The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin sä meinaat että vuokra asunnot ei voi olla viihtyisiä ja kun ostaa oman niin se sitten on....kyllä mä tästä tykkään ja paljonkin,siisti ja kaikkea mut liian pieni. Ei mun tarvi selitellä päätöksiäni kenellekään,varmaan ehin sen omanki joskus ostaa jos haluan.
Taas meni herneet nekkuun? Sun kanssa on vaikeaa keskustella. Ok, jätetään aihe.
 
Mä voisin nyt muuttaa, ihan ikuisesti, jonnekin huisintuuttiin minne ei kukaan haluaisi koskaan tulla kyläilemään ja missä ei milloinkaan ois yli kahtakymmentä astetta lämmintä. Eikä yli viittä pakkasastetta.

Skontlannin rannikko kentis?
 
Kysynpä seuraavaa, missä säilytätte keittokirjoja ja lehtiä? Ei oikein löydy hyvää paikkaa, joten ne majailee telkkarin alla olevassa senkissä. Tarvitsisin sen tilan kyllä ihan muuhun säilytykseen. Keittokirjoja on paljon ja ne eivät mahdu keittiöön. Lehtiä tulee paljon ja osan säästän vuoden verran (n)
Mulla on keittiön seinällä pari hyllyä johon oon noi laittanut. Antaa erheellisen kuvan että oisin hyvä ja ahkera perheenäiti
 
Mä voisin nyt muuttaa, ihan ikuisesti, jonnekin huisintuuttiin minne ei kukaan haluaisi koskaan tulla kyläilemään ja missä ei milloinkaan ois yli kahtakymmentä astetta lämmintä. Eikä yli viittä pakkasastetta.

Skontlannin rannikko kentis?
Siellä on kauhean tuulista, todella. Kovin kuumaa siellä ei ole. Kanarian vuoristo on miellyttävää, noin +16 astetta.
 
...tästä päivästä tulee tosi lämmin, joten nesteytykset kohdilleen - muistakaahan se(y)!


Ja mars jätskikopille tai kaupan kylmäaltaalle :p ( mä voisin kyllä sinne sisällekin könytä mutta...joku järki mullakin on:cautious::D)

Pitäkää leppoisan letkeetä päivää :)
Ja muuten, pikkusammakot on ihunan lutuisia<3...hiukan isommat ei sitte niinkään...tuli sitten äänettömiä kiljaisuja ja aivan turhia pumppulyöntejä...:D

Moikka moit sulle :)*huiskuttaavilkuttaa*!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierailija
Mä voisin nyt muuttaa, ihan ikuisesti, jonnekin huisintuuttiin minne ei kukaan haluaisi koskaan tulla kyläilemään ja missä ei milloinkaan ois yli kahtakymmentä astetta lämmintä. Eikä yli viittä pakkasastetta.

Skontlannin rannikko kentis?
No siellä maa on aina välillä veden peitossa, jos on siellä itäisellä puolella, katso:
--haittakse mitään?
 
Muista pyyhkiä niistä pölyt joskus pois, niin näyttää kuin käyttäisit niitä (y)
Ei niitä kyllä hirveen usein tule käytettyä. Intter.netistä löytyy niin paljon uutta ja kokeilematonta.

Mulla on yksi semmonen, mihin äiti on kirjotellut suvun perinnereseptejä. Sitä käytän paljonkin. Mummo oli loistava kokki ja hänellä oli pitopalvelu, sieltä on periytynyt helmiä
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierailija
Mä voisin nyt muuttaa, ihan ikuisesti, jonnekin huisintuuttiin minne ei kukaan haluaisi koskaan tulla kyläilemään ja missä ei milloinkaan ois yli kahtakymmentä astetta lämmintä. Eikä yli viittä pakkasastetta.

Skontlannin rannikko kentis?
Kunhan muutama kana viihtyis siellä, et ei tuu nälänhätä, Ne kanat muuten pitää huolen siitä, ettei tule liikaa etanoita - siis ihmisen tekemä ongelma taas...:
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/ulkomaat/item/111815-tappajaetanat-ovat-persoja-viinalle

Vuokrakana onkin nykyaikana paras ratkaisu noihin:)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Tsiisus. Vaikka tunki umpikorpeen (autolla toki ensiksi metsätien päähän, ilmastointi on maailman paras keksintö!) , paahtaa aurinko niin ettei edes kuusien varjossa ole viileä.

Saaliina silti pari punikkitattia, kourallinen kantarellejä ja muutama lampaankääpä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä