** VIIKKO 28 **

Carmen:
"Mites sitten, kun omissa ovistesteissäni lukee, että kun testi näyttää plussaa, tulee yhdynnässä olla 24-48 tunnin kuluessa. Eli siis ei aikaisintaan kuin 24 tunnin päästä, mutta 48 tunnin sisällä?"


Juu, minäkin sitä aikanaan ihmettelin ja siksi lekurilta kysyinkin. Sanoi, että pitää hommailla viimeistään plussan tultua, mutta mieluummin vielä aikasemmin. Ja se ovistestin 24-48 tunnin aikana tarkoittaa, että ainakin sen 24 tunnin aikana ja lisäksi myös sen 48 tunnin aikana. On se sekaista, mutta varminta pupuilla aina kun mahollista ja haluja riittää... ;)
 
Ellen83.............kp 12/26................yk3................2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 15/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 15/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 15/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 17/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 17/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 18/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 18/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 18/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 19/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 19/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 21/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 21/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 22/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 22/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 23/31-33..........yk 11.............1. lapsi
Poni06................kp 14/28-32..........yk 1...............2. lapsi


Poni06: Olet listoilla :)
Päivitin samalla itselleni tuon kp/ 28-30, kun näkyy kierto pari päivää pidentyneen.
 
Sitten yksi kumma juttu: Minulla ei rinnat ole vuotaneet imetyksen jälkeen, muuta kuin puristaessa pari tippaa. Nyt aamuyöstä kun heräsin vessaan, ihmettelin mitä märkää minun alla on uida asti. Tissit oli vuotaneet monta isoa plänttiä :eek: Nyt on vasta kolmas päivä oviksesta joten tuskin sitä nyt vielä siihen voi yhdistää, että hormoonit jylläisivät...? Ja esikoisen syntymästä on yli neljä vuotta.

Sitten kammotusjuttu: :D Ovis oli siis torstaina, eli mahdollinen hedelmöittyminen olisi mahdollisesti saattanut tapahtua torstai-iltana... Heräsin iltayöstä johonkin ja ihmettelin heräämissyytä. Perjantaiaamuna soitettiin vanhainkodilta, että anoppi oli kuollut torstaina iltayöstä!!! Uh... Anoppi jutteli mulle aina kaikkia uskomusjuttuja ja nyt jos tulin raskaaksi anopin kuoliniltana, niin arvatkaa näänkö painajaisunia loppuikäni...!!!!!!!!!!!! Ei nimittäin ollut hirveen lämpimät sukulaissuhteet anopin kanssa :kieh: :kieh:

 
Karpalo67 Tosi mystisiä juttuja..

(.)En tiedä meniköhän tämäkin kierto kaivoon.. Eilen varmaan oli ovis.. Tuntui ainakin siltä mutta viimeksi miehen kanssa pupuiltiin keskiviikkona.. Tosin siittiöthän elää 3-5 vuorokautta mutta en tiedä oisko nyt selaista tuuria sattunu.. Pitää vaan koittaa jaksaa odottaa mitä parin viikon päästä tulee..

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

-Taika-
 
moi. ajattelin kirjotella kans. oon lueskellu mielenkiinnolla teijän juttuja, kun itekin haaveilen toista lasta. poika jo 4v. ens vkolla pitäs alkaa menkat ja toivon ettei alkais...oviksen aikaan kyllä oli toimintaa..eipä sitä silti tiedä. onnee myös muiden yrityksille =)
 

Ellen83.............kp 13/26................yk3................2. lapsi
Poni06..............kp 15/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 16/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 16/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 16/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 18/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 18/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 19/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 19/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 19/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 20/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 20/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 22/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 22/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 23/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 23/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 24/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Päivittelin ja laitoin ponin tonne listaan vähän ylemmäs. oon ovistikkuja käyttänyt vajaan viikon eikä viivanviivaa oo tullut... :| onko sellanen kierto etten ovuloi, saas nähdä. pupuiltu on ainakin ahkerasti nyt loppuviikko... tuntuu vaan et mitäpä hyötyy kun aina ne menkat sieltä "iloisesti" paukahtaa... noh, mut jos menis nukkuun, heräiskin joskus.
 
heippa vaan taas!

reissussa ollaan oltu niin en ole päässyt lukemaan tai kirjoittamaan.

appivanhempien kanssa mökkeilemässä niin pupuilukerrat tosi vähissä ja taisi olla ovis just reissun aikana vaikken sitä tuntenutkaan :( eli en tiedä onko tässä kierrossa toiveita mutta jatketaan nyt pupuilua sitten kotona niin saa nähdä parin viikon päästä...

tervetuloa uusille vaan :)

 
Tervetuloa uudet jännääjät!

