???SYYSMASSUT 2007??? HUHTIKUU

:wave: kaikille!

Meillekin vois joku tulla siivoamaan oikein kunnolla..

Eipä mulla mitään uutta asiaa. Yritin tänään pitkästä aikaa keskittyä gradun tekoon, että pääsisin siitä eroon ja valmistuisin ennen syyskuuta. Mutta.. pikkuinen päätti sitten tänään pitää oikein jumppapäivän ja on melskannut aamupalasta asti. Pieniä torkkutaukoja tuolla masussa on ilmeisesti pidetty, ja taas on aerobicharjoitukset jatkunu :heart: Ihanaa, mutta keskittyminen suuntautui jotenkin kummasti tuonne navan seutuville eikä tietsikan näytölle..

Joe ja pieni 19+1
 
Nyt on 4d:ssä sitten käyty ja oli se sen rahan arvoista. Lääkäri sattui olemaan tuttu vaikka käytiinkin eri paikkakunnalla missä asutaan.

Vauva oli kasvanut kovasti ja kaikenlaisia mittoja otettiin, tässä muutamia: pää.n.55mm, vatsa: 143mm, reisi: 33mm, painoarvio oli 348g. Koko vastasi rv20+5, sanoi että syntymäpainoksi arvioi vähintäänkin sen 4kg(iiiiik- mut hyvähän se on jos painoa on). Kuvia saatiin monta ja kauniisti kasvot näkyy, lääkäri kommentoi että taitaa olla isukin nenä kun vertailivat siinä toisiaan :D . Ja sukupuoleksi varmistui sitten poika, kai se on aika luotettavaa kun lääkäri näytti että tuossa on kivekset ja tuossa itse peli :D , joten ukkovalta säilyy meidän perheessä.

äippä ja poju 20
 
Moikka piiitkästä aikaa...

Olen seuraillut keskustelua, muttei ole tullut kirjoiteltua. Ultrassa kävin minäkin ja meille tulee toinen poika. Lääkäri kehoitti katsomaan mitä nenän alla olevasta reiästä sisään työntää... oli tosi huippu tyyppi. Esikoinen oli sen kokoinen, että toinen voisi tulla ulos vaikka kilon pienempänä! Kovasti olin mekkoja hipelöinyt kaupoissa, mutta housulinjalla säilytään meidän perheessä. Lääkärin mukaan se on hyvä, että tulee poika, ettei jää sitten lapsen teko kahteen... heh. Taitaa kyllä jäädä suurempi veljessarja tekemättä. Ostelin suuuunnattoman määrän äitiysvaatteita itselleni, kun jäi ne mekot nyt kaupan hyllylle.
 
balik harmailee
PippuriMamma: taisin itsekin osallistus samaiseen kilpailuun ;) Onnea sinulle voitostasi :flower:

Neuvola kuulumisia...

Hb 120 , tästä alkaa raudan syönti, paineet 110/60.
Painoa oli -100g eli noin 6 kg vähemmän kuin alkupaino ja tässä tulisi pitää rv 30 asti.
Kohdunpohjanmitta oli 20cm ja vaavin syke noin 150

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 16:27 PippuriMamma kirjoitti:
PAKKO TUULETTAA: MÄ VOITIN ILMAISEN KEVÄTSIIVOUKSEN KOTIINI!!!!!!!!!!!!!!!!!





Onneksi olkoon!! :flower:

Täytyy kyllä sanoa, että olen vähän kateellinen, kaipais nimittäin niin paljon siivousta tämä huusholli ja muuttokin vielä edessä.

Tänne ei mitään uutta, 19+3 mennään ja potkuja tuntuu silloin tällöin. Ultraan vielä reilu viikko, sitten näkee tarkemmin mikä meininki tuolla vatsamakkaroiden alla... Jumpata pitäisi kun selkä alkaa jo kipuilla, mutta laiska mikä laiska ja pitkät työpäivät painavat päälle. No, toivottavasti nyt viikonloppuna saan aikaiseksi jotain lenkkiä pyörällä tai sauvojen kanssa.
 
