vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
Mies..
Mä näen töissä päivittäin aika paljon karummassa kunnssa olevia kroppia, ihan joka ikinen päivä.
silti kummasti niillä ihmisillä on lähes kaikilla puoliso, ja niillä joilla ei ole, syynä todennäköisesti on ihan muut asiat kuin joku vartalon ominaisuus.
Eiköhän jokaiselle löydy ottaja, ja yleisesti ottaen esim minä otin puolisoksen iihmisen jolla oli 10 kroppa jos nyt 5v jälkeen sattuisi jotain niin se ei enää tuskin vaikuttaisi mihinkään, ihan jo sen takia että suhteessa on niin paljon muutakin hyvää..

Jos kumppanillani olisi ollut tavatessa 5 kroppa emme olisi suhteessa.
 
"xxx"
Ainakin ajattelen omalle kohdalle, että sitä ihmistä katsoisi kokonaisuutena. Että kun sellainen oikeanlainen ihminen tulee kohdalle, katsoo sormien läpi niitä virheitä ulkonäössä. Tai jos ei alunperinkään ole niin ihastunut, niin silloin tuollainen vatsa olisikin jollekin varmasti deal breaker.

Tuon kuvan kun katsoin, niin lähinnä herätti kauhistusta, mietin, että uskaltaako tuon vatsan lähelle tulla, se näyttää kivuliaalta ihan. Mutta jos olisin jo tutustunut kyseiseen naiseen, ja ajattelisin, että onpas söpö ja mukava jne. niin sitten ajattelisin varmasti eri tavalla. Tämä siis, jos olisin mies.

Mutta jos tarkoitus olisi näyttäytyä alasti, niin varmasti yrittäisin ilmaista etukäteen, että vatsa on pahasti arvilla tms. Koska jos muuten näyttää "normaalilta", ei osaa ehkä odottaa tuollaista.

Sori, jos on tökerö mielipide, mutta tämä on rehellinen mielipide.
 
"Raikka"
[QUOTE="M33";30287386]Se, ettei pidä kumppaniaan kiihottavana tai viehättävänä mistä tahansa syystä, ei mielestäsi vaikuta seksielämään?[/QUOTE]

Mjaa. Jos mä pidän jotain naista kiihottavana tai viehättävänä, niin se valinta on tehty vähintäänkin monta minuuttia ennenkuin olen nähnyt hänet nakuna.

Blayboy kuulemma aikanaan julkaisi erillisiä aviomiespainoksia. Niissä oli samat kuvat joka kuukausi.

Jos sulla on kiihotusongelmia nähdessäsi jotain elämän tuomaa, niin onneksi se on sinun, eikä minun ongelmani.

Kysyjän tapauksessa on ihan ymmärrettävää, et kuvan kaltainen masu itseä häiritsee, mut lukemattomista tuntemistani miehistä huolimatta en kyllä muista ketään, joka olis sanonut rakastuneensa naisen masuun.

Yleensä on otettava kaikki semmoisenaan mitä paketin mukana tulee. Se sit kiinnostaa tai ei, mut yks masu on siinä pikkujuttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
"M33"
[QUOTE="Raikka";30287451]Mjaa. Jos mä pidän jotain naista kiihottavana tai viehättävänä, niin se valinta on tehty vähintäänkin monta minuuttia ennenkuin olen nähnyt hänet nakuna.[/QUOTE]
Väitätkö siis tosiaan, että mikään, mitä toisen vaatteiden alta löytyy, ei voi vähentää omaa romanttista tai seksuaalista kiinnostustasi?
 
[QUOTE="M33";30287483]Väitätkö siis tosiaan, että mikään, mitä toisen vaatteiden alta löytyy, ei voi vähentää omaa romanttista tai seksuaalista kiinnostustasi?[/QUOTE]

Hih. Niinko vaikka että se onkin transu.
 
"nonnii"
Kerroppas muuten mikä mun asenteessa tarkalleen ottaen on vialla?
Eli mä en voisi kuvitella parisuhdetta ihmisen kanssa ennen kuin myös seksihommelit on todettu toimiviksi.. Nyt jos estettinen haitta on mun mielestä niin suuri etten kykene harrastamaan seksiä, niin onko se jotenkin väärin että en seurustelisi tälläisen henkilön kanssa=?

Eli siis olisiko tuossa tilanteessa oikea toimintamalli vaan jatkaa suhdetta?
Mulle se ettet kiihoitu ap kaltaisesta vatsasta kertoisi sun olevan pinnallinen, ja sen takia en seurustelisi sun kanssa. Mutta on oikein, ettet seurustele kenenkään kanssa jota et sitten viime kädessä todella halua.

Toivottavasti ei törmätä, saattaisin vaikka vilautella sulle omaa vatsaani ;)

10 kroppa on suhteellinen käsite, toiselle se on omenakroppa laihoine rimppakinttuineen, isoine tissineen ja olemattomine reisitakapuolineen, toiselle muodokas kroppa tisseineen persuuksineen jne. lihaksineen, joillekin runsaasti rasvaa sisältävä ison ihmisen kroppa. Ja variaatioita on paljon. Ja hyvä niin. Melko harva kuitenkaan valitsee kumppaniaan kropan perusteella.

Mietin elämäni miehiä ja sitä miten he olisivat suhtautuneet jos itselläni olisi ollut tuollainen vatsa. Yhtäkään niistä joiden kanssa olen seurustellut ei olisi tuo haitannut en ainakaan usko, koska sen verran ihastuneita ovat olleet. Kun taas pari tapailukumppania olis varmasti juosseet karkuun, mutta he ovatkin sellaisia, jotka saattavat sanoa ilkeästi esim. kehitysvammaisista. Eli ne miehet olivat minun silmissäni joka tapauksessa ääliöitä.
 
mies.
[QUOTE="nonnii";30287503]Mulle se ettet kiihoitu ap kaltaisesta vatsasta kertoisi sun olevan pinnallinen, ja sen takia en seurustelisi sun kanssa. Mutta on oikein, ettet seurustele kenenkään kanssa jota et sitten viime kädessä todella halua.



Mietin elämäni miehiä ja sitä miten he olisivat suhtautuneet jos itselläni olisi ollut tuollainen vatsa. Yhtäkään niistä joiden kanssa olen seurustellut ei olisi tuo haitannut en ainakaan usko, koska sen verran ihastuneita ovat olleet. Kun taas pari tapailukumppania olis varmasti juosseet karkuun, mutta he ovatkin sellaisia, jotka saattavat sanoa ilkeästi esim. kehitysvammaisista. Eli ne miehet olivat minun silmissäni joka tapauksessa ääliöitä.[/QUOTE]

Mä uskon että moni muukaan ei kiihotu tuollaisesta vatsasta :)
JA joo olen aika pinnallinen siinä mielessä että en ala seurustelemaan enää tässä iässä kenenkään kanssa joka ei ole ns täydellinen minulle.. En ns tyydy enää mihinkään, ennemmin olisin vaikka yksin..
Yksi parisuhde takana jossa tyydyin asioihin ja se oli virhe.

Ihan sama pätee luonteenpiirteisiin ja kaikkiin muihinkin piirteisiin , eli vaikka olisi muuten täydellinen ihminen niin en seurustelisi hänen kanssaan jos sieltä paljastuisi vaikka äärettömän ärsyttävä nauru.

Sulla ei siis ole tuollaista vatsaa, eli et voi todellakaan varmasti tietää mitä ne sun elämän miehet olisivat tuumineet, arvailet vaan.
 
Mies.
Että täällääkin on ollut niitä miesten kriteereitä..

-Pitää olla +180cm
-tumma
-vaalea
-Tienata +50k€
-meisselin on oltava +20cm
-tuuheat hiukset
-hyvä keskustelemaan.
-osattava laittaa ruokaa ymym

ja sitten pidetään kusipäänä jos joku naisen estettinen (vamma) aiheuttaisi sen ettei kiinnostakkaan.
 
viera.s
[QUOTE="M33";30287240]
Jokainen ansaitsee tulla pidetyksi kauniina. Jos kysyy puolisolta: "Olenko mielestäsi hyvän näköinen?" kuka haluaa vastaukseksi: "Ulkonäkö ei ole minulle tärkeää"?[/QUOTE]

Sontaa. Teet nyt olettamuksia omien prioriteettiesi perusteella. Minua ainakin suuresti tympii kaikenlaiset ulkonäköön kohdistuvat kehut, minusta ne ovat imeliä ja merkityksettömiä. Sen sijaan minulle on tärkeää, että kumppanini pitää minua älykkäänä, tosin sitäkään ei tarvitse julistaa. En tietenkään koskaan kysy kumppaniltani olenko hänen mielestään hyvännäköinen, päinvastoin olen kertonut hänelle etten pidä siitä, että minua sanotaan kauniiksi tms.

Jokainen ansaitsee tulla kumppaninsa hyväksymäksi. Ehkä jotkut kaipaa vahvistusta itsetunnolleen kehujen muodossa liittyen niihin ominaisuuksiin, joita itse pitää tärkeinä. Mutta ei suinkaan kaikki. Ja vaikka minusta miehessä on tärkeintä älykkyys ja karisma, en kyllä sanoisi että jokainen ansaitsee tulla pidetyksi älykkäänä ja karismaattisena. Kun ei kaikki vaan sellaisia ole. Ne jotka eivät ole, toivottavasti kuitenkin löytävät kumppanit, jotka heitä arvostavat muiden ominaisuuksiensa perusteella. Sama pätee kauneuteen.
 
hitto vie
Jos ap tuo mies on semmonen paskapää, että tuon takia alkais sua vältellä, niin oikeastiko kokisit siinä menettäväsi jotain? Eli ota selville mahdollisimman pian, onko tyyppi sun ihastumisesi arvoinen.
 
Että täällääkin on ollut niitä miesten kriteereitä..

-Pitää olla +180cm
-tumma
-vaalea
-Tienata +50k€
-meisselin on oltava +20cm
-tuuheat hiukset
-hyvä keskustelemaan.
-osattava laittaa ruokaa ymym

ja sitten pidetään kusipäänä jos joku naisen estettinen (vamma) aiheuttaisi sen ettei kiinnostakkaan.
No noihan on sellasia toiveita, eikä niillä yleensä ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.
 
"vieraana"
[QUOTE="Realisti";30286999]Minä en ole nähnyt tuollaisia mahoja ennen, kuin eksyin tälle palstalle. En osannut kuvitellakaan että noin pahoja jälkiä/nahkaa voisi jäädä, en lähellekään. Ei siis mikään ihme jos joku mies moisia ei ole nähnyt. Minä sentään olen jonkin verran naisten pukkareissa käynyt, mutta ilmeisesti en "keskiverto"-naisten.

Kukaan ei varmaan oleta että synnyttänyt näyttäisi samalta kuin 15v teini, mutta todellisuus voi näköjään olla paljonkin mielikuvitusta karumpaa. Sama reaktio mulla oli johonkin taannoiseen tissiketjuun - tiesin että ne voi roikkua ja tyhjentyä, mutta että kuinka paljon... Eli en moittisi miestä jos ei osaa ihan tuollaiseen varautua. Mistäpä voisi, jos ei ole tyyliin synnytyssairaalassa asunut.[/QUOTE]

Niin. Minusta on hyvä että kuva massusta on täällä palstalla nyt näkyvillä, sillä mun vatsani on vähän samanlainen ja saa kyllä runsaasti tuijotusta osakseen. Työpaikan salin ohjatussa jumpassa eivät meinanneet uskoa kun Putous-hahmon vatsanahkalle naureskeltiin että mun maha näyttää melkein samalta. Vaatteet päällä kun näytän ihan ihmiseltä.

En ikinä koskaan käy suihkussa yleisellä paikalla kun salin pukuhuoneella ja vältän uimahalleja ja kylpylöitä viimeiseen saakka. Jos on pakko johonkin mennä käytän kokouikkaria enkä käy ollenkaan saunassa vaan yritän pukeutua heti kun olen peseytynyt.

Eli kyllä, traumoja on ja veikkaanpa että muutkin joilla sellaisia on eivät kovin usein halua esitellä vatsanahkaansa.
 
"nainen"
Onpa tosi rumasti monet sanoneet. Rehellinen voi olla, mutta voi vähän miettiä millä tavalla ilmaisee itseään. En ymmärrä alkuunkaan miksi täytyy olla ilkeä toiselle, asiat kun voi sanoa monella tapaa.
 
"M33"
Ja vaikka minusta miehessä on tärkeintä älykkyys ja karisma, en kyllä sanoisi että jokainen ansaitsee tulla pidetyksi älykkäänä ja karismaattisena. Kun ei kaikki vaan sellaisia ole. Ne jotka eivät ole, toivottavasti kuitenkin löytävät kumppanit, jotka heitä arvostavat muiden ominaisuuksiensa perusteella. Sama pätee kauneuteen.
Ei nyt aivan näinkään. Älykkyys on ominaisuutena paljon objektiivisempi kuin kauneus. Älykkyys on mitattavissa olevaa kykyä, kauneus on jonkun muun subjektiivinen arvio ihmisen ulkonäöstä. Sama pätee karismaan: osan mielestä Vesa-Matti Loiri on karismaattinen tulkitsija, osan mielestä ällöttävä vanha ukko.

Sinänsä olen kyllä täydellisen samaa mieltä siitä, että kaikkien soisi löytävän kumppanin, joka arvostaa niitä ominaisuuksia, joita itsessä on. Itse en esimerkiksi voisi kuvitella valitsevani kumppanikseni ihmistä, joka ei osaa keskustella tai jolla ei ole minkäänlaista estetiikantajua.
 
"M33"
Että täällääkin on ollut niitä miesten kriteereitä..

-Pitää olla +180cm
-tumma
-vaalea
-Tienata +50k€
-meisselin on oltava +20cm
-tuuheat hiukset
-hyvä keskustelemaan.
-osattava laittaa ruokaa ymym

ja sitten pidetään kusipäänä jos joku naisen estettinen (vamma) aiheuttaisi sen ettei kiinnostakkaan.
Ovatko nämä nyt niin kummoisia toiveita? Noista peniksen pituus on ainoa oikeasti rajaava tekijä, ja suomalainen hiuslaatu nyt ei lähtökohtaisesti ole kovin tuuhea. Tunnen lukuisia miehiä, jotka täyttävät kaikki muut kriteerit (ja peniksistä en osaa sanoa). Heille on kaikille yhteistä alle neljänkymmenen vuoden ikä ja akateeminen koulutus. Ruoanlaittotaito ja keskustelutaito ovat itsestäänselvyyksiä ainakin minun kaveripiirissäni. (Voihan tietysti olla, että olemme joitakin eliittiuroksia, mutta epäilen tätä vahvasti...)
 
"Raikka"
[QUOTE="M33";30287483]Väitätkö siis tosiaan, että mikään, mitä toisen vaatteiden alta löytyy, ei voi vähentää omaa romanttista tai seksuaalista kiinnostustasi?[/QUOTE]

Kyllä mä ihan oikeesti väitän just niin.

Jos kiinnostukseni on ehtinyt herätä, niin se ei vaatteet riisumalla sammu.

Jos vielä jokusen vuoden muistat syödä aamupuurosi, niin asia sinullekin valkenee.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Mä uskon että moni muukaan ei kiihotu tuollaisesta vatsasta :)
Olet varmaan oikeassa. Mutta aika moni voi silti kiihottua jostain ihmisestä, jolla on tuollainen vatsa.

JA joo olen aika pinnallinen siinä mielessä että en ala seurustelemaan enää tässä iässä kenenkään kanssa joka ei ole ns täydellinen minulle.. En ns tyydy enää mihinkään, ennemmin olisin vaikka yksin..
Yksi parisuhde takana jossa tyydyin asioihin ja se oli virhe.
On hyvä ettei tyydy sellaisiin asioihin, jotka oikeasti häiritsevät. Sinua ehkä häiritsisi se ryppyinen vatsa - jotain muuta ei häiritse se, mutta saattaa häiritä vaikka miehen kainalokarvat. Joskus mainitut asiat häiritsevät vain vähän eikä tunnu tyytymiseltä hyväksyä ne osana toista ihmistä - joskus ne taas ovat ihan kynnyskysymys. Ryppyinen vatsanahka ei tunnu ihan hirveän pahalta virheeltä ihmisessä, kun miettii mitä kaikkea voi olla pielessä - siksi uskon, että aika moni katsoo sellaista sormiensa läpi.
 
vatsanahka rypyssä
[QUOTE="vieraana";30287632]Niin. Minusta on hyvä että kuva massusta on täällä palstalla nyt näkyvillä, sillä mun vatsani on vähän samanlainen ja saa kyllä runsaasti tuijotusta osakseen. Työpaikan salin ohjatussa jumpassa eivät meinanneet uskoa kun Putous-hahmon vatsanahkalle naureskeltiin että mun maha näyttää melkein samalta. Vaatteet päällä kun näytän ihan ihmiseltä.

En ikinä koskaan käy suihkussa yleisellä paikalla kun salin pukuhuoneella ja vältän uimahalleja ja kylpylöitä viimeiseen saakka. Jos on pakko johonkin mennä käytän kokouikkaria enkä käy ollenkaan saunassa vaan yritän pukeutua heti kun olen peseytynyt.

Eli kyllä, traumoja on ja veikkaanpa että muutkin joilla sellaisia on eivät kovin usein halua esitellä vatsanahkaansa.[/QUOTE]

Mun vatsa on rumempi kuin ap (joka mielestäni ei ole mikään ruma, kärsinyt vain) mutta minähän kävelen pää pystyssä kylpylöihin, joissa käy trimmattua väkeä ja voi sitä katseiden määrää kun tiukassa kuosissa olevat nuoret tuijottaa. Vanhemmat naiset taas suhtautuvat ihan luontevasti, koska he ovat vatsani kaltaisia nähneet vaikka kuinka, elämää kun ovat jo vuosikymmenet kulkeneet. Heidän ikäpolvelleen ulkonäkö muutenkin on ollut kaiken muun keskellä sivuseikka. Töitä on tehty eikä ole ehditty kehoa trimmaamaan.
 
"Raikka"
[QUOTE="M33";30287755]Ei nyt aivan näinkään. Älykkyys on ominaisuutena paljon objektiivisempi kuin kauneus. Älykkyys on mitattavissa olevaa kykyä, kauneus on jonkun muun subjektiivinen arvio ihmisen ulkonäöstä. Sama pätee karismaan: osan mielestä Vesa-Matti Loiri on karismaattinen tulkitsija, osan mielestä ällöttävä vanha ukko.
[/QUOTE]

Me ny kotiis mittaamaan. Oliko Saarikoski mitattavissa oleva juoppo vai kielellinen nero? Einsteinia ei tunneta runoudestaan. Et mittaa sä vaan rauhassa.

Loiri ja sä et kuulu samaan kappaleeseen, joten se siitä.

Jos ny aapeetä ajattelee, niin mökkimiehenä mä en tippaakaan murehtis sitä, et onko pilini ny varmasti tarpeeks iso.

Aapeellä on muutakin meneillään kuin vatsanahan näyttäminen.
 
iu
[QUOTE="Raikka";30287880]Aapeellä on muutakin meneillään kuin vatsanahan näyttäminen.[/QUOTE]

Sä saisit Raikka olla vaiks kuin ruma, mä silti ihan helposti tykkään susta. Tai sun tavasta suhtautua asioihin ja ajatella, jos tarkkoja ollaan.
 
"zxc"
Toivottavasti ap:n reissu on mukava.

Sen enempää kantaa ottamatta siihen, että miten asia pitäisi ottaa esille, niin onko se leikkaus kuitenkaan vielä nyt ajankohtaista. Meinaan, että jos odottaa pidempää suhdetta ja kenties lisää lapsia, niin silloinhan koko operaatio on turha. Kaikki lapset ensin tehdyksi ja sitten leikkaukseen, jos niin haluaa. Ajatella, että nyt menisit leikkaukseen, sitten parantuisit 1,5 vuotta. Sitten tapaisit elämäsi miehen, jolla ei vielä ole lapsia ja haluatte niitä yhdessä. Sitten taas voi tapahtua sama vatsalle, mistä on juuri päästy eroon.
 
aivan niin
[QUOTE="zxc";30287924]Toivottavasti ap:n reissu on mukava.

Sen enempää kantaa ottamatta siihen, että miten asia pitäisi ottaa esille, niin onko se leikkaus kuitenkaan vielä nyt ajankohtaista. Meinaan, että jos odottaa pidempää suhdetta ja kenties lisää lapsia, niin silloinhan koko operaatio on turha. Kaikki lapset ensin tehdyksi ja sitten leikkaukseen, jos niin haluaa. Ajatella, että nyt menisit leikkaukseen, sitten parantuisit 1,5 vuotta. Sitten tapaisit elämäsi miehen, jolla ei vielä ole lapsia ja haluatte niitä yhdessä. Sitten taas voi tapahtua sama vatsalle, mistä on juuri päästy eroon.[/QUOTE]

Tämä on tärkeä asia, nimittäin tuota leikkaustahan ei pidä mennä tekemään ennen kuin on kaikki lapset varmasti tehty. Se vatsa todennäköisesti tarvitsee uuden leikkauksen sitten ja uusintaleikkaus on aina vaikeampi kuin ensimmäinen.
 

Yhteistyössä