****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
c81
Olivia, oliko se haalea viiva kuitenkin värillinen? Jos, niin sitten van bd bd bd että vahvistuisi!!! Aconin kasettitestistä on kaikenlaista kommenttia ollut, mutta jos on värilllinen viiva, niin hyvältä kuulostaa :heart:
 
KESKIVIIKKO 6.6.2007

Ippu......................kp 18/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 19/27..................yk 3..........1. haaveissa
Tinttara................kp 21/23-29.............yk 50.......1. haaveissa
Hempukka87.......kp 21/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 22/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 22/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 23/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 23/28...................yk ??..........2. haaveissa
Heksamiina.........kp 24/n.28................yk 4...........1. haaveissa
Pippuri81............kp 25/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
äitsy80...............kp 25/30..................yk6............3. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 26/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 26/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Pihlamaaria.........kp 26/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Milla73................kp 27/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Äiskä äiskä.........kp 28/29-31..............yk 1...........2. haaveissa
Asura..................kp 29/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81....................kp 29/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Kvart Över..........kp 30/29-34..............yk 3...........1. haaveissa


Haamuilijat: :D

Olivia


Plussanneet: :heart:


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas


 
Onnittelut Olivialla haamusta :flower: Ja viivanvahvistumista toivotan =) Kyllä mä tohon tulokseen ja testiin luottaisin mikäli se viiva on punertava, teehän vaikka uusintatesti parin päivän kuluttua!

Toivotaan et Millan ja Kvart Överin tätituntemukset eivät tällä kertaa pitäisikkään paikkansa :whistle:

Lauantaita odottelen josko silloin testaisi niin tietäisi illan suunnitelmat tehdä tuloksen mukaan, ehkä, sillä saattaahan se olla vielä liian aikaista että testissäkään mitään näkyy =)
 
Olivialle onnea haamusta!

Tuota oireettomuutta jatkuu edelleen, paitsi että tänä aamuna huomasin tissien jotenkin paisuneen, C:stä D:hen :D

Se vaan että, nyt on vähän pessimistinen olo: Kun ei ole tärpännyt pariin vuoteen, miksi tärppäisi nyt? Esikoinen on jo iso koltiainen ja mulla ikääkin reilun puoleisesti jne jne... vaan vauvakuume niin mahoton!
Tää oireettomuus on kuitenkin oma luokkaansa, en muistaakseni oireillut esikoisellakaan kummemmin, joten eihän sitä tiedä.
En uskalla vielä testata, tänään vasta kp 23. Eikähän ois mittään järkeekään :| No joo, sorry tämä ääneen ajattelu ja mumistelu...
 
Täälläki rinnat turvonnu oikeen kunnolla,samoin kuin sulla Karpalo67 :)
Ja suuta kuivaa :$ Eilen mittasin lämpöjä ku oli niin kumma olo;nenä tukossa ja lämpö oli 37,2..Mutta ihan otan nyt kummiski iisisti,ei jaksa nyt taas itteesä kauheesti kiusata..Pessimisti kun oon mäkin,et miks ois nytkään tärpänny,ku ei oo 4 vuoteen tärpänny..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttara84:
Mutta ihan otan nyt kummiski iisisti,ei jaksa nyt taas itteesä kauheesti kiusata..Pessimisti kun oon mäkin,et miks ois nytkään tärpänny,ku ei oo 4 vuoteen tärpänny..
joo no meilläkin on ollut yritys 2v päällä mut oli katkolla viime kesän ja syksyn (käytin sillon e-pillerit kun alko jo niin tympäseen) joten kyllä noita yrityskertoja piisaa, mutta vieläkään ei oo tuottanut tulosta enkä jaksa uskoa että nytkään tulisin raskaaksi... tuntuu vaan siltä et kaikilla muilla lähipiirissä kyllä tärppää muttei mulla :ashamed: välillä tää on kyl niin raskasta et tekis mieli itkee silmät päästä ja välillä taas sellanen olo et haluais unohtaa koko vauva-asian, muttei siihen kuitenkaan pysty. mulla on vaan sellanen olo et vika on mussa kun ei koskaan kenenkään exänkään kans tullut mitään "vahinkoraskautta" vaikka noitten ehkäisyjen käyttökin on ollut mitä sattuu (sillon jos sitä ollutkaan).
ja taas sitä kuvittelee kaikkee ihme raskausoireita vaikka sisimmässään tietää et ei oo raskaana. mut helpottaa kun saa tänne kirjottaa kun tietää et on kohtalontovereita :flower:
 