Huomenta! =)

Ultrassa käytiin eilen. Kaikki oli niinku pitikin, päämitta 5cm ja reisiluu 3,4. Hematoomasta ei näkynyt enää jälkeäkään! :) Istukka on kuitenkin suurimmalta osalta takaseinässä, vaikka aikasemmin on sanottu sen olevan edessä... Sukupuoli pysyi visusti salassa, vaikka toi isäntä on sitä mieltä että siellä olis jonkun näköset vehkeet vilahtanut! :D Se kun on ihan varma että poika sieltä tulee... =)

Liikunnasta Sain nyt vihdoin luvan ruveta liikkumaan! :) Multahan on sen verisen vuodon takia kielletty kaikenlainen liikunta jo vuoden alusta asti, mitä nyt työmatkat oon mennyt rauhallisesti kävellen tai pyörällä. Nyt siis sain luvan lähtee vaikka salille ja aion kyllä mennäkin!

Isompia hankintoja ei olla vielä tehty. Oon ajatellut tossa kesällä (lomalla) lähteä kauppoihin kiertelemään, kun on aikaa paremmin. Netistäkin varmaan tilailen kaikkea pienempää. Vähän oon vaatteita jo ostellut... :D

Puoli väli on ylitetty! Masun kasvu tuntuu pysähtyneen ihan kokonaan... Vauva potkii paljon, mut ei edelleenkään sillon kun oikeen rauhoittuu niitä kuulostelemaan! Rontti :LOL:

Laitan profiiliin ultrakuvan. On kuulemma ihan iskän näkönen!! :LOL:

Möörwa ja papu 20+
 
Huomenta kaikile masuille.

Nukuin tänä aamuna sitten autuaasti pommiin, vuoro alkoi klo 7 ja heräsin minuuttia vaille- soittelin sitten osastolle et myöhästyn vähän, no, onneksi tällä hetkellä ei olut paljoa potilaita, 7.20 olin sitten osastolla työvaatteet päällä.

Meille tarjottin uutta asuntoa. 4h+k+sauna rivaria ja aateltiin ottaa se vastaan jos asunto miellyttää, ja kaiken parasta oli että eilen illalla paras ystäväni kertoi että heille oli tarjottu samasta taloyhtiöstä myös samanlaista asuntoa, elikkäs meistä tulisi sitten naapureita- olisihan s mukava lastenkin kannalta kun meilä on suurinpiirtein saman ikäset muksut ja nyt syksyllä molemmat saadaan kolmannet.

Nyt täytyy yrittä jaksaa rutistaa kolmeen asti töissä ja sit huomenna uudestaan (mut kun ei millään nyt jaksais/kiinnostais...).


Masusta: siellä voidaan hyvin. Supparitkin ovat aika lailla helpottaneet. Poju potkii paljon ja joka puolelle ja tuntuu hauskalta kun liikkeet tuntuu käsisä ja jaloista samaan aikaan. lapset on onnellisia kun vaavi potkii heidänkin käsiä, asiasta tuli jotenkin konkreettisempi myös heille. Pojille ei meinata kertoa kumpi on tulossa, olkoon se ylläri.

Seur. neuvola olisi sitten 10.5 ja paperit kelaa varten saa 12.5. Kontrolliultra on äpolille 24.5 ja silloin näkee pojun taas.

Työpaikalla en ole vieläkään ilmoittanut raskaudestani ja aattelin et en varmaan paljoa ennen kuin on pkko (kesäkuun 10) sanokkaan.

Nyt täytyy lähteä jatkamaan työntouhua (ja syömään kun on kaamee nälkä... :LOL: )


äippä ja poju 20
 
Eilen mies tunsi vauvan potkut tosi voimakkaina. Pikkuinen monotti toistuvasti samaan kohtaan aina, kun isi vaan ensin härnäsi painamalla kevysti masun päältä.

=)

Kivaa, lisää syysmassuja, joilla rakenneultrassa kaikki hyvin!


Nyt kahvin ja lauantaisuklaan kimppuun.

Maarja ja vauva 22 tasan!

PS. Kuokin ja kylvin muutama päivä sitten nurmilannoitetta ja ruohonsiemeniä takapihalle. Ei mitään kasvua havaittavissa, vielä. Kuinka hiien kauan se viheriöinti oikein kestää!
*kuikuilee huolestuneena pihamaalle*
 
hämis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 08:49 minttu-82 kirjoitti:
Jos kaikille käy, niin mää voin päivitellä listaa huhtikuun ajan...

SYYSMASSUT 2007 - - - Päivitetty 24.4.2007

Hanna1982......................6.9.....1.lapsi.........Kätilöopisto
Tuon Kättärin lyhenne on KOS
 
Taas valitan tästä samasta asiasta kuin ennenkin, anteeksi, mutta kun harmittaa. Siis, kaverini kävi eilen kylässä, hänellä on raskaus noin puolitoista viikkoa pidemmällä kuin minulla. Täytyy häpeäksi myöntää, että olen hieman kateellinen hänelle :ashamed: kaverillani on jo ihan selvä raskausmasu ja vauvan potkut tuntuvat todella hyvin. Tuleva isäkin jo tuntee ne vatsan läpi. Minulla taas ei mitään, ei tietoakaan pyöreästä mahasta tai liikkeistä. Ihan kuin en raskaana olisikaan :( olen koettanut nyt tunnustella, että tunnenko vauvan liikkeitä, mutta en ole ollenkan varma, mitä pitäisi tunnustella. Sanokaa nyt joku, että on ihan normalia tämä ja ei pitäisi olla harmissaan tai huolissaan...


tiksu ja uffe (18+3)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:33 tiksu kirjoitti:
Taas valitan tästä samasta asiasta kuin ennenkin, anteeksi, mutta kun harmittaa. Siis, kaverini kävi eilen kylässä, hänellä on raskaus noin puolitoista viikkoa pidemmällä kuin minulla. Täytyy häpeäksi myöntää, että olen hieman kateellinen hänelle :ashamed: kaverillani on jo ihan selvä raskausmasu ja vauvan potkut tuntuvat todella hyvin. Tuleva isäkin jo tuntee ne vatsan läpi. Minulla taas ei mitään, ei tietoakaan pyöreästä mahasta tai liikkeistä. Ihan kuin en raskaana olisikaan :( olen koettanut nyt tunnustella, että tunnenko vauvan liikkeitä, mutta en ole ollenkan varma, mitä pitäisi tunnustella. Sanokaa nyt joku, että on ihan normalia tämä ja ei pitäisi olla harmissaan tai huolissaan...


tiksu ja uffe (18+3)
Ei mullakaan potkut tuntuneet noilla viikoilla masun päälle :hug: ekat kunnon potkut oli vasta alkanut tuntumaan itselle... Ja kun muut kysyi esim. mesessä mites sen masun kans sujuu, mä sanoin että en mä tätä oikeestaan ees huomaa. Nyt rv 21, potkut tuntuu mahan päälle mutta vain aamulla, illallakin tuntuu jos en ole syöny ihan kamalasti :ashamed:

Meillä on huomenna MUUTTO..! Ihanaa, vihdoin päästään tilavaan kotiin tästä kopista... Mutta viel ois pakattavaa \|O ei huvittais yhtään... Kaikenlisäks miehelle iski illalla melkeen 40asteen kuume, kävi äsken lääkärissäkin, kun tänään ollut maha ihan sekaisin ja oksentanut :x että mitenköhän se huominen sujuu kun tavarat pitäis kantaa :xmas: no, mun ei onneks tarvii mitään kantaa, on tilattu rekka + kuski, ja anopin mies ja mun veli tulee myös auttamaan. Mut aika kökköö jos mies vaan tossa kunnossa :/ nii, ja piru vieköön jos toi iskee meihinkin..! :eek: :x

"Marge" ja pikkuinen rv 21+0 :heart:
 
Heipparallaa....
Taas alkaa olla yksi kuukausi lopuillaan ja ollaan lähempänä koitosta... Mulla vielä muutama päivä päivittämistä ja sitte siirrän homman toiselle. Olikos se nyt niin, että umayya halusi ottaa toukokuun päivityksen?

Te kaikki joilla on lasketut ajat syyskuun alussa ja meinaatte ottaa äitiyspakkauksen, niin meinaatteko laittaa paperit heti kelaan ku saatte ne? Meinaan ku mulla neuvola 7.5 ja silloin saan ne paperit ja todellakin haluun sen uuden pakkauksen, niin saahan sen varmasti vaikka laittaa silloin heti? Ku haluisin laittaa sen heti meneen ku ei tiiä yhtään mihin asti pystyy oleen töissä ja meinaan käyttää 6kk tuloja. Muuten tietääkö kukaan lasketaanko lomarahat tuloiksi?

