Terveisiä Brysselistä: "Tuntuu kuin täällä olisi sota."

  • Viestiketjun aloittaja Suvisten unelmaa
  • Ensimmäinen viesti
sivusta seurannut
Aika jännä. Meillä asiakkaina on käynyt lähinnä niitä vittupäitä. Toki asiallisiakin osunut joukkoon, mutta vähemmän.
Jännä tosiaan, en usko että olet koskaan jutellut yhenkään turvapaikanhakijan kanssa, tai olisit työssä jossa pitäisi olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.
Olet vain katkeroitunut kun kaikilla ei ole yhtä paha olo kuin sulla jakaa muille yhtä pahan olon. :)
 
eiaivan
Ensimmäiseen kysymykseen en vaivaudu vastaamaan.
Toiseen kysymykseen en vaivaudu vastaamaan.
Kolmanteen kysymykseen olen jo aiemmin vastannut, että olen tavannut riittävän usean turvapaikanhakijan muodostaakseni mielipiteeni. Esitin myös sinulle vastakysymyksen ja kysyin, että oletko sinä tavannut henkilökohtaisesti "enemmistön" , jotta voit päätellä heistä koituvan vain positiivisia seurauksia?
En ole tuo kelle et vastannut. Mutta missä välissä sä tapaat ihmisiä, sähän olet palstalla 24/7. :D
Ei, en itse ole, mutta ketjuja selaamalla asian voi havaita hyvinkin helposti.

Ihmisiä ei voi niputtaa ihan niin helposti kuin sulla on tapana tehdä, maailmahan olisi todella helppo paikka järjestää jos esim kaikki suomalaiset voisi leimata kusipäiksi esim. sun perusteella.
Näin nyt kuitenkaan en aio tehdä, koska se ei johda mihinkään..
 
vierailija
Jännä tosiaan, en usko että olet koskaan jutellut yhenkään turvapaikanhakijan kanssa, tai olisit työssä jossa pitäisi olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.
Olet vain katkeroitunut kun kaikilla ei ole yhtä paha olo kuin sulla jakaa muille yhtä pahan olon. :)
Niin, no sinä saat harhaisessa mielessäsi uskoa ihan mitä itse haluat. Jokaisella on oikeus omiin ajatuksiinsa, olivat ne miten hulluja tahansa :)
 
tuotanii
En ole tuo kelle et vastannut. Mutta missä välissä sä tapaat ihmisiä, sähän olet palstalla 24/7. :D
Ei, en itse ole, mutta ketjuja selaamalla asian voi havaita hyvinkin helposti.

Ihmisiä ei voi niputtaa ihan niin helposti kuin sulla on tapana tehdä, maailmahan olisi todella helppo paikka järjestää jos esim kaikki suomalaiset voisi leimata kusipäiksi esim. sun perusteella.
Näin nyt kuitenkaan en aio tehdä, koska se ei johda mihinkään..

Tuo AS ompi isisin PR trolli, eipä kannata vakavasti ottaa, tää palsta on hänen työ.
 
vierailija
Mä maksan ilioiseti veroni, maksatkos sinä?
Maksan veroni ilolla sen vuoksi, että meillä tässä maassa on sosiaaliturva ja muut turvaverkot sekä julkiset palvelut. Se vaan että tää porvarihallitus ei taida oikein ymmärtää veroeurojen tarkotusta kun ovat kaiken yksityistämässä. Huonompi juttu. :(
En maksa iloisena verojani. Tulevaisuudessa vielä vähemmän iloisena. Ymmärrätkö, että olemme (ilman maahanmuuttajiakin) siinä tulanteessa, että työssäköyviä veronmaksajia on liian paljon vähemmän kuin niitä vrorahoja kuluttavia?
Pelköstään eläkkeiden maksu alkaa muutaman vuoden päästä olla ongelma. Samaan aikaan erilaisten tukien varassa elävien määrä kasvaa. Se tarkoittaa sitä, että työssäkäyvien on maksettava entistä suurempi osa palkastaan muiden elättämiseen.
Tällaisessa tilanteessa en todellakaan halua yhtään ylimääröistä turhaa suuta tänne ruokittavaksi.
 
