Tulevat Täydelliset Naiset

heissan vaan täältäkin!!
Millemetrille ja daarialle tuuletukset :)
Meil on nyt päiväkoti arki lähtenyt rullaamaan :)
Eli isompi alotti maanantaina kokopäiväisenä päiväkodin (äitille ei annettu vaihtoehtoja ajasta :) )
Hyvin on alkanut menemään ja saan itekkin vähän liikuntaa kun kävellään edes takas pitkin päivää :D
Päivät tuntuu välillä ihan hirveen pitkiltä kun jesse on poissa, pitää keksii kauheasti tekemistä....
Mä nautin joo kun kämppä on hiljanen mut en osaa siltikään olla..
jonna on puistossa n. reilun tunnin, mut pakko hakee ihan viim. 1,5h.n päästä pois kun ei vaan osa aolla täällä o_0
Joo oon ehkä vähän outo :D

Odottelen maanantaita puntari päivää, ku oon saanut ilta herkut vihdoinkin jätettyä pois.. ilta puputus kyl vaivaa, on niin tuskallista iltasin kun tekis mieli koko ajan syödä jtn mut ei kumminkaan haluais o_0

Miettisin pitäiskö puntari päivä siirtää sittenkin perjantaihin kun vkl:nä on kumminkin se herkkupäivä niin näkyykö se sit liikaa ma aamun tuloksessa??
 
Mä tein sen! Eilen näytti vaaka alta kahdeksaakymppiä! Jess!
Mies hyväksyi suorituksen =) Jäi jopa muutama päivä aikaa :LOL:

Mites muilla menee? Eikai oo masennuttu tai ratkettu syöpöttelemään? Sasumotokin saisi tulla kertomaan hurjia lukemiaan.. :D
 
Täällä ollaan mut ku kukaan ei kirjota niin tuntuu tyhmältä itekkään kirjottaa.. :(

Mutta Millimetri, aivan mahtavaa!!!!! Joko oot vähän sitä mieltä että kyllä ne valkoset jauhot on aika pahasta?

Mulle tuli pudotusta vaan -100g :ashamed: Mutta onneksi ees jotain. En kyllä valitettavasti oo pysyny kovin tiukkana :ashamed: Mulla on ollu lievästi sanottuna ihan kamala viikko. Päivällä en oo ehtiny syömään mitään ja esikoinen huutaa koko ajan ku vauva valveilla.. On pikkusen ollut hermot koetuksella. Sitten on tullut sorruttua makeaan.. Valkosta jauhoa en oo syöny mut jäätelöä ja suklaata on mennyt. Oon niinku alkoholisti sen suhteen.. Ku alkaa oikein tympäseen ja vetuttaan niin syön suklaata ku kuvittelen että sillä murheet unohtuu ja tulee hyvä mieli...

jaha, vauva heräs.. ei hetken rauhaa.. huoh..
 
Heippa Daaria!
Koitahan jaksella muksujen kanssa. Mä muistan tuon vaiheen, ja on meillä sellaista vieläkin välillä. Mutta ihan totta, vähän aikaa menee, niin ne alkaa pitämään seuraa toisilleen ja siihen asti ei auta kun sinnitellä =) Mulla oli pahimmassa vaiheessa kun toisella oli järkyttävä uhma ja toisella eroahdistusvaihe sellainen ajatus jo aamusta alkaen, että kun tästä selvitään iltaan, niin ne on huomenna jo päivän vanhempia. Eli rankkaa oli ja joskus vieläkin, mutta kyllä se oikeasti helpottaa! :hug: Mulla olis helpottanu silloin aikanaan kun mä olisin vain uskonu, että kaikki on hetken kuluttua helpompaa. Pelkäsin, että menee vain pahemmaksi.

No, kyllä tää karppaaminen toimii! Mut on mulla kaloritkin aika vähissä kun oon nuo välipalat jättäny pois. Eikä oo nälkä. Ikuisena skeptikkona en tiedä mitä uskoisin, laihdunko sen takia kun oon vähentäny hiilareita vai sen takia kun en saa niin paljon energiaa. Mutta enpä uskalla kokeilla muuttaa ruokavaliota, niin hyvin menee nyt.. Ajattelin, että jatkan tällä melko tiukalla linjalla niin kauan kuin jaksan ja jos jaksan, niin tavoitteeseen saakka (seuraava 73kg!) ja sitten kokeilen vähän lisätä jotain, vaikka puuron tai yhden leivän. Kun ruokien kanssa ei ole ongelmaa, perunan voi korvata salaatilla tai vaikka kesäkurpitsalla, mutta aamupalat ja välipalat tuottaa päänvaivaa. Aika paljon karsii ruokia pois.. Ja vapaaehtoisesti en halua mitään rajoittavaa erikoisruokavaliota noudattaa loppuikääni, elikkäs kun oon tavoitteeni saavuttanu, niin sit kyllä palaan normaaliin ruokavalioon (kohtuudella kylläkin hiilareita ja perunan voin kyllä jättää pois..) Ja yritän sitten vain tarkkailla mikä se oikea ruuan määrä on, etten liho takaisin. Karkkia tekee kyllä mieli. Oon sit herkutellu suolapähkinöillä, mut niissä on aika paljon energiaa..

Hyvää viikon alkua kaikille!
 
Kiitos Millimetri! Tuo oikeesti helpottaa ku joku sanoo että kyllä se helpottaa :hug: Meillä on aina "kauhein" tilanne kun esikoinen herää päikkäreiltä.. Tänään meni oikein kivasti onneksi. Vauva oli hiljaa ja uudet lelut odotti ku vasta oli synttärit =) Ja nyt vauva nukkumassa ja esikoinen syö välipalaa. Ollaan jo voiton puolella tässä päivässä :D

Tuo on kyllä ihan totta mitä kirjotit tosta karppauksesta ja kalorimäärästä. Mutta on siinä se että ku lihaa ja kanaa saa syödä aika paljon saavuttaakseen sen kalorimäärän mikä tulis esim. pastasta niin ei vaan tuu syötyä niin paljoa ku ei vaan pysty. Ja pitäähän se kauemmin nälän loitolla.
Ja jos aamulla just esim puuron syö niin en todellakaan usko että siitä mitään haittaa tosissaan on. Sitä puuroo tuskin tulee syötyä mitenkään kamalasti :LOL: ja jos se pitää nälän loitolla niin sittenhän se on täyttänyt tehtävänsä. Mulla se ei vaan oikein kauaa nälkää pidä pois.
Pähkinät on hyviä ja kivoja naposteltavia, varsinkin saksanpähkinät. Mutta ne on ihan tuhottoman kalliita, ei voi kovin paljoo herkutella ihan jo sen takia :whistle: Suolapähkinöistä mää en oikein välitä just sen suolan takia..

Ah, tänään alkaa sitten Täydelliset naiset :D hetkeksi pääsee pakoon tätä todellisuutta :whistle:

Tulkaahan muutkin kertomaan tuloksia!

Maruska: Voit toki ottaa perjantaiksi sen punnituspäivän. Musta vaan tuo maanantai on just siksi hyvä että se vähän hillittee tuota sunnuntain herkuttelua.
Mutta siis minähän taas aijon lopettaa semmoisen kuin herkuttelun.. :whistle: joo, en sano enää siitä mitään :snotty:
 
Heipsan kaikille!
Missä ikinä olettekaan...

Mulla menee ihan jees. Odotan salille pääsyä innosta soikeena. Toivottavasti en vaan heti masennu ku tajuan kuin huono kunto on.. Täällä on sateista niin ei viiti lenkillekään lähteä. Aika huonoja öitäkin meillä ollut joten sekin kyllä verottaa. Salille meen sitten energia juoman voimin :ashamed: mutta tietenkin semmoisen jossa ei oo kaloreita :D

Mää oon oppinut kesäkurpitsaa syömään :D en oo siis ennen käyttänyt sitä koskaan mut nyt laitan sitä harva se päivä. On tosi hyvä korvike makaronille ja perunalle. Jotain oon sentään oppinut :whistle:

No ei kai tässä sitten tän kummempia tällä kertaa...
 
mä en oo taas täällä käynyt vähän aikaa..
Alko niin paljon masentamaan maanantaina.
En tajuu.. paino nousee koko ajan.. nyt oli jo yli71kg :/
Lähtee niin kun kaikki into tässä *huoh*

Mutta äskön mittasin niin on mun vyötäröstä hävinnyt 3cm johonkin o_0
Outoo :D :D


Me ollaan oltu flunssassa täällä.
Tai mul puhkes viime pe, ei mikään isompi. Mut ihan tukossa ja kurkku kipee, sen verran jouduin niistämään et nenä meni rikki.
Keuhkot alko polttaa ja hengitys oli vaikeeta.. Kävin lekurissa ja tää määräs mulle närästyslääkette o_0 Siis täh, kyl siinä oli pokassa pitelemistä sen jälkeen :LOL: :LOL:

Nooh mutta nyt alan olee taas terve :)
Ja koitan pysyy mukana ja skarpata tästä...
 
Mää en kestä! Eilen sitten sorruin ja ostin kaupasta järettömän karkkisäkin, eilen tuhosin puolet ja nyt päivällä toisen puolen :ashamed: :ashamed:
Mua niin vtuttaa!!!! Miksi mää en osaa pysyä siitä paskasta erossa?? :kieh: :kieh:
Selkä on taas tosi kipeä, alan jo jotenkin uskomaan siihenkin että se pahenee sillon ku syön sokeria. Mää oon kyllä niin sokeriholisti että ei mitään rajaa, en vaan kykene olemaan syömättä. Mutta siis mulla on välilevyn pullistuma ja näköjään se taas tulee kummittelemaan. Vauvakin on jo hyvän kokonen niin kai se sen kantelusta on ärtynyt. Mutta jotenkin tuntuu että voisin fyysisesti (henkiesestä hyvinvoinnista puhumattakaan) paljon paremmin ku en niitä lisäaineita ja sokeria kurkkuuni tunkis. Voi että mää oon vihanen! Ja niin kyllästynyt itteeni että.. Ja sitten menee hermot tosi helposti ja lapsille ärjyn vaan :'(
AAAAAA!!!
 
Rauhoitu Daaria! :hug:
Munkin tekee mieli karkkia. Ootko ajatellu, että jospa sä oikeasti tarvitsit sitä johonkin? Siis ei tietetnkään oo hyväksi yms. mutta mä uskon, että jos tulee sellainen himo, että siitä ei pääse yli eikä ympäri, niin silloin pitää vaan antaa periksi. Nyt oot vetäny hirveen pussin karkkia, mutta jospa menis taas hetken ettei tarvikkaan? Älä aivan itteäs siellä ruoski..

Onko vauveli muuten 8kg kieppeillä? Mulla on tullu kummankin vauvan kohdalla siinä kun ne on alkanu olla sellaiset 8kg, niin hirveät selkäkivut. Ja kun kävin niitä joskus hierottamassa, niin sekin sanoi että jostain syystä se 8kg on monille just paha aika =)

Muista tän kaiken laihduttamisen keskellä pitää ittestäs huolta. Nukkua aina kun voit ja ulkoilla kun tuntuu siltä ja ehtii. Oikeesti, en suosittele polttamaan itteään loppuun.. Äläkä ole liian ankara itelles..

Mä oon nyt addiktoitunu käymään vaa'alla joka aamu. Mut melkein joka aamu on painoa pudonnukkin! Siis mä en voi oikein edes uskoa tätä. Nyt on menny kahdessa viikossa tasan 5kg! Tänä aamuna näytti 78.3. Nyt haaveilen seiskarivistä eli 77.7 =) Ja hassua, ei tunnu ihan mahdottomalta ajatus siitä 73sta =)Mut rauhassa täällä kattelen miten menee, ei tää voi näin hyvin mennä kovin pitkään pakko on jossain vaiheessa tulla tasanne.. Mut on tässä mukavan alkupudotuksen saanu! Ja vähän kyllä jännittää sekin kun oon laskenu hiilarit melkoisen minimiin, että oonko ihan ketoosissa ja mitä se sitten tarkoittaa pidemmän päälle..
 
Huomenta!

Nyt on rauhoituttu =) Kiitos Millimetri, taas :hug:
Mullahan on ongelmana se että ei yks mieletön karkkipussi mun himoa laannuta sitten seuraavana päivänä.. Vaikka on kuin paha olo mässytyksen jälkeen niin jo heti seuraavana päivänä tekee taas mieli.. Eikä siinä mitään, painohan mulla tippuu tasasesti koko ajan (ainaki nyt ku imetän) mutta kaikista pahinta tässä on oikeesti nuo mun mieliala vaihtelut. Varsinkin tuo ihan mieleteön ketutus ja ku hermot ei pidä ei sitten yhtään. Ja väsyttää. Tuossa kesällä ku olin sen reilun viikon ilman sokeria niin mullahan oli tosi hyvä olo. Olin pirteempi ja ilosempi ihan selvästi. Mun pitää nyt ihan tosissaan olla irti siitä sokerista taas jonkin aikaa ja sitten yrittää opetella se että pelkkä pätkis tyydyttää sen himon. Tai sitten olla vaan ilman sokeria loppu elämä.

Ja just tuo että pidä itestäs huolta. Nimenomaan. Ja siihen ei nyt vaan kuulu enää se sokeri. Se ei oo enää mulle mikään ittensä hemmottelu tai palkitseminen vaan ihan oikea riippuvuus ja pakko. Mun täytyy nyt se hyväksyä ja juurikin pitää itestä huolta ja olla koskematta semmosiin lisäaine pommeihin ku karkki. Varsinkin nyt kun uni on vähäistä ja tuo selkäkin meinaa pettää.

Juu, kaveri painaa sen 8kg!! Aika jännä.. Mulla on kyllä siis ennenkin ollu ongelmia tän selän kans mut oli pitkään ihan hyvänä ja nyt taas reistailee. Voi hyvinkin olla syy tuo 8kg.. Jossakinhan se raja tieten menee..

Mutta siis aivan mahtavaa Millimetri!!! Ihan huipputuloksia. Mullekin antoi taas innostusta ja motivaatiota ku sää oot noin hienosti pärjännyt. Ja olit välillä lyömässä hanskoja tiskiin. Jatka samaan malliin, määki nyt nousen täältä kuopasta ja aloitan hyvällä mielellä =)

Mua muuten helpottaa ihan tosi paljon ku kirjotan tänne ja vielä ku saan vastauksenkin. Tulin niin iloiseksi eilen Millimetrin vastauksesta. Se on jotenkin kuitenkin ihan eri asia ku se että oma mies tsemppaa ja kannustaa. Ku seki on semmonen että ku oikein vihanstun ja käsken sen tuoda kaupasta karkkia niin eihän se raukka uskalla olla tuomatta :LOL:
Eilen myös motivaatiota anto tuo Suurin pudottaja. Hitto, jos sen kokoset ihmiset pääsee läskeistään eroon niin kyllä minäkin! Ja sitä katsoessa taas sanoin miehelle ettei saa mulle mitään herkkuja ostaa. Toivotaan että tää nyt oikeesti pitäis.

Uskottelen itelle nyt että se selkäkipukin on verrannollinen tuohon sokerin määrään. Koska heti ku söin enemmän karkkia niin se kipu paheni. Ja nyt se on kyllä niin kipeä etten kohta jaksa sitä, varsinkin ku en mielellään mitään kipulääkkeitä syö ku imetän. Että katotaan helpottaako nyt ku en syö sokeria... Josko tuokin ois yks motivaation antaja...

Että tämmöstä tällä kertaa..

Hei Millimetri, minkälaisia tuloksia haluat että päivitän tuonne etusivulle?? Ja tehdäänkö sullekin tommonen viikko pudotus hässäkkä? Entä muille?
 
Missä kaikki piileskelee.. Menee mun ja Daarian vuoropuheluksi.

Kiva, Daaria, että musta oli apua. Kuinkas nyt on lähteny viikko käyntiin? Mulla ihan hyvin, painonlasku on vaan alkanu hidastua, nyt on 2 päivää näyttäny samaa.. Mut oon mä tästäkin iloinen =) Ihanaa alkaa seiskalla! Koskakohan olis ollu viimeks näin..

Voit mulle muuttaa tällee;
Millimetri.......85kg.......77.8kg.........-+g..............-+kg......... ..73kg
Noita muutoksia en muista miten meni..

Mulla on menny ihan sekaisin viikot kun oon hypänny vaa'alla joka päivä, mut vois tollasen viikkosysteeminkin tehdä.. Jos alkais tästä karppauksen aloituksesta eli;
vk 1 83.3
vk 2 79.8
vk 3 77.8

Ja nyt toivotaan laskua, eikä mitään tympeää jumitusta!
 
no voi itku, nousi sitten vähän paino ja nyt 77,1kg :'( Mutta neljäs päivä ilman sokeria on lähtenyt käyntiin :D jei! Nyt alkaa jo vähän helpottaa, oli ihan hirvee viikonloppu. Koko viikonloppu meni tapellessa miehen kans ku ei mulla kestä pinna yhtään, ei siis ollenkaan. Mut eilen illalla kiukku jo laantu ja tajusin suihkussa ollessani kuinka typerästi käyttäydyin ja mies raukka vaan kesti kaikki mun tuittuilut :ashamed: En tietenkään vielä sille oo sitä sanonut, pitänee illalla pyytää anteeksi ku kotiutuu.
No on tänäänkin ollut jo pariin otteeseen esikoisen kans hermot kireellä mut sitä ei luultavasti lopeta mikään ihan kokonaan, en oo kuitenkaan tänään vielä itkenyt kertaakaan, wohoo! :LOL: Kuulostaa varmaan aivan mahtavilta nää meidän päivät :whistle:

Aamulla kävin lasten kans pienellä kävelyllä ja rupean nyt merkkaan tänne kaikki liikkumiset ja päivätasolla tuon painon. Jos se vähän motivois taas liikkumaan. Viikon päästä pääsen sinne salillekin, jei!

Kuis muilla? Sasumoto :attn: Maruska: Ala mun kans taas tähän sokerittomaan elämään!! :attn: Millimetri :attn: Onkohan meitä täällä enää edes muita?

mutta tästä alkaa mun liikuntapäiväkirja =)

Ma: Lenkki tuplarattaiden kans 30 min. Toinen lenkki 45min. tuplisten kans.. paino 77,1kg

Kovin on vielä lyhyitä nuo lenkit mutta tästä se lähtee.. Ja siis kävelystä on kyse, ei juoksusta. Ja oonhan mää sekä lauantaina että sunnuntainakin käyny lenkillä joten ei huono.
 
