Voi apua, taitaa Yh-äipät "edustaa" vahvasti BB:ssä tänä vuonna...

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
bb
No juu. En tarkoittanut tällä aloituksella, että olisin itse täydellinen superäiti. Kaukana siitä.
Vaan ihan aidosti ihmettelen, kuinka joku pystyy jättämään pienet lapsensa BB:n takia. Mutta niinkuin jo aiemmin sanoin, onneksi mun ei tarvi kaikkea ymmärtää...
Ja totta hemmetissä äideillä niinkuin isilläkin on oikeus toteuttaa unelmiaan, mutta mielestäni se ei saa tapahtua lasten kustannuksella. Totta helvetissä mäkin haluasin lähteä vaikka kolmeksi kuukaudeksi Aasiaan reppureissaamaan, se on ollut pitkäaikainen unelma. Mutta kuinka ollakaan, olen pukannut lapsia maailmaan ja tällä hetkellä he tarvitsevat enemmän minua kuin minä reppureissua. Unelman toteuttamista on nyt vaan lykättävä parinkymmenen vuoden päähän, byhyyyy...Ehkä mä aikuisena ihmisenä kestän sen paremmin, kuin pienet lapseni kestäisivät kolmen kuukauden ikävän vaikka olisivatkin turvallisen aikuisen esim. isin hoidossa.
Ja niinkuin joku muukin tuolla aiemmin totesi, minä myös toivon, ettei noi lapset tuu millään tavalla kärsimään tästä. Siis tarkoitan keltaista lehdistöä ja ei-niin-imartelevia otsikoita, koulutiellä vaanivaa paparazzia, kiusaavia kavereita ja ties mitä tuotantotiimin oikkuja. Toivottavasti siellä bb-tuotannossa on vastuunsa tuntevia aikuisia...
Niin, tosiaan toivon, että ennakkoluuloni kumoutuvat. Tänään se alkaa ja innolla odotan jokailtaista viihdettä tähän tylsään supermutsin elämään ;) Eipä mulla muuta elämää varmaan olekaan, kun olen niiiiin täydellinen äiti jos kauhistelen tätä. Eipä mulla muuta....
 
--
Mikään muu yh-äitien menossa bb-taloon ei mua ole hetkauttanut mutta Janican avautuminen siitä että on maannut rahasta naisen kanssa säväytti. Vanhempien sukupuolielämä EI kuulu lapsille, vanhemman huoraaminen vielä vähemmän.

Muuten kukakin tehköön tykönään mitä tahansa, menköön bb-taloon, nolatkoon itsensä jne, voisin itsekin toisaalta harkita meneväni taloon vaikka minulla onkin lapsia mutta seksinharrastamisestani en heidän halua kuulevan enkä sitä joutuvan katsomaan.
 
"just"
Iltasanomien mukaan Tanjan "poikanen" on 3v., Terhillä 5-vuotias, Suvin neljä lasta iältään 6-17 vuotta ja Janicalla 7- ja 10-vuotiaat lapset. Ei ihan pieniä kaikki, mutta en mä kolmevuotiastani (enkä vanhempaakaan lasta) jättäisi kolmeksi kuukaudeksi, että pääsen telkkuun bilettämään. Niin ja Tamer puhui vaan pienistä tyttäristä.
Numerolle1: onhan siellä yksi 3v. Sekö tämän kamelin selän katkaisee, alle 3v:t ainoastaan äidin helmoihin, sitä vanhempien äidit saa tehdä mitä lystää, viis lapsista tai heidän tunteistaan?
 
[QUOTE="vieras";24528033]Sillä neljän lapsen äipällä luki jotain siihen tyyliin, että ehkä kahden viikon jälkeen tms tulee ikävä lapsia. Rakastaa siis tosi paljon lapsiansa :(.[/QUOTE]

Sillä ikävällä oo kyllä mitään tekemistä rakkauden määrän kanssa...Nimimerkki, viikon jälkeen iski ikävä, kun oltiin kesällä siipan kanssa kaksisteen reissussa..
 
hei moro
jos on tonne pakko mennä niin mielummin sillon kun lapse on pieniä... tuntuis hullulta että kouluikästen lapsin kaverit kattelee "teemun" mutsia sitten alasti suihkussa isin 247 palvelusta.....

eiks jengi tajuu...?
 
yök
Ei kiinnostaisi tippaakaan rahasta makaavien yh-äitien eikä isienkään toilailut. BB jää katsomatta, kun on niin ääliötä porukkaa, että tulevat tuollaisia kertomaan julkisesti ja lastensa kuullen.

Ihan varmasti asukkaiden lapset saavat kuulla vähintään kavereiltaan kaiken, jos eivät itse vielä seuraa uutisia.
 
Omia lapsia ei ole, joten en ole superäiti. Miksi minusta on väärin pienten lasten äitien mennä bb-taloon:

1. He ovat 3kk ilman minkäälaista yhteyttä ulkopuolelle. Sitä ei voi verrata töissäkäyntiin tai työmatkaan tai oikein mihinkään muuhun. Lapsi ei saa mitään kontaktia heihin.
2. Osa ainakin näistä yh-äideistä kertonut miten lapsi/lapset asuvat heidän luonaan, eli oletettavasti ovat lapsen läheisin henkilö maailmassa. Varmasti isätkin hoitaa tämän aikaa lapsia moitteetta, mutta on tuo silti alle kouluikäisille aika rajua menettää läheisin henkilö.
3. BB tuskin parantaa äidin / perheen mainetta. Äiti näkyy alasti suihkussa ja kertoo pikku päissään koko suomen kansalle yksityiasiansa. Ei tuollaista toivoisi tapahtuvan kellekkään perheelle bb-talon ulkopuolellakaan..

Ja jos tämä on jonkun suuri unelma, niin silloin se on minusta itsekästä.
 
Viimeksi muokattu:
Eivätkö äidit saisi elää myös omaa elämäänsä siitä huolimatta että on lapsia? Ja jos lapset ovat pieniä niin tuskin ohjelmaa katsovat eli eivät myöskään kuule äitinsä paljastuksia tai näe mitä talossa tapahtuu ja jos taas ovat sen ikäisiä että saavat jo sitä katsoa niin sillä tuskin on enää väliä.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Alkuperäinen kirjoittaja StadinTähti;24534308:
Eivätkö äidit saisi elää myös omaa elämäänsä siitä huolimatta että on lapsia? Ja jos lapset ovat pieniä niin tuskin ohjelmaa katsovat eli eivät myöskään kuule äitinsä paljastuksia tai näe mitä talossa tapahtuu ja jos taas ovat sen ikäisiä että saavat jo sitä katsoa niin sillä tuskin on enää väliä.
Saa, ja pitää... MUtta jos se yksikin eukko on kertonu lapsilleen olleensa strippari, koska tulee ohjelmassa kuitenkin ilmi, niin pistää miettimään, että tarviiko lasten tietää äidistään/isästään moista? Saatikka, että nyt sen tietää koko Suomi, mukaanlukien lasten kaverit...? MIksi pitää lähteä telkkariin aiheuttamaan lapsilleen häpeää?
 
"huoh"
Hyi saatana mitä paskaa, miten ohjelman tuottajat on suostuneet päästämään alle kouluikäisten vanhempia tuonne. En ole koskaan tuota roskaohjelmaa seurannut, mutta nyt kyllä meni kuppi nurin. Oksettavaa. Ei kyllä kauheasti kohenna mun mielipidettä BB-tyrkky-julkuista.

Ei kyllä ole kivaa teinillekään, kun kaverit kommentoi äitin tissejä, kännisekoiluja tms koulussa. Ja ihan sama siis jos olisi isä BB:ssä, tuskin olisi kauhean kivaa. Itse en ikinä lähtisi moiseen ohjelmaan.
 
"huoh"
Niin ja itse olen siis 3-vuotiaan yh. Siis ihan oikea yksinhuoltajaÄITI, en mikään synnytyskone joka hylkää lapsia joka nurkkaan juostakseen keski-ikäisten julkkujen perässä (kuten erään Parviaisen kihlattu/vaimo) tai nolatakseni itseni telkkarissa. Opiskelen, käyn töissä, nautin ystävieni ja perheeni seurasta. Hoidan lastani parhaani mukaan ja pyrin ylläpitämään tasapainoista perhe-elämää.
 
"huoh"
mitä te nyt vingutte hylkäämisestä? Eikö muka edellisis kausis oo ollut vanhempia? ihme tekopyhää sakkia.
Tuskin se tekopyhää on? Tekopyhää olisi hylätä oma lapsi ja sitten vinkua toisten hylkäämisistä, tai vinkua vain tiettyjen ihmisten teoista koska ei erityisemmin pidä heistä.

Se, että ei ole tullut maininneeksi oksetustaan aiemmin tai ettei ole edes tiennyt siellä olevan pienten lasten vanhempia ei tee tekopyhäksi.
 
Mä en edes tiennyt että noilla on lapsia. Aika järkkyä että on, ja ilmeisesti useilla? Mä en ymmärrä, eikä se mieletäni ole tekopyhää. Mun mielestä ihan kumman tahansa vanhemman on kauheaa olla useita kuukausia poissa niin etteivät lapset saa edes yhteyttä heihin. Ja kyllä, mun mielestä sellainen äiti on itsekäs joks tuonne lähtee.
 
bb
Voi tätä myötähäpeän määrää. Valitettavasti ennakkoluulot ei kumoutuneet, päinvastoin lisääntyivät ainakin tän ekan jakson perusteella. "Mua saa kyllä halata" -tyyppi, voi tsiisus! Ja se toinen: "no mä käyn aika usein bilettääs, tiistaina, keskiviikkona, torstaina..." Just. Miks helvetissä niitä lapsia on pitäny pukata maailmaan, jos ei ne mene tärkeysjärjestyksessä kaiken edelle??!!
 

Yhteistyössä