Terveisiä Brysselistä: "Tuntuu kuin täällä olisi sota."

  • Viestiketjun aloittaja Suvisten unelmaa
  • Ensimmäinen viesti
Aa, mä ihmettelin, mitä sä tarkoitit :D Ei kannata vissiin yrittää tehdä töitä ja kirjoitella tänne samaan aikaan :D

Tässä siis se linkki:

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/valikohtaus-vastaanottokeskuksessa-tallaisia-miehia-poliisi-etsii-savupommi-iskusta/5573218
Niin mitä siitä linkistä? Väitän, että tuommoinen toiminta on vasta alkusoittoa. Jos sua kiinnostaa, että onko se mun mielestä hyväksyttävää, niin ei.
 
Syntyneet Ranskassa ja Belgiassa.

Miten käsität kantaväestön? Onko esim. Ranskan pääministeri kantaväestöä? Vai mamu?
Kyllä hän on maahanmuuttaja, eikö sinusta?

Kuten mä olen tällä palstalla monesti selittänyt, mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan. Mä työskentelen päivittäin ulkomaalaisten kanssa. Suhtaudun erittäin myönteisesti niihin ulkomaalaisiin, jotka tulee tänne osallistuakseen yhteiskuntaan ja kantamaan kortensa kekoon. Mä en erityisemmin välitä niistä, jotka tulee vaatimaan, miten ne pitää erityisesti huomioida, miten se on suomalaisten vika, että ne ei pärjää täällä, enkä niistä, jotka tulee minun kotimaahani vaatimaan, että meidän tulee muuttaa tapojamme, jotta he eivät loukkaantuisi.

En ole siis maahanmuutto kielteinen. Olen erityisen myönteinen. Sensijaan olen kielteinen kaikenlaista "humanitääristä" maahanmuuttoa kohtaan tai sitä kohtaan, että tänne roudataan jengiä toiselta puolelta maapalloa elätettäväksi.
 
Miksi sen pitää olla vasta alkusoittoa? Asia liittyi sopeutumiseen. Miten "leikiten" ihminen sopeutuu, kun saa esim. tuollaista kohtelua osakseen? Mieti sitä!
Eli suomalaisten vika?
Mites veikkaat, että he suhtautuisivat kotimaassaan, kun meitä pyrhältäisi sinne kolmessa kuukaudessa 35 000 nuorta miestä, jotka ei osaa pedata sänkyjään eivätkä siivota, he valittaisivat siellä majoituksesta ja ruuasta ja kaikesta muusta mahdollisesta. Mieti sinä sitä, miten nämä jätkät ottaisivat suomalaiset vastaan?????
 
vierailija
Heti otsikossa annettiin ymmärtää, että alle puolet turvapaikanhakijoista "SAA" jäädä Suomeen.
Niin ja sä kirjoitit: "Mä en usko pätkääkään siihen, että ne turvapaikanhakijat, joilla ei ole perusteita jäädä tänne, saisivat kielteisen päätöksen."

Kuitenkin vain osa saa jäädä.. joten tuo väitteesi on puppua, mutta sehän alkoihin sanoilla "mä en usko"..
 
vierailija
Eli suomalaisten vika?
Mites veikkaat, että he suhtautuisivat kotimaassaan, kun meitä pyrhältäisi sinne kolmessa kuukaudessa 35 000 nuorta miestä, jotka ei osaa pedata sänkyjään eivätkä siivota, he valittaisivat siellä majoituksesta ja ruuasta ja kaikesta muusta mahdollisesta. Mieti sinä sitä, miten nämä jätkät ottaisivat suomalaiset vastaan?????
Suomalaien heittää vastaanottokeskusta kohti polttopullon niin kenen vika mahtaa olla :D

Mistä sä tiedät heidän siivoamisestaan ja sänkyjen petaamisesta? Oletko ollut paikan päällä toteamassa, että eivät osaa? Vai onko taas tällainen "mä en usko" -juttu?
 
Niin ja sä kirjoitit: "Mä en usko pätkääkään siihen, että ne turvapaikanhakijat, joilla ei ole perusteita jäädä tänne, saisivat kielteisen päätöksen."

Kuitenkin vain osa saa jäädä.. joten tuo väitteesi on puppua, mutta sehän alkoihin sanoilla "mä en usko"..
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
yritin siis kertoa, että itseasiassa todella harva saa oikeasti kielteisen päätöksen. Toiseksi, vaikka he saisivatkin kielteisen päätöksen, sillä ei ole mitään väliä, koska he voivat kuitenkin jäädä maahan, koska heitä ei voi pakottaa lähtemään kotimaahansa.
 
vierailija
Miten ihmeessä sä voit puhua mun kannasta kyseiseen asiaan?
Voi jestas mikä torvelo. Et osaa vastata yhteen selkeään kysymykseen niin alat jankkaamaan jostain ihan muusta. Voinemme siis päätellä että et ole tavannut enemmistöä turvapaikanhakijoista ja nää sun olettamukset turvapaikanhakijoiden soputumishalusta perustuu joihinkin valheellisiin MV ja FB tarinoihin.
 
Suomalaien heittää vastaanottokeskusta kohti polttopullon niin kenen vika mahtaa olla :D

Mistä sä tiedät heidän siivoamisestaan ja sänkyjen petaamisesta? Oletko ollut paikan päällä toteamassa, että eivät osaa? Vai onko taas tällainen "mä en usko" -juttu?
Ei vaan, suomalaisten vika, että turvapaikanhakijat eivät voi sopeutua, koska suomalaiset yksittäistapaukset pilaa kaiken?

En siis kommentoinut linkkiä, kuten hyvin tiedät, vaan kommenttia.
 
Voi jestas mikä torvelo. Et osaa vastata yhteen selkeään kysymykseen niin alat jankkaamaan jostain ihan muusta. Voinemme siis päätellä että et ole tavannut enemmistöä turvapaikanhakijoista ja nää sun olettamukset turvapaikanhakijoiden soputumishalusta perustuu joihinkin valheellisiin MV ja FB tarinoihin.
Öö??? Edelleen, mä en ole juurikaan nähnyt kysymyksiä, vaan sun ilmoituksen, että sä keskustelet mun kannasta vallitsevaan tilanteeseen, jossa ei mun mielestä ole mitään järkeä, koska mä en ymmärrä miten sä voit keskustella siitä, miten mä asiat näen tai koen, koska sä et sitä voi tietää, koska sä et ole mä? Niin miten sä voit puhua mun kannasta?

Eli olisitkohan sä ihan itse torvelo?
 
vierailija
Eli suomalaisten vika?
Mites veikkaat, että he suhtautuisivat kotimaassaan, kun meitä pyrhältäisi sinne kolmessa kuukaudessa 35 000 nuorta miestä, jotka ei osaa pedata sänkyjään eivätkä siivota, he valittaisivat siellä majoituksesta ja ruuasta ja kaikesta muusta mahdollisesta. Mieti sinä sitä, miten nämä jätkät ottaisivat suomalaiset vastaan?????
Edelleen annat viesteilläs sen kuvan että oletat että kaikki tai suurin osa noista turvapaikanhakijoista käyttäytyis tollleen. Etkö sä tajua että se on pieni osa se roskasakki mitä niiden joukossa on? Suurimmasta osasta et ole sinä eikä kukaan muukaan kuullut yhtikäs mitään, koska he eivät meuhkaa noista asioista mitään.
 
vierailija
Kyllä hän on maahanmuuttaja, eikö sinusta?

Kuten mä olen tällä palstalla monesti selittänyt, mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan. Mä työskentelen päivittäin ulkomaalaisten kanssa. Suhtaudun erittäin myönteisesti niihin ulkomaalaisiin, jotka tulee tänne osallistuakseen yhteiskuntaan ja kantamaan kortensa kekoon. Mä en erityisemmin välitä niistä, jotka tulee vaatimaan, miten ne pitää erityisesti huomioida, miten se on suomalaisten vika, että ne ei pärjää täällä, enkä niistä, jotka tulee minun kotimaahani vaatimaan, että meidän tulee muuttaa tapojamme, jotta he eivät loukkaantuisi.

En ole siis maahanmuutto kielteinen. Olen erityisen myönteinen. Sensijaan olen kielteinen kaikenlaista "humanitääristä" maahanmuuttoa kohtaan tai sitä kohtaan, että tänne roudataan jengiä toiselta puolelta maapalloa elätettäväksi.
Aivan, hän on Espanjassa syntynyt eli maahanmuuttaja. Nuo terroristit eivät olleet maahanmuuttajia, vaikka joku täällä niin yrittää kovin väittää.