Siis oikeesti Millimetri! Meillä oli melkein sama lähtöpaino ja nyt ollaan melkein samassa, erona vaan että mulla on kestänyt 16 viikkoa ja sulla 2 :eek: :eek: huhhuh... Mut joo, sää oot jo päässyt eka tavoitteeseen, mikä on uus?? On siis ihan väärä luku tuolla etusivulla :D

muoks. Sori, huomasin että oothan tuota merkannu :ashamed: määpä korjailen tuota etusivua...
 
Heh, onks teilläkin Daaria päikkäriaika? =)

Mä aina tähän koneelle istahdan kun saan mukulat unille..

Mä en oo nyt liikkunut, ihan pölyttyy tuolla nurkassa tuo krossari, mut pitäis kyllä taas. Mua on vaan niin kiinnostanu nähdä kuinka tää paino tippuu ilman liikuntaakin, ja nyt kun näköjään alkaa jumittaa, niin sit voin vetästä sen liikuntakortin taskusta =)

Voi, toivottavasti ois huomenna se seiskarivi =)

Ja tsemppiä sulle! Hyvähän tuo puolen tunninkin lenkki on!
 
mulla on 2,5v ja 1kk lapset ja raskauskilot painavat päälle... haluankin alkaa niitä työstämään hetimmiten ja kiva olisi saada vähän tsemppiä muilta asian parissa paineskelevilta... joten täällä sitä ollaan...
vaakaa olen menossa ostamaan, jotn päivitän pian tilanteeni...;)
 
mantelirusina: Tervetuloa, kiva saada uutta verta mukaan =) Mulla kans raskauskiloja vielä jäljellä ja vähän päälle, mulla pojat 2v ja 4kk.

Millimetri: Oli tosiaan päikkäri aika, rauhaa kesti yli tunnin :eek: harvinaista..

Kävin muuten toisen lenkin, 45min. :D

Nyt ei sitten muuta ehdikään... :wave:
 
elikkäs tämän hetkinen tilanteeni on
paino 75kg, pituutta 173... tavoitepaino 65(no, kun nyt pääsisi takaisin raskautta edeltäneeseen 67-68 olisin tyytyväinen..) eli tästä lähdetään..
lueskelin vähän kirjoituksianne ja tutulta kuulosta karkkisäkit sun muut. meillä oli nimijuhlat viime la ja nyt on kakkua, jätskiä ja vaikka sun mitä kaapit pullollaan.. huoh.. täytyy vaan koittaa miehelle syöttää.. suunnittelin että piirakan loput saa ottaa työkavereilleen lounaaksi.. voi näitä kiusauksia..mulle on vaikeinta tieto siitä että jotain odottaa kaapissa ja siihen ei saa koskea, jep. sokeriaddiktio... koitan tässä hellästi kuntoiluakin käynnistellä, mutta vielä on arvoitus mihin väliin sen saan mahdutettua kun tuntuu että päivät vaan viuhuvat menemään... mutta tästä lähtee nyt viikko 1!
 
Liikuntapäiväkirja

Ma: Lenkki tuplarattaiden kans 30 min. Toinen lenkki 45min. tuplisten kans.. paino 77,1kg

Ti: ???? paino 77,3 (+200 maanantaihin) :eek:

Damn. Söin eilen eka kerran sen kiloklubin mukaan täydellisesti ni noin kävi. Höh. Tänään sitten pääsen ravintolaan syömään, katotaan mitä huomenna vaaka sanoo :whistle:

Päivittelin etusivua ja laitoin mantelirusinallekin tuon viikko rimpsun.. Maruska, laitetaanko sulle?
 
Daaria, tuo just on tosi ärsyttävää. Syöt just niinkun pitää, vajetta on ja liikkuu sopivasti. Ja mitä näyttää vaaka? No plussaa! Ja sit vielä jotkut neropatit höpöttää, että pitää vaan kuluttaa enemmän kun mitä syö. Pyh, henkimaailman juttuja nämä on ja tuurilla seilataan =)

Mulla menee vielä toistaiseksi hyvin =) Tänä aamuna oli se seiskarivi 77.7! Tuijottelin sitä niin kauan kun näytössä oli lukema =) Onneks ei menny enempää 77.6 ei olis ollu läheskään yhtä hieno :LOL:

Mutta tsemppiä kaikille ja nyt Maruska ja Sasumoto päivittämään kuulumisia! Ja Mantelirusinalle tervetuloa!
 
heissan leidit!!!
Täällä sit ollaan.
Ja ootte kyl hienosti pärjänneet :)

Miks muuten tosiaan on noi, sit kun oikeesti kattoo mitä syö ja liikkuu niin paino vaan nousee :eek:
Ottaa itsetunnon päälle :/

Mä taidan vipata ton vaa'an ikkunasta ulos :kieh: Se näyttää mun painoks 71,3kg tekisin mitä.. Saattaa tosin oikeesti ollaettei se oikeen tiedä mitään.. Ku on tollanen digitaalinen ja siitä on kaks jalkaa irti :D Ja niitä pistän aina paikalleen oikeisiin kohtiin kun punnitsen itteni o_0
Nii ja koska, mulla on nyt viikossa lähtenyt vatsan ympäriltä n. 2cm ja perseestä (anteeks kaunis kielen käyttöni :D) 0,5cm...
Et kyl toi lenkkeily jossain näkyy...

Oon tosiaan käynyt lenkillä aina iltaisin kun pääsen.. N. tunti ollaan kävelty kaverin kanssa.
Tekee hyvää fyysisesti ja henkisesti.
Mul tuntuu et pää koppa muutenkin hajoo nii ihana päästä tuulettaa aivoja ja samalla juoruamaan kaverin kanssa ja vielä kuntoilemaan :D
On kauheesti stressiä, kun nuorin täyttää kolme. Pitää alkaa miettiä töihin paluuta o_0 ja löytää se työpaikka :/
Huom. pitää.. eiks niin ku olis pitänyt jo :D :/
Isomman kanssa on huolta, odottelen noita neurologisen jatkotutkimuskia :(
Tuntuu et pää koppa ei kestä tätä kaikkea miettimistä :(
Siks ehkä vähän vähemmän tullut taas kirjotettua..

Mut nyt oon oikeesti tsempannut tota syömistä. kerran viikossa kyl on pakko pitää herkku päivä. Ei muuten mitään tuu. Jatkuva karkin himo päällä koko ajan :(
 
Liikuntapäiväkirja

Ma: Lenkki tuplarattaiden kans 30 min. Toinen lenkki 45min. tuplisten kans.. paino 77,1kg

Ti: "Lepopäivä" paino 77,3 (+200 maanantaihin) :eek:

Ke: Sataa vettä, ei tuu tällekään päivälle mitään :ashamed: Paino 77,4 (+300g) :kieh:

ARGH! Taas söin eilen kiloklubin mukaan ihanteellisesti (paitsi kuitua ei tullu tarpeeksi) ja paino vaan nousee. Nonni, nyt se on todistettu. Kun syön hiilareita niin paino nousee vaikka muuten söisin "oikein". Katotaanpa nyt, tänään en syö mitään hiilareita, paitsi mitä nyt kasviksista tulee..
Tänään on kauppapäivä, pitää juosta isoa markettia ympäri niin tulee jotain liikuntaa :D
6.päivä ilman sokeria, jei! Huomaa että nukun paljon sikeämmin, kesken imetyksenkin nukahan ja saatan herätä tunnin päästä että jahas, pitäskö vauva siirtää omaan sänkyyn :LOL: + että en oo päivällä läheskään niin väsynyt ku pari viikkoa sitten vaikka nyt vauva herättää yössä useammin. + että en oo läheskään niin kiukkunen ja hermoherkkä. Jipii! Tästä on siis jotain hyötyäkin =)
 
Daaria: kiitos :)

