The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jo, aikoja sitten.
Siinä meni jokunen tunti ja muutama tuumaustupakki eikä minulla ole aavistustakaan suvaitseeko hän tupakinpolttoa.

Mut olen tottunut siihen, että muutaman rivin kirjoittamiseen minun ei tarvitse vaivata molempia aivosolujani. Kun tarttee niin ne pitää käskeä erikseen paikalle eikä siitä koskaan mitään hyvää seuraa.
Lupaa kertoa meille mitä se vastas. ainakin mulle ja Lispelle!!!! Ihan tosi mies, mä olen ihan täpinöissäni sun puolesta!!!:barefoot::love::love:
 
Joo tosiaan, perrrrrjantai!:love:

Tänä viikonloppuna olis kaverisynttäriä, museoo, lauluharjoituksia, paskartelua ymsyms.:love:

Tyttö esittää Walking in the air kappaleen (osittain englanniksi) yhdessä juhlassa ensiviikolla:love:
Eilen laulettiin vielä myöhään illalla. Olisi muitakin laulun sanoja opeteltavana.
Eli sulosointuja kuulee koko viikonlopun.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päänsärky,en tiiä johtuuko menkoista vai uudesta lääkkeestä. Onneksi ei ainakaan ole viellä huono olo tänään,eilen alkoi aamulla eikä oo pahoja vatsaoireita (y)
Jano on jatkuva.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joo tosiaan, perrrrrjantai!:love:

Tänä viikonloppuna olis kaverisynttäriä, museoo, lauluharjoituksia, paskartelua ymsyms.:love:

Tyttö esittää Walking in the air kappaleen (osittain englanniksi) yhdessä juhlassa ensiviikolla:love:
Eilen laulettiin vielä myöhään illalla. Olisi muitakin laulun sanoja opeteltavana.
Eli sulosointuja kuulee koko viikonlopun.:love:
Teillä riittääkin sitten tekemistä & menemistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä