vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
mon
HERRANJUMALA mitä porukkaa täällä on, äiti-ihmisiä vielä!!!!! HYI!

AP: Vatsasi on synnyttäneen naisen vatsa! Kerro ihmeessä asiasta miehelle. Jos on tosi rakkautta niin ei se sinun vatsastasi ole kiinni, oli se millainen hyvänsä. Miehet tykkää hyvästä itsetunnosta. Pää pystyy nyt, nuo jäljet on kultaakin kalliimpaan tuotosta :)

Olet ihana juuri sellaisena kuin olet. muista se!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
vierass
Mä ehkä sinuna "varottaisin" miestä hieman etukäteen. Siis että vatsaasi on jäänyt jälkiä raskausajoista, jottei tule ihan yllätyksenä. Niin mies ei ehkä ala tuijottaa vatsaasi vaan tiedostaa että se on sinulle herkkä paikka ja miettii ehkä hetken ennen kun sanoo (ehkä) jotakin ajattelematonta.
Enkä tarkoita tätä pahalla vaan koska muu kroppasi vaikuttaa olevan tosi hyvässä kunnossa, joten hän ei ehkä osaa odottaa moista. Itse olen sitä mieltä ettei vatsalla ole mitään väliä eikä siinä ole sinulla mitään hävettävää MUTTA koska ei tiedä miten mies reagoi niin on ehkä helpompi että sulattelee asiaa hetken.

Mukavaa mökkeilyä teille!
 
mammamyös
Mulla pahempi.

Kannattaa käydä kunnallisellakin kysymässä josko leikkaisivat, jos löytyisi vaikka joku lääketieteellinen peruste. Ei sitä tiedä. Jos siis ehkä suostuisit myös kunnalliselle puolelle menemään.

Jos mies ei vatsaasi kestä eipä tuo ole sinun arvoinenkaan. Järkevä mies ei tuosta pelästy.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"M33"
Alkuperäinen kirjoittaja mammamyös;30285555:
Jos mies ei vatsaasi kestä eipä tuo ole sinun arvoinenkaan. Järkevä mies ei tuosta pelästy.
Nämä ovat hyvää tarkoittavia kommentteja, mutta samalla ne ovat kyllä aivan älyttömiä kommentteja. Toisen keho joko kiihottaa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen järkevyyden kanssa.
 
1vieras1
[QUOTE="M33";30285562]Nämä ovat hyvää tarkoittavia kommentteja, mutta samalla ne ovat kyllä aivan älyttömiä kommentteja. Toisen keho joko kiihottaa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen järkevyyden kanssa.[/QUOTE]

Sulla on selvästi joku sairas tarve yrittää lytätä naisten itsetunto.
 
vierass
[QUOTE="M33";30285562]Nämä ovat hyvää tarkoittavia kommentteja, mutta samalla ne ovat kyllä aivan älyttömiä kommentteja. Toisen keho joko kiihottaa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen järkevyyden kanssa.[/QUOTE]

Tää on varmaan eka kerta ikinä kun oon samaa mieltä sun kanssa. Jos ap olisi ylipainoinen niin en miettisi miehen suhtautumista vatsaan lainkaan mutta ap on hoikka. Mikäli mies tykkää hoikista naisista hän saattaa (huom saattaa, en tiedä) nähdä raskauksien aiheuttamat muutokset ongelmana.

Lähtökohtaisesti vastustan ihmisten ulkonäön arvostelua. Esim. ystävyyssuhteessa on aivan sama miltä ihminen näyttää mutta parisuhde on vähän eri juttu. Ulkonäkö varmasti alussa vaikuttaa siihen kiinnostuuko ihmisestä vai ei (esim. itseäni ei sytytä lainkaan lyhyet, hintelät tai liian bodatutkaan miehet) ja nämä itselle ns. tärkeät kriteerit tulee varmasti jo heti ekalla tapaamisella huomattua. Jos treffikumppanista paljastuu jotakin itselle epämieluisaa (enkä tarkoita nyt pelkästää ulkoisia ominaisuuksia) vaikuttaa se varmasti siihen haluaako suhdetta jatkaa. Kyse on nyt lähinnä siitä, miten tämä kyseinen mies naisen ulkonäköön suhtautuu. Toisille raskausarvet saattaa olla liian suuri asia, toiset näkevät ne vain merkkinä eletystä elämästä.
Tämä siis suhteen alussa. Pinnallisena pitäisin sellaista miestä, joka jättää lastensa äidin vain raskausarpien vuoksi.
 
"M33"
Lähtökohtaisesti vastustan ihmisten ulkonäön arvostelua. Esim. ystävyyssuhteessa on aivan sama miltä ihminen näyttää mutta parisuhde on vähän eri juttu. Ulkonäkö varmasti alussa vaikuttaa siihen kiinnostuuko ihmisestä vai ei (esim. itseäni ei sytytä lainkaan lyhyet, hintelät tai liian bodatutkaan miehet) ja nämä itselle ns. tärkeät kriteerit tulee varmasti jo heti ekalla tapaamisella huomattua. Jos treffikumppanista paljastuu jotakin itselle epämieluisaa (enkä tarkoita nyt pelkästää ulkoisia ominaisuuksia) vaikuttaa se varmasti siihen haluaako suhdetta jatkaa. Kyse on nyt lähinnä siitä, miten tämä kyseinen mies naisen ulkonäköön suhtautuu. Toisille raskausarvet saattaa olla liian suuri asia, toiset näkevät ne vain merkkinä eletystä elämästä.
Erinomaisesti kirjoitettu. Juuri näin ajattelen itsekin ja, toisin kuin joistakin ketjun kommenteista oisi päätellä, niin ajattelevat lähes kaikki muutkin ihmiset.
 
ijfhn
[QUOTE="M33";30285562] Toisen keho joko kiihottaa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen järkevyyden kanssa.[/QUOTE]

Koskeeko tämä sinun mielestäsi vain suhteen alkutilannetta, vai myös tilannetta esimerkiksi 15 vuoden yhdessäolon jälkeen? Listasit esimerkkeinä häiritsevistä tekijöistä esimerkiksi palovammat, ja pohdinkin sitä, että miten mahtaisit suhtautua sellaiseen kuvitteelliseen tilanteeseen, jossa kumppani, jonka kanssa olisit elänyt vaikka sen 15 vuotta, joutuisi onnettomuuteen ja saisi kasvoihinsa ja vartaloonsa huomiota herättäviä palovammoja. Onko se sitten heti kupit jakoon?

Henkilökohtaisesti mä ymmärrän sen, että ihmisillä on alkutilanteessa tiettyjä ulkonäöllisiä kriteerejä, joita tulevalta kumppaniltaan haluavat (jos esimerkiksi ei voi sietää ylipainoisuutta, niin tuskinpa ylipainoisen ihmisen kanssa edes virittelee suhdetta). Muuten ajattelen niin, että jos mieheni (olemme olleet tähän mennessä yhdessä 17 vuotta) nyt vaikkapa saisi noita palovammoja, niin en kyllä usko, että niiden takia heivaisin parisuhteemme unholaan. Jos hän taas lihoisi sairaalloisen ylipainoiseksi, niin silloin ensimmäisenä keinona olisi yrittää saada hänet taas pitämään huolta itsestään, ei lusikoiden jako.

Ihmiset toki ovat erilaisia, ja kukin siis tavallaan. Ap:lle sanoisin, että koska asia sinua noin kovasti vaivaa, niin keskustelisin asiasta miehen kanssa jo ennen reissua. Ethän sä pysty reissusta nauttimaan, jos jatkuvasti kelaat vatsanahkaasi. Ja jos taas vatsanahkasi on miehelle ehdoton turn-off, niin parempi sekin kai saada tietää jo ennen reissua kuin vasta siellä mökillä.
 
Miiiii
Sellanen ihminen joka kauhistuu kaikkee mahdollista mikä voi olla - ulkonäössä, ei oo elämää pitkälle nähnyt tai voi omassa prinsessa maailmassaan. Yks maha on sivuseikka jos muuten natsaa.
 
Että silleen...
Aivan kauhea tilanne, mutta ei syytä huoleen... siis rinnat näyttää ihan ok:lta ja pillun käytöllä voi kompensoida tilannetta todella paljon.

Laita toppi päälle ja aloita ottamalla poskeen, ota rinnat esiin topista yläkautta. Jätä toppi vatsan päälle kun kalu on juhlakuntoon imetty, laske housusi pois ja hoida homma kotiin. Hyvin tehdyn työn jälkeen en usko että vatsa aiheuttaa enää järkytystä, voit ottaa sen varovasti esille ja puheeksi aktin jälkeen vaikka saunaan mennessä.

Onnea matkaan!
Missä välissä mies nuolee naista? Vai onko se vain tärkeää, että mies tulee tyydytetyksi?
 
-|-
Muilla ominaisuuksilla ei ole väliä, mutta noin lyhyttä miestä en huolisi. Itse olen 162 joten näin lyhyet miehet on ehdoton ei.
Eli kun sellainen miehen ominaisuus paljastuu, mihin hän ei itse mitenkään voi vaikuttaa, se kuitenkin oikeuttaa pakkien antamiseen. Miten raskausarpien takia pakkien antaminen olisi enemmän väärin?

Miksi sen miehen pitää olla pitempi?
Aikaisempi kommentti (mammamyös) muunnettuna "Jos nainen ei pituuttasi kestä eipä tuo ole sinun arvoinenkaan. Järkevä nainen ei tuosta pelästy."
 
-|-
Ai tämä on verrattavissa aapeen mahaan? Melko heikko vertaus. Liikuntavamma, pieni pili ja änkytys eivät ole mitään ulkonäköseikkoja. Pituus, kaljuus (nam) ja iho eivät haittaisi itseäni.
Liikuntavamma on kyllä verrattavissa ap:n mahaan, sehän on raskausvamma.
Pieni pili on myös ulkonäkökysymys mutta vaikuttaa varmaan seksiinkin. Niinkuin ap:n mahakin saattaa vaikuttaa, koska se voi tiputtaa miehen halut.
 
"minna"
Aika rumasti moni puhuu ap:lle. Siis toi on oikeasti vaikea asia ja kannustavakin voisi olla ja nätisti sanoa suoraa. Mä en koe olevani mikään raskausvamma, vaikka maha ei olekaan entisellään. Onneksi minulla on mies joka rakastaa siitä huolimatta. Sen sijaan uimahalliin en voi mennä, koska nämä naiset eivät kykene olla tuijottamatta minun raskausvammaani.
 
"minna"
Suoraan voi sanoa kauniistikin ja kannustaen. Mehän ei voida tietää mitä mies ajattelee, vaikka naiset haluavatkin haukkua mätisäkiksi. Joten ota asia puheeksi ap miehesi kanssa ja Sillon saat parhaimman vastauksen.
 
????
[QUOTE="hmmmmmm";30283490]Näytin kuvan minäkin. Mies sanoi, että 30kg ylipainoakin on parempi kuin se, että tulee seksin aikana mummo mieleen, mutta ei se mikään este olisi jos tuolle olisi valmis tekemään jotain tai jos nainen muuten on aivan täysin kymppi ja estoton, itsevarma ja valmis kaikkeen. Minun silmääni tuo nyt ei ole niiiiin paha, ehkä jos kantaisit itsesi vain ylpeästi, että tekisi asiasta numeroa, niin ongelma voisi tuntua vähemmän pahalta miehestäkin? En minä tiedä olisiko mieheltäkään tullut tuollainen reaktio jos olisi nähnyt kuvan eri yhteydessä, luultavasti.[/QUOTE]

Onko miehesi joku teinipoika?
 
pohdinto342
Mies tuskin on edennyt tapaamissa pelkästään haaveillen ap'ta alasti. Ellei nyt oo seksisuhteesta kyse. Koska seksiä ei ole vielä ollut, mies tuskin on pelkän seksin perässä. Hän on ryhtynyt tapailemaan ap'ta, sillä viihtyy tämän seurassa ja yhdessä on mukavaa. Tässä on hyvät lähtökohdat edetä suhteessa. Kukaan ei ole täydellinen, tuskin hänkään. Ja myös hällä voi olla juttuja, joista ei itsessään pidä tai jopa häpeilee. Mitä jos hän kuorsaa niin että kukaan muu ei pysty talossa nukkumaan. Mitä jos hällä on häijyjä suolistovaivoja ja istuu tunteja vessassa. Mitä jos hän on kaulasta alas päin niin karvainen, että sänjyn saa imuroida joka aamu. Mitä jos hällä on iso rintakehän peittävä palovamma. Mitä jos hällä on paha atooppi en iho. Mitä jos vemputin on vähän pienen sorttinen. Eihän sitä tiedä jos hänkään ei oo niin täydellinen.
 
"vieraana"
[QUOTE="M33";30282162]Oletko todella sitä mieltä, että jos jokin piirre treffikumppanin ulkonäössä ei miellytä, on arvoiltaan jotenkin vinoutunut? Toivottavasti ymmärsin kommenttisi väärin, sillä tämä kuulostaa todella ihmeelliseltä kannalta.[/QUOTE]

Vähän sitä mieltä olen, että melko pinnallista jos tuon vatsanahkan takia muuten timmi ja hyvännäköinen nainen luokitellaan kelpaamattomaksi. Tällehän ei itse mitään voi. Minulla paino nousi raskausaikana paino vain 11kg (kaksosraskaus) ja silti niitä arpia tuli.

Kaikki vanhenee ja ulkonäkö muuttuu. Jos ei kestä sitä ettei toisen ulkonäkö ole täydellinen ei kannata parisuhteeseen ryhtyä ollenkaan. Miehiltä voi lähteä tukka ja naisilla tissit jossain vaiheessa alkaa riippua.

Meitä on toki moneen junaan, mutta jos toinen on muuten sopiva ei tuon vatsanahkan tilanne pitäisi olla se miksi suhde kariutuu.
 
[QUOTE="M33";30285686]Kun aloittaja pyytää rehellisiä kommentteja, minusta on asiatonta antaa epärehellisiä kommentteja. Ei hyväntahtoinenkaan pötypuhe auta aloittajaa pätkän vertaa.[/QUOTE]

Tai sitten auttaa. Kyseessä on kuitenkin sellainen asia, jolle ei voi mitään (esim. treenaamalla tilanne ei muutu). Ja koska yleensä noin ei raskauden jälkeen käy, on kyseessä myös asia, jota ei ollut pystynyt ennakoimaan. Voi olla, että joku ei pysty kumppaninsa ryppyistä vatsaa hyväksymään, mutta joku muu taas pystyy olemaan välittämättä siitä, jos ihminen muuten on sellainen, jonka kanssa haluaa olla. Tällöin on tärkeää, että itse pystyy näkemään itsestään myös muuta kuin sen ryppyisen vatsan ja saa sen verran itseluottamusta, että ei häpeile vatsan takia itseään. Ja ymmärtää senkin, että ei kaikille tuollainen asia ole ongelma sinänsä - vaikka varmaan kaikkien "unelmakumppanilla" olisi sileä vatsa, mutta suurin osa tinkii muutenkin vaatimuksistaan oikeassa elämässä. Mitä parempi itsetunto, sitä vähemmän se loukkaa ja haittaa, jos joku deittikumppani lopettaa tapailun vatsan takia. Ja ymmärtää myös sen, että eivät kaikki niin tee.
 

Yhteistyössä