Muuten, olo on ihan ok. Poitsu ja koira jäi pariksi päiväksi mummolaan, joten ollaan miekkosen kaa kahestaan vappuaatto, tulevat sitten vappupäivän aamuna, että keretään kaupungille juhlahumuun. Mitähän sitä keksis huomisillaks, mies kuitenkin haluu jossain lähtee käymään, joten pitää kai sen mieliks lähtee. :)

minttu-82 ja TaimiMainio 21+4

ps. Taas on tullut PIKKUSEN syötyä viikonlopun aikana... :ashamed: <br><br>
 
baabaa
Heippis!

Perjantaina oli ultra. Painoa 170g ja pituutta 20cm. Hyvin kasvaa ja hyvin voi. Tykkäs kovasti vauva poseerata. Ja tytöksi nyt sitten ainakin "epäillään". Siltä se haaroväli näytti, kun kolmeen kertaan kytättiin, mutta voihan edelleen olla se pieni mahdollisuus että se on kuiteski poika. Ei sen väliä, mutta tyttöön oon asennoitunu toistaiseksi.

Vointi on hyvä, ja nyt masu jo näkyy. Itse sen älyän ja myös moni muukin sen huomannu. Niin joo ja istukka on edessä niin sen takia ollu liikkeiden havaitseminen hankalaa. Viimeks oli istukka takana niin sillon liikkeet oli selvempiä. Mutta kyllä ne sieltä ajallaan sitten taas tulee, ja jossain vaiheessa kerkeen toivoa ettei tuntuis niin lujaa :LOL:

Nyt vielä siivoilemaan, sitten nukkumaan.

BaaBaa rv19+5
 
behis harmaana
kun sivut hiukkasen muuttunu viime näkemästä.. löydä enää edes sisäänkirjautumispaikkaa..

SYYSMASSUT 2007 - - - Päivitetty 10.4.2007

Maarja, 22v...................1.9......1.lapsi.........SATKS
Zennia...........................1.9......2.lapsi..........LKS

balik, 28v......................2.9......2.lapsi.........KOS
Mila76, 30v...................2.9......3.lapsi.........TAYS
Louisa............................2.9......1.lapsi.........
Heidi-79, 27v.................2.9......1.lapsi.........KOKS
Ainoska, 30v..................2.9......1.lapsi.........SEKS
PippuriMamma, 25v.......2.9......2.lapsi.........TYKS
Mam84...........................2.9.....2.lapsi..........VAS

alizia83.........................3.9......2.lapsi.........TYKS
Bella25..........................3.9......1.lapsi..........
syd.toiv.täynnä, 23v......3.9......3.lapsi.........PKKS
Miinuska, 28V................3.9......2.lapsi.........MKS

Rosmariini......................4.9......2.lapsi.........
Jode................................4.9......2.lapsi.........HYKS NKL
Emmaliina, 23v...............4.9......3.lapsi.........TYKS
Marsu81,.........................4.9......2.lapsi.........KAKS
Halinalle81, 26v...............4.9......1.lapsi.........SKS

Neiti Neponen, 23v..........5.9......2.lapsi.........KOS
mammuskainen..............5.9......2.lapsi.........
minttu-82, 24v..................5.9......2.lapsi.........KPKS
mobic, 22v......................5.9......1.lapsi.........LKS
baby2003, 23v...............5.9......2.lapsi.........HYKS NKL

Lilia.................................6.9......1.lapsi.........SEKS
Pörriäinen.......................6.9......?.lapsi.........
Pia84...............................6.9......1.lapsi.........TYKS
Paveliina.........................6.9......1.lapsi.........TYKS
stormer...........................6.9......3.lapsi.........TAYS
Inka85, 21v....................6.9......1.lapsi.........KOS

Lilja.................................7.9......2.lapsi.........
Susku, 20v......................7.9......1.lapsi.........SKS
Junnu..............................7.9......1.lapsi.........
RäpäRällä, 28v................7.9......3.lapsi.........SATKS
miikku78........................7.9.......1.lapsi.........PHKS
Mammeli........................7.9.......3.lapsi.........TAYS