Minäpä ilmottaudun uutena tähän porukkaan, jos tänne mahtuu... Oon käyny lueskelemassa teidän juttuja jo jonkin aikaa :) Oon kyllä yrittäny tämän kierron olla ajattelematta tätä vauva-asiaa ja aika hyvin onnistunutkii. En oo käyttäny minkäänlaisia "kikkoja" raskautumiseen... Jos joku viittis lisätä minut tuohon listaan. Minun tiedot on ett tänään mennään kp22/26-28 yritystä meillä on jo lähes 3v ja ensimmäistä toivotaan. :)

Kaksi viimeistä kiertoa on ollu kp26, eli se tarkoittaa sitä ett sunnuntaina varmaan menkat alkaa :(

Eipäs tällä kertaa muuta! Kiva jännätä porukalla! :)
 
Laiskana kopsin kuulumiseni suoraan tuolta "kevätvauvasta haaveilijoiden" puolelta.

Tämän alla olevan tekstin olen kirjoittanut sinne eilen, kuuden ovisplussan jälkeen, ja tänään sain seitsemännen plussan, ja niistä kovin hämmennyksissäni olen...

Sit kun on ollu jotain "oireitakin", mutta en ihan tosissani niistä mitään ota, koskapa sitä kuvittelemalla saa niin paljon aikaan. Eli en tiedä onko mulla ollut oireita oikeasti, vai onko ne ajatusten voimalla aikaansaatuja. Kerron kuitenkin .

###Tänään olin lähdössä ulos ottamaan aurinkoa ja vaihdoin bikinit päälle. Siinä rintoja bikinien kuppeihin asetellessani olin panevinani merkille, että rinnat on suuremmat kuin ennen. Tai ei suuremmat, mutta sellaiset täyteläisemmän tuntoiset. Iiron ja imetyksen jälkeen mun rinnat on ollu varsinaiset luihut, sellaiset sarjassamme kärpäslätkät, ja iho tosi ohutta. Mutta nyt rinnat mielestäni tuntui jotenkin napakammilta. Mutta tämä on yksi "oire" jonka todenperäisyydestä ei ole yhtään takeita, koskapa en minä niin ahkeraan kumminkaan tissejäni hiplaa, etteikö olisi ihan mahdollista, että "muistan väärin". Eli periaatteessa SE SIITÄ!

###Sit mulla on eilen ja tänään käynyt sellaisia pahoinvoinnin aaltoja, ja ne on ihan oikeita pahoinvointeja ollut, tänään tuli ihan kylmä hikikin pintaan, mutta ne on selitettävissä tällä helteellä ja mahd. nestehukallakin. Eli periaatteessa SE SIITÄ!

###Tänään oon ravannu pissalla ihan tolkuttomasti, mutta sekin on selitettävissä sillä, että juuri tuota nestehukkaa torjuakseni olen koittanut juoda paljon. Eli periaatteessa SE SIITÄ!

###Sit mua turvottaa, tai tuntuu että olen kuin ilmapallo. Mutta sekin on selitettävissä tällä helteellä, joten SE SIITÄKIN!

###Sit mulla on myös sellainen "tunne", että... Nuo ovistestien jatkuvat plussat sen varmaan tekee, mutta... on vain sellainen tunne että nyt! Mutta! Niinhän mulla oli edellisessäkin kierrossa, ja sitä edellisessä, joten siihen varsinkaan en luota YHTÄÄN, päinvastoin!!

###Ainoa, mikä ei ole selitettävissä millään, on se, että olen ollut hitusen flunssaisen oloinen, räkäinen. Aivastelen, ja aivastaessa saattaa irrota limaa kurkusta. Ja mulla ei ole siis mitään siitepölyallergiaa tms. No, voihan se ihan vaan kesäflunssa iskeä, mutta näillä helteillä ei kyllä ainakaan vilustumaan ole päässyt!


Semmoinen teksti eilen, tänään ei mitään uutta, paitsi että maitoa on rinnoista tullut, eilen tipat molemmista sain puristettua ja tänään ihan useampiakin tippoja.
 
Päätin sit testata ihan huvikseni töistä kotiin tullessa. Arvattaavaahan tuo oli, negan paukkas. Ei oo päivät vielä mitenkään pitkällä ja oletetusta oviksesta vasta n.10 päivää. Eli ei yllättänyt, mutta olipas kiva pissiä purkkiin :kieh:

Mulla on muuten yksi päivä enemmän, kun tän päivän listassa, siis kp 30/29-34, jos Äitsy80 korjailet?

