Tiedätkö vyötärösi ja lantiosi suhdeluvun?

Peyote
No hoikkuuteen nähden ehkä on tai en tiedä:O Mut todella absurdia shoppailla liivejä kun ei löydy juuri mistään tuolle vyötärön ympärykselle, varmaan pian alkaa roikkua rinnat kun joutuu käyttää urheilurintsikoita.
Jos ostat Changesta, niin siellä on kyllä ihan oma mitoitus... 60 on sama kuin muiden kauppojen 65... Mun A kokoiset oli Changen nettimittarin perusteella DD. :D siinä kysyttiin rintakehän mittaa ja antoi tulokseksi sitten 60 DD.

Lindexiltä ostan 65A.
 
Tässä on sitä oikeaa humblebraggia ;) !

:D
Ei se sitä kyllä ole, oma vikasi jos käännät sen niin. Ihan aidosti olen tosi v*ttuuntunut ettei kohtuuhinnalla saa meidän isohkosta kaupungista edes asiaansa ajavia liivejä, joka kuitenkin vaikuttaa ryhtiin ja ulkonäköön sitä myötän. Mutta löysin sokkarilta yhdet todella istuvat vaikka hinta onkin suolaiset 60e niin käyn ehkä ostamasta. :)
 
vieraasi
No hoikkuuteen nähden ehkä on tai en tiedä:O Mut todella absurdia shoppailla liivejä kun ei löydy juuri mistään tuolle vyötärön ympärykselle, varmaan pian alkaa roikkua rinnat kun joutuu käyttää urheilurintsikoita.
No ei ihme vaikka alkaiskun roikkua, jos virittelet rintsikoiden rintojen alle tarkoitetun kaistaleen vyötäröllesi! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli
Jos ostat Changesta, niin siellä on kyllä ihan oma mitoitus... 60 on sama kuin muiden kauppojen 65... Mun A kokoiset oli Changen nettimittarin perusteella DD. :D siinä kysyttiin rintakehän mittaa ja antoi tulokseksi sitten 60 DD.

Lindexiltä ostan 65A.
KIITOS, lindexiä en olekaan kokeillut, vaikka äidin kanssa olevinaan kaikki ollaan kierrety läpi. Aina tulee mentyä seppälään, hennesille ym ja viimeksi petyin myös liivikauppaan jossa myyjä myi aivan liian isot liivit mulle :( Enpä kehdannut kieltäytyä about kymmenien sovittelujen jälkeen ja nuo oli niin virheostos että... :mad: Ja hintaa reippaasti yli 50e.
 
Professional Griefer
Ei se sitä kyllä ole, oma vikasi jos käännät sen niin. Ihan aidosti olen tosi v*ttuuntunut ettei kohtuuhinnalla saa meidän isohkosta kaupungista edes asiaansa ajavia liivejä, joka kuitenkin vaikuttaa ryhtiin ja ulkonäköön sitä myötän. Mutta löysin sokkarilta yhdet todella istuvat vaikka hinta onkin suolaiset 60e niin käyn ehkä ostamasta. :)
En mä meinannu, että se mua haittais :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549346:
Mä meen aina kunnon liivikauppaan ostoksille, menee vaa koppiin ja myyjä tuo liivejä ja kattoo miten istuu. Ei tarvii pukee ja riisuu ittensä miljoonaa kertaa.
Joo mutta ei kannata luottaa ja olettaa heidän olevan automaattisesti ammattilaisia, ainakin itselle tuli fiilis että pienessä liikkeessä näköjään on kova tarve saada myytyä tuotteet vaikka nimenomaan kyseiselle asiakkaalle ei edes sovi kyseinen tuote. Pienellä varauksella kannattaa olla.
 
Joo mutta ei kannata luottaa ja olettaa heidän olevan automaattisesti ammattilaisia, ainakin itselle tuli fiilis että pienessä liikkeessä näköjään on kova tarve saada myytyä tuotteet vaikka nimenomaan kyseiselle asiakkaalle ei edes sovi kyseinen tuote. Pienellä varauksella kannattaa olla.
Ei ole noissa mun mainitsevissa liikkeissä vielä noin käyny ja näänhän mä itekki et mikä sopii ja mikä ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549373:
Ei ole noissa mun mainitsevissa liikkeissä vielä noin käyny ja näänhän mä itekki et mikä sopii ja mikä ei.
Niinhän sen näkee ja tuntee mutta luulisi että myyjä olisi sitä varten että tältä voi varmistaa liivin olevan oikea ja täydellinen ennen ostopäätöstä. Mutta joo, suurin osa varmasti ammattitaitoisia.
 
0.68

Ja ei "ole" mullakaan peppua, mutta lantio ja vyötärö on.
Miten toi nyt tähän liittyy, että onko sitä peppua vai ei? Moni A-mallinenhan on tosi tasapaksu vyötärön kohdalta, mutta saattaa olla kuitenkin aika isokin peppu.

Luustosta ja viskeraalisesta rasvasta (jälkimmäinen itse aiheutettua eli ns. sisäistä rasvaa, joka ei näy ulospäin muuten kuin juuri sellaisena tasapaksuisuutena, lisääntynyt ruoan teollistumisen myötä) pitkälti riippuvaista tuo, että kuinka paksu se vyötärö on.
 
kahvikirahvi
Eikös myyjän tehtävä oo mitata ja arvioida, asiakas sovittaa ja tekee sen perusteella ostopäätöksen kun on kokeillut miltä liivit tuntuu päällä.
Turha kai se on myyjää ja/tai liikettä arvostella ellei itse kehtaa olla ostamatta :D Ei ne tunne istuuko liivit asiakkaalle täydellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Niinhän sen näkee ja tuntee mutta luulisi että myyjä olisi sitä varten että tältä voi varmistaa liivin olevan oikea ja täydellinen ennen ostopäätöstä. Mutta joo, suurin osa varmasti ammattitaitoisia.
Noissa kaupoissa kattoo tarkkan ettei mikään pursu yli mistään ja et edestä ei jää rakoa liivin ja rintojen väliin, samoin kattoo olakaimet sun muut jutut. Näkee heti mallin joka mulle sopii ja osaa hakea eri merkkien valikoimasta mulle sopivat.
Mä yleensä valkaan jotain meen koppiin ja myyjä hoitaa mulle lisää liivejä eri kooista ja kattoo tarkkaan et miten istuu. Jos sopiva löytyy niin tuo muita liiveja ja loppujen lopuks lasku on lähemmäs 200e, ostan kerralla monet liivit. Tykkään.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549463:
Noissa kaupoissa kattoo tarkkan ettei mikään pursu yli mistään
Ihan tylsää, jos mikään ei saa pursua mistään yli! Suorastaan masentavaa. Kierrän kaukaa.

75A.

0.75
 

Yhteistyössä