vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja ryppynen
  • Ensimmäinen viesti
Hassu ajatus, että joku on valmis hyväksymään ne edellisen suhteen lapset, kuvioissa aina jollain tasolla pyörivän entisen kumppanin ja jaetun ajan, koska on olemassa ne lapset. Mutta ei arpia, joita naisen mahaan on niistä lasten kantamisesta tullut?
Minulle olisi iso kynnys lapset edellisestä liitosta. Ei kaljuuntuva päälaki tai edes ylipaino (ainakaan samalla mittakaavalla).

Huokaus. Toivottavasti saan olla naimisissa mieheni kanssa elämäni loppuun asti. Sinkkuuntuminen ja mahdollinen kumppaninkaipuu ja sellaisen etsintä alkaa näyttää rakettitieteeltä naimisissa olevan silmissä. Ei hyvä :(
Tämä munkin mielestä ihan käsittämätöntä...
 
"Hmm"
https://www.facebook.com/JadeBeallPhotography?fref=ts

Ulkonäkökeskeisyys on nykyään ihan uskomattomissa mitoissa. Ne on elämän jälkiä, taisteluarpia tai miksi haluat kutsua. Tiikerillä on juovansa, that's it. Lapset on se ihanin mikä sieltä kropasta on tullut, miksi sitä hävetä!
 
"M33"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30286781:
Ei. Vaan se, että jos kumppani on jo tässä vaiheessa täydellinen, niin miten se tunne voi kadota kun näkee vatsan jossa on raskausarpia? Varsinkin kun ottaa huomioon sen miten vähän niitä ap:lla on (tämäkin on aika jännä ilmiö, jokaisella synnyttäneellä koetaan olevan ns. huippumallivatsa... vieraantuminen normaalista on siis alkanut). Yritän ajaa takaa sitä että jos on arvomaailma samanlainen kuin ap:lla (että arvottaa enemmän luonnetta kuin ulkonäköä) niin silloin se arpinen maha ei haittaa eikä aiheuta myöskään oksennusrefleksiä (eikä näin ollen myös tunteiden häviämistä).

Ymmärsitkö nyt?

Oletko sinä kalju ja lihava kun nyt tuota asiaa tässä edelleen vänkäät? Muttajoo, vastataan nyt siihenkin, minun mielestäni kalju tai lihavuus on hieman eri asia kun vaatteiden alla olevat arvet. Niinkuin aikaisemminkin sanoin (ja olin ihan samaa mieltä kanssasi jos vain ristiretkeltäsi huomasit) niin tottakai se ulkoinen habitus vaikuttaa, ei sellaista ihmistä varmaan olekaan kehen se ei vaikuttaisi. On ihan eri asia (siis huom! MINUN MIELESTÄNI) olla ryhtymättä suhteeseen sen vuoksi että joku on lihava kuin sen vuoksi että jollain on muutama arpi mahassa.

Mulle itselle sillä ei ole väliä jos mies on kalju ja ylipainoinen, kunhan hänen arvomaailmansa on samanlainen kuin omani ja kunhan hän peseytyy ja osaa käyttäytyä. Minun mielestä on pinnallista arvottaa ihmistä sen mukaan miltä hän näyttää ulkoisesti.
Onpa pitkällinen tapa olla vastaamatta kysymykseen. Ymmärrän, miten vaikeaa on joutua puolustelemaan yksittäistä heittoa, johon ei välttämättä itsekään usko. Tärkeintä on, ettei anna periksi, vai mitä? ;)

Tuo viimeinen virkkeesi on kaikkein käsittämättömin. Sen perusteella kaikki meistä ovat pinnallisia, sillä kaikki meistä valitsevat kumppanin myös hänen ulkonäkönsä perusteella.
 
"Raikka"
[QUOTE="Hmm";30286857]https://www.facebook.com/JadeBeallPhotography?fref=ts

Ulkonäkökeskeisyys on nykyään ihan uskomattomissa mitoissa. Ne on elämän jälkiä, taisteluarpia tai miksi haluat kutsua. Tiikerillä on juovansa, that's it. Lapset on se ihanin mikä sieltä kropasta on tullut, miksi sitä hävetä![/QUOTE]

Mitä kuvaa näin, niin ei tommoinen mulle mitään kauhistusta aiheuttaisi. Siin vaiheessa kun yhteinen mökkireissu on sovittu, niin ulkonäköseikat menee nahkoineen ja karvoineen. En mä viittisi mökille viedä ketään joka ei kiinnosta.

Kyllä minäkin voisin ennen mökkireissua murehtia, että entäs jos pippelini on liian pieni, tai jos ei tarvittaessa suostukaan yhteistyöhön.

Harva nainen valkkaa miehen pippelin perusteella ja jos näin tekee, niin ihan kirjaimellisesti kiipeää perse edellä puuhun.

Ei meitä miehiäkään sovi pitää niin tolloina, että emme ymmärtäisi, että lastensaanti saattaa jättää jälkensä.

Mukavaa mökkireissua älkääkä unohtako katiskaa järveen.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
ääh
Siis mitä tuosta? Typerää olisi olettaa ettei kaksosten ja vielä yhden vauvan synnyttäminen jätä jälkiä. Älä häpeä. Mies saa itse hävetä, jos näkee tuossa vatsassa jotain ihmeellistä.
 
JKLJLj
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;30286947:
Siis mitä tuosta? Typerää olisi olettaa ettei kaksosten ja vielä yhden vauvan synnyttäminen jätä jälkiä. Älä häpeä. Mies saa itse hävetä, jos näkee tuossa vatsassa jotain ihmeellistä.
Niin mitähän sen miehen pitäisi hävetä? Jos miehellä ei ole hajuakaan tuosta ja hän päättää ettei suhdetta tule tuon esteettisen asian takia, niin ei siinä ole mitään häpe'mistä..
 
"Realisti"
Minä en ole nähnyt tuollaisia mahoja ennen, kuin eksyin tälle palstalle. En osannut kuvitellakaan että noin pahoja jälkiä/nahkaa voisi jäädä, en lähellekään. Ei siis mikään ihme jos joku mies moisia ei ole nähnyt. Minä sentään olen jonkin verran naisten pukkareissa käynyt, mutta ilmeisesti en "keskiverto"-naisten.

Kukaan ei varmaan oleta että synnyttänyt näyttäisi samalta kuin 15v teini, mutta todellisuus voi näköjään olla paljonkin mielikuvitusta karumpaa. Sama reaktio mulla oli johonkin taannoiseen tissiketjuun - tiesin että ne voi roikkua ja tyhjentyä, mutta että kuinka paljon... Eli en moittisi miestä jos ei osaa ihan tuollaiseen varautua. Mistäpä voisi, jos ei ole tyyliin synnytyssairaalassa asunut.
 
[QUOTE="M33";30286889]Onpa pitkällinen tapa olla vastaamatta kysymykseen. Ymmärrän, miten vaikeaa on joutua puolustelemaan yksittäistä heittoa, johon ei välttämättä itsekään usko. Tärkeintä on, ettei anna periksi, vai mitä? ;)

Tuo viimeinen virkkeesi on kaikkein käsittämättömin. Sen perusteella kaikki meistä ovat pinnallisia, sillä kaikki meistä valitsevat kumppanin myös hänen ulkonäkönsä perusteella.[/QUOTE]

No mä en valinnut. Uskot sinä sitä tai et.

Ja miten niin en vastannut kysymykseesi? Uskon edelleen että jos arvomaailmat kohtaa niin muutamalla arvella ei ole mitään sijaa rakkauden syttymisessä. Tosin ei tietysti kaikilla, koska joidenkin arvomaailmaan kuuluu vahvasti se, että ulkonäkö on keskeisessä asemassa. Mun arvomaailman ei kuulu.

Minä en oo sun kanssa kaikesta samaa mieltä, se ei vissiin oo vielä tullu selväksi?

Luulisin että olet nainen, koska ei kait kukaan mies nää rivien välissä mitään? Eikös ne oo naiset jotka lukee rivien välistä vaikkei siellä mitään edes lue?
 
hrte
Niin mitähän sen miehen pitäisi hävetä? Jos miehellä ei ole hajuakaan tuosta ja hän päättää ettei suhdetta tule tuon esteettisen asian takia, niin ei siinä ole mitään häpe'mistä..

No saa olla todella typerä jopa mieheksi, jos kuvittelee että kolme lasta synnyttäneen naisen kroppa on yhtä timmi kun jonkun fitness-mallin. Ja jos muuten suhde on kunnossa ja se loppuu sen takia että vatsa on näköinen, niin siinä on aihetta tarpeeksi häpeämiseen :D
 
"M33"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287020:
No mä en valinnut. Uskot sinä sitä tai et.
Ei, en toiaan usko, ettei kumppanisi ulkonäkö lainkaan vaikuttanut parinvalintapäätökseesi. En usko, että kukaan ottaa puolisokseen ihmistä, jonka ulkonäkö ei miellytä. Tällaista kohtaloa en ainakaan toivo kenellekään.

Tarkoitatko siis, että nainen on arvoiltaan pinnallinen, jos hän ei tunne vetoa kaljuja ja lihavia miehiä kohtaan? Sano nyt suoraan, jos olet tätä mieltä.
 
No saa olla todella typerä jopa mieheksi, jos kuvittelee että kolme lasta synnyttäneen naisen kroppa on yhtä timmi kun jonkun fitness-mallin. Ja jos muuten suhde on kunnossa ja se loppuu sen takia että vatsa on näköinen, niin siinä on aihetta tarpeeksi häpeämiseen :D
No hei, joillain voi oikeesti olla. Jos ei veny ja vanu eikä repeä niin se vatsa voi oikeesti olla semmonen niinku ei ois koskaan synnyttäny. Että ei voida sanoa että kaikilla maha venähtää raskauksien aikana :)
 
kjlj
No saa olla todella typerä jopa mieheksi, jos kuvittelee että kolme lasta synnyttäneen naisen kroppa on yhtä timmi kun jonkun fitness-mallin. Ja jos muuten suhde on kunnossa ja se loppuu sen takia että vatsa on näköinen, niin siinä on aihetta tarpeeksi häpeämiseen :D
Hei haloo.. ei ne kaikki silti ihan tuolta näytä? Ja mitä helvettiä onko miehellä vastuu ottaa selvää miltä näyttää synnyttäneiden vatsat?

Mä ainakin ymmärrän ihan hyvin jos mies häipyy tuossa tilanteessa, ihan samaa sarjaa jos mihen mulkku olisikin 3cm pitkä? Tuskin kauheasti kukaan arvostelisi jos tän asian kanssa ei pysty elämään..
 
"Realisti"
No saa olla todella typerä jopa mieheksi, jos kuvittelee että kolme lasta synnyttäneen naisen kroppa on yhtä timmi kun jonkun fitness-mallin.
Fitnessmallin ja tuon ap:n vatsan väli on aika laaja. Normaalin ja tuon ap:n vatsankin väliin mahtuu aika paljon erilaisia vatsoja. Vaikka ei odottaisi edes ns. normaalin pullea ja hieman löysää vatsaa (ts. odotukset olisivat hyvinkin matalalla), niin on tuo yhä monta astetta pahempi. Lähinnä vertauksesi on sama, kuin puhuttaisiin ihmisestä jonka kasvot ovat täysin palaneet, ja sitten sanottaisiin että onpas pinnallista vaatia huippumallin naamaa kun/jos se täysin palanut ei kelpaa.

Koska jos rehellisiä ollaan, niin eihän tuosta ap:n mahasta enää karmeammaksi voi tulla. Jos edes suunnilleen normaalipainoisista ihmisistä puhutaan, eikä aleta vertaamaan johonkin 250 kiloiseen. Typerää siis verrata johonkin mallin vatsan vaatimukseen.
 
[QUOTE="M33";30287062]Ei, en toiaan usko, ettei kumppanisi ulkonäkö lainkaan vaikuttanut parinvalintapäätökseesi. En usko, että kukaan ottaa puolisokseen ihmistä, jonka ulkonäkö ei miellytä. Tällaista kohtaloa en ainakaan toivo kenellekään.

Tarkoitatko siis, että nainen on arvoiltaan pinnallinen, jos hän ei tunne vetoa kaljuja ja lihavia miehiä kohtaan? Sano nyt suoraan, jos olet tätä mieltä.[/QUOTE]

Mä en ole yhtäkään kumppania ulkonäön perusteella valkannu, olen siis lähtenyt treffeille vaikka toinen ei ihan heti ulkonäkönsä ansiosta saa multa jalkoja alta. Ne joiden kanssa olen aloittanut suhteen ovat silmissäni muuttuneet todella komeiksi ihan sen takia, kun luonne on sellainen joka saa multa jalat vapisemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="M33";30287062]Ei, en toiaan usko, ettei kumppanisi ulkonäkö lainkaan vaikuttanut parinvalintapäätökseesi. En usko, että kukaan ottaa puolisokseen ihmistä, jonka ulkonäkö ei miellytä. Tällaista kohtaloa en ainakaan toivo kenellekään.

Tarkoitatko siis, että nainen on arvoiltaan pinnallinen, jos hän ei tunne vetoa kaljuja ja lihavia miehiä kohtaan? Sano nyt suoraan, jos olet tätä mieltä.[/QUOTE]

Valitettavasti ei vaikuttanut, koska mun unelmamies oli ihan jotain muuta ulkonäöllisesti, en koskaan edes katsonut kyseisen kaltaisia miehiä "sillä silmällä" vaan aina sivuutin. Jos olisin tavannut ekaa kertaa tietämättä ihmistä etukäteen, en olis varmaan vilkassutkaan. Mutta tutustuin ensin persoonaan ja kun olin tutustunut persoonaan ja hänen arvomaailmansa oli loksahtanut paikoilleen omani kanssa niin silloin ei sillä ulkonäöllä ollut mitään merkitystä. Ymmärrätkö mitä yritän selittää? Yritän avata sulle sitä että jos olet jo tutustunut ihmiseen ja koet että hän on ihana ja täydellinen ja ajattelette asioista samoin, olette sielunkumppaneita, niin se, että sulla on kropassa arpia tai proteesi tai vaikka tekohampaat, ei latista sitä sun ihastusta. Jos kaikki klikkaa, ihan joka tasolla niin silloin arvilla ei ole mitään väliä.

Ja kyllä, on pinnallista jos ihmistä arvotetaan (jos hänet niputetaan tiettyyn kategoriaan, ajatellaan siis että hän toimii tietyllä tapaa ja hänen arvonsa ovat tietynlaiset) sen perusteella että millainen hänen ulkonäkönsä on (esimerkiksi että lihavat vetävät rasvamättöä kaiket päivät tai luonnostaan hoikat on kaikki anorektikoita). Minähän sanoin tuolla aikaisemmin jo että olen sun kanssa samaa mieltä siitä että ulkonäkö on keskeinen seikka kumppaninvalinnassa, ihan jo lajin jatkumisenkin kannalta. Ja nimenomaan siinä vaiheessa kun vasta ekaa kertaa tavataan. Ei kaikki tunne vetoa samoihin asioihin.

Se mun pointti tässä koko keskustelussa on se, että on pinnallista jos tutustumisen jälkeen kaikki tunteet katoaa muutaman arven takia. Tässä ap on nyt jonkun aikaa tuntenut jo miehensä joten eiköhän mies ole jo tullut tutuksi ap:n persoonan kanssa ja jos arpinen maha aiheuttaa miehessä "turn off" - refleksin niin silloin se on aika pinnallista eikä heidän arvomaailmansa olekaan olleet samankaltaisia.
 
Valitettavasti
Varmasti ei kaikkia miehiä miellytä:/
Itse oisin päätynyt näyttämään tuon kuvan ennen reissua,kauheeta se tilanne että toinen hätkähtää ja selvästi näkee et kammoksuu mahaa..parempi että ois etukäteen nähnyt mahan ja jos kokee että on niin hirveä niin eipähän ois tarvinnut reissuun lähteä ollenkaan..
 
[QUOTE="Realisti";30287094]Fitnessmallin ja tuon ap:n vatsan väli on aika laaja. Normaalin ja tuon ap:n vatsankin väliin mahtuu aika paljon erilaisia vatsoja. Vaikka ei odottaisi edes ns. normaalin pullea ja hieman löysää vatsaa (ts. odotukset olisivat hyvinkin matalalla), niin on tuo yhä monta astetta pahempi. Lähinnä vertauksesi on sama, kuin puhuttaisiin ihmisestä jonka kasvot ovat täysin palaneet, ja sitten sanottaisiin että onpas pinnallista vaatia huippumallin naamaa kun/jos se täysin palanut ei kelpaa.

Koska jos rehellisiä ollaan, niin eihän tuosta ap:n mahasta enää karmeammaksi voi tulla. Jos edes suunnilleen normaalipainoisista ihmisistä puhutaan, eikä aleta vertaamaan johonkin 250 kiloiseen. Typerää siis verrata johonkin mallin vatsan vaatimukseen.[/QUOTE]

No kyllä voi. Eikä tartte olla 250-kilonen joka on laihduttanut eikä tartte olla edes raskausaikana lihonut yhtään. Riittää että on semmonen kudostyyppi että nahka repeää leveille arville. Ei ne enää sen jälkeen kasaan kutistu vaikka kuinka yrittäis tehdä mitä tahansa. Ja mietin kun on 7 lasta synnyttänyt, kahdet kaksoset ja joka kerta on revenny vaan lisää niin missähän kunnossa se nahka mahtaa olla?
 
20-30 vuotta sitten ei tämmöstä keskustelua olis edes käyty. Nykysin ulkonäkö on ihan kaikki kaikessa. Mahankin jopa pitää näyttää synnytysten jäljiltä siltä niinkun ois vielä 15-vuotias, siis kaikilla. Pitää käydä jopa vaginankiristysleikkauksissa ja häpyhuulten muotoiluleikkauksissa sen vuoksi kun ihmiset vieraantuu todellisuudesta ja siitä mikä on normaalia. Eletään Playboy-pimppa-todellisuudessa.

Jos miehet synnyttäis niin se ois niin mahtavaa ja ihanaa kun ois ne "taisteluraidat" mutta olepa nainen niin olet hylkiö ja tyystin paska ja kuvottava ja sun tarttee ehdottomasti hakeutua vuorille tai vähintään kirurgille poistamaan kaikkia kuvottavat elämisen jäljet, kun sullon syntyessäs sattunu tulemaan geenit joiden perusteella vatsanahka ja kudokset repeää eikä nahka joustakaan raskauden aikana.

Joo, mullakin tekee pahaa. Mulla tekee niin helvetin pahaa se, että asia johon et itse voi vaikuttaa mitenkään on syy niputtaa sut johonkin kategoriaan.

AP:n mahaan vielä palatakseni, näytti siltä että kun selälleen menee niin rypyt silottuu eikä mitään enää oo havaittavissa, jotta ei muutakun iloitse ap mökkireissusta!
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
"Realisti"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287150:
No kyllä voi. Eikä tartte olla 250-kilonen joka on laihduttanut eikä tartte olla edes raskausaikana lihonut yhtään.
Eikä?! Itte en ainakaan ole pahempia nähnyt edes netissä. Huh huh.

MOT: ei mielikuvitus yllä siihen, mikä voi olla todellisuus.
 
Jotenkin tulee tunne, että puujalkakin on seksikäämpi kuin pikku mahareppu? Mikä siinäkin on, kaikkihan me rypistytään joka tapauksessa aikanaan, niin miksi se on niin kauheeta, että jollain on joku paikka rypyssä ja roikkuva 40-vuotta liian aikaisin?
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"Realisti"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30287185:
20-30 vuotta sitten ei tämmöstä keskustelua olis edes käyty. Nykysin ulkonäkö on ihan kaikki kaikessa. Mahankin jopa pitää näyttää synnytysten jäljiltä siltä niinkun ois vielä 15-vuotias, siis kaikilla.
Mitä järkeä on liioitella, taas. Eikö ole olemassa mitään välimuotoa ap:n vatsan ja 15 vuotiaan / fitnessmallin välillä? Mitä etua palvelee liioitella, en ymmärrä. Kyllä minäkin olen äitien vatsoja nähnyt - ei ne näytä 15 vuotiaan vatsoilta, mutta ei myöskään tuolta kuin ap:n. Jos joku odottaa kumppanilta "normaalia" odottaneen äidin vatsaa, niin kyllä tuo silti voi olla kauhistus. VAIKKA ei siis olisi olettanutkaan että vastassa on fitnessmalli.

Jos mun naaman palamisvertaus ei tullut ymmärretyksi, niin entäs sitten tämä: Henkilö painaa sen 250kg. Kun puhutaan siitä että paino voi olla potentiaaliselle kumppanille ongelma, niin olisi aika typerää sanoa "Nykysin ulkonäkö on ihan kaikki kaikessa. Painokin saa olla enintään 55kg, kaikilla." Puhutaan siis kuitenkin ihan ääripäistä. Ei ole pinnallista "vaatia" edes suunnilleen normaalia. Tuo vatsa ei ole normaali äidin vatsa.
 
Mies..
Se että tästäkin tehdään ihme väittely., Kukaanhan me ei voida tietää vaikuttaako tuo mieheen millään tavalla, muhun se vaikuttaisi yksinkertaisesti en enää pitäisi henkilö seksuaalisesti viehättänä..
Mun mielestä tuo esteettinen ongelma olisi kannattanut jo aiemmin ilmaista miehelle ennemmin kuin se että hän odottaa jotain ihan muuta.
On varmasti miehiä joille tuo ei meinaa mitään.
 
Mies.
on hemmetin omituista tuomita miestä ajatuksistaan ja tunteistaan koska hän tuskin niille voi mitään..
Tää on tosiaan ihan samaa sarjaa kun eka kerran pariskunnan nainen kokisi yllätyksen ja miehellä olisikin 2-3cm pitkä penis, olisiko nainen hirveän pinnallinen ja kusipää jos jättäisi miehen?

Kumminkin mikropenikselläkin voi tehdä vauvoja ja mies ei sille voi itse mitään.
 
Se että tästäkin tehdään ihme väittely., Kukaanhan me ei voida tietää vaikuttaako tuo mieheen millään tavalla, muhun se vaikuttaisi yksinkertaisesti en enää pitäisi henkilö seksuaalisesti viehättänä..
Mun mielestä tuo esteettinen ongelma olisi kannattanut jo aiemmin ilmaista miehelle ennemmin kuin se että hän odottaa jotain ihan muuta.On varmasti miehiä joille tuo ei meinaa mitään.
Tällä verukkeella ap:lla on täysi oikeus sitten vaatia mieheltä etukäteen mittoja ja kestävyyttä. Jos siis tuolle linjalle lähdetään.

Mikä oikeus kenelläkään on vaatia näyttämään vatsaa ennen yhteistä yötä??? Minä en nyt käsitä tätä ollenkaan. Mitäs jos ap vaatisi miestä näyttämään oman munansa ja vielä mittaamaan sen sekä seisokissa että lepotilassa? Oliskos se ok?
 
"M33"
Kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Alunperin tylsän näköinen tyyppikin alkaa näyttää todella hyvältä, kun häneen tutustuu ja hänen kanssaan ryhtyy suhteeseen. Toisella osastolla työskentelevä Topi on aina ollut jotenkn hintelän ja velton oloinen, mutta kun Sirpa huomaa voivansa keskustella hänen kanssaan tuntikausia Rilkestä ja saksalaisesta varhaisromantiikasta, Sirpan huomio kiinnittyy hänen silmiensä tuikkeeseen, leveisiin hartioihin ja kauniisiin käsiin, jotka tahdittavat innostunutta puhetta. "Niihin silmiin minä rakastuin", Sirpa kertoo myöhemmin Anna-lehdelle. "Topissa on miehelle harvinaista herkkää komeutta."

Jokainen ansaitsee tulla pidetyksi kauniina. Jos kysyy puolisolta: "Olenko mielestäsi hyvän näköinen?" kuka haluaa vastaukseksi: "Ulkonäkö ei ole minulle tärkeää"?
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä

Yhteistyössä