Tulevat Täydelliset Naiset

Hehei!

Paino laskee taas.. Muutaman päivän jumituksen jälkeen =)
Tänä aamuna oli 77.5.. Jännittää kuinka kauan laskee ennen kun jumittaa taas.. Voi kun pääsis alle 75..

Mut missä sasumoto taas piileskelee? =)

Mäkin voisin alkaa ilmottamaan viikkopainon maanataisin.. Joka päivä kuitenkin käyn vaa'alla, niin olis samassa tahdissa muiden kanssa..

Mut nyt taas hommiin!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Liikuntapäiväkirja

Ma: Lenkki tuplarattaiden kans 30 min. Toinen lenkki 45min. tuplisten kans.. paino 77,1kg

Ti: "Lepopäivä" paino 77,3 (+200 maanantaihin) :eek:

Ke: Sataa vettä, ei tuu tällekään päivälle mitään :ashamed: Paino 77,4 (+300g) :kieh:

To: Lenkki 20 min. tuplilla. 76,8kg (-300g)

Pe: Aamulenkki 40 min. tuplilla. Iltalenkki 1h10min. vaunuilla, osa juoksua :D 77kg :kieh: (-100g)

La: Ei vielä mitään... 76,4kg (-700g)

No nyt taas näytti puntari kivoja lukuja. Eilen oli taas hermot NIIIIN kireenä että piti illalla lähtä vielä vauvan kans lenkille ja innostuin sitten juoksemaan. Hyvin vähän tosin mutta kuitenkin =) Ensin juoksin vaan 3 pylvään väliä ja tuntu että jalat tippuu joten lopetin siihen. Loppu matkasta sitten oli PAKKO juosta ku vauva heräs ja meinas hermostua. Nyt sitten pyrin pari kertaa viikossa käymään tuommoisen pitemmän lenkin ja tarkoitus ois joka kerta juosta vähän enemmän. Noh, kuhan nyt tulis edes käveltyä. Eilen ku lähin niin olin niiiiin raivona että tuli ihan hyvää vauhtia käveltyä :whistle: Eli on noista hermojen menetyksistä jotain iloa :D

Kävin kaupassa ja ostin jäätelöä :ashamed: Tarkoitus ois syödä se vasta Täydellisillä naisilla maanantaina ;) Yritän kyllä ihan tosissaa sinne asti selvitä. Kävin vaan tänään semmosessa kaupassa missä en normaalisti käy ja sitä jäätelöä ei myydä muuta ku siellä niin ajattelin sitten ostaa säästöön. Nyt se sitten testataan onko minkäänlaista itsekuria...

Jaksaakohan kukaan ees lukea näitä mun höpinöitä? :snotty: Noh, mää nyt otan tän linjan että pidän tätä itelle vähän niinku päiväkirjana, onhan tää muutenkin hiljentynyt tää ketju.. Mut ois toki kiva lukea muidenkin juttuja aiheesta tai aiheen vierestä :xmas: Hih, tuli tuosta hymiöstä mieleen että ihanaa ku talvikin tulee, jos sitä vaikka innostuis hiihtään :xmas:

Hauskaa viikonloppua sinulle joka tämän luki ;)

:wave:
 
Kirjottele Daaria vaan, mä ainakin hengaan täällä mukana! Sullahan on ihana pudotus! Kyllä tuo liikkuminen kannattaa.. Munkin pitäis taas saada liikukuntapistos, on vähän jääny retuperälle..

Mullakin oli mukava luku tänään; tasan 77!

Paan nyt tän viikon rivin tänään. Ajatteli, että laitan kans maanantaisin, mut ollaan tänään menossa anoppilaan ja siellä on PAKKO kahvitella, niin saattaapi olla turvotusta huomenna..

Millimetri.......85,0kg.......77,okg.........-800g.........-8kg......... 73kg

Niin ja nyt jo unohdin tuon viikkojutun, mites se menikään.. Viitsisitko Daaria muru merkata sen mulle?

Vähän jännittää kuinka tuolla anoppilassa käy.. Ärsyttävää kun tulee tälläsiä "pakkokahvituksia".. Varsinkin nyt kun menee hyvin.. Ja ens viikonloppunakin on juhlat.. Huoh..

No, huomenaamulla sen näkee!
 
Daaria ja muut :)
Kyllä mäkin luen teidän kirjotukset :)
Kirjotelkaan vaan :) pitäis käydä joka päivä täällä kattomassa ettei olis sit kauheasti lueskelemmista :D
Tänään taas lenkille, jos tuo kaveri ei olis kauhiassa krapulassa et pääsis vähän pidemmälle ku vkl:nä on taas ehrkuteltu aika urakasti *nolo* :p
 
oltiin reissussa loppuviikko.. heh, se siitä ruokavaliosta... kaikki väsyneitä ja suuhun tuli pantua mitä sattuu...
mutta nyt siis ma aamuna paino 74,2, hiljaa hyvä tulee, toivomma;) mutta tästä se lähtee... väsymys on mun suurin haasteeni.. huomaan että sillon ei jaksa pitää kiinni suunnitelmistaan..hyvä jos tälleen pikkuhiljaa paino tippuiskin, kun on imetys käynnissä.. tsemppiä kaikille:)
 
Heippa taas!

Tuli eilen anopin luona kahviteltua ja syötyä =) Söin täytekakkua ja pari keksiä kahvin kanssa, ruualla lihaa ja perunamuussia ja tietenkin salaattia. Vähän jännitti kun sitä täyskäriä vedin, että kuinka käy kun oon ollu kolme viikkoa ihan sokerittomalla ja hiilarit ollu noin 20.. Mut ei käyny kuinkaan! Jännästi vaan kaikki maistui tosi makealle, mutta hyvälle =)

Jännitin sitten vaakaakin, että pomppaako hirmulukemiin hiilaripommin seurauksena, mutta päinvastoin! 76.8 näytti tänä aamuna eli -200g eilisestä! Jess!! Siis ihana luku tuo 76!! Nyt mulla on sellainen olo, että tää voi onnistuakkin!

Vaikka kovempi työhän siinä on sitten pitää paino alhaalla kun sen joskus sinne saa.. KUN saa. Ja eikä mulla niin kovin alhaalle oo tavottekkaan.. Tuo 73 ainakin ja sit ehkä vielä 69 olis kiva.. =) Mut en mikään hirmu hoikka halua ollakkaan, tykkään olla vähän pyöreä ja pehmoinen..

Ja mikä parasta, söin illalla vielä vähän mieheltä karkkejakin ja silti nyt on ihan tuskaton olo, ei himota makean perään..

Kaikille mahtavaa viikon alkua ja tsemppiä!

Daaria, eikö teillä nukuta?
 
Wohoo Millimetri!! Aivan huippua! varsinkin tuo ettei ees tee mieli herkkuja tms. :flower:
Mullakin on säästynyt edelleen jäätelö, se on jo melkonen saavutus :D Syön sitä illalla JOS tekee mieli ja JOS lapset menee ajoissa nukkumaan. Oon päättäny että niin kauan ku ne valvoo ni en syö herkkuja vaikka ois "lupakin". Haluan että sitten ku herkuttelen niin voin oikeasti rentoutua ja keskittyä siihen makuun eikä vaan kiireellä survo suuhun jotain...

Eli mulla näytti paino aamulla siis 76,5 kg. Päivitinkin etusivun mut sitten esikoinen heräs itkemään niin en ehtinyt muuta. Sain sen onneksi vielä nukkumaan ja nyt nukkuu molemmat :heart:

Tämä tyttö pääsee salille tänään, JEI!!! On sitä ootettukki :D

Hieno pudotus myös mantelirusinalla, siitä se lähtee! :flower:
 
Millimetri: Mää nyt päivitin sen sun eilisen lukeman.. Mut ei se vissiin haittaa, onpahan ens maanantaina sitten mieletön pudotus :D Ja joo, ei sun tarvi ilmoittaa maanantaisin ku se sun paino niin mää laskeskelen sitten muut =)
 
Liikuntapäiväkirja

Ma: Lenkki tuplarattaiden kans 30 min. Toinen lenkki 45min. tuplisten kans.. paino 77,1kg

Ti: "Lepopäivä" paino 77,3 (+200 maanantaihin) :eek:

Ke: Sataa vettä, ei tuu tällekään päivälle mitään :ashamed: Paino 77,4 (+300g) :kieh:

To: Lenkki 20 min. tuplilla. 76,8kg (-300g)

Pe: Aamulenkki 40 min. tuplilla. Iltalenkki 1h10min. vaunuilla, osa juoksua :D 77kg :kieh: (-100g)

La: Lenkki 30min. vaunut. 76,4kg (-700g)

Su: Lenkki 45min. vaunut. 76,4kg (-700g)


 
huomenta.
Mulle pukkas flunssa.. taas... :/ Just kaks viikkoa sitten parannuin edellisestä :(

en tiiä pitääkö paikkansa mut olen kuullut et jos tulee syötyä normaalia raskaammin niin se ylensä näkyy painossa vasta parin päivän kuluttua??

Mä en oo vaa'alla käynyt, nyt on vaan mittanauha käytössä :9
Mut kahdessa viikossa vyötärö on kaventunut 3cm :) Mun mielestä se on ihan hyvin :):)

 
Liikuntapäivis...

Ma: Kuntosali, jalat, 1h10min. Paino 76,5kg

Ti: Lepopäivä. 76,5kg

Heipparallaa!
Voitteko kuvitella, se jäätelö odottaa mua vieläkin pakkasessa :xmas: Teki kyllä mieli mut en syönyt eilen, tosin vauva meni vasta kymmenen jälkeen nukkumaan..

Salilla oli aivan ihanaa! Joskus marraskuussa viimeksi käynyt, kyllä oli ikävä sinne. Tuntu kyllä niinku ei ois ollut kauaakaan väliä. Jaksoin vetää treenin yllättävän hyvin, tai siis kuvittelin että pyörtyisin sinne mut ei lähellekään. Nyt on vähän paikat kipeet, ja ah kun tämäkin on ihana tunne =)

Maruska: Tosi hieno kavennus :D
 
tooosi kiva, toista kertaa tässä kuussa kaamee flunssa :/
Tää on vaan pahempi kuin viimeks..
Ihan hirvee olo :(:(
Nyt ei vaan jaksais yhtään mitään :(
Meidän pienempikin alkanut taas niiskuttaa tää olis sit kolmas flunssan tyylinen n. kk aikana :/
Jää kyl lenkkeilyt väliin hetkeks..

Jeps mut palaillaan, tsempit kaikille!!
Mä meen lahomaan sohvalle.. :D Onneks kaveri lainas täydellisten naisten ekan kauden :D Nyt silleo n käyttöä :D
 
Maruskalle pikaista paranemista!

Mulla heittelee paino. Eilen oli herätessä ihan pallo olo ja paino olikin noussu 77.3een. Tänä aamuna oli ihan normaali olo, ja paino oli 76.7 =) Eilen oli myös ihan törkeä makean himo, mutta hillitsin itteni! Tänään ei oo ollu enää mikään..

Heh, kiva kun alotin sillon reilu pari kk sitten nuo minipillerit, ja nyt on kierto IHAN SEKAISIN!! Siis varmaan joka toinen päivä on vuotoa ja sit taas ei, välillä runsasta, välillä ei mitään, siinä välissä ties mitä.. Ärsyttävää.. En tiedä pitäiskö lopettaa, mut muuten ollu kyllä niin helppoa..

Nyt ei pysty yhtään tarkkailemaan miten keho käyttäytyy laihdutuksen suhteen kierron mukaan, ku ei mitään kiertoa oo..

Daaria, missä luuraat? Haluan kuulla kuulumisia..

Ja onko Sasumoto hyljänny meidät kokonaan?
 
Liikuntapäivis...

Ma: Kuntosali, jalat, 1h10min. Paino 76,5kg

Ti: Lepopäivä. 76,5kg

Ke: Lenkki tuplilla 30min. Sali ojentajat/hauis 1h10min. 76,6kg

To:Lenkki tuplilla 30min. 76,6kg

Mie oon ollu salilla!! :D Ja ollu taas semmosta haipakkaa kotona että.. Ei oo ollu unilla yhtä aikaa ja nytkin vauva sylissä... joka huutaa...

:wave:
 
Liikuntapäivis...

Ma: Kuntosali, jalat, 1h10min. Paino 76,5kg

Ti: Lepopäivä. 76,5kg

Ke: Lenkki tuplilla 30min. Sali ojentajat/hauis 1h10min. 76,6kg

To:Lenkki tuplilla 30min. 76,6kg

Pe: Lenkki tuplilla 30min. 76,1kg

No ku ei tässä ehi syömään :eek: Jätkät pitää huolen ettei äitillä oo hetken rauhaa... huhuhuhuhuh... Luojan kiitos on perjantai, en jaksais kyllä yhtään päivää enää.
Selkä taas vihottelee.
Viikonloppuna aijon olla itselleni armollinen enkä kyttää ja laske koko aikaa mitä syön. En aijo nyt mitään mässypäivää pitää mut en vaan jaksa nyt koko ajan ajatella ja pitää kirjaa mitä suuhun laitan. Sallitaan se minulle nyt...
 
YÄKS, mulla on paha olo.. :ashamed: Me oltiin siellä juhlissa ja sitten ajattelin, että voin ostaa vähän karkkia kun on muutenkin "pilalla" tää päivä. Nyt sit oon nassuttanu irtsikoita niin että on aivan paha olo.. Mut ei oo kyllä paha mieli, näin mä itseni kanssa sovinkin tekeväni (tosin paha olo ei kuulunu suunitelmiin, mutta aamulla sekin on ohi jo.. ) Että hyvillä mielin täällä kumminkin! En minä haluais viettää ihan herkutonta elämää ja jos liian tiukilla ittensä pitää, niin se ei tiedä mitään hyvää..

Nyt mulla vaan haasteena se, että huomenaamulla jatkan samaan malliin kun tähänkin asti :D Siks mun piti syödä nuo kaikki pois.. :saint:

Mut hei, kuulumisia!?
 
tää flunssa kestää ja kestää.. :/
Pahintaitaa olla ohi mut nyt nuhan tilalle tuli aivan kamala yskä.. :/ Viime yö meni yskiessä, nyt sentää jo pystyy yskimään...

Iiks, meil on tällä viikolla paljon lasten kanssa "lääkäreitä"
Ekaks huomenna on nuoremman 3vee neuvola.. :) Sitä en niinkään jännitä koska en usko et onmitään sanomista tuon neidin kehityksestä tai kasvusta :)
Mut sit to on eka tutkimuspäivä pojalla jolloin tavataan puheteraupeutti ja toiminta/fysioterapeutti.. Se vähän enemmän jännittää...
En tiiä kerroinko jo et päästään pojankanssa lastenlääkärille tuon kröhimisen takia, vihdionkin... Eipä oo ku 7kk kröhinnyt...

Mä en uskalla vaakaa katsoakkaan edes ku veikkaan et ei ainakaan oo - puolelle mennyt tämän viikon aikana.. Ku ei oo mitöään muuta jaksanut tehä ku syödä :D
Mul on outo flunssa, ruokahalu nimittäin tuplaantus eikä niin kuin normaalisti kadonut :D :D
 
73,8... ääh, kyllä ottaa koville... miksi nyt kun yritän päästä kiloista eroon ilmaantuu koko ajan näitä kekkereitä sun muita kyläilyjä joissa sitten on muka pakko syödä kaikkee ja paljon...
maruska, täällä on liikkeellä ihan samaa flunssaa, juuri luulin siitä eroon päässeeni ja nyt se pamahti viikonloppuna takaisin.. masentaa kun ei meinaa paino tippua. no, täysimetyshän on päällä ja tyttö syö, mutta tämä kostautuu sitten järjettömänä ruokahaluna... yritän itseäni lohdutella että ei ole liian rajut painonpudotukset vauvallekkaan terveellisiä..
millimetri, kuvailemasi juhlapäivä kuulostaa ihan mun viikonlopulta, meininki oli että kun nyt on pilalla kuitenkin ja ah, jäätelöä, keksiä, piirakkaa ja suolaisita puhumattakaan.. huoh, se siitä viikosta.. no, nyt uuteen viikkoon...
 
Hyvät alkuviikot kaikille!

Mä pääsin ihan hyvin ruotuun takasin. Tosin eilinen meni ihan hiilarimässyissä, tuli taas kaikkea kyläilyä ja vielä illalla vieraita. Vähän on tänään meinannu tihkaista kuriinpääsy, mutta kyllä se tästä, ihan hyvin on menny..

Voi teitä sairastelijoita, koittakaahan parantua. Ja kaikesta ylimääräisestä stressistä kannattaa luopua sillon kun on sairautta, vaakaa kannattaa kaivella esiin sit kun on taas kunnossa. Maruska; mulla on just sama vika. Sairaana ei katoa ruokahalu, vaan pikemminkin himottaa vaan kaikki, sipsit, suklaa..
Mantelirusina; mulla on vielä yleensä niin, että kun ensin vetää ittensä ihan ähkyyn jotain makeaa niin sit on pakko saada suolaista, sit taas uppoaa makeakin =)

Mutta Daaria!! Missä luuraat?!

Ja sasumotoakin vähän vielä kaipailen..
 
Täällähän minä!

On ollut niin hirveitä päiviä että ei mitään järkee. Ei sekunnin rauhaa koko päivänä. Yöt vauva syö 1,5h välein joten pikkasen tuppaa väsyttämäänki |O Oon kyllä ihan poikki. Hyvää vauhtia kiinteitä opetellaan jotta nuo yötkin rauhottus.
Päivät on yhtä taistelua esikoisen kans, joka asiasta pitää tapella ja huutaa ja itkeä.. Huoh, ei meinais millään jaksaa, TAHTOO TÖIHIN! heh..

Paino junnaa samassa. Oon syöny mitä ehin millon ehin.. Karkkiakin tuli viikonloppuna vedettyä oikein olan takaa ja nyt taas alko mulla karkiton kausi. Katotaan kestääkö huomista pitemmälle :LOL:
Noh, mut en jaksa siitä nyt sen kummempaa ressiä vetää. Paino jos ois 67kg paikkeilla ens kesänä niin oisin tyytyväinen. Eli hitaasti mutta varmasti.

Ja anteeksi kaikille että teidät hetkeksi hylkäsin :ashamed: En oo ees päivittäny tuloksia... Parannan tapani :hug:
 
Daaria, mä meinasin sua jo tulla taas huutelemaan!! Mutta ehdit ensin =)

Hyvähän se on, että maltilla menee eteenpäin. Mullakin nousi viikonlopun mässäysten takia paino, mut saas nähdä meneekö samaan ens punnitukseen (viralliseen) nyt yritän ilmottaa maanantaina.

Mulle ei nyt mitään erikoista, kiva kuulla susta Daaria!
 
Täällä jatkuu edelleen väsy. On kai sitä pölijä että alottaa laihduttaan ku vauva vielä noin pieni :/ No mutta, sen teen kuitenkin. Sen nyt kyllä päätin että niin kauan ku imetän yötä päivää niin en ota mitään stressiä syömisistä, tarkkailen kyllä ja en anna painon nousta mutta jos nyt hetken menee alas tosi hitaasti niin ei se haittaa. Kyllä mää vielä ehdin laihuttaa. Ja tuskin tätä enää kauaa kestää. Meillä vaan on tosi hitaasti alkanut tuo kiinteitten syönti joka vähän harmittaa mutta toisaalta, onhan tuo vielä aika pieni. Vähän on onneksi tahti hidastunut tuossa tissin syönnissäkin, saa sentään vähän pitempiä pätkiä nukkua.

Mut ilmeisesti olen kuitenkin saanut aikaan pitkäkestoisemman muutoksen. Ja toivon että se kantaa läpi elämän. Eli olen päässyt oikein hyvin eroon valkoisesta jauhosta. En oo syönyt mies muistiin valkoista leipää ja pastaakaan ei ole tullut tehtyä muuta kuin tummaa sillon tällön. :saint: Ja perunaankaan en ole koskenut. Enkä tosiaan mihinkään pulliin tai leivonnaisiin mut se johtuu kyllä pääasiassa siitä etten sitä munaa voi syödä. Mut kuitenkin.

Paino kävi eilen 76,3kg, uus enkkari :D Katotaan mitä viikonloppu tuo tullessaan...

:wave:
 
hei kaikille!!
Onnea daarialle uudesta enkasta ja jaksuja sinne:)<3

Mä en oo nyt kahteen viikkoon oikeen saanut mitään aikaseks ku flunssa jyllää edelleen :/
Ja on nyt paljon ollut kaikenlaista ajateltavaa..
Viime to oli opojan ekat neurologiset testit ja ens to olis sit toiset ja sillon saadaa myös palaute.. Et jännittää kyllä ihan hirveesti!!! Onneks ei enää niin paljoa koska viime to jo saatiin jtn palautetta niin niiden perusteella ei oo niin paljon jäljessä muista mitä pelkäsin.. mut to sit tiedetään miten käy.. :/

Huomenna olis pojan yskän takia lastenpoli aika, sekin jännittää hirmuisesti.. ja pelottaa.. :/
Allergiatesteihin pyydän koska la oltiin ja siellä on kaks koiraa ja poika meni samantien tukkoon :(
ei kivaa, ku oon niin eläinrakas et haaveissao lis oma koira tai kisu joskus :(

Ja iloisempiin uutisiin..
pääsin kaheks päiväks töihin :D
Ravintolaa loppusiivoamaan.. saa siitäkin vähän ekstra rahaa :)


mut kuulostellaan taas :)
 
73.. hitaasti menee, mutta kunhan vaan nyt jatkaisi tippumistaan. Kyllä on tiukassa nämä kilot...
Daarian kanssa tuumailen että ehkäpä on hölmöä näin pienen vauvan kanssa tarkkailla vaakaa, mutta musta tuntuu että jos nyt annan olla niin sitten tähän jäädään... Esikon kanssa raskauskilot karisi muutamassa kuukaudessa ilman mitään erityiseforttia.. Nyt taas tuntuu että en syö mitään ekstraa ja kävelen kuin hullu ja tässä sitä vaan junnataan.. aaargh, no, kunhan ennen joulua olisin alle 70:) :D
 

Yhteistyössä