~ Viikko 21 ~

Onnea vielä plussanneille! :flower: Ja hitto, taas täti oli yllättänyt, nyt :hug: kevät07.

ON: nännit on kipeytyneet tänään ihan älyttömän kipeiksi. Samalla lailla oli viime kierrossa, joten ehkä ovis on tapahtunut nyt myöhemmässä vaiheessa kiertoa, jee... Harmi vaan, ettei aivan niin aktiivisia olla oltu petipuolella. Tosin 1-3 päivän välein on koko kierron ajan kuitenkin harrastettu, joten pieniä mahkuja vois olla... Teen aamulla kuitenkin kaiken varalta raskaustestin, kun päivät on kuitenkin pitkällä ja ollaan menossa appivanhempien kans ulos syömään. Viiniä ois siis tarjolla, joten haluan olla varma, että en oo ainakaan vielä raskaana ;) En tiiä, pääsenkö huomenna koneelle, joten testausraporttia en pääse heti antamaan ;)

Hyvät viikonloput!
 
pulttis pikana
täti edelleen kadoksissa.. :D
luulin että alkaa mutta ei näy vaan :whistle:
eilen vähän tuli vaalenpunaista "vuotoa", nyt hyvä etä nimeksikään.. joten voisikohan toivoa olla kuitenkin vielä?? :eek:
teen testin kai sitten huomenna aamulla vielä.. vai???

onko kokemusta tälläisestä minimaalisesta "vuodosta" ennen plussaa?? :attn: :wave:
 
Pulttis mulla ainakin oli viime raskaudessa pientä tiputtelua, just siihen aikaan kun menkkojen olis pitänyt alkaa! :D Ihmettelin kanssa et mitäs tää nyt on, ennekö viikon parin päästä tajusin tilanteen! Jee, mä veikkaan et pääset plussalistalle! Ehkä sulla vaan ei näkynyt se vielä silloin to! TEE TESTI!!! *yllyttää* :LOL: -Tänään!! :D ei malta oottaa sun tuloksii. db
 
Täti kadoksissa edelleen täälläki :D :D Tänään ois vihoviimein pitäny alkaa, jos ois alkaakseen...mut ei mitään, kerrassaan mitään :D :D

Valkkari on lisääntyny huimasti, ihan kun lorahtelis välillä ja sit hirmu kiire vessaan kattoo, ettei vaan oo punasta...no ei oo ollu :kieh: :kieh:

Maanantaina sitte testaan. Tissit on KIPEET...juoksin eilen 2-3 metriä ja oli pakko pysähtyä, kun SATTU!!!! OUTOO... \|O \|O

Kyl mulla on ihan sellain tutina, et se plussa pitäs tulla :hug: :heart:

Pulttis, toivotaan että saadaan pelastettua sut tippuneista!!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 10:35 pulttis pikana kirjoitti:
täti edelleen kadoksissa.. :D
luulin että alkaa mutta ei näy vaan :whistle:
eilen vähän tuli vaalenpunaista "vuotoa", nyt hyvä etä nimeksikään.. joten voisikohan toivoa olla kuitenkin vielä?? :eek:
teen testin kai sitten huomenna aamulla vielä.. vai???

onko kokemusta tälläisestä minimaalisesta "vuodosta" ennen plussaa?? :attn: :wave:
Ihan ekana anteeksi ku tuun härppimään tein ketjua :ashamed:

Enihöy, mulla oli tässä raskaudessa kp30 ja 31 pientä tuhrua ja luulin että menkat alkaa. Testikin näytti negaa. Kp 35 sitten testasin sen plussan =)

Toivotaan et sullakin näin! :wave:

Plussa onnea teille kaikille! Teilläkin on ihana henki täällä :heart:
 
Täällähän vielä jännäillään kovasti... Pidän peukkuja teille!
Nukutun yön jälkeen uskon jo kahden haamun tarkoittavan että raskaana ollaan, enkä enää testaile. Olo on =) Toivon sitä samaa myös teille vielä jännääjille! :heart:
 
kyllä se niin vaan on etä eilen menkat alkoivat kunnolla =)
ei voi mitään.
parempaa onnea tähän kiertoon sitten.

tosin saadaan tänään tietää että päästäänkö elokuussa muuttamaan 30 neliöö isompaan rivitaloon jossa olisi oma sauna ja.. :D
*jännittää*

pääsisi kaupungin kerrostalo luukusta pois pian ja näin saisi muuta mietittävää kun vauva :D voi mies parkaa :heart:
 
Mun on pakko olla raskaana, on on on on :LOL:

Niin säntillisestä tädistä ei tietookaan :whistle: :whistle:

TOIVOTTAVASTI ne mun tilaamat testit tulis jo huomenna...pääsis heti töiden jälkee testaamaan :heart:
Pitää varmaan varmuuden vuoks sitte pidätellä muutama tunti, et jos pääsis heti testaa kun kotiutuu :LOL: :heart:

Mä oon kyllä niin varma, et nyt tärppäs...toivottavasti en putoo kovaa ja korkeelta \|O \|O

Oireita ei oo muuta kun että tissit on tosikipeet...sillain oudosti :/ Ihan kun sillon ku maito alkaa noussa synnytyksen jälkeen :/ :/ \|O

Kassellaan =)

ISO :hug: :hug: kaikille tippuneille ja peukutuksia vielä jännääville ja :heart: :heart: plussanneille!!!
 
Sunnuntai 27.5.2007

Piipi79....................kp 31/24-32.................yk 5........1. toiveena
Jossu-71.................kp 32/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 32/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 33/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 33/35-50.................yk 1.......1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81

Haamuilijat: :whistle: :flower:
Kalenteri
Jahvetti


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna


Piipi, tuu kertoo sit heti mitä testi näytti! =) samoin Daizy, haluatko muuten listaan mukaan? Mitkä on sun kpt ja ykt?

PulttiBois :hug:

).( Ei mtn uutta. Millonkohan uskaltaisi testailla?
 
Kalenteri kummissaan
Heippa!

Nyt tulee sitä omaa napaa... on niin stressikäs tilanne, jotta meinaa hermo mennä.

Siis haamuilin Pregentillä keskiviikkona, ja torstaina apteekin Onni-testillä oli vaalea, melkein plussaksi laskettava viiva.

Mutta jo nyt on, meinasin tänään varmistella ja leikkasin yhden Pregentin halki. Eka puolikas ei näyttänyt melkein mitään, ihan tosi haljakkaa haamua vain. Toinen hyvä jos sitäkään (uusi näyte, ehkä sitten laimeampi). En testannut aamulla kuitenkaan, mutta enpä myöskään tuota ekaa Pregentin haamua tehnyt aamulla, se kuitenkin varmaan selvempi.

No sitten ihan onnettomana kävin miehen ja pojan kanssa hakemassa apteekista lisää testejä. Apteekin oma ei sanonut heti melkeinpä mitään, mutta sen ekan viiden minuutin jälkeen tuli selkeä vaalea viiva, joka tummui ihan kunnon viivaksi, vaikkakin aika vaaleaksi. En nyt ole varma, oliko tuo sen kymmenen minuutin jälkeen, jolloin ei saisi enää ko. testiä kurkkia, vai oliko aiemmin, luulen että aiemmin. (Siinä sanotaan, että jos tulos epäselvä ekan 5 min jälkeen, pitäisi odottaa vielä toiset 5 min.)

Nyt oon ihan paniikissa, kun mietin, onko tuo mennytkin kesken jo alkumetreillä, kun ei kaikissa testeissä näy ja myöhään niissäkin, joissa näkyy. Huomisaamuna kokeilen Analyz Exactia, jospa se antaisi jotain vastausta. :\|

Mitäs mieltä tilanteesta?

Tuskaisena Kalenteri :/
 
Silmukka
Menkat alkoi viime yönä :'(
Plääh, kerkesi jo innostua, mutta olikin vain pitkä kierto.

No, jatketaan harjoituksia.

Siirryn varmaan viikolle 26 (tuon pitkittyneen kierron vuoksi), onkohan sellaista pinoa vielä?

Toivon kaikille lopuille plussia!! Onnistaisipa teitä tällä kertaa!!

Peukutan täällä Kalenterin puolesta, että kaikki on ihan ok. Koita olla stressailematta liikaa. Onhan monilla näyttänyt haamuja ja jopa negoja melko pitkään.

:wave: siis omasta puolestani, käyn kyllä tsekkaamasa teidän jutskianne vielä jatkossa
 
Tervehdys kaikille!

Niin, eilen aamulla tein testin ja puhdas nega. Uskalsin sit illalla juoda kolme lasia viiniä. Mut en silti vielä heitä ihan kirvestä kaivoon, koska tädistä ei oo tietoakaan ja rinnat on todella kipeät, nännit varsinkin. Lisäks eilen tuli yhtäkkiä tosi paha olo ja heikotti ja mua väsyttää ihan koko ajan. FertilityFriend näyttää nyt, että ovis ois voinu olla kp 18, joten toivoa siis on... Huomiset aamulämmöt täytyy mitata nyt tarkkaan, koska ne antaa osviittaa ainakin siitä, et ovis ois tosiaan tapahtunut, jos ne on normaalilämmön yläpuolella edellen. Jänskättää vähän =)

Kalenteri: ei kai sun auta muu kuin odotella vaan vielä muutama päivä ja testaa vasta sit uudestaan. Jos se ois kesken mennyt, niin kai sulla joku vuoto pitäis kohta alkaa. Älä nyt turhaan stressaa, eiköhän kaikki oo oikein hyvin :hug:

Vielä on muutama piinailija meitä jäljellä, alkuviikon aikana selvinnee jotain... Toivottavasti positiivista!!! =)
 
Sunnuntai 27.5.2007

Piipi79....................kp 31/24-32.................yk 5........1. toiveena
Jossu-71.................kp 32/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la.....................kp 33/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 33/35-50.................yk 1.......1 toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka

Haamuilijat: :whistle: :flower:
Kalenteri
Jahvetti


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna


Niin se pino kuumeilijoita vähenee....ja turhan vähän siirtynyt plussanneiden pinoon :'(

Piipi, Jossu, viola ja empula.....testailkaahan :D :wave: :wave:

Itse testaan huomenna JOS testit vain tulevat :D
 
Heippa ja kiitos ihanaiset lohdutuksesta :heart:

Silmukalle :hug: ja onnea seuraavaan ja Piipille b :) d, että kuitenkin plussa tulisi. Mieli tekis siirtyä Mrs K-H:n kanssa jo odottajiin - ja Jahvetin sekä Helunan tietysti myös. Vaan katsotaan, mitä tässä käy. Huolestuttaa kovasti :( Ei huolestuttais, jos en olis ekoja haamuja testannut niinkin kauan sitten kuin keskiviikkona!

En varmaan voi olla testailematta jo huomenna :ashamed: Ei voi kestää tätä epätietoisuutta!

Plussaa vielä jännäileville!

T. Kalenteri
 
Huomenta!

Kiitoksia kaikille peukutuksista! Tervehdys Miinamarialle myös, peukutan sullekin, teehän se plussa! :)

Nyt on kyllä mun tilanne se, että taidan joutua uuteen piinapinoon, kunhan tiedän mihin. :( Tätiä ei näy, mutta eipä näy testissäkään mitään. Testiajan jälkeen tulee kyllä edelleen vaaleaa, punertavaa viivaa. Tässä vaiheessa pitäisi kyllä ihan varmasti näkyä jo testiajan kuluessa, kun niin kävi keskiviikkonakin jo. Testinä Analyz Exact, uusi tuttavuus mulle, mutta en näe mitään syytä, miksi ei toimisi, vielä kun aamulla heti testasin.

Olo on kyllä tosi :( ja surettaa sen pikkuisen takia, joka ei nyt sitten vissiin tulekaan leikkimään meidän Anton kanssa. Oon täällä itkeskellyt, poika ihmetellen katselee kyyneleitä ja käy välillä silittämässä äitiä :heart: Onneksi mulla on sentään hänet.

Plussia teille vielä monen vaiheilla oleville!
T. Kalenteri
 
Kiitos PulttiBois! :heart: Joo, taidan pirauttaa puhelinajalla neuvolan terkkarille, kyselen vähän, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä ja mihin mennä. Ei tee mieli astua ovesta ulos, kun naama näyttää paremmat päivänsä nähneeltä, mutta mieli tekis vielä ostaa lisää testejä, niitä samoja kuin keskiviikkona... eipä kai tässä nyt testin merkistä ole homma kiinni, mutta kuitenkin.

Mutta sanotaan mitä sanotaan, jos tässä nyt näin kävi niin mielestäni parempi nyt kuin viikkokausien päästä. Ehdittiin vaan toivoa tätä pientä aika kauan, kun imetys vei kierrot niin pitkäksi aikaa. :\|
 
:headwall: taas minä tyhmä testasin: Negan.

Kalenteri, mäkin suosittelen, että meen arvauskeskukseen ja vaadit verikokeen, millä näkee tarkemmin. Sen verran monta haamua olet jo tehnyt.

Toiv. Pulttis löydätte vielä kivan kämpän! :) Luinkohan sen tuolta Km-kuumeilijoista.

Mites muut vielä, jossu, Viola, piipi, oliko muita, ootteko testailleet?

Saiskin nyt ajatuksia muualle... Pitäiskö välillä vaikka yrittää opiskella?? B)

Oli muuten mahtavat ukkosen ilmat eilen! Oli ihana katella kynttilän valossa 5.kerroksen isoista ikkunoista ja makoilla samaan aikaan sängyssä oman kullan kainalossa. Oli jotenkin pelottavaa ja samaan aikaan upeeta. harjoteltiin siinä fiiliksissä myös vaavin tekoa. ;)

Reipasta viikkoa kaikille ja ++++tuulahduksia! :whistle:
 
Onnea kaikille haamuilijoille taas!!

Omanapa: Ei mitään vieläkään, toissapäivänä tehtiin TAAS nega testi, nyt menossa kp n. 51/45-56... Oviksesta laskettuna dpo jtn 21...

Oireita ei tätin suuntaan minkäänlaisia, ja muita "oireita" kieltäydyn kuuntelemasta, tai tunnustelemasta...

Viikonlopulla testausta kehiin, jos ei tätiä näy... :headwall: :headwall:

Toivon muille parempia tuulia!! :wave:
 
Maanantai 28.5.2007

Piipi79....................kp 32/24-32.................yk 5........1. toiveena
Jossu-71.................kp 33/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Vio-la.....................kp 34/28-31.................yk 3.......1. toiveena
empula81...............kp 34/35-50.................yk 1.......1 toiveena
Daizy.....................kp n. 51/45-56.............yk?.........? toiveena

Tippuneet: :hug:
NinnuK
PippurinenMamma
Mäkimatti
taimi
Äityli-84
Ursula
Muumi82
Matarena
poika04
PulttiBois
mussu81
Silmukka

Haamuilijat: :whistle: :flower:
Kalenteri
Jahvetti


Plussanneet :flower:
Mrs K-H
Heluna


t. empula-vempula

 

Yhteistyössä