Tämä pakolaiskriisi on yllättänyt kaikki ja on ilman muuta selvää, että tämä on valtava haaste kaikille vastaanottajamaille. Mutta kuten jo todettiin, osa joutuu lähtemään enkä minäkään pidä siitä, että jotkut käyttävät systeemiä hyväkseen, niitä on, se on fakta. Mutta en pidä yleistämisestä, mutta ne, jotka pakenevat niitä esim. Isisin kauheuksia, ovat turvapaikkaan mielestäni oikeutettuja.
 
vierailija
Öö??? Edelleen, mä en ole juurikaan nähnyt kysymyksiä, vaan sun ilmoituksen, että sä keskustelet mun kannasta vallitsevaan tilanteeseen, jossa ei mun mielestä ole mitään järkeä, koska mä en ymmärrä miten sä voit keskustella siitä, miten mä asiat näen tai koen, koska sä et sitä voi tietää, koska sä et ole mä? Niin miten sä voit puhua mun kannasta?

Eli olisitkohan sä ihan itse torvelo?
Mä luulen, että täällä on nyt menneet vierailjat sekaisin..

Jätän keskustelun tähän, sillä ei tästä valmista tule ja on muutakin tekemistä.

Hyvää päivänjatkoa!
 
Edelleen annat viesteilläs sen kuvan että oletat että kaikki tai suurin osa noista turvapaikanhakijoista käyttäytyis tollleen. Etkö sä tajua että se on pieni osa se roskasakki mitä niiden joukossa on? Suurimmasta osasta et ole sinä eikä kukaan muukaan kuullut yhtikäs mitään, koska he eivät meuhkaa noista asioista mitään.
En anna sellaista kuvaa. Sinä haluat ymmärtää asian niin, koska olen kanssasi eri mieltä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kuvan kanssa, mitä minä annan.
 
vierailija
Öö??? Edelleen, mä en ole juurikaan nähnyt kysymyksiä, vaan sun ilmoituksen, että sä keskustelet mun kannasta vallitsevaan tilanteeseen, jossa ei mun mielestä ole mitään järkeä, koska mä en ymmärrä miten sä voit keskustella siitä, miten mä asiat näen tai koen, koska sä et sitä voi tietää, koska sä et ole mä? Niin miten sä voit puhua mun kannasta?

Eli olisitkohan sä ihan itse torvelo?
Luetun ymmärtämisessä vikaa? [kysymys]

Oletko peräti muutaman hassun negatiivisen lehtijutun nähnyt turvapaikanhakijoista? [kysymys] Jos et tiennyt, niin niitä on tullut kymmeniätuhansia. Oletko siis henkilökohtaisesti tavannut näistä kymmenistätuhansista turvapaikanhakijoista "enemmistön", jotta olet voinut tehdä tämän päätelmäsi siitä että he ovat huonokäytöksiä eivätkä halua sopeutua yhteiskuntaamme? [kysymys]
 
repee..
Kyllä hän on maahanmuuttaja, eikö sinusta?

Kuten mä olen tällä palstalla monesti selittänyt, mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan. Mä työskentelen päivittäin ulkomaalaisten kanssa.

En ole siis maahanmuutto kielteinen. Olen erityisen myönteinen. Sensijaan olen kielteinen kaikenlaista "humanitääristä" maahanmuuttoa kohtaan tai sitä kohtaan, että tänne roudataan jengiä toiselta puolelta maapalloa elätettäväksi.
Nyt meni kahvit väärään kurkkuun. :ROFLMAO: Tähän se majurin gorilla gif, kiitos.
Ensinnäkään sua pahempaa rasistia ja paskan levittäjää saa hakea, sit viel tuo töissä käynti.. Saat sä isisiltä pr-palkkaa palstailusta?
 
vierailija
Saa jäädä?
Yli puolet ei saa kielteistä päätöstä.
Yli puolet ei saa jäädä. Jos ne jättää prosessin vapaaehtoisesti kesken, ei ne tänne saa jäädä. Ja kuteb jo aikaisemmin yritin sinulle selventää, niin käsittelemättä jääneisiin hakemuksiin kuuluu ne, jotka on _palautettu Dublinin sopimuksen mukaisesti_, eli jotka _eivät saa jäädä_ Suomeen. Mutta sullahan on varmaan tilastot että kuinka moni näistä käsittelemättä jättämisistä on Dublinin sopimuksen perusteella jätetty käsittelemättä? Vai miksi muuten voit sanoa mitkä nimenomaan ei ole _saaneet_ sitä turvapaikkaa? Kun kerta pakko nussia pilkkua ja vetää herne nenään yhdestä sanasta.
 

Yhteistyössä