Tiedätkö vyötärösi ja lantiosi suhdeluvun?

iu
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29548960:


Istu ton päälle...auts
Eikös toi ole se jolla on sementtiä peffassa? SE ei voi olla kovin mukavaa. Eikä takuulla kovin terveellistäkään.

(Ehkä tää oma pieni peppu on sittenkin ihan jees. Mutta saatan mä silti ens yönä nähdä vähän unta muhkeasta pyllystä... :) )
 
[QUOTE="ville";29549037]Huomiohuorauksen vuoksi, jota harrastat täällä palstalla kaikilla muillakin osa-alueilla.[/QUOTE]

Siis miksi pitää tehdä keskustelu ulkonäöllisestä aiheesta jos ei kestä sitä, että joillain on kroppa kunnossa ? :/
 
Professional Griefer
Hyyyyi, oon luvun mukaan average, 0,88.

Mut en kiistä, olen tietyntyyppisessä turvotuksessa at the moment.

Eiku vittu, määhän oon läski ja riskiryhmää.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Salla07
huahaha
Noup, lapsukainen lues viestit uudestaan =) Missään en ole puhunut luvuista mitään - sanonut vain, että personal trainer mittasi aika vasta mun mitat joista kävi ilmi et olen selkeä tiimalasi. Mulle on aivan sama ja se mitä sinä ulvot : DD
Juu ja tottakai me uskotaan kun et vaivaudu noita kuvitteellisia mittoja edes päästäs keksimään. Ja mä tiedän miks et, oot niin tyhmä ettet osaa laskea mitkä mitat tuottais toivotun tuloksen tuolla laskentatavalla. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29549052:
Muistatko sen yhen peppukuvaketjun vai mikä se oli, se missä tuli se huomiohuorauspolemiikki =)
Siellä joku sekopää oli tulostanu niitä kuvia ja ja ... : /
Joo muistan et jotain niitä paljasteluketjuja oli mut mä en niitä seurannut, onneks niitä ei oo ollukaan vähään aikaan. Mitäs niille kävi? :/
 
huahaha
Siis miksi pitää tehdä keskustelu ulkonäöllisestä aiheesta jos ei kestä sitä, että joillain on kroppa kunnossa ? :/
Jos oisit vaan vastannut sen oman lukemas tähän niin kukaan ei ois varmaan sen kummemmin ees kiinnittänyt huomiota siihen. Sen sijaan aloit hehkuttamaan et oot ihanteellinen ja täydellinen ja tiimalasi ja vaikka mitä. Suomessa ei tykätä itserakkaista ihmisistä jos et oo viel huomannut...
 
Jos oisit vaan vastannut sen oman lukemas tähän niin kukaan ei ois varmaan sen kummemmin ees kiinnittänyt huomiota siihen. Sen sijaan aloit hehkuttamaan et oot ihanteellinen ja täydellinen ja tiimalasi ja vaikka mitä. Suomessa ei tykätä itserakkaista ihmisistä jos et oo viel huomannut...
Anteeksi, ei ollut tarkoitus mutta ajattelin vastata suoraan ja kun ei mittalukuja ole antaa, vastasin ilman niitä. En minäkään itserakkaista tykkää enkä oikeasti sellainen ole, mutta aihe nyt ei kovin muuta ole niille keillä sattuu olemaan mitat kohdillaan.
 

Yhteistyössä