Toiveena vauva 2017-2018

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille <3 Tsemppiä uuteen kiertoon!

Mulla on pari päivää mahaa ja alaselkää juilinu oikeesti PALJON! Ei oo mitään kuviteltua. Mietin sitäki, et voisko ovis olla kuitenkin vähän "myöhässä"? No, jos on, niin eilen se on ainakin hyödynnetty :D Me on vietetty miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa ja ollaan oltu hotellissa yötä. Ollu aivan IHANAA!! :love: Meillä oli siis todella rento ja kiva päivä ja ilmeisen väsyttäväkin, koska nukahin illalla ennen yheksää :whistle: Nyt oottelen josko tuo heräis, niin päästäis syömään. Hirvee nälkä :D

Niin se ahdistus-vuodatus, jonka annoin tulla silloin muutama päivä sitten on hälvennyt. Ehittiin eilen rauhassa asiasta jutella ja olo helpotti heti. Päädyttiin jopa siihen, että tutkittiin millaisia "nykyajan" vaunut on ;) Me myytiin siis nuorimmaisen jälkeen (nyt 4v) kaikki sängyt, hoitopöydät, vaunut, kaukalot yms. pois (jotka ostettiin vuoden -09 lopulla), kun meinattiin, että meijän perhe on tässä. Vaatteita kyllä on vielä ja lakanoita. Kai niilläkin pääsee jo pitkälle? :D Fiilis on siis jälleen hyvä ja nyt jännäillään kuinka käy.

Kuka tietää, vaikka tän vuoden lopulla olis meistä kaikille ajankohtaista lähteä vaunuostoksille(y)
 
Täällä ruvetaan selviämään vatsataudista. En tiedä oliko ruokamyrkytys, kun on ollut vain minulla, mutta oli kyllä raju. Nyt odottelen tädin kyläilyä tai jotain positiivista.

Nyt siis menossa kp 26 ja dpo11. En saanut niitä merkattua punaisella, mutta tässä nyt kuitenkin on.

Tsemppiä kaikille!
 
Menkkoja ei kuulu edelleenkään, eikä kyllä mitään oireitakaan kai.

Vaan ilmeisesti tässä nyt on joku tulehdus? Ensin ajattelin hiivaa ajoittaisen kutinan ja lisääntyneen valkkarin vuoksi mutta kun kutisi vain ulkopuolelta. Sitten tänään on pissaamisessa ollut ongelmia kun tuntuu että virtsaamisen tarve ei poistu vaikka käy vessassa. Ikäänkuin kaikki ei tulisi. Google kuitenkin kertoi että kutina ja virtsaamisen tiheneminen yhdessä meinais todennäkösemmin emätitulehdusta...Kääks. Oli mitä oli niin voiko olla syy menkkojen poissaoloon?

Kaapista löytyy sekä virtsatieinfektion että emätintulehduksen kotitestit niin kummallahan sitä nyt sit lähtis liikenteeseen?
 
Aurorahh kaikki testit kehiin vaan. Villi veikkaus olisi näin mutu tuntumalla että kyllä ne menkat silti tulisi vaikka olis mikä tulehdus jos ne on tullakseen.

Tuhlasin itse toiseksi viimeisen testin tänään ja vielä päiväpissaan. Tämä väsymys ja ajoittainen pahoinvointi vaan on jotenkin niin samanlaista kuin muistelen että edellisissä raskauksissa olis ollut. Väsymys ei ole sellasta joka nukkumalla menis pois. Todennäköisesti syynä on silti huono syöminen tai stressi tai kierukan poiston aiheuttamat hormonimuutokset. Kyllähän minä siinä testissä taas jonkun viivanpaikan näin mutta olen aivan varma että kukaan muu ei sitä näkisi! :D
Nyt kun on enää yks testi niin on pakko odottaa juhannukselle ennen testiä ellei menkat ala perjantaina. Nyt siis dpo 11.
Ihan varmaan nuo testien tekijät laittaa niihin jotain mikä saa niissä näkymään sellasia vajomaisia viivanpaikkoja että ihmisellä jää sellanen epävarmuus jooka ajaa tekemään uuden testin aina ihan liian aikaisin, tää on salaliitto! :ninja:
 
Mulle voi päivittää KP1 ja jos hyvin käy niin YK2, koska olemme malttamattomia ja kävi ilmi että meiltä jäisi kaksi kiertoa väliin yhden sijaan ja se kuulostaa ikuisuudelta. Joten keksimme uusia ratkaisuja jotka toivottavasti huomenna selviää kun pääsemme soittelemaan ja jos hyvin käy voimme jatkaa yritystä suoraan nyt jo tätä kierrosta. :) pikkasen ollaan häpi, mutta toivotaan nyt että huomen asiat selviää ja vaihdamme sitten klnikkaa kokonaan.
 
Höh, tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. :(

Kokeilin sitten oman tuntemuksen mukaan sitä virtsistä ekaksi. Ja sieltä pamahti leukosyytteihin vahvimmat värit, protskut oli nega ja sit ne viimeset lievästi koholla. Eli sen muakan virtsis on. Ensihoidoksi kaivoin pakkasesta karpalorasian mutta mitäs sitten? Antibiootit ainut vaihtoehto, eli lääkärille? Ei oo koskaan ollut ennen niin en tiedä. En millään haluaisi niitä kyllä syödä...(n)
 
Höh, tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. :(

Kokeilin sitten oman tuntemuksen mukaan sitä virtsistä ekaksi. Ja sieltä pamahti leukosyytteihin vahvimmat värit, protskut oli nega ja sit ne viimeset lievästi koholla. Eli sen muakan virtsis on. Ensihoidoksi kaivoin pakkasesta karpalorasian mutta mitäs sitten? Antibiootit ainut vaihtoehto, eli lääkärille? Ei oo koskaan ollut ennen niin en tiedä. En millään haluaisi niitä kyllä syödä...(n)
Tiedä nyt miten tämänkin nyt kertoisi ilman että lukijat kyökkii mutta mulla on ollut joku kymmenisen virtsistä joista yhteen olen joutunut hakemaan lääkekuurin. Loput on parantunut mummun ohjeilla eli piimää pimpsaan. :rolleyes:Ei litratolkulla mutta ns. voiteena useamman kerran. Lisäksi sitruunavettä hillitön määrä niin että bakteerit pääsee huuhtoutumaan kunnolla pois. MUTTA pitää muistaa että se voi levitä ylöspäin munuaisiin hoitamattomana.
 
Onnittelut Wuf :)

Täällä menossa kp 9 ja vieläkin tulee ruskeaa valkovuotoa. Nämä menkat eivät varmaan lopu ikinä :( Ihme kipuja ollut vatsassa ja nivusissa, pistelee aina välillä. Nyt on ollut parina iltapäivänä ihan hillitön kuvotus, ei tiedä taas mitä tämä kroppa touhuaa. No, ylihuomenna alkaa loma ja otettiin äkkilähtö reissuun, josko se mieli vähän parantuisi. Tässä kierrossa jää kyllä macat syömättä, lentokoneeseen en viitsi jauheita raahata ;)
 
Tsempit kaikille jotka vielä odottaa odottamista!(y)

Täällä kp1, eka letrokierto ei siis sitä parasta tulosta tuonut mutta jo ovulaatio oli puoli voittoa :) viikonloppuna oli kyllä melko itkunen tunnelma, kun olin varma et uuteen kiertoon mennään mutta nyt alkaa oleen jo paremmilla mielin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja -tanjuska
Onko muilla ongelmia hillitä itseään vauvan vaatteiden ostamisessa?!? :whistle::rolleyes:
Eilen hipelöin alehyllyllä vauvanvaatteita ja hetken jo oikeesti aattelin että ostan, mutta maltoin vielä mieleni. Ostamisen sijaan oon virkannu pehmoleluja, vauvanpeittoa, pikkusukkia.. Ja nyt on ohjeet katottu villatakkiin ja pipoon. Pakko sen vauvan on joskus tähän taloon tulla <3
 
Tänään Dpo9 ja nyt sitten olen alkanut kehittelemään itselleni jos jonkinlaista oiretta :whistle:. Eilen illalla nukkumaan käydessä palelsi niin pirusti, että piti mieheltäkin kysyä onko meillä kylmä. Ei kuulemma ollut. Lisäksi tissit on kummallisen painavan tuntuiset ja arat. Loppujen lopuksi kyse on kuitenkin vaan varmaan siitä, että on tulossa kesäflunssa ja itse olen itselleni aiheuttanut sen että tissit on arat, kun niitä pitää kokeilla, että onko ne. Vähemmästäkin tulevat kipeiksi :D Koitan sinnitellä lauantaihin ennen testaamista. Silloinhan menkkojen vasta pitäisikin alkaa. Tai jossain siinä main, kierto kun ei ole minulla kellontarkka.
 