En ole kerennyt kirjoitella, mutta pikaisesti olen käynyt lukemassa mitä tänne kuuluu. Olen ollut töissä ekan viikon loman jälkeen ja kyllä on kiirettä riittänyt. Ihan järkkyä palata kesälomalta töihin, olisin voinut olla koko kesän kotona. Täytyy toivoa, että ensi kesän saisi olla kotona :)

Mulla oli eilen ovis, ainakin limoista ja vatsan nippailuista päätellen. Perjantaina kerettiin pupuilee ja saas nähdä jaksoivatko simpat odotella reilun vuorokauden, toivotaan ainakin parasta.

Palaillaan asiaan, alan valmistautumaan töihin lähtöön!
 
Huomenta kaikiille!

Mulla edelleen vatsan nippailut jatkunu, varsinki iltasin ja nyt on eilisesta lähtien ollu tosi etova olo, koko ajan yökkäilen, oksua ei tuu mut vedet silmissä tässä saa kakoa :LOL: ... Kovasti toivon et ois raskausoireita, mut mietityttää vaan et kuin näin pian tulis oireet jo... Menkat pitäis alkaa vkon päästä maanantaina, millonkohan uskaltaisin testata?? Ja onko jollain tietoa mikä testi ois herkin ja miten paljon ennen odotettuja menkkoja sen vois tehdä?

Nyt jatkan töitä, enää tämä päivä ja sit lomalle!!!

-Ninni- :heart: :heart:
 
Mulla taisi ovulaatio olla ja mennä.. rinnat ovat taas kipeät.. alan pikku hiljaa kaipailemaan sitä aikaa, ku rinnat menivät kipeäksi vasta viikkoa ennen tädin tuloa.. :/ kaikkemme olemme tehneet, jotta tärppäis.. parin viikon päästä nähdään miten kävi.. :)
 
Mulla myös alkanut nipisteleen ja nippaileen oviksen jälkeen. Olin lenkillä ja kun juoksin vähän matkaa niin ei tuntunut kovin mukavalta vasemmalla puolella. Jotenkin jäi harmittaan ettei tullut kauheesti touhuiltua oviksen aikaan, mutta myöhäistä se nyt on surra :headwall:
 
Heipat! Lueskelin muilla palstoilla mm. greippimehusta,joka oli tuottanut todella monille tuloksen!Aloitan sen kuurin kunhan menkat alkaa,miehelle sinkkiä ja vitamiineja molemmille.Mitenkähän on muuten tuon sinkin laita,kun sitä yleensä on kuitenkin kaikissa monivitamiini-tableteissa.Luin zinkosan purkista,että siinä 300 mikrogrammaa sinkkiä,saman luin monivitamiini-purkin kyljestä ja ilmeiseti tuo 300 mikrogrammaa on päivänsaantisuositus,tulis sitten tupla-annos?Ootteko kokeillu tuota mehua ikinä tai ootteko kuullu onnitumis-tarinoita tuosta asiasta?
Ajattelin nyt kaivella kaikki konstit ja käyttää niitä niin kauan kuin jaksan..:)
 

Ellen83.............kp 14/26................yk3................2. lapsi
Poni06..............kp 16/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 17/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 17/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 17/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 19/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 19/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 20/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 20/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 20/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 21/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 21/29.............yk 2................1. lapsi
Maya2007..........kp 23/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 23/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 24/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Milla73................kp 24/28-30.........yk 9...............3. lapsi
Mimmali..............kp 25/31-33..........yk 11.............1. lapsi


höh, täällä alkamassa kp17 eikä ovista vieläkään. enkai sit ovuloi ollenkaan.. :eek: voi perskele....
 
Mäkin join kyllä joskus aiemmin yhdessä kierrossa pari päivää,mutta sitten ei vaan jotenkin enää jaksanut ostaa lisää..Sillä aloin tuota miettiä,kun luin muualta että jonkun pariskunnan lapsettomuus johtui naisen väärästä ilmeisesti ph:sta miehen siittiöille.Mietin että jospa kokeilisin,kun niitä limoja en omista minkäänlaisia ja jos mun alapää on "vääränlainen" simpoille.Eihän se ota jos ei annakkaan :) Niin ja miehelle ostan sinkkipurkin,aloitetaan kuurit molemmat kunhan menkat alkaa.Nyt oikeastaan odotan lähinnä että menkat alkaisivat,en sitä että eivät alkaisi:) Mutta vasta syksyllä aateltiin jatkaa niitä tutkimuksia ja jos vaikka hyvin kävis niin oltais raskaana vielä tänä vuonna.Mies puhuu nyt ensimmäistä kertaa innolla näistä asioista.Niin ja pupuilua meinattiin kovasti yrittää lisätä normaalista :ashamed:

Tosi nopeeta mennykki tää kierto,nyt pitäis lähipäivinä sen tuhrunkin ilmaantua.Olipas aika omanapainen sepustus..Plussia!
 
