+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

Moikka moi pitkästä aikaa.

Minä liityn listalle vielä viimeistä kertaa :) Seitsemäs yritysvuosi pyörähti käyntiin pari viikkoa sitten (yritys aloitettu 05/2006) ja Luojalle kiitos siitä, että tämä vuosi tulee olemaan viimeinen. Alla minun litania:

iloksi....................29/??.........29v......1.lapsi.....yv 6

Päädyin liittymään joukkoon vielä, sillä tilanteeni on hieman epäselvä. Itselleni se toisaalta on selvä, mutta toisaalta haluan vielä yrittää uskoa ja jaksaa toivoa.

Takana on kolme epäonnistunutta IVF-hoitoa viimevuonna ja tänävuonna, tänään piti viimeisen eli sarjassaan neljännen hoidon alkaa. Sitten se on ohi. Sitten voi antaa periksi vihdoinkin.
- Noh, tänään siis suunnattiin sairaalaan.
Olen jo muutaman päivän tuskaillut kun vuoto ei ole alkanut ja eilen sitten jo soitinkin hoitajalle. Hoitaja sanoi, että tule vaan vastaanotolle niin selvitetään tilanne.

Pääsin vastaanotolle ja kerroin, ettei vuotoa ole tullut Primolutista huolimatta ja lääkäri sitten halusi ultrata tilanteen. Hämmennykseni on suuri, kun lääkäri jäi ihmeissään tuijottamaan kuvaa ja kertoi, että kohdussa on rakkula. Sen lisäksi siellä oli muhkea limakalvo ja vilkkaasti toimiva keltarauhanen toisessa munasarjassa. Lääkäri sanoi tilanteen olevan lähes varma alkuraskauden tilanne. Hoitajat (2kpl) ja lääkäri olivat pelkkää hymyä.

Minä en pystynyt tilanteessa hymyilemään.. Hymy meinasi välillä karata kun heittäydyin mukaan lääkärin ja hoitajien tunnelmaan, mutta sain sen sitten nopeasti hillittyä - en nimittäin voi hetkeäkään uskoa, että olisin luomusti tullut raskaaksi juuri ennen vihonviimeistä hoitoa.

Lääkäri antoi lähetteen pikaverikokeeseen jossa selvitetään raskaushormonipitoisuus. Hän lupasi soittaa kolmen jälkeen tuloksesta ja kertoa, kuinka toimin pyhien aikaan. Minun piti tänään käydä ostamassa 960e lääkkeet hoitoa varten.
Koska vuoto ei ole alkanut hoitoa ei voida vielä aloittaa ja koska en saanut tulosta verikokeesta en tiedä mitä teen jos vuoto alkaakin.

Ostin kyllä kotitestin (CB digital) joka kertoi selvin sanoin, kuten aina ennenkin tähän asti, että en ole raskaana.

Tilanne on kuitenkin sellainen, että ehkä sittenkin uskaltaudun vielä piinailemaan - sillä sitä nuo seuraavat päivät tulevat olemaan ennen kuin maanantaina pääsen taas ultraan.
Kiertopäivät ovat vielä niin alhaiset, että jollain hyvällä tahdolla sen voisi selittää syyksi sille, ettei raskaustesti vielä huomaa mitään. Toisaalta, en vaan pysty enää uskomaan mihinkään. Enkä oikein uskaltaisi toivoa enää. Pettymys tulee olemaan niin äärimmäisen raskas, kun on päästänyt itsensä toivomaan liikoja.

Jokatapauksessa, minut voisi lisätä piinailemaan. En oikein tiedä mikä tuo dpo mahtaisi olla, mutta jos vanhoja kiertoja muistelen niin ovulaatio on tapahtunut noin kp 20 paikkeilla. Eli dpo saattaisi olla 9

iloksi .............dpo 9

Tällänen tilanne siis täällä... Mitäs tänne kuuluu muille?

macy_gray
minä olin toivonut, että sinuun en täällä enää törmäisi. Vuodet vaan vierii ja aina me vaan jumitetaan täällä kuumeilupalstalla. Minä olen myös pitänyt palstailusta taukoa (olenkohan viimeksi viimevuonna käynyt täällä) ja olen siis pihalla sinun tilanteesta. TOivottavasti lääkitys on kohdallaan ja tehoaa ja toivottavasti kesä ja kärpäset tuovat tullessaan teille myös sen pitkään kaivatun plussan :) Onneksi sinulla on tuo viherterapia ! Se tekee varmasti hyvää!
Tsemppiä ja aurinkoisia päiviä :)

Sunflower11 :wave: Pitkästä aikaa :) Sinuakaan en olisi halunnut löytää täältä :( Mut toisaalta, on kiva nähdä tuttuja. Mitä sinulle kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin :) Aurinkoa elämääsi :)

Anastacija moikka vaan täälläkin puolella :) Sinulla on siinä mielessä vielä hyvin asiat, että uskot siihen, että hoidoilla voisitte onnistua. Minä en usko enää niihinkään :/ En osaa sanoa kuin että tsemppiä ja iloisia asioita elämääsi. Ehkä aurinko paistaa joskus risukasaankin ja plussa löytää niille, joille se ei ole aiemmin tajunnut ilmaantua.

MolliMelooni minua nauratti tuo ykkössivun lausahdus vanhan testausaddiktin testaamisesta. Niinhän se on, ettei siitä vaan pääse eroon. Testille on tehtävä varmistuksen varmistuksen varmistus (vähintään), että sen uskoo (eikä oikein usko silti). Minä oon nyt lakannut tilaamasta ja ostamasta testejä paitsi ihan satunnaisissa tapauksissa. Koskaan ne eivät ole minua pettäneet. Aina ne ovat yhtä negatiivisia. Mut aina sitä vaan sitten testaa.. JOS SITTENKIN...
Sinullakin alkaa noita yritysvuosia olemaan kasassa useampi. TOivottavasti tämä maailmanlopun vuosi (- onneksi se muuten peruttiin se maailmanloppu) tarkoittaisi meidän kohdalla yhden maailman loppua ja uuden alkua. Ja pahoitteluni kp 1:stä :/ Tiedän tunteen :(

Sopla, Ranskis, Aliisa10 ja Äitiliinix5 Lämpimät onnittelut plussasta :)

Aloitin kommentoinnin ykkössivulta, joten älkää ihmetelkö jos on vähän "vanhaa" asiaa.

tombatar onnea raskauteen ja kiitos linkistä. Se on hyvin liikuttava ja hienoa, että tarinalla oli onnellinen loppu.

Aurinkoisia päiviä kaikille!
 
Iloksi: :D Siis toisinpäin, mie en usko enään mihinkään :) Kun kaiken pitäisi olla hyvin ja silti en ole koskaan sitä plussaa saanut r.testiin. Mutta siis joo, eka hoito, laimea hoito, Letrozolet vain. Tiedä vaikka joskus joutuukin rankemmatkin hoidot läpikäymään.
Mutta tsemppiä täälläkin! Jännään plussan puolesta!!

Ja onnea plussanneille!

).( Tullut otettua hieman etäisyyttä tähän pinoon. Pitäisi varmaan liittyä mielummin sellaiseen, jossa on muitakin pidempään yrittäneitä.. Tai jättää kuumeilupuoli suosiolla väliin.
 
Huomenta :)

Anastacija no höh, tuo on kaikista inhottavinta, kun ei vaan usko yhtään mihinkään. Mua on vaivannut uskon puute jo yli 6 vuotta. Ehkä tää lapsettomuus johtuukin juuri siitä? Toivottavasti tilanne kuitenkin kääntyy ja tulet raskaaksi :)
Ja kiitos tsempityksestä :)

NiQ Kiitos sinullekin :) olisihan se ihan käsittämätön yllätys, jos olisinkin raskaana. Harmittavasti vaan se eilinen lääkärikäynnin tuoma huuma alkaa jo laskea ja usko toivoineen kadota. :/

Aamulla mittasin aamulämmön ja se oli 36,5. Eilen lämmöt huiteli iltaan asti 37 C, kunnes sitten 22 aikoihin alkoi laskea.
Lämmön lasku on minulla ollut aina merkki alkavista kuukautisista.

Kyllä tämä varmaan jollain tapaa selviää tässä pitkän viikonlopun aikana. Luulen, että ne menkat sieltä alkavat.

Mutta aina voi tietysti toivoa.
Katsotaan kuinka käy ja toisaalta, onhan tässä sitten se hoito alkamassa, joten pääsen jokatapauksessa jännittämään :)
 
iloksi > Ihana lukea kuulumisiasi vaikka mitään varmaa iloista uutista ei vielä olekaan. Toivottavasti siellä nyt olisi sinnikäs kyytiläinen eikä hoitoon tarvitsisi enää mennä, ainakaan ennen seuraavaa raskautta. Hienoa, että jaksat vielä kaikesta huolimatta toivoa ja uskoa onnistumiseen. Toivottavasti sinut palkitaan jo seuraavassa ultrassa vaikka raskaustesti ei mitään näyttänytkään. Olisi kyllä mahtavaa. Peukut ja varpaatkin pystyssä. Jättikuorma vauvaliimaa!

Meilläkin tosiaan yritys jatkuu ja OI on edelleen hoitona. IVF häämöttää kyllä, jos ei kesän loppuun mennessä olla päästy toivottuun lopputulokseen. Tilanne kyllä muuttui ja toiveikkuus nousi, kun sain kilpirauhaslääkityksen. Jospa ongelma onkin nyt vajaatoiminnassa, joka ei vielä näkynyt labroissa. Olo on kohentunut selvästi, joten uskon lääkkeen toimivan. Lääkärikin jo kommentoi, että lupaavalta vaikuttaa. Piinailu on mullakin menossa, mutta ilman oloja. Lähtötilanne oli ihan hyvä, joten vielä ei ole toivoa tämän kieron osalta menetetty. Ihan rauhassa odottelen dpo14 asti ja jos ei tihkuile Lugejen läpi, niin testailen sitten joskus dpo16. En edes muista lunttaamatta kiertopäivää ja dpo:ta. Viherterapia toimii. :D

Anastacija > Lapsettomuuspuolella on ainakin vertaistukea. Itse kirjoittelen myös siellä, mutta tottuneesti pysyttelen myös tällä kuumeilupuolella. Kommentointi ja välillä lukeminenkin jää kyllä aika vähiin, mutta onhan täällä lupa osallistua oman tilanteen ja jaksamisen rajoissa. Palstataukokin tekee välillä ihan hyvää, jos sille tuntuu tarvetta. Toivottavasti sinäkin pääset pian odottajien puolelle. Plussatuulta!

Loppuviikon ohjelma: Puutarhahommia pihalla ja lätkää kotikatsomossa. :D Varasin pari siideriä. :p Huomenna täytyy käväistä töissä, mutta on vain lyhyt päivä. Yhteen mennessä olen jo kotona ja sitten onkin hyvin vielä aikaa puuhata jotain mukavaa ja lämmittää vaikka pihasauna. On niin hyvä mieli tästä parantuneesta olosta ja kesästä, että voisin kutsua tuttuja kahville.

Ihanan kesäistä viikonloppua ja reippaasti plussatuulia!
 
ilkosi > Lämmöistä vielä, että nehän ovat aina aamuisin alhaalla, joten iltalämpöön ei kannata verrata. Toivottavasti ne ovat taas nousseet iltalukemiin ja vuoto pysyy poissa. Tsemppiä ja onnea loppuviikkoon!
 
Suikkis Tervetuloa!! :wave:

iloksi Ikävää, mutta silti, sydämellisesti tervetuloa takaisin! Toivottavasti se nyt onnistuu!! :heart:

tombatar Isot onnittelut pikkukakkosesta!! :heart:

Äitiliini Jätti onnittelut plussasta!!!! :heart:

Toivoliini ja Lara Superisot pahoittelut tätsystä!! :( Tsemppii uuteen kiertoon! =)

ON: Tänään pitäis olla ovis...ei kyllä tunnu yhtään siltä! :D Laitoinpa itteni silti piinailee! :) Puoliväli kuu ja enemmän plussia jo ku aikasempina kuukausina! :) Jatketaan samaan malliin!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



torstai 17.5.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Keltakukka...............38/22-27..........28v.....1.lapsi......yk10
Moona83.................33/26-27.........29v......3.lapsi.....yk2
iloksi.......................30/??..............29v......1.lapsi.....yv6
macy gray................25/30-32.........32v......2.lapsi...yk29(OI10)
Sunflower11.............23/24-35...................3.lapsi....yk18
Emma82..................23/30.............29v.......2.lapsi.....yk2
Rulla-Katriina............22/27-30........33v.......2.lapsi.....yk6
Ansku83..................17/30...........28v.......1.lapsi......yk15/yv1,5
Suikkis.....................16/23-29......28v.........2.lapsi......yk11
Sone*....................14/30...........28v..........3.lapsi......yk2
Anastacija................11/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Tiuhti83..................11/26-32.........28v.......2.lapsi.....yk'11'
MolliMelooni.............9/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Toivoliini..................5/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Lara_84...................3/25-28....................1.lapsi.....yk3
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....


Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, jenni_noora




PIINAILIJAT
Moona83............dpo20
macy gray..........dpo12
iloksi.................dpo10
Emma82.............dpo9
Suikkis...............dpo6
Ansku83.............dpo0?







HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Toukokuu:
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5......29v......6.lapsi.....yk6

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2




Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki huhtikuun pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2120241-huhtikuussa-plussaavat-toukokuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post26189225






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Tulin kurkkaamaan tänne, miten menee ja Iloksi voi apua, meni kylmät väreet! Mä olen välillä miettinyt, että mitä sulle kuuluu, miten jaksat jne. Et usko, miten toivon, että olisit nyt raskaana! Ei kai ne lääkäri ja hoitajat olisi sanonut mitään, jos se, mitä ne näki voisi olla jotakin muuta kuin alkuraskaus. Dpo9 ei varmaan mikään raskaustesti vielä näyttäisikään plussaa. Pidän peukkuja, tosi lujaa. :)
 
MG: Joo, oon käynyt sielläkin pyörähtämässä ja yhteen pinoon kirjotellutkin, paria stalkannut. Mutta oon sitten muillakin sivustoilla käynyt pyörimässä. Mutta sama mulla, tottuneesti pysyttelen myös täällä kuumeilupuolella.

).( Oviksen odotusta
 
Ihan piti tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu pitkästä aikaa. Ja oikeastaan jostain syystä iloksi olit ajatuksissani ja nyt sitten malttamattomana täällä seurailen tilanteesi kehittymistä.

Ja kaikki muutkin "tutut" ihanaa alkanutta kesää ja paljon puhureita ja uskoa.

Meillähän meni vuosi yrittäessä ja palkinto tuhisee kainalossa. Tää on ollu kaikkea sitä mitä odotin ja enemmän. Ja krooninen vauvakuume sen kuin jäi vaivaamaan. Liekkö neljännestä alan vielä joskus haaveilla.

Minnarun
 
Ai mulla onkin jo dpo13!? :O Pitäisiköhän jo huomenna dipata liuska? :D Oloja ei kyllä ole, mutta ei tiputteluakaan. Tällä pienemmällä Luge-annoksella yleensä alkaa tiputella läpi dpo12 alkaen, mutta taisi olla tuhrutonkin kierto välissä. Aika jännä tilanne. Ehkä tässä uskaltaa vähän haaveilla toiveilun lisäksi, mutta jalat pysyvät tiukasti maassa. Ei auta nyt vielä innostua, kun mikään ei raskauteen viittaa. Toivottavasti löydän jostain annosken rautaisia hermoja, sillä sadekuurot ja kova puuskittainen tuuli ei päästä viherterapian pariin.

Iloksille tänäänkin peukutuksia ja tarrasukkia! Ai että jännittää! Kunpa sieltä nyt tulisi viimein ihania uutisia.
 
KP 8 / 27. Tämäkin kierto venyi sitten sinne 27 päivään eikä 26 kuten veikkailin.

Mitenköhän mun menkat on muuttuneet niukemmiksi kuin aikaisemmin? Tai siis nyt tämän edellisen synnytyksen jälkeen ovat kolmesti tulleet ja ovat paljon niukemmat kuin aikaisemmin ovat olleet. Eikös se niukka vuotokin voi tarkoittaa huonompaa mahdollisuutta raskautua?
 
Heippa kaikille, tulin kurkkimaan mitä teille kuuluu ja kiittämään onnitteluista. Pahoittelut tädin kohdanneille. Toivon kaikille plussa tuulia ja toivotan hyvää jatkoa. Vihdoin rohkaistuin siirtyä tuonne plussalaisten pulelle mutta varmaan käyn lueskelemassa vielä teidänkin kuulumisia. Kiitos seurasta kaikille ja kaikesta siitä tsempistä mitä täältä olen saanut :heart:
 
Moikka,

Tulin nopsasti ilmottelemaan, että perjantai-aamuna lämmöt oli tippuneet entisestään ja se oli sitten selvä merkki vuodon alkamisesta. Viimeyö meni tunnin välein vessassa kuppia tyhjentämässä.

Eli hoito häämöttää.
Äsken pistin ekat pistokset ja toivon, että meitä vielä ehditään hoitaa. Lääkäri ei koskaan soittanut, joten jäin vähän niinkuin oman päätöksen varaan tässä.
Veritestin tulos oli negatiivinen.

Mutta nyt.. Nyt ollaan siis viimeisellä matkalla lapsettomuushoidoissa. Jos tämä ei tärppää, niin se on sitten siinä. Oikeastaan odotan sitä jo innolla, että saa jättää tän p*skan taakse. 6 vuotta olen saanut kitua turhien toiveiden kanssa ja nyt tuntuu siltä, että oon lopulta valmis luopumaan niistä toiveista ja elämään elämää keskittyen sitten muihin murheisiin.

Eli kohtalaisen hyvällä fiiliksellä kohti viimeistä hoitoa. Eniten odotan, että se on ohi ja jos sattuu raskaus alkamaan (jota en pidä edes mahdollisena), niin sitten mietitään asioita uudestaan.

Jos käy tuuri ja pääsen piinailemaan, niin tulen tänne sitten piinailemaan teidän kanssa. :)
 
Moona83 > Riippuu siitä miten niukkaa vuoto on. Itsellänikin niukentui raskauden myötä, vain alkuun oli runsaat. Ihan tyytyväinen olin kunnes pco alkoi oireilla ja vuoto muuttui oikeasti niukaksi. Tiputtelupäiviä oli paljon, mutta varsinaisia vuotopäiviä vain yksi tai kaksi. Viime aikoina on ollut paksumpi limakalvo (ultralla todettu hieman ennen ovista) ja vuotokin sen mukainen. Toivottavasti jatkossakin pysyy näin. Kannattaa selvittää, jos vuoto kiipuu kovin vähäiseksi.

iloksi > :hug: Väärään osoitteeseen päätyi se täti. Onneksi on vielä hoitomahdollisuus. Toivottavasti se tuo kauan odotetun lapsen elämäänne. Olisi ihanaa saada tuolle pitkälle piinalle onnellinen loppu. Voimia!
 
Sunflower11
Iloksi Ihana kuulla sinusta, paljon olen sua miettinyt! Pahoittelut uudesta kierrosta :( Toivon todella todella TODELLA paljon että tärppää tästä viimeisestä hoidosta! Haleja <3
Ja kiitos kysymästä, ihan hyvin kait.. Toipilaana olen, multa leikattiin isohko kysta munasarjoista ja osa sitäkin lähti mukana. Että nyt on toiveilu hetken aikaa tauolla.

Mut saa pistää taustalle!

OIkein kovin plussatuulia kaikille!
 
Heippa.

Sunflowerille toipumis:hug:.

Rulla-Katriinalle onnea muuttoon ja muuhun.

Iloksille kovastipaljon kaikenmaailman puhureita ja säteilyitä, että viimeinen kerta toden sanoisi. :hug:

Mikäs macy grayn tilanne on?
Kyselit MG jokin aika sitten jaksamista. Mä olen päässyt aika rauhalliseen paikkaan hoitojen suhteen. Mulla ei ole oikeastaan minkäänlaista vauvakuumetta tai muuta pakottavaa kuumotusta raskaaksitulon suhteen. Elämä tuntuu olevan varsin tasapainoista, eivätkä asiat pyöri hoitojen ja vauva-ajatusten ympärillä.

} . { Eilen oli tämän kierron kontrolli kp13. Ultrassa näkyi reilu 16mm johtofolli oikealla puolella. Oikea on näemmä mulla huomattavasti aktiivisempi puoli. Aloitin tänään lh-testauksen. Puregonia pistin vielä eilen ja pistän tänään, jos ei tule lh-huippua. Huomenna sitten on välipäivä, ellei ovis. Viimeistään torstaina on irrotuspiikin aika.

Keskusteltiin lääkärin kanssa siitä, miksi tärppiä ei ole kuulunut hoidoista huolimatta. Päätettiin alkaa edesauttamaan kiinnittymistä ja hedelmöitymistä. Tässä kierrossa aloitin minidisperiinit ja ensi kiertoon otetaan varmaan kortisoni estämään vasta-aineiden muodostumista (tjsp).
 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni > Kiva kuulla, että sullakin on jaksaminen hyvällä mallilla. Töitähän se teettää saada rauhallinen mieli, mutta se on kyllä suureksi avuksi tämän tilanteen jaksamisessa. Toivottavasti teilläkin pian onnistaa!

Huomenna kp1. Tuhruttelu alkoi ja testikin näytti negaa, joten uuteen kiertoon mennään. Veikkaan, että jäädään nyt kesätauolle ja luomuplussaa toivomaan, mutta kysyn vielä lääkärin mielipidettä. Yhden hoidon vielä ehtisi.

Vapaa-aika on mennyt paljolti pihahommissa. Huomaa jo kodistakin, että sisällä ei olla juurikaan aikaa vietetty. Tavaroita on alkanut kasaantua, sillä pahana tapanani on kerätä pöydille kaikenlaista lojumaan. Häiritsee silmää, joten toivon sadepäivää. :D Väsyttääkin aika paljon. Ei ole nyt ollut pariin päivään oikein virtaa. Johtuu varmaankin kierron vaihtumisesta ja hieman heikoista yöunista. Toivottavasti virkeät päivät palaavat takaisin, sillä tekemistä on paljon ja tykkäisin touhuta enemmänkin varsinkin ulkosalla.
 
Hellou taas kaikki :), täällä ollaan valmiita uuteen yritykseen kaksoskeskenmenon jälkeen... aikaa onkin vierähtänyt kohta vuosi ja arvet ovat parantuneet sydämessä.
Kierrosta ei hajuakaan ,mutta tässä näitä tietoja:
PIKKUVIIKINKI KP? 31V 3 4 LAPSI YK 1
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä