vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
Mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287239:
Tällä verukkeella ap:lla on täysi oikeus sitten vaatia mieheltä etukäteen mittoja ja kestävyyttä. Jos siis tuolle linjalle lähdetään.

Mikä oikeus kenelläkään on vaatia näyttämään vatsaa ennen yhteistä yötä??? Minä en nyt käsitä tätä ollenkaan. Mitäs jos ap vaatisi miestä näyttämään oman munansa ja vielä mittaamaan sen sekä seisokissa että lepotilassa? Oliskos se ok?
Ei kukaan ole sellaista vaatinutkaan?
Imo tälläissistä asioista vaan kannattaisi keskustella ennakkoon niin 3cm peniksestä kuin siitä että vatsa roikkuu ja todella paljon.
 
[QUOTE="M33";30287240]Kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Alunperin tylsän näköinen tyyppikin alkaa näyttää todella hyvältä, kun häneen tutustuu ja hänen kanssaan ryhtyy suhteeseen. Toisella osastolla työskentelevä Topi on aina ollut jotenkn hintelän ja velton oloinen, mutta kun Sirpa huomaa voivansa keskustella hänen kanssaan tuntikausia Rilkestä ja saksalaisesta varhaisromantiikasta, Sirpan huomio kiinnittyy hänen silmiensä tuikkeeseen, leveisiin hartioihin ja kauniisiin käsiin, jotka tahdittavat innostunutta puhetta. "Niihin silmiin minä rakastuin", Sirpa kertoo myöhemmin Anna-lehdelle. "Topissa on miehelle harvinaista herkkää komeutta."

Jokainen ansaitsee tulla pidetyksi kauniina. Jos kysyy puolisolta: "Olenko mielestäsi hyvän näköinen?" kuka haluaa vastaukseksi: "Ulkonäkö ei ole minulle tärkeää"?[/QUOTE]

Jokainen varmaan tajuaa tuossa tilanteessa sanoa että olet. Eikö?
 
Ei kukaan ole sellaista vaatinutkaan?
Imo tälläissistä asioista vaan kannattaisi keskustella ennakkoon niin 3cm peniksestä kuin siitä että vatsa roikkuu ja todella paljon.
Niimpä. Mistäs me voimme tietää vaikka ap:n miehellä olis mikropenis. Tämän varjolla hänen tulisi ehdottomasti näyttää se ap:lle ja olla rehellinen. Kun samaa vaaditaan myös ap:lta.

Ja tiedoksi: ap:n vatsa ei roiku todella paljon. Googleta.

*muok* ja useampihan tässä ketjussa oli sitä mieltä että ap:n tulisi ehdottomasti näyttää kuva mahastaan (jopa livenä nostaa paidanhelmaa) miehelle ennen reissuun lähtöä. Minusta tämmönen toiminta on kyllä aika rajua ja surullista :( Olet ikäänkuin karjamarkkinoilla, hyväksytät itsesi.
 
Viimeksi muokattu:
"M33"
[QUOTE="Realisti";30287222]Mitä järkeä on liioitella, taas. Eikö ole olemassa mitään välimuotoa ap:n vatsan ja 15 vuotiaan / fitnessmallin välillä? Mitä etua palvelee liioitella, en ymmärrä. Kyllä minäkin olen äitien vatsoja nähnyt - ei ne näytä 15 vuotiaan vatsoilta, mutta ei myöskään tuolta kuin ap:n. Jos joku odottaa kumppanilta "normaalia" odottaneen äidin vatsaa, niin kyllä tuo silti voi olla kauhistus. VAIKKA ei siis olisi olettanutkaan että vastassa on fitnessmalli.

Jos mun naaman palamisvertaus ei tullut ymmärretyksi, niin entäs sitten tämä: Henkilö painaa sen 250kg. Kun puhutaan siitä että paino voi olla potentiaaliselle kumppanille ongelma, niin olisi aika typerää sanoa "Nykysin ulkonäkö on ihan kaikki kaikessa. Painokin saa olla enintään 55kg, kaikilla." Puhutaan siis kuitenkin ihan ääripäistä. Ei ole pinnallista "vaatia" edes suunnilleen normaalia. Tuo vatsa ei ole normaali äidin vatsa.[/QUOTE]
Hyvin kirjoitettu. Kantasi on nimimerkkisi veroinen. Olen samaa mieltä kanssasi, mutta lisäisin vielä: vaikka tuo aloittajan vatsa olisi aivan keskimääräisen synnyttäneen naisen vatsa, sillä ei lopulta ole väliä. Ylipainokin on tavallista, mutta ei kukaan voi silti pakottaa itseään pitämään ylipainoista ihmistä viehättävänä. Toiseen joko tuntee vetoa tai ei, ja jos ei tunne, ei suhteeseen tietenkään kannata yhtyä.

Sielunkumppanuudesta on naurettavaa puhua, kun suhde ei ole edennyt satunnaista tapailua ja pussailua pidemmälle. Tuossa vaiheessa vasta tunnustellaan, onko suhteelle ylipäätään edellytyksiä.
 
Mies..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287252:
Niimpä. Mistäs me voimme tietää vaikka ap:n miehellä olis mikropenis. Tämän varjolla hänen tulisi ehdottomasti näyttää se ap:lle ja olla rehellinen. Kun samaa vaaditaan myös ap:lta.

Ja tiedoksi: ap:n vatsa ei roiku todella paljon. Googleta.
Kyllä isot kosmeettiset viat ja vauriot kannattaisi minun mielestä kertoa ennakkoon ihan samalla lailla kuin potenssiongelmat tai mt ongelmat.. Taas tullaan siihen rehellisyyteen...
EN tarvitse googlea, ilman pahaa sanomista niin tuo on ylivoimaisesti karuimman näköinen maha mitä minä olen nähnyt.. Olen pahoillani että sanon tämän ääneen mutta minä en saisi luultavasti erektiota jos törmäisin vastaavaan..
 
"M33"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287247:
Jokainen varmaan tajuaa tuossa tilanteessa sanoa että olet. Eikö?
On helppo sanoa, kun se on totta. Sinun tilanteesi on vaikeampi. Ulkonäöllähän ei ollut sinulle mitään merkitystä. Kun puolisosi kysyy, onko hän mielestäsi hyvän näköinen, sinun on valehdeltava, että hän on.
 
"harmaa"
Muistan tuon pelon kun aloin miestäni tapailemaan. Rinnoista on jäljellä muisto ja venynyt nahka vain, mahaa koristaa epämuodostunut hätäsektioarpi ja sitä rataa... Vaatteet ja oikeanlaiset rintsikat :D päällä näytin kyllä oikein kivalta ja hoikalta.
Mä varoitin miestä etukäteen. Kerroin kaunistelematta mitä on luvassa kun mut vapauttaa vaatteista. Huoleni oli turha, mun rontti rakastaa mun mahaa ja rintoja, kehuu jopa kauniiksi vaikka mä väitän vastaan ja sanon ettei niitä oikeasti kehua tarvi vaan ennemmin niitä osia mitkä mussa on kauniita.
Omituisia otuksia nuo miehet.
 
Kyllä isot kosmeettiset viat ja vauriot kannattaisi minun mielestä kertoa ennakkoon ihan samalla lailla kuin potenssiongelmat tai mt ongelmat.. Taas tullaan siihen rehellisyyteen...
EN tarvitse googlea, ilman pahaa sanomista niin tuo on ylivoimaisesti karuimman näköinen maha mitä minä olen nähnyt.. Olen pahoillani että sanon tämän ääneen mutta minä en saisi luultavasti erektiota jos törmäisin vastaavaan..
Onneksi sinä et edusta kaikkia miehiä. Ja totta, rehellinen tulee olla, en sitä sano. Ja sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, itsesi tunnet parhaiten ja sen mistä tykkäät ja mistä et.

Minä voin sanoa että tänäkin kesänä maauimalassa näin paljon karumman näköisiä mahoja. Onneksi on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Varsinkaan kun puhutaan nyt toissijaisista asioista kuten rintojen tai vatsanahan roikkuminen.
 
[QUOTE="M33";30287273]On helppo sanoa, kun se on totta. Sinun tilanteesi on vaikeampi. Ulkonäöllähän ei ollut sinulle mitään merkitystä. Kun puolisosi kysyy, onko hän mielestäsi hyvän näköinen, sinun on valehdeltava, että hän on.[/QUOTE]

Ei tarvitse valehdella. Koska hän on. Minun silmissäni. Joka päivä.

Tosin en pääse sitä hänelle sanomaan koska toisin kuin Fenix-lintu, hän ei ole kykenevä nousemaan tuhkasta.

Mutta hyvät jatkot sulle, mulle riitti tämä ketju nyt. :wave:
 
Mies..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287280:
Onneksi sinä et edusta kaikkia miehiä. Ja totta, rehellinen tulee olla, en sitä sano. Ja sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, itsesi tunnet parhaiten ja sen mistä tykkäät ja mistä et.

Minä voin sanoa että tänäkin kesänä maauimalassa näin paljon karumman näköisiä mahoja. Onneksi on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Varsinkaan kun puhutaan nyt toissijaisista asioista kuten rintojen tai vatsanahan roikkuminen.
Juu en edusta :) Ja tosiaan vaikka mun mielipide onkin hyvin raju niin silti se vaikuttaa mun elämään, niinkuin varmaan arvaisit niin suhde ei ihan hirveän pitkään voisi jatkua vaikka olisi minkälaista sielunkumppanuutta tahansa ilmassa jos ei esim: seksi toimisi.

Asia olisi muuten ihan eri mun ajatusmailmassa jos siellä vatsassa olisi ollut mun lapset, älä suotta kysy miksi en osaa vastata.. mutta esim oman puolison rinnat joista hän ei itse diggaa on mun mielestä lähes täydelliset.
 
"M33"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287280:
Onneksi on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.
Älä nyt viitsi liioitella. Se, että haluaa tuntea vetoa potentiaalista kumppaniaan kohtaan ja pitää häntä hyvän näköisenä, ei tarkoita, että ulkonäkö on "kaikki kaikessa". Väittäisin, että useimmille miehille on tärkeää, että elämänarvot ja tavoitteet käyvät yksiin, toisen huumori naurattaa, keskustelutyylit ovat yhteensopivat ja luonne miellyttää. Mutta kyllä kaikkien noiden lisäksi myös ihmisen ulkonäön täytyy miellyttää ja kiihottaa, jotta hänen kanssaan kannattaa suhdetta aloittaa. Jos nämä asiat eivät toteudu, ei se ole kenenkään syy tai merkki kenenkään pinnallisuudesta tai kohtuuttomista "vaatimuksista".
 
"Realisti"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287280:
. Onneksi on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.
Tää on yhä tätä kärjistämistä. Eikö sulla ole mitään oikeaa pointtia, kun joudut turvautumaan olkiukkoiluun?

Aika harvalle ulkonäkö on "kaikki kaikessa". Yhtä harvalle se ei merkkaa yhtään mitään. Useimmille se merkitsee jonkin verran. Ei voi sanoa että ulkonäkö on "kaikki kaikessa", jos ei kykene hyväksymään jotain ns. vikaa, joka ilmenee vain pahimmissa tapauksissa. Oli sitten kyseessä se 250 kilon elopaino, ap:n tavoin venynyt ja revennyt vatsa, tai täysin palaneet kasvot.
 
Mies.
Olen nähnyt paaaljon pahempia mahoja, mm lihavilla ihmisillä..
Mutta se ei pooista sitä faktaa että lihavaa ihmistä riisuttaessa vastapuoli tietää jo valmiiksi mitä odottaa, on tiennyt tapaamisesta asti.. Kun taas tälläisissä tai mikropenis tapauksissa vastapuolella ei ole mitään käsitystä-
 
vaoi
[QUOTE="M33";30285562]Nämä ovat hyvää tarkoittavia kommentteja, mutta samalla ne ovat kyllä aivan älyttömiä kommentteja. Toisen keho joko kiihottaa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen järkevyyden kanssa.[/QUOTE]

No ei sillä ole kyllä niin kovin paljon tekemistä mahankaan kanssa. Minusta kun vaikuttaa että ap haluaa mieheltä enemmänkin parisuhdetta, rakkautta, kuin vain panoa.

Voi mies mies, jos muijas rupsahtais, valitettavasti kun maha saatetaan joutua vaikka leikkaamaan auki sairauden takia. Ja sä et sitten enää muijastas kiihottuis, vaihtoon menis sekin nainen, ja kirjoittelis sitten tänne kuinka ei mies mahaa kestänyt.
 
Mies..
No ei sillä ole kyllä niin kovin paljon tekemistä mahankaan kanssa. Minusta kun vaikuttaa että ap haluaa mieheltä enemmänkin parisuhdetta, rakkautta, kuin vain panoa.

Voi mies mies, jos muijas rupsahtais, valitettavasti kun maha saatetaan joutua vaikka leikkaamaan auki sairauden takia. Ja sä et sitten enää muijastas kiihottuis, vaihtoon menis sekin nainen, ja kirjoittelis sitten tänne kuinka ei mies mahaa kestänyt.
Täysin eri asia.....
 
"nonnii"
Olen nähnyt paaaljon pahempia mahoja, mm lihavilla ihmisillä..
Mutta se ei pooista sitä faktaa että lihavaa ihmistä riisuttaessa vastapuoli tietää jo valmiiksi mitä odottaa, on tiennyt tapaamisesta asti.. Kun taas tälläisissä tai mikropenis tapauksissa vastapuolella ei ole mitään käsitystä-
Mutta ap ei ihan varmasti haluakaan juuri sinunlaistasi miestä, etkä kyllä minullekaan kelpaisi asenteesi takia. Vaikka miten suuri urho muuten olisitkin ;)
 
Mies..
[QUOTE="nonnii";30287343]Mutta ap ei ihan varmasti haluakaan juuri sinunlaistasi miestä, etkä kyllä minullekaan kelpaisi asenteesi takia. Vaikka miten suuri urho muuten olisitkin ;)[/QUOTE]

Eli sullekko ei olisi mitään väliä jos tapailisit miestä jolla on mikropenis, Tai potenssiongelmia? Tyytyisit sielunkumppanuuteen ilman tyydyttävää seksiä?

Ihme ongelmaksi tälläinen asia nostetaan, olisiko tuo ap tapauksen mies yhtä inhottava sika jos homma olisi alkanut yhdenillan suhteesta ja hän ei olisi tuon mahan takia halunnut enää tapailla?
 
Mies.
Miksi ap:llä on mitään ongelmaa kun hän ei varmaan tapailisi miehiä kelle tuo voisi nousta isoksi ongelmaksi?? AIVAN voisiko se johtua siitä että sitä ei voi tietää ennen kuin kokeilee, ja tässä tapauksessa olis kannattanut jo kertoa niin tietäisi miten käy.
 
"nonnii"
Eli sullekko ei olisi mitään väliä jos tapailisit miestä jolla on mikropenis, Tai potenssiongelmia? Tyytyisit sielunkumppanuuteen ilman tyydyttävää seksiä?

Ihme ongelmaksi tälläinen asia nostetaan, olisiko tuo ap tapauksen mies yhtä inhottava sika jos homma olisi alkanut yhdenillan suhteesta ja hän ei olisi tuon mahan takia halunnut enää tapailla?
Tuo potenssi, ja mikropenis on eri asia, koska vaikuttaa oikeasti seksielämään. Mutta en tiedä haittaisiko nekään, riippuisi kaiketi siitä miten mies osaisi kompensoida asiaa.

Mutta ei mulle tuottaisi ongelmaa, jos miehen vatsa olisi vaikkapa palanut pahoin, silloinhan se olisi varmasti melko ruma, mutta ei vaikuttaisi siihen mitä siihen mieheen tuntisin eikä siihen kiihottuisinko hänestä.
 
Mies..
[QUOTE="nonnii";30287343]Mutta ap ei ihan varmasti haluakaan juuri sinunlaistasi miestä, etkä kyllä minullekaan kelpaisi asenteesi takia. Vaikka miten suuri urho muuten olisitkin ;)[/QUOTE]

Kerroppas muuten mikä mun asenteessa tarkalleen ottaen on vialla?
Eli mä en voisi kuvitella parisuhdetta ihmisen kanssa ennen kuin myös seksihommelit on todettu toimiviksi.. Nyt jos estettinen haitta on mun mielestä niin suuri etten kykene harrastamaan seksiä, niin onko se jotenkin väärin että en seurustelisi tälläisen henkilön kanssa=?

Eli siis olisiko tuossa tilanteessa oikea toimintamalli vaan jatkaa suhdetta?
 
mies..
[QUOTE="nonnii";30287371]Tuo potenssi, ja mikropenis on eri asia, koska vaikuttaa oikeasti seksielämään. Mutta en tiedä haittaisiko nekään, riippuisi kaiketi siitä miten mies osaisi kompensoida asiaa.
.[/QUOTE]

Erektio on melko vekkuli asia ja mulla tuo vaikuttaisi juuri siihen seksielämään, eli hyvinkin sama asia joillekkin ihmisille..
 
"harmaa"
Asia olisi muuten ihan eri mun ajatusmailmassa jos siellä vatsassa olisi ollut mun lapset, älä suotta kysy miksi en osaa vastata..
Siksi että sä olisit itse osasyyllinen sen mahan tuhoamiseen. :D Tottakai raskauden aiheuttamia ulkomuotomuutoksia katsoo hyväksyvämmin jos on oma lapsi kyseessä, ne muutokset on oman rakkaan pienen aiheuttamia eikä jonkun toisen... Ihan järkeenkäypää, luulisin.
 
"M33"
[QUOTE="nonnii";30287371]Tuo potenssi, ja mikropenis on eri asia, koska vaikuttaa oikeasti seksielämään.[/QUOTE]Se, ettei pidä kumppaniaan kiihottavana tai viehättävänä mistä tahansa syystä, ei mielestäsi vaikuta seksielämään?
 
vieras*
Mä näen töissä päivittäin aika paljon karummassa kunnssa olevia kroppia, ihan joka ikinen päivä.
silti kummasti niillä ihmisillä on lähes kaikilla puoliso, ja niillä joilla ei ole, syynä todennäköisesti on ihan muut asiat kuin joku vartalon ominaisuus.
 

Yhteistyössä