Vielä tuosta greippimehusta.Mä ainakin uskon että siitä on jotain apua,miksei ois?Onhan kaikesta muustakin jollain tavalla hyötyä mitä suuhunsa laittaa,eiks jeh? Just luin että joku oli raskautunut kahden vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäisestä mehu-kierrosta.Ja toinen myöskin 3 ivf:n jälkeen mehulla.

Kuka liittyy mun kaa ens kiertoon greippeihin?? :) Katotaan tuottaako se tulosta?Kaikki nyt mehu-kauppaan!! :)
 
Taas uusi viikko alkamassa.. Äkkiä tuo viikonloppu menee.. Tuntuu ettei mitään ehdi..
(.) Ihemettelen vain kun perjantaista lähtiem on vatsaa vihlaissut.. Outoa..
Tuskin ovis nyt enää ainakaan on..No pitää vaan koittaa pitää pää kylmänä ja eikä kehitellä itselle niitä oireita niin ei ole niin kova sitten tiputus jos mse täti kuitenkin aikanaan tulee..Mut onhan se aina kiva toivoa et jos.. :D

Tuosta greippimehusta on ollut puhetta.. Monet on sanonut että siitä hyötyäkin on ollut.. En tiedä mihin se mehun juonti sitten perustuu.. Itse en kyllä aijo sitä ruveta juomaan kun en niin tuosta greipistä pidä..

Mukavaa Maantaita kaikille!
-Taika-
 
Olen täällä päivitellyt, että näinköhän oli ovista lainkaan, mutta nyt on viimeiset päivät tuntunut olo ja elo kovin kummalliselta.... Jo useita päiviä tuntunut kohdussa sellaista omituista jomotusta, ei kipua, mutta erikoista painontuntua, vähän kuten menkkakipua ilman sitä kipua :=) Nyt oireisiin voi lisätä ajoittaisen palelun, lämpöjen nousun (eilen illalla just palelun takia mittasin lämmöt ja oli 37c, kun normaali lämpö on 36,2-36,3c) ja väsymyksen. Lauantaina, kun olimme veljeni häissä, tuli minulle aivan yht'äkkiä kauhean huono olo (ja olin siis kuskina, joten alkoholilla ei tällä kertaa ollut osuutta asiaan =) ). Mieheni on aivan varma, että olen raskaana, mutta itse en usko ennenkuin testi näytää plussaa. Vaan kyllä sitä itsekin on alkanut siihen mahdollisuuteen uskomaan.....
 
Tuosta greippimehusta olette jutelleet.. Kiinnostaisi tietää miten muuten te immeiset koitatte edistää raskautumista? Itse syön moniöljykapseleita (kaikki mahdolliset omegat, pellava-helokki-mustaviinimarjaöljyt) sekä foolihappoa monivitamiinien lisäksi. Tosin tuon foolihapon aloitin mahdollisen lapsen takia, kun lääkärit suosittelevat sitä estämään selkärangan epämuodostumia sikiöllä.

Kertokaapa vinkkejä miten muuten voisi tilannetta parantaa! :)
 
tinttara84 mä voin liittyy tohon mehuilijoihin :) tein ovulaatiotestin, taas kerran hailakka viiva, ei vieläkään kunnollista. enkä kyl usko et tuleekaan, tai sit mun kierto venyy ylipitkäks. ja se kun on aina ollu niin säännöllinen. mietin vaan tässä kun en viime kierrosakaan saanu viiva, enkä nytkään niin voiko olla ettei ovuloi ollenkaan...?
 
Onkos kellään vielä mitään oireita joita voisi spekuloida? Mulla on nippaillut tänäänkin vielä ja alaselkä on sen tuntuinen kuin olisi menkat alkamassa. Kuumettakin mittailin ja se näytti 37.1 C. Normaalisti mulla on 36.3-36.4 C. Tietääks kukaan kuinka pitkä aika hedelmöittymisestä voi OIKEAT oireet alkaa? Mulla on oviksesta asti ollut em. "oireita".
Mäkin mehuilin viime kierrossa mutta se vaan jäi...
 
tämmönen vähän tyhmä kysymys et sillon ku pupuilette ja mies on saanut niin jäättekö sänkyyn makaamaan vai nousetteko ylös ja jatkatte päivän askareita? mä oon yleensä jäänyt n. vartiks ja sitten pukenut. mietin vaan et onko väliä..
 
Riippuu vähän missä ja milloin pupuilee :)
Oviksen aikoihin koitin hetken vaan maata rauhassa pupuilun jälkeen et simpat löytäis mahdollisimman hyvin perille oikeeseen paikkaan, ens viikolla sit tietää onko ollu apua vai ei.
 

Yhteistyössä