Te, jotka ette suojaa sohvaanne yhdynnältä, ettekö yhtään ajattele mitä bagteereja mahdolliset vieraat teiltä saavat

  • Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on adoptoitu sohva jonka iästä en ole varma, mutta kyllä se on täysi-ikäinen kun ei ole seitsemään vuoteen kasvanut yhtään.
Melko pienikasvuiseksi se jäi, mutta se on hyvin varustettu! Sillä on aina vuode mukana, joten se on periaatteessa aina valmis petipuuhiin.
Mutta luulen, että se on impotentti tai aseksuaali, koska vaikka olen jättänyt sille useinkin avaimet, tupakkaa ja pullon viinaa niin se ei ole koskaan edes yrittänyt lähteä ulos naissohviin.
Se vaan lojuu tossa ja katsoo telkkaria kaiket päivät, jopa silloin kun telkkari on kiinni.
Pitäisikö minun huolestua asiasta vai hankkia jostain aktiivisempi sohva? Tarvitsisin lisää huonekaluja mutta noin laiska sohva ei niitä kyllä saa tehtyä.
 
Mulla on adoptoitu sohva jonka iästä en ole varma, mutta kyllä se on täysi-ikäinen kun ei ole seitsemään vuoteen kasvanut yhtään.
Melko pienikasvuiseksi se jäi, mutta se on hyvin varustettu! Sillä on aina vuode mukana, joten se on periaatteessa aina valmis petipuuhiin.
Mutta luulen, että se on impotentti tai aseksuaali, koska vaikka olen jättänyt sille useinkin avaimet, tupakkaa ja pullon viinaa niin se ei ole koskaan edes yrittänyt lähteä ulos naissohviin.
Se vaan lojuu tossa ja katsoo telkkaria kaiket päivät, jopa silloin kun telkkari on kiinni.
Pitäisikö minun huolestua asiasta vai hankkia jostain aktiivisempi sohva? Tarvitsisin lisää huonekaluja mutta noin laiska sohva ei niitä kyllä saa tehtyä.
Sun sohva on luovuttanut ja antanut elämälle periks...piristä sitä jollain keinolla ennenkun joku aamu heräät siihen, että se on hypännyt parvekkeelta alas:unsure:
 
Riippuu kuinka iso peräpää sun töllöllä on...jos se on ihan mikrouunin kokoluokkaa niin tuskin kannattaa, jos taas leveämpi kuin seitsemän leivän uuni niin käännä ihmeessä jo tänään.
Kyllä sillä leveyttä riittää mutta muutoin se on aika muodoton lauta. Sohvallani on jonkin verran muhkeita muotoja itsellään joten saattaa olla, että se tykkäisi vähän pyöreähkömmistä telkkareista? Semmoiset vaan on nykyään jo aika vanhoja niin en oikein tiedä onko niistä enää lisääntymispuuhiin.
 
Mulla on adoptoitu sohva jonka iästä en ole varma, mutta kyllä se on täysi-ikäinen kun ei ole seitsemään vuoteen kasvanut yhtään.
Melko pienikasvuiseksi se jäi, mutta se on hyvin varustettu! Sillä on aina vuode mukana, joten se on periaatteessa aina valmis petipuuhiin.
Mutta luulen, että se on impotentti tai aseksuaali, koska vaikka olen jättänyt sille useinkin avaimet, tupakkaa ja pullon viinaa niin se ei ole koskaan edes yrittänyt lähteä ulos naissohviin.
Se vaan lojuu tossa ja katsoo telkkaria kaiket päivät, jopa silloin kun telkkari on kiinni.
Pitäisikö minun huolestua asiasta vai hankkia jostain aktiivisempi sohva? Tarvitsisin lisää huonekaluja mutta noin laiska sohva ei niitä kyllä saa tehtyä.
 

Yhteistyössä