Uskisketju pääsiäisen kunniaksi

[QUOTE="vieras.";29799030]Mutta kun eihän sinulla ole. On tästä ennenkin juteltu ja silloin sinulla taisi tulla kiire imuroimaan/kokkaamaan/säätämään radiota.[/QUOTE]

Uskovalla pitää olla oikeus jutella uskonasioista edes joskus ilman vääntämistä. Ihan niin kuin joku perustaa ketjun "kehutaan kissojamme". Mä olen tällä palstalla kyllä väitellyt uskonasioista yhden kristinopin opuksen verran.

Mä en lue semmoisia ketjuja joiden aihealue ei mua kiinnosta. Älä säkään lue.
 
Äsken ajaessani autoa pitkästä aikaa niin huomasin et silmälasit jäikin kotiin. No ei mulla kovin huono näkö ole, mutta silti selkeämmin näkee rillit päässä tai piilareilla. Siinäkin pystyin ajattelemaan, että hei jos törmään nyt johonkin tolppaan tai tulee kolari niin J pitää musta huolen :cool: Onko sulla yhtä uskollista kaveria tuossa vierellä?
Jos oisit tappannu jonkun niin se olisi ollut Jumalan taho eikä sun vikas?
 
[QUOTE="vieras.";29799040]Aijjaa. Kerran (kyllä, ollaan väännetty tästä ennenkin) kerroit, että sun lapset on surullisia, kun mumminsa menee kuoleman jälkeen helvettiin.[/QUOTE]

Missä olen sanonut noin, linkitäpä mulle se ketju niin katsotaan miten sun sisälukutaito oikein toimii.
Nuo muksut eivät oikeasti tiedä helvetistä tai saatanasta yhtään mitään.
 
[QUOTE="vieras.";29799035]Uskovaiset ei ikinä kuole kolareissa?[/QUOTE]

Kuolee mutta heillä on tieto ja rauha siitä, että he eivät ole yksin ja Jumala ottaa luokseen jos henki lähtee. Noei oikeesti tuossa tullut pieneen mieleenkään uskon asiat, vaan pettymys et unohtui ne ja tietysti jos oisin aiheuttanut kolarin niin tuskin Jumala olisi sitä hyvällä katsonut. Saatikka itse yms. Mutta en enää ikinä lähde noin nopeasti kuskiksi!! Ensin turvallisuus, vasta sitten muut asiat.:attn:
 
Kuolee mutta heillä on tieto ja rauha siitä, että he eivät ole yksin ja Jumala ottaa luokseen jos henki lähtee. Noei oikeesti tuossa tullut pieneen mieleenkään uskon asiat, vaan pettymys et unohtui ne ja tietysti jos oisin aiheuttanut kolarin niin tuskin Jumala olisi sitä hyvällä katsonut. Saatikka itse yms. Mutta en enää ikinä lähde noin nopeasti kuskiksi!! Ensin turvallisuus, vasta sitten muut asiat.:attn:
Vastuunpakoilija!!!! Häpee nainen, nyt oikeesti häpee
 
"vieras."
Uskovalla pitää olla oikeus jutella uskonasioista edes joskus ilman vääntämistä. Ihan niin kuin joku perustaa ketjun "kehutaan kissojamme". Mä olen tällä palstalla kyllä väitellyt uskonasioista yhden kristinopin opuksen verran.

Mä en lue semmoisia ketjuja joiden aihealue ei mua kiinnosta. Älä säkään lue.
Ehdottomasti pitää olla. Mutta silloin ei itse kannata alkaa väittelyihin myöskään.

Kuka sanoo, että aihe ei mua kiinnosta? Kiinnostaa paljonkin, enhän mä muuten tässä olisi.
 
Hyi sä oot tosi pahansuopainen:S Miten sä käännät mielessäsi noin pahaksi kaiken? Siis sanoin ihan läpällä tuon ylemmän kommentin! Ei kai kukaan ajattele unohtaessaan lasit liilkenteessä että onneksi jumala pelastaa kaikki tai missään muussakaan hätätapauksessa. Elä ota niin vakavasti tätä ;)
Kasva aikuiseksi ja ota vastuu omasta elämästäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras."
Kuolee mutta heillä on tieto ja rauha siitä, että he eivät ole yksin ja Jumala ottaa luokseen jos henki lähtee. Noei oikeesti tuossa tullut pieneen mieleenkään uskon asiat, vaan pettymys et unohtui ne ja tietysti jos oisin aiheuttanut kolarin niin tuskin Jumala olisi sitä hyvällä katsonut. Saatikka itse yms. Mutta en enää ikinä lähde noin nopeasti kuskiksi!! Ensin turvallisuus, vasta sitten muut asiat.:attn:
Ei sun helvettiin menoa enää yhdet silmälasit pelasta. Avoliitto, esiaviollinen seksi, irtosuhteet, päihteet, riitely, pettäminen, valehtelu jne. jne. Ne on kaikki raamatussa kiellettyjä ja näin ollen helvettiin vieviä syntejä. Että semmoinen uskollinen ystävä siellä autossa sun vieressä matkusti.
 
Kasva aikuiseksi ja ota vastuu omasta elämästäsi.
Sulla on näköjään jäänyt jostain hampaankoloon jotain. Se että uskon jumalaan niin ei vähennä mun vastuuta ja itse asiassa mä olen 16-vuotiaasta alkaen tehnyt tosi paljon töitä joissa olen kantanut aina vastuuni itse. Koulu ei ole mun juttu, mutta ei sen tarvitsekaan olla kaikkien heiniä, eikä kaikessa tarvitse pärjätä. Jos itse olet täydellinen ihminen, äiti(?) työntekijä, vaimo(?) niin toki jatka arvostelua ;)
 
Sulla on näköjään jäänyt jostain hampaankoloon jotain. Se että uskon jumalaan niin ei vähennä mun vastuuta ja itse asiassa mä olen 16-vuotiaasta alkaen tehnyt tosi paljon töitä joissa olen kantanut aina vastuuni itse. Koulu ei ole mun juttu, mutta ei sen tarvitsekaan olla kaikkien heiniä, eikä kaikessa tarvitse pärjätä. Jos itse olet täydellinen ihminen, äiti(?) työntekijä, vaimo(?) niin toki jatka arvostelua ;)
Jatkan toki.
 
[QUOTE="vieras.";29799071]Ei sun helvettiin menoa enää yhdet silmälasit pelasta. Avoliitto, esiaviollinen seksi, irtosuhteet, päihteet, riitely, pettäminen, valehtelu jne. jne. Ne on kaikki raamatussa kiellettyjä ja näin ollen helvettiin vieviä syntejä. Että semmoinen uskollinen ystävä siellä autossa sun vieressä matkusti.[/QUOTE]

Nooh siinä tapauksessa aika lailla meistä kaikki suomalaiset päätyy helvettiin :D :D
 

Yhteistyössä