Voi apua, taitaa Yh-äipät "edustaa" vahvasti BB:ssä tänä vuonna...

  • Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
kyllä!
Olette ehdottoman oikeassa kaikki. Koska hyvä äiti ei voi olla, ellei hylkää omia unelmiaan (jollekinhan se BB on sitä, toiselle joku lastenvaatteiden verkkokauppa taas, mut koska oma unelma ei oo sama, niin toisen unelman täytyy olla perseestä). On täysin mahdoton ajatus, että lapsella olisi muuta turvaverkkoa, kuin sen sinne 7 -vuotiaaksi imettänyt äiti.

Toistaiseksi te sulkeutuneine mielipiteinenne hävetätte enemmän kuin ne äidit, jotka on bilettänyt ihan rauhaisasti toistaiseksi.
Oon niiiiin samaa mieltä!
 
"Joo"
Mietin itse ensin samaa, että eipä ihme miksi yyhoista on ennakkoluuloja. Mutta toisaalta - miksi se korostuu, että jotkut kilpailijoista ovat yyhoita, eihän muittenkaan kilpailijoitten perusteella leimata että "tuollaisia ne parikymppiset sinkut on, ryyppäävät vaan ja panevat miten sattuu.." tms..
 
"Mutsi"
Olette ehdottoman oikeassa kaikki. Koska hyvä äiti ei voi olla, ellei hylkää omia unelmiaan (jollekinhan se BB on sitä, toiselle joku lastenvaatteiden verkkokauppa taas, mut koska oma unelma ei oo sama, niin toisen unelman täytyy olla perseestä). On täysin mahdoton ajatus, että lapsella olisi muuta turvaverkkoa, kuin sen sinne 7 -vuotiaaksi imettänyt äiti.

Toistaiseksi te sulkeutuneine mielipiteinenne hävetätte enemmän kuin ne äidit, jotka on bilettänyt ihan rauhaisasti toistaiseksi.
Voi tsiisus, mitä tekstiä..
 
tarviiko edes ymmärtää?
Mietin sitä kirjanpitäjä yh-blondia...ja hänen lapsiaan. Hän oli kertonut 7- ja 10 vuotiaille lapsilleen vähän ennen bb-taloon menoaan olevansa strippari. Kun kuulemma asia kuitenkin tulee heidän tietoonsa nyt kun mamma on talossa.

Miltähän lapsista tuntuu saada tietoonsa tuollainen "pommi" ja jäädä sulattelemaan asiaa ilman äitiä. Taitaa luokkakaverit "auttaa" asian sulattelussa sitten sitäkin enemmän. Pienemmän tärkeä ekaluokan aloitus uusine jännittävine haasteineen hautautuu nyt äidin tempauksen alle...

Mut joo, kai se sitten on niin tärkeää se oman itsensä toteutus.
 
  • Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
taastodettu
Kun ei tajua elää tollasia unelmia (kuten ihquuu biletys) ennen lapsia, vaan on mentävä toiste päin niin tulos on tuo. Jokainen voi sitten itse miettiä miltä isommastakin lapsesta tuntuu kun äiti örveltää telkassa, kaiken kansan edessä....
 
  • Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
"vieras"
Mun mielestä tuo BB-talo ei ole yhdenkään isän, eikä äidin paikka. Oli yh tai ei. Mä en ymmärrä yhtään, miten jotkut voi mennä sinne. Kävin Iltalehden sivuilla ja vilkaisin otsikot, jee, sama juopottelumeininki heti ekasta illasta alkaen. Ja jonkun salatehtävänä lavastaa joku yökastelijaksi. Hieno meinkinki! Sinkuille voi sopia, mutta varatuille ja perheellisille mielestäni EI!
 
***
Toisaalta ajattelen että miksipä ei äiti / isä voisi mennä BB-taloon, kunhan lapsella on hyvä ja turvallinen hoitopaikka siksi aikaa.

Mietin kuitenkin, että elämä BB - talossa on usein hyvin villiä, että vaikka äiti / isä käyttäytyisi hyvin niin tv - lähetyksissä on usein aivan kamalaa menoa joka ei sovi lapsille. Miten sen sitten lapsille selittäisi ...
 
----
Kyllä siinä mun mielestä on jotain vikaa arvomaailmassa jos haluaa jättää lapset kolmeks kuukaudeks että pääsee suljettuun taloon naimaan ja ryyppäämään. Wau mikä unelma!
 
BB fani
Jos ette katsois tollasta roskaa, ei ne wt-mammat menis sinne naimaan ja ryyppäämään.
Onneksi ohjelma on kuitenkin paljon muutakin.
Itse jätän ne ryyppäyssessiot väliin ja katson ohjelmaa muuten. On ollut monena vuonna hauska seurata joittenkin ihmisten muutoksia talossa olon ajalta. Ja huomata itse olevansa aika huono ihmistuntija kun ne kenestä on aluksi pitänyt, onkin olleet usein niitä kavalimpia...
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona83
Lunatic
Onneksi ohjelma on kuitenkin paljon muutakin.
Itse jätän ne ryyppäyssessiot väliin ja katson ohjelmaa muuten. On ollut monena vuonna hauska seurata joittenkin ihmisten muutoksia talossa olon ajalta. Ja huomata itse olevansa aika huono ihmistuntija kun ne kenestä on aluksi pitänyt, onkin olleet usein niitä kavalimpia...
Vai niin. Hulluilla on huvinsa..
 
"lilla"
Sehän on hienoa ,että pääsevät toteuttamaan unelmiaan.
Myös se on hienoa ,että lapsilla ja äideillä on välit kunnossa myös lasten isiin,ja että heihin luotetaan tasaveroisina kasvattajina.
Täällä monet mammat eivät anna isien osallistua lasten elämään milläänlailla,vaikka olisivatkin vielä yhdessä.
Ollaan jumalia,kun satutaan kutsumaan äidiksi.
 
"Kitty"
En kuvittelekaan olevani mikään super-äiti joka tietää miten hommat pitäis hoitaa, mutta mulla ainakin on pointtina tässä ihmettelyssä se, että miten joku äiti PYSTYY jättämään lapsensa niinkin pitkäksi aikaa. Vaikka lapsi olisikin hyvässä hoidossa joo, ei väliä kun MINULLA tulisi niin saamarin kova IKÄVÄ lasta! Mutta joku pystyy, joku ei. Kaipa sitä sitten pystyy rakastamaan noinkin "etänä", mä en pystyis, vapaaehtoisesti siis... En yhtään lähde tuomitsemaan noita äitejä/isejä jotka taloon menee, siitä vaan mut toivottavasti yksikään lapsi ei tuosta tarviis kärsiä millään muotoa...
 
kynnet liitutaululla
Käy mielessä, että monikohan katsoi eilen BB:tä kommentoidakseen näitä? Esimerkiksi tämä 4 lapsen äiti jakaa lastensa arjen lasten isän kanssa ja olivat yhdessä 20 vuotta. Ero sopuisa.

Mistä päättelette heidän ylipäätään olevan YH-äitejä? Eronnut ei ole sama kuin YH.

Mistä päättelit, että kirjanpitäjä, joka välillä käy strippauskeikolla ei antanut lapsilleen aikaa kerrottuaan tanssipuolesta heille?

Miksi se äiti on aina se hetkeksikään korvaamaton lapselle? Jos isä lähtee esimerkiksi 2kk:n ulkomaankomennukselle lapsen ollessa pieni, voivotellaan lähinnä sitä, että isä missaa tuon ajan lapsensa lapsuudesta.

Oi kaikkivoivat äidit, oi teitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"jepa"
[QUOTE="Kitty";24531645]En kuvittelekaan olevani mikään super-äiti joka tietää miten hommat pitäis hoitaa, mutta mulla ainakin