On se kyl kumma, ens ei oikeen käy ketää kylässä. Ja sit kun päättää et kai sitä sit pitää pitää kunnon siivouspäivä ja kas kummaa alkaa puhelin soida ja porukkaa tulee :D:D
Ens kävi kaveri ja sit mutsi ja pikkuveli :D
Mä oon ollut nyt tämän viikon suurin piirtein ilman ylimääräisiä herkkuja :) Nooh nyt on vasta keskiviikko..
Paitsi ainii, tulihan tossa syöty pieni palanen jätskiä ku kaveri toi :p Mut pieni vaa :D
Ja oon mä suonut itelleni esim. välipalaksi mustikkakeittoa minkä ite tein, tiedän ettei siinä oo sokeria muutakin ihan pikkuriikkisen ettei oo ihan liian hapanta :)
Pitää varmaan tehä tota useamminkin kun ei varmaan oo mitenkään epäterveellistä?? Ja tekee mielisyödä jotain nii varmaan käy ihan hyvin?? Vai :D

Tänään on muutenkin ollut paljon parempi päivä :) Nukuttu tuli ihan hirveän sikeästi (kai ne uni velat jossain vaiheessa tekee tehtävänsä :D ) en herännyt mihinkään paitsi kerran :)
Ja kun on käynyt "vieraita", kyllä sekin piristää :) :)
 
Liikuntapäiväkirja

Ma: Lenkki tuplarattaiden kans 30 min. Toinen lenkki 45min. tuplisten kans.. paino 77,1kg

Ti: "Lepopäivä" paino 77,3 (+200 maanantaihin) :eek:

Ke: Sataa vettä, ei tuu tällekään päivälle mitään :ashamed: Paino 77,4 (+300g) :kieh:

To: Lenkki 20 min. tuplilla. 76,8kg (-300g)

Nonni. Heti tippu paino ku en syöny hiilareita muita ku mitä kasviksista ja hedelmistä tuli =) Kyllä tuo nyt täytyy uskoa että mulle ei ne hiilarit vaan yksinkertaisesti sovi.

Käytiin eilen Hesessä. Söin salaatin. siis SALAATIN! ja eikä siinä vielä kaikki. Kevyt kastike. KEVYT! Olin kyllä itsestäni suunnattoman ylpeä ku vastustin kiusausta :D Heti tuntu että oon vähän parempi ihminen :LOL: Tosin se salaatti ei ollu mistään kotoisin vaikka yleensä siis tykkään salaatista. Ja tuota kevyt kastikettakaan en voinu ku maistaa ku oli niin pahaa :snotty:

Eilen ei tullu liikuntaa mutta oli kyllä aika rankka päivä fyysisesti. Koko ajan pää kolmantena jalkana touhottaa jotakin ja useimmiten reilu 8kg säkki sylissä :heart: Just ku oot vaihtanu vauvan kuiviin ja puhtaisiin vaatteisiin ja siinä samalla käyny 17 kertaa kieltämässä esikoista ettei lastalla saa hakata seiniä niin vauva puklauttaa niin että oot ite ihan oksussa sekä tietenkin vauva. Ja tietenkin olit jo itelle vaihtanut vaatteet.. Ja taas sama rumba alusta. Tämä siis ennen tuota kaupoille lähtöä. Ja muutenkin oli kyllä hulabaloo päivä. Mutta mukava sellainen, kerrankin :heart:

Tänään tuo lenkki sitten vastaa kyllä ihan huisia treeniä. Oli semmonen vastatuuli että. Ja ku tuplissa on painoa se reilu 25kg niin kyllä siinä saa töitä tehä. Ei yksinkertaisesti pystynyt pitempää käveleen ku esikkokin haukko henkeä ja meinas tympääntyä täysin vaikka yleensä tykkää istua rattaissa.

Voi että toivoisin että maanantaina näyttäs vaaka 75 ja jotain.. uijui ku ois kiva =)
 

Yhteistyössä