Jaalius.............................8.9......2.lapsi.........KOS

TheSimpsons, 24v...........9.9......3.lapsi.........PHKS
Matkustaja......................9.9......1.lapsi.........
Brazil15, 25v...................9.9......1.lapsi.........KYS
MN1, 23v.........................9.9.......1.lapsi........
Hippo..............................9.9.......?.lapsi.........
Laa.................................9.9.......1.lapsi........KOKS
Aali.................................9.9.......?.lapsi.......

pulla..............................10.9......?.lapsi..........
m85...............................10.9......1.lapsi........
Hannis...........................10.9......1.lapsi.........PHKS

Superheppuli.................11.9......2.lapsi.........TAYS
Miimari-84, 23v............11.9......3.lapsi.........OYS
Pämppä.........................11.9.......1.lapsi.........OYS
Hantta06.......................11.9.......3.lapsi.........HYS
MamMam, 28v...............11.9......2.lapsi.........TAYS

Hanna...........................12.9......2.lapsi.........TAYS
LittlePeople...................12.9......4.lapsi.........
Bluedrama 18.................12.9......1.lapsi.........KYS
Möörwa, 25v..................12.9......3.lapsi.........LUS

rosku............................13.9......3.lapsi.........TAYS
Miia...............................13.9......?.lapsi.........
Lumikki, 25v..................13.9......2.lapsi..........K-HKS

janita............................14.9......2.lapsi..........KOKS
umayya,26v...................14.9......2.lapsi.........PHKS
heinävaavi.....................14.9......2.lapsi.........KYS
roosakaisa, 29v.............14.9......2.lapsi........PKKS
Hassuliini, 28v...............14.9......2.lapsi.........KOKS
Tinka..............................14.9......2.lapsi.........TYKS
Aku, 23v.........................14.9......1.lapsi.........KOS

Minna84, 22v.................15.9......2.lapsi..........
äippä81, 25v..................15.9......3.lapsi..........MKS
jee................................15.9......?.lapsi..........
meja, 24v......................15.9......1.lapsi.........JS

Cassy, 23v.....................16.9......1.lapsi..........VKS
Pilvi81, 25v....................16.9.......1.lapsi..........

pikkuvaimo, 25v.............17.9......1.lapsi..........
Swiss..............................17.9......2.lapsi.........TAYS/VAS
äiti vm70........................17.9.....3.lapsi..........K-HKS

madison78......................18.9......1.lapsi..........KAKS
Villipilli,29v.....................18.9......1.lapsi.........
Apilanlehti......................18.9......4.lapsi.........K-PKS
baabaa 22v....................18.9......2.lapsi..........KOS

kanelityttö......................19.9......?.lapsi..........

Mamu82.........................20.9......4.lapsi.........K-HKS
Eden, 27v.......................20.9......1.lapsi.........
Miia83, 24v.....................20.9......2.lapsi........PHKS
tättähäärä......................20.9......2.lapsi.........SEKS
Joe80, 27v.....................20.9......1.lapsi..........PKKS
Begemot........................20.9......2.lapsi.........TYKS

Niiskuneiti82, 24v............21.9......2.lapsi.........TYKS
minnajajoel, 20v.............21.9......2.lapsi........TAYS
serveri.............................21.9......4.lapsi.........K-HKS
jubetassuli-85.................21.9......3.lapsi.........

taru23............................22.9......1.lapsi.........LS
venlae............................22.9.......?.lapsi.........
Syysmami......................22.9.......?.lapsi.........
Elisa, 28v.......................22.9.......1.lapsi..........KOS

Eloveena, 24v.................23.9.....1.lapsi..........VKS
poikax3..........................23.9.......4.lapsi.........KAKS
äityli75...........................23.9.......1.lapsi.........JS

Piutsuli...........................24.9......3.lapsi..........K-HKS
Piika, 32v.......................24.9......1.lapsi..........KOS
nanna 80, 26v................24.9.......2.lapsi.........TAYS
Malluliini.........................24.9......2.lapsi.........SEKS
Äisky81..........................24.9......2.lapsi..........LS
Annmari76.....................24.9......1.lapsi..........KOS

Miranda74......................25.9......1.lapsi..........NKL
Päivän-Säde...................25.9......2.lapsi..........