Mä oon kyllä nyt ottanut sellasen ajatuksen, että ihan mukavaahan se on olla kesällä, vaikka ei raskaana olekaan. Voi huoletta istuskella terasseilla ja juhannusjuhlissa :D En jaksa stressata. Syksyllä sitten alkaa varmaan totinen stressaus.. :/
 
Tervetuloa Toiveikas =) Toivottavasti teidän ja muiden jotka lasta ovat jo pidempään toivoneet, yritys vihdoin palkittaisiin :hug:

Kvart Över, testailu on kivaa mutta vielä kivempaa se olisi jos siihen tukkuun saisi sen toisenkin viiva :LOL: Mutta vielähän ehtii sinullakin plussaksi muuttua =) Mä olen ajatellut kesästä ihan samalla tavalla, siitä täytyy nauttia ja ilman stressiä!

Eipä oireita ole näkynyt, eikä kyllä kamalasti toiveitakaan ole tämän kierron suhteen vaikka ahkerasti ollaankin raksuteltu :D
 
Joo todellakin tuo testailu on kivaa (tai sen aloittaminen), mäkin ihan huvikseni kokeilin kun sattu kaapis oleen ovistesti. Kaksi viivaa karahti, olis vaan vielä ollu raskaustesti... Mikähän siinä oikeesti on ettei malttais es kierron loppuun odottaa testaamista? Mäkin oon jo kaks testiä ostanu vuoden aikana vaikkei kp ollu kuin vasta jtn 27-28 ja sit valmiiks jo tietää et nega on. Kai se vaan kova hinku saada lapsi..
Mut täälläkin alkaa jo pikkuhiljaa monella krittiset hetket. Toivottavasti tulis paljon plussia (ja vihdoin omallekin kohdalle). :heart:
 
Hyvää kaunista huomenta!

Laskin äsken kiertopäiväni uusiksi ja huomasin mulla olevan kp30 tänään. Kuukautis nipistelyt iskee välillä joten tänään alkaa....
Toisaalta ollut niin stressaava touko- kesäkuun vaihde, että ei ihme jos menkat myöhästyy paljonkin.
Pilke silmäkulmassa kysyn mahdollisista raskausoireista. Mulla on ollut elohiiri LEUASSA (omituinen paikka sille, vai mitä?) jo kaksi päivää. Ärsyttävää!!!!!!!
Oiskohan raskausoire :LOL: :LOL: :LOL:

Ei muuta kuin ihanaa kesäpäivää koko ketjulle!
 
TORSTAI 7.6.2007

Ippu......................kp 19/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 20/27..................yk 3..........1. haaveissa
Tinttara................kp 22/23-29.............yk 50.......1. haaveissa
Hempukka87.......kp 22/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 23/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 23/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 24/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 24/28...................yk ??..........2. haaveissa
Heksamiina.........kp 25/n.28................yk 4...........1. haaveissa
Pippuri81............kp 26/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Äitsy80...............kp 26/30..................yk6............3. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 27/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 27/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Pihlamaaria.........kp 27/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Äiskä äiskä.........kp 29/29-31..............yk 1...........2. haaveissa
Milla73................kp 30/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 30/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 30/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Kvart Över..........kp 31/29-34..............yk 3...........1. haaveissa
Syliapina.............kp 35/28?.................yk 1...........1. haaveissa


Haamuilijat: :D

Olivia


Plussanneet: :heart:


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas



 
Milla, ihan varmasti elohiiri leuassa on oire juuri raskaudesta :LOL: :LOL:

Täällä täysin oireettomana puksutetaan eteenpäin, lämmöt olivat nousseet aamulla pari kymmenystä joka toki siis vaikuttaa hyvältä mut piankos ne myös laskevat. Eli odottelua isolla O:lla :D
 
Moikat!!Voi että nää päivät voi sitten madella!!Nyt vasta kp 22,MUTTA tuhru ei oo ainakaan vielä ilmaantunu!Rinnat on paisuneet ja kipeet.Aamulla kun menin suihkuun heiluttelin niitä,mutta nepä pysyi melkein paikallaan,ovat aika pinkeet kun eivät edes heilu :LOL: No,joo ja voi että mua voi sitten janottaa!!Eilen piti oikeen töihin vesipullo ottaa,pakko on koko ajan juoda ja tietty sitte vessattaa ihan koko ajan. Mutta voih jos nämä vaan nyt vihdoin ja viimein ois niitä oikeita oireita,eli siis ei juuri mitään oiretta!! *haaveilee*

Meidän äippä on oottanu jo ties kuinka kauan että kerron sille että siitä tulee mummi.Se lupas että se ostaa vaunut ja iskä lupas ostaa 7 potkuhousut?!Ei siis yhtään enempää,eikä vähempää :D Ja tässä jo oon miettiny että ilmoitan vauvasta niin,että sanon niille että joko äiti ne vaunut ostas ja isälle että ostapas nyt ne potkarit!!Voi hittolainen että nyt mä taas alan höyrytä liikaa,kun mietin jo että miten kerron kenellekin..AAARGGHH,järkihän tässä kohta lähtee!!
 
Vielä pitää kysyy,että millanen on sellanen olo,että tietää olevansa raskaana?Monilla kun sellainen olo on jo ennen plussaa?Miten ihmeessä se poikkee "normaalista"olosta?! :) Mulla on vaan semmonen tasanen ja hyvä olo.
 
pitäsköhän mun tänne liittyä. kuitenkin turha enään tällä viikolla testailla.

kp35/28? yk1 ja esikoinen

oireita ei ole mihinkään suuntaan, ei menkkoihin eikä raskautumiseen.
testit (oikeasti monet) näyttää negaa.

alkisivat ne menkat jo ni pääsis jatkaan "harjoituksia"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttara84:
Vielä pitää kysyy,että millanen on sellanen olo,että tietää on raskaana?Monilla kun sellainen olo on jo ennen plussaa?Miten ihmeessä se poikkee "normaalista"olosta?! :) Mulla on vaan semmonen tasanen ja hyvä olo.
mä oon ollu kerran aikasemmin raskaana ja mulla oli se olo. se on vaan sellanen että tietää tyyliin ennen kun testaa.
mä en sillon edes testannut vaan marssin suoraan koulun terveyden hoitajan juttusille ja sanoin että oon raskaana. ja olinkin.
 
Hello hello hello

Tässä olen touhunut päivän aikana kaiken näköistä. Pölyjen pyyhintää, paikkojen järjestelyä yms. Kavereita tulossa kylään joten pitää hiukan siistiä.
Tein tuossa hetki sitten raskaustestin nimenomaan silmällä pitäen illanistujaisia ja juomavalikoimaa.
Nega sieltä tulla tupsahti. Herkkyys 25, mutta uskon senkin jo näyttävän jos olisin plussannut. Kiertopäiviähän on jo mun laskujen mukaan 30. Nooh.... ei muuta kuin viinaksia pöytään!!! :D
 
Millalle pahoittelut negasta mutta ainahan on mahdollista että se plussaksi muuttuu ellei tätiä näy :hug: Mutta onneksi tunnut olevan ihan hyvillä mielillä =)

Tinttarallahan tuntuu olevan ihan lupaavia oireitakin, toivotaan että niiden aiheuttajana olisi salamatkustaja =) Sit kysyit raskautuneesta olosta, mulla ei ainakaan aikaisemmissa raskauksissa ole mitään oloa ollut muuta kuin sit kun oon huomannut et menkat onkin melkein viikon myöhässä ja testi on näyttänyt plussaa. Eikä mulla ainakaan nytkään oo yhtään "sellainen" olo =)
 
Tänne ei kuulu edelleen oikein mitään, oireettomat on olot niin menkkoja kuin plussaakin ajatellen. Muutama päivä viä tätä odottelua niin pääsee testaamaan. Oon kokoajan odottanu, että koska alkaa sattuun alaselkään niinku yleensä on ollu tapana tässä vaihessa... tää saa mielen temppuileen ku miettii kaikkee. Taitaa olla ihan fifty-sixty.
Aurinkoa oon yrittäny ottaa, mutta en oo päässy itse asiaan ennenkuin klo 5 jälkeen ku "joutuu" oleen töissä parhaat auringonotto ajat, pitäis olla joku laki että helteellä ei käytäisi ollenkaan töissä!
 
Syliapinalle pahoittelut tädistä ja Millalle negasta! :hug:

Itsellä menossa kp 26/28 ja vatsassa on parin päivän ajan ollut menkkamaista juilintaa. Oon ihan varautunut siihen, että täti kurvaa paikalle sunnuntaina.. Mutta toisaalta, voihan menkkamainen olo olla raskausoirekin =) Ehkä toivoa siis vielä on! Jos mitään ei kuulu, niin testailen maanantaina.

Plussaonnea kaikille!
 
PERJANTAI 8.6.2007

Ippu......................kp 20/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 21/27..................yk 3..........1. haaveissa
Tinttara................kp 23/23-29.............yk 50.......1. haaveissa
Hempukka87.......kp 23/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 24/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 24/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 25/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 25/28...................yk ??..........2. haaveissa
Heksamiina.........kp 26/n.28................yk 4...........1. haaveissa
Pippuri81............kp 27/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Äitsy80...............kp 27/30..................yk6............3. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 28/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 28/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Pihlamaaria.........kp 28/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Milla73................kp 31/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 31/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 31/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Kvart Över..........kp 32/29-34..............yk 3...........1. haaveissa

Haamuilijat: :D

Olivia


Plussanneet: :heart:


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä


Pahoittelut Syliapinalle!!
 

Yhteistyössä