En tie. Me mennään rakenneultraan ihan tavalliseen ja harkitaan jos mentäis vielä sitte siihen 4d. En yleensä tykkää noista ultratilanteista (viimeks meinasin painoarvio ultrassa heittää tajun ko menin makaan selälleen siihe pöydälle), mut siit tulis niin kiva muisto kyllä.

Näin ihan kauheeta painajaista viime yönä!Mun sisko ja sen tyttö kuoli pommi-iskussa, jonka mä ja mun mies aiheutettiin tavallaan. Pelastettiin vaa ittemme. Sitte mun sisko kävi kummittelee mulle ja mä vaan itkin ja itkin sille kuin kamala mä oon. Se rauhotteli mua ja sano,et hän ois tehny samal tavala jos ois ollu mä. Se oli ihan järkkyy. Etenki ko illalla just kirosin miehelle, mite mua väliin ottaa päähän toimia siskoni psykiatrina koko ajan.. Pitänee soittaa sille ny ja mennä kahville käymään. Tuli niin huono omatunto tosta.

Voi näitä liikkeitä! Kutittaa niin pirhanasti. Väliin ihan semmonen olo, et tekis mieli raapia mahaa sisäpuolelta ko kaveri on oikeen eloisalla tuulella. :heart: Oon jo aatellu,että en millään jaksas odottaa sinne syyskuuhun että saa pikkusen syliin. Nyt kun alkaa tää puoli väli olla käsillä ni iskee kauhee malttamattomuus. Ja loppuaikahan etenee sitte niin madellen ettei mitään määrää..

Nyt aamupalalle ja sitte taas tekemään koulujuttuja..Haaveilen edelleen,että pääsisin kouluun nyt. :D

Emmaliina ja Vusseli rv17+
 

Yhteistyössä