MarttaB, 23-v.................26.9......1.lapsi..........K-SKS
tup, 27v.........................26.9......1.lapsi..........JS
Elwi, 28v........................26.9......1.lapsi..........HYKS NKL
veskarityttö...................26.9......1.lapsi..........KOKS
anu85............................26.9......3.lapsi..........LKS
Hapsuli..........................26.9......1.lapsi...........

mammuska....................27.9......?.lapsi..........SEKS

Hyrripurri.......................29.9......1.lapsi..........
tiksu...............................29.9......1.lapsi.........PKKS
minttu, 26v.....................29.9......1.lapsi........
pilke82, 24v....................29.9......2.lapsi.........SATKS



 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 20:13 minttu-82 kirjoitti:
Te kaikki joilla on lasketut ajat syyskuun alussa ja meinaatte ottaa äitiyspakkauksen, niin meinaatteko laittaa paperit heti kelaan ku saatte ne?

ps. Taas on tullut PIKKUSEN syötyä viikonlopun aikana... :ashamed:
Vapun jälkeen keskiviikkona meillä on neuvola, jossa puhutaan noista tukiasioista. Ollaan miehen kanssa ihan pihalla Kelan säännöistä, esim. isyys- ja vanhempainvapaiden yhteensovittamisesta... Jospa asiat siitä aukeaa, kun kysytään. Äitiyspakkauksenkin kai vissiin voi jo laittaa hakuseen. Pikkuriikkisen himottaisi vuoden 2007 loota kun on "tyttöolo". Siinä vanhassahan on aika sinivoittoista vaatetusta. Ehkä me ei pidetä kiirettä äp:n kanssa siis =)

Niin on tullut syötyä täälläkin viikonloppuna. Jos nyt nätisti sanon, niin vaaka melkein räjähti taivaisiin, kun eilen aamulla kokeilin. No okei... oikeesti ei oo vielä tullut paljoo (2,8kg) mutta kun on 7kg ylipainoo jo ennestään, uusi kilokymmen hirvittää jonkin verran :ashamed:


HASSUN HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!
SIMAA JA MUNKKEJA
:p
Klara vappen!


Maarja ja vauva 22+2
 
Mulla näytti vaaka eilen illalla tasan 50kg (kauhian paljon...) se sahailee +-2kg riippuen päivästä mitä näyttää.

Me mennään kattoo uutta kotia tänään ja sit pitäs vielä ilmoittaa ennen kolmea et otetaanko, ois se rivari kyl kiva kolmen lapsen kanssa...

Vappua ei meillä pahemmin keretä viettämään kun mies in iltavuorosa tänään ja ite meen yövuoroon, pittää keksiä jotain kivaa päiväks lapsille.

Poju potkii tosi paljon ja tuntuu vaatteidenkin läpi vai ois istumassa, meidän oma kultsi.

hyviä vappuja kaikille

äippä ja poju 20+2
 
Railakasta vappuaattoa kaikille!
Täällä satoi räntää jo eilen, saas nähdä mikä on sää tänään. Viidennessä kerroksessa ainakin tuuli ulvoi koko viime yön (ikkunaremonttia odotellessa..)

Tiksulle jaksamista! Toivotaan, että se pikkuinen alkaa pian myllertää sinunkin masussa. Itsekin olin aluksi tosi epävarma niistä hennoista tuntemuksista, mutta nyt asukki monottaa jo ihan kunnolla. Tuleva isukkikin on välillä ihmeissään potkujen kovuudesta.

Lomarahat lasketaan mun mielestä tuloksi, maksetaanhan niistäkin verot jne. Ainakin, jos hakee jotain sellaista tukea, jota tulot voi laskea, niin silloin lomarahat vaikuttaa.

Me lähdettiin eilen puolitosissaan katsomaan yhtä omakotitalon esittelyä. Yks kiinteistövälitys on sitä mainostanu jo pitkän aikaa lehti-ilmoituksessaan, ja monta kertaa on mietitty että mentäiskö. Se talo on just valmistunu, vain pihan laitto jää ostajalle. Hintakaan ei uudeksi taloksi ole paha, aika lähellä käytetyn hintaa. Noh, ajeltiin sinne kartta kädessä ja oikeastaan vähän jännittikin. Oltiin toki netistä katottu tarkempia kuvia talon sisältä, mutta eihän koskaan tiedä ennen ku näkee. Kun päästiin talon kohdalle, mies joka ajoi, hiljensi vähän, mutta todettiin että ajetaan vaan ohi. Eipä hoksattu etukäteen, että se kyseinen alue on rakennettu taloja vieriviereen, niin ku noilla uusilla alueilla on. Siitäkin ollaan samaa mieltä, että se ei ole omakotiasumista, jos naapurin seinä 15 metrin päässä oman talon nurkasta. Mieluummin asutaan sitten kaupungissa. Mutta oli siis nopeasti katsastettu se talo :LOL:

Taitaa tulla tosi rankat vappubileet taas tänä vuonna. Ollaan iltapäivällä lähdössä miehen mummolaan, kun nyt on nämä pari ylimääräistä vapaata. Jospa sais vaikka munkkeja, kun ei olla itse viitsitty tehdä :p

Juhlikaahan rauhallisesti!

Joe ja pieni 19+4
 
Tänä aamuna oli neuvola, kaikki tuntui hyvältä. Pieniä kuplamaisia muljahduksia on masussa tuntunut jo pariviikkoa, ilmeisesti liikkeitä, aika veikeän tuntuista. Pikkukaverin syke oli 148. Meitä ronkalailtiin oikein useamman ihmisen voimin, mukana oli kätilöopiskelija. Eipä tuo haitannut, kunhan ei ota minusta ensi kerralla verikoetta. Olen aivan neuroottinen verikokeiden kanssa, taju lähtee jos ei pääse makuulle ja on kyllä ollut jos jonkinlaista kokeen ottajaa, onneksi oma kätilö tekee sen kivuttomasti.
Painoa on kaikkiaan tullut kolme kiloa tähän asti. Vähän hirvittää, mutta sanoivat että ihan oikeassa tahdissa mennään. Vielä pysytään alle 60 kg. Seuraava ultra on sitten 14.5., jospa silloin jo saisi sukupuolen selville..
Hauskaa vappu kaikille syysmassuleille!

Hapsuli (18+1)
 
Miimari harmaana
Hyvää vappua kaikille tasapuolisesti! :D Meillä ei sen kummemmin vietetä sitä,simaakaan en oo ostanu,ilmapalloja on lapsille mutta siihenpä se jääkin.Vitsit että jänskättää,mulla on se ultra tänään klo 15!Aina sitä on yhtä innoissaan vaikka ei ookkaan eka lapsi tulossa :D Saa nähä selviääkö se sukupuoli nyt tarkemmin,joitakin viikkoja sit kävin tossa terveysasemalla ja ne ultras siinä ja meinas että poika ois tulossa mutta käski varmistaa sit ultrassa ja niin minä myös teen :D Saa nähä mikä on vauvelilla koko tällä hetkellä.Mukavasti tuntuu nuo potkut ja liikkeet yleensäkkin :D Eilen aamulla se oli niin vauhdissa että liu´utteli itteään jotenkin ihmeellisesti tossa mahan oikealla puolella niinku peppu ois liukunu tossa oikein liukkaasti mahaa vasten ja kupruili ja heilu koko maha :D Mitkähän lie aamujumpat sillä oli käynnissä :D Tää on just tätä mukavaa aikaa ku alkaa tunteen pikku hiljaa kunnolla nuo liikkeet ja voi seurailla toukan puuhia :D Tiksulle:Kyllä ne liikkeet sieltä vielä tulee varmasti!Älä ihmeessä vertaa itseäsi muihin ku jokainen on yksilö ja tuntee niin erillälailla asiat,kyllä ne tässä päivien mittaan alkaa tuntuun niin että sinäkin tunnistat ne vauvan liikkeiksi :D Eli nou hätä!
 
Moiks!

Eilen illalla tuli surullisia uutisia kun serkun vaimo synnytti kuolleen vauvan joka oli ollut kohdussa kuolleena jo kaksi viikkoa... :'( Perjantaina oli jo huomattu että lapsi on kuollut mutta kun oli niin iso niin piti normaalisti synnyttää. Laskettu aika oli elokuun lopussa. Jos vauva olisi ollut 2 viikkoa vanhempi, hänet olisi pitännyt haudata! JÄRKYTTÄVÄÄ... Täytyy vaan toivoa että meillä kaikilla menis loppuun asti hyvin :hug:
Jotenkin on ollu fiilis vähän allapäin...

No mutta The Simpsons, me asutaan nyt vielä tässä Kyrölässä pari viikkoa ja sitte muutetaan Kunnakseen.

:wave: Hannis 21+0
 

Yhteistyössä