sivusta seurannut
Niin, no sinä saat harhaisessa mielessäsi uskoa ihan mitä itse haluat. Jokaisella on oikeus omiin ajatuksiinsa, olivat ne miten hulluja tahansa :)
Mä siis olin oikeessa, ne on sun ajatuklsia eikä perustu omaan elämääs. Mulla taas perustuu. Onneksi et ole ihmisten parissa töissä, koska sun asenteella yritys menis konkkaan aika hätäseen. :)
 
vierailija
Mitä sä sitten vingut. Kaikki tuntemani mamut tekee töitä ilolla ja jaksavat päälle käyttäytyä hyvin. Sä se jaksat vain valittaa vaikka mitään ei puutu ja anna kun arvaan, työpaikkakin on perseestä?
Suomalaisille itkupilleille mikään ei riitä eikä mikään oo hyvin. Koskaan.
Hehe heh, ilmeisesti todellakin elät ihan omassa harhaisessa todellisuudessasi...
En jaksa hullujen kanssa väitellä. Katso huviksesi tilastoja maahanmuutajien työssäköynnistä ja väittele sitten ihan vain keskenäsi oman pikku pääsi sisällä.
 
vierailija
Mä siis olin oikeessa, ne on sun ajatuklsia eikä perustu omaan elämääs. Mulla taas perustuu. Onneksi et ole ihmisten parissa töissä, koska sun asenteella yritys menis konkkaan aika hätäseen. :)
Sinun kannattaisi ehkö hyödyntää sitä vielä toistaiseksi hyvää sosiaaliturvaa, ja hakea itsellesi jotain apua. Oikealla lääkityksellä ja asiantuntijoiden avulla pääset jonain päivönä varmasti vielä terveen kirjoihin :)
 
vierailija
En maksa iloisena verojani. Tulevaisuudessa vielä vähemmän iloisena. Ymmärrätkö, että olemme (ilman maahanmuuttajiakin) siinä tulanteessa, että työssäköyviä veronmaksajia on liian paljon vähemmän kuin niitä vrorahoja kuluttavia?
Pelköstään eläkkeiden maksu alkaa muutaman vuoden päästä olla ongelma. Samaan aikaan erilaisten tukien varassa elävien määrä kasvaa. Se tarkoittaa sitä, että työssäkäyvien on maksettava entistä suurempi osa palkastaan muiden elättämiseen.
Tällaisessa tilanteessa en todellakaan halua yhtään ylimääröistä turhaa suuta tänne ruokittavaksi.
Sä et halua varmaan oikeesti mitään muuta kuin valittaa. Valita nyt vaikka loppuelämäs, en usko että se elämänlaatuas mitenkään parantaa. Mä keskityn nauttimaan elämästä koska valittaminen turhista asioista on turhaa, varsinkaan niistä mistä en voi päättää. Mä luulen että meillä on tällä pallolla paljon suurempia uhkia kuin mamut, koko ihmiskunta tulee tuhoutumaan kun elinvarat väistämättä loppuvat, mutta en jaksa valittaa siitäkään vaan elän preesensissä. Huomista ei ole, eikä eiliseen voi palata.
 
sivusta seurannut
Sinun kannattaisi ehkö hyödyntää sitä vielä toistaiseksi hyvää sosiaaliturvaa, ja hakea itsellesi jotain apua. Oikealla lääkityksellä ja asiantuntijoiden avulla pääset jonain päivönä varmasti vielä terveen kirjoihin :)
Mitäs apua ajattelit että mun täytys hakea? Sos.turvaa en edes saisi kun tulen toimeen.
Sä varmasti tarkoitit itseäsi, kun on paha olla voi mennä sanat sekasin kuten ajatuksetkin, eikö niin? :)
 
vierailija
Mä luulen että meillä on tällä pallolla paljon suurempia uhkia kuin mamut, koko ihmiskunta tulee tuhoutumaan kun elinvarat väistämättä loppuvat
Olet selvästi jo kärryillä, mutta et ymmärrä nykyisen kansainvaellusten edistävän ilmastonmuutosta, luonnon tuhoutumista, liikakansoitusta ja elinvarojen väistämätöntä loppumista.

Näköjään mamut ovat se nykyajan Kultainen Vasikka jonka puolesta jotkut ovat valmiita uhraamaan kaiken. Ihan kaiken.
 
vierailija
Ensimmäiseen kysymykseen en vaivaudu vastaamaan.
Toiseen kysymykseen en vaivaudu vastaamaan.
Kolmanteen kysymykseen olen jo aiemmin vastannut, että olen tavannut riittävän usean turvapaikanhakijan muodostaakseni mielipiteeni. Esitin myös sinulle vastakysymyksen ja kysyin, että oletko sinä tavannut henkilökohtaisesti "enemmistön" , jotta voit päätellä heistä koituvan vain positiivisia seurauksia?
Siis ei jumalauta :D Pakko oli tulla vielä kattomaan olitko vastannut. MONTA KERTAA PITÄÄ SANOA ETTÄ MÄ EN OLE SANONUT MISSÄÄN VAIHEESSA MIELIPIDETTÄNI.
 

Yhteistyössä