vahinkoraskauspohdintaa... :D

kuinkahan pitkällä voi olla raskaana tietämättään.. itsellä nääs semmoinen tilanne että minipillereitä olen syönyt yli vuoden ja ovat mainiosti passanneet. Menkat aina tulleet tiettyyn aikaan ja olleet niukat. Nyt tajusin tässä että meikällä ei ole ollut melkein 2 levyn aikana ollenkaan kuukautisia.

hui :D
 
"joku"
Monilla ei tule menkkoja ollenkaan kun syö minipillereitä tai jos on hormonikierukka. Tuskin sä raskaana oot, on se kuitenkin aika harvinaista koska ehkäisyteho noissa kumminkin hyvä. (Olettaen että olet ottanut pillerit samaan aikaa joka päivä eikä sulla oo ollu esim. oksennustautia)
 
no olettaen oon syönyt tässä 2 kk aikana kaksi antibioottia joissa mainitaan ehkäisyn laskemisvaarasta.. :D mutta tosiaan luulisi että aikasemmin olisivat pillerit ruvenneet temppuilemaan eli jättäneet menkat pois jos ne eivät sopisi. Yli vuoden olen syönyt ja aina on tullut samaan aikaan. ihme touhua!
 
"joku"
Sehän on vaan hyvä jos menkat ei tule. Hormonikierukan kanssa on yleensä vuotoa vain ekat puol vuotta-vuoden ja sitten menkat jää kokonaan pois.

Mutta kyllä noi antibioottikuurit voi vaikuttaa, lääkekuurien yhteydessä kannattaa aina käyttää kondomia lisäksi!
 
joo sepä! olispa hupasta jos tosiaan näin helpolla olisi tullut raskaaksi. Tuli vaan tuossa hetki sitten mieleen että hetkonen mulla ei ole ollut aikoihin kuukautisia että olisiko syytä testata kun kuurikin on ollut päällä. :D
 
vrs
Noi voi ny helvettiläinen, ei siinä mitään hupasta oo. Ei niitä pillereitä saa syödä raskauden aikana! Joa haluat vauvan, älä ehkäise. Jos et halua vauvaa, ole huolellisempi.
 

Yhteistyössä