Täällä dpo 13 ja kp 29/~30 ja aamun testi nega edelleen. Kai se on uskottava että ei se viivanpaikka nyt vaan siitä plussaksi tähän kiertoon muutu ja alettava suunnittelemaan juhannusta. Tarvinnee tilata ens kiertoon uusia testejä kun tuli hassattua ne kaikki kerralla :oops:
Mutta hieman ärsyttää tämä väsymys ja pieni pahoinvointi, niiden kuuluisi kyllä tarkottaa raskautta. Niin ne on ennenkin tarkottanu. :confused:
 
Nää piinailupäivät on kyllä tylsät dpo 8 ja ainoa oire on oireettomuus..:rolleyes: ehkä hyvällä mielikuvituksella voi huomata menkkamaista juilintaa ja rintojen arkuutta.

Maisa tuo vihreä testihän on ihan plussaksi luokiteltava :) tai vahvaksi haamuksi vähintään.
 
Nyt sitten kaikki vinkit kehiin raskautumisen edesauttamiseksi. Ketju on niitä varmasti täynnä mut ei jaksais alkaa selaan koko ketjua. :D

Greippimehu? Millon sen juominen aloitettiin ja milloin lopetettiin..
Punaviini?
Ei särkylääkkeitä?

Haluun raskaaksi! Haluan haluan haluan! Ja nyt aion kyllä tilata testejä. Hyi minua. :whistle: Uitan joja pissaan yhen tai kaks tikkua. Ja tilaan erilaisia. Kaapin täyteen. Olispa tää kierto vaan jo ohi. Eihän mulla olekaan odotettavana kuin melkein kaksi viikkoa. Huoh.
 
Tänään Dpo9 ja nyt sitten olen alkanut kehittelemään itselleni jos jonkinlaista oiretta :whistle:. Eilen illalla nukkumaan käydessä palelsi niin pirusti, että piti mieheltäkin kysyä onko meillä kylmä. Ei kuulemma ollut. Lisäksi tissit on kummallisen painavan tuntuiset ja arat. Loppujen lopuksi kyse on kuitenkin vaan varmaan siitä, että on tulossa kesäflunssa ja itse olen itselleni aiheuttanut sen että tissit on arat, kun niitä pitää kokeilla, että onko ne. Vähemmästäkin tulevat kipeiksi :D Koitan sinnitellä lauantaihin ennen testaamista. Silloinhan menkkojen vasta pitäisikin alkaa. Tai jossain siinä main, kierto kun ei ole minulla kellontarkka.
Just meinasinki tulla kysymään ootko jo keksiny oireita itelles kun samoilla päivillä mennään :D Mä oon malttamattomana tehny jo kaks negatestiäkin ja nyt yritän epätoivosesti pysyä kaukana tikuista torstaihin asti :ROFLMAO: Tissit on ihan järkyttävän kipeet mutta se alko jo melkeen heti oviksen jälkeen että ei sekään varmaan oire mistään. Yleensä raskautuneet sanoo aina että plussakierrossa tuli paljon enemmän valkkaria mutta meitsi on ainakin kuiva kun hiekkapaperi että eipä taida olla vauvaa matkassa tälläkään kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Akkuporakone
Huoh, on tämä odotuksen odottelu tylsää.... Ja jatkuvasti saa jotain jännittää. Luulen et viime kierrossa ei ees tullut ovista, joten nyt saa jännittää että tuleeko tässä kierrossa. Nyt kp6 joten noin viikon päästä pitää yrittää saada se ovis tikutettua. Eilen aloitin syömään royal geleetä... :p
 

Yhteistyössä