uskotteko että kaikkien asioiden tekeminen on vain järjestelykysymys,siis jos on lapsia

:/ tota...ihan varmaan se on vaan järjestely kysymys..tosin en oo ite ainakaan vielä sitä sellasta järjestelyä keksiny, että saisin nukuttua 8h yö unet, tai käytyä suihkussa ilman lapsia.. :/ tai paljon mitään muutakaan... :/ :D
 
mie
On onnistunut. Lapset 2,5v ja 9kk. Päiväunia en yleensä nuku, joskus nukun kun muksut nukkuu, kun ovat päiväunilla samaan aikaan. Suihkukäynnit hoidan yleensä illalla, kun mieskin kotona tai sit saunaan koko poppoo.
 
mii
Ihan pienten lasten kanssa noi ei onnistu muutakuin silloin kun lapset nukkuu. Isompien kanssa voi tosiaan tehdä jo melkein mitä vain, kun ne voi vaikka lahjoa istumaan videoita katsomassa.
 
vib
Mullakin vasta yksi. En usko, että voi mitenkään tehdä mitä sattuu, ilman "apulaista". Mä en ainakaan voi jättää poikaa yksin mihinkään. Nukkua voi sillon kun vauva nukkuu, tietysti, jos on aikaa:)
 
No sanotaan niin että etukäteen vähän suunnittelemalla saa ihmeitä joskus aikaan, tietty väliin voi suunnitelmat mennä ihan päin puutakin. Mutta sitten otetaan käyttöön suunnitelma b ja jollei sellaista ole, se tehdään. :D

Eli kyllä, useat asiat on järjestelykysymyksiä. Mutta mun lapset on helppoja sinällään, ainakin ikiensä puolesta juuri nyt. Toinen käyttää päätänsä, ja toinen ei vielä liiku. :D
 
niin
En mä kyllä ymmärrä miten on mahdollista nukkua, jos vauva heräilee ja on muita lapsia. Yhden lapsen äitinä saatoin nukkua vauvan kans torkut päivälläkin, enää se ei oo mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
:/ tota...ihan varmaan se on vaan järjestely kysymys..tosin en oo ite ainakaan vielä sitä sellasta järjestelyä keksiny, että saisin nukuttua 8h yö unet, tai käytyä suihkussa ilman lapsia.. :/ tai paljon mitään muutakaan... :/ :D
Sama täällä...
Mut ei mua kyllä haittaa etten pääse yksin suihkuun... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
En mä kyllä ymmärrä miten on mahdollista nukkua, jos vauva heräilee ja on muita lapsia. Yhden lapsen äitinä saatoin nukkua vauvan kans torkut päivälläkin, enää se ei oo mahdollista.
kun kyse oli järjestelykysymyksestä, niin silloin sit vaan meni nukkumaan 8 illalla kun lapsetkin meni, toki yöt on pienten lasten kanssa katkonaisia ja univelkaa tulee, mut sit jätin väliin sen "oman ajan" lasten nukkuessa ja painuin nukkumaan heti kun nekin nukahti, enkä valvonut illalla telkkaa katsoessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Joo en mäkään kyllä ymmärrä millä järjestelyllä ilman apulaista voisin jättää vauvan ja kaksivuotiaan keskenään, kun menen yksin suihkuun tai nukkumaan...
eihän niitä nyt keskenään tarvii jättää etes siksi aikaa, se on vain järjestely kysymys =)
 

Yhteistyössä