???SYYSMASSUT 2007??? HUHTIKUU

MamMam harmaana
Tiksu, ole huoleti, kyllä sullakin ne liikkeet vielä alkaa tuntuun!! =) ja masukin kerkiää kasvaan =)

Mulla on oikeestaan nyt viikon sisällä masu kasvanut aika paljon, liikkeitä ehkä tunnen.. ovat vain niin hentoisia.. johtuen etuseinäistukasta. Mut mitään selviä potkuja en siis edelleenkään tunne.. eli täytyy myöntää, että mäkin olen vähän kade niille, jotka jo liikkeet tuntevat tosi hyvin :ashamed: . Mut pääasia , että masu kasvaa, niin siitä ainakin tiedän, että kaikki varmasti on ihan ok :heart: .

Nyt vaan odotellaan, että se rv 24 täyttyis, sen jälkeen jos vauva syntyy, niin on jo hyvät mahdollisuudet säilyä hengissä pikkuisella =)

Oikein mukavaa vappua kaikille!! =)

MamMam ja pikkanen rv 20+6
 
hyvää vappua kaikille!! :flower:

ja juu kyllä, voin ottaa tuon toukokuun päivittelyn itelleni, kun ei enää hirmusti siellä tapahdu listalla :whistle: :D

tänään käytiin rakenneultrassa, kaikki oli hyvin, ei ollut sydämen vajaatoimintaa vauvalla johon on minulla taipumus sairauteni takia, ja myös muut mitat vastasivat hyvin viikkoja, vilkas on kaveri ei olisi malttanut pysyä millään paikoillaan taaskaan, niinkuin ei sydänääniä kuunnellessakaan..
paino arvio oli 334g ja istukka takana niinkuin jo itsekin epäilin kun liikkeet tuntuivat aikasemmin ja selvemmin kuin esikoiselta..
valkuaiset mulla olivat taas jo plussalla niinkuin esikoisenkin odotusaikana samoilla viikoilla joten nyt sitten seuraillaan taas tiehään vuorokausi virtsaa ja siinä kun alkaa arvot nousta niin käynnistyshän se taas on edessä..mä kun niin toivoin että oisin ihan saanut "normaalisti" lähteä synnyttämään tällä kertaa, toki kaikki on vielä mahdollista..joten toivotaan parasta..
The Simpsons: myö asutaan täällä lahden lähimaastossa niinkuin jo tiedätkin :D
tiksu: kyllä ne liikkeet sieltä tulee älä huoli :hug: äläkä vaan vertaiöle itseäs muihin, kaikki ollaan yksilöitä, ja jokasen odotus on erilainen

mutta nyt laittamaan kaffepöytää valmiiksi, esikolle tulee viimeiset 2-vuotiaan vieraat kohta puoliin, jännä kun mietin tänään siellä ultrassa että 2 vuotta sitten olin samoihin aikoihin synnytyssalissa täysissä puuhissa :heart:

ja hei kaikki lahden lähettyvillä asuvat immeiset, kerho puolelta löytyy kerho: lahden seudun mammat joten jos kiinnostaa niin yv:tä mulle niin saa salasanan ja pääsee hakemaan jäsenyyttä :wave:

umayya+mörri 20+3 :heart: <br><br>
 
Miimari harmaana
Ool rait!Eli rakenneultrassa on käyty ja kaikki oli siellä niinku pitikin! :D Koko arvio mittojen mukaan oli 337g eli oikean kokoinen mitä näihin aikoihin kuuluu olla =) Saatiin tosi tosi hyvä ja selvä kuva kädestä,kaikki sormien luutkin näkyi selvästi! :D Peitteli naamaansa käsillä ja aukoi suutansa :D Söpöä.Ja jes!Selvis se sukupuolikin eli tyttöhän se sieltä on nyt tulossa ei tarvi lähettää miestä Kiinaan,perustelu:koska kiinalaiset toivoo vain aina poikia :LOL: Miehen isä on saanut ainoastaan poikia ja uteliaisuudella oottelin että onkohan mies samaa maata,mutta ei onneksi :D Ja ihana että oli kaikki hyvin.Aivot,sydän,mahalaukku jne.Oli myös tosi mukava ultraaja :D Eli oikein kiva päivä oli ja toivottavasti ilta jatkuu yhtä mukavana,tänään vaihoin tytön eri huoneeseen niin saa nähä mitä poitsu tuumii ku ei tyttö oo samassa huoneessa enää nukkumassa..
T:Miimari ja vauveli rv 20+6
 

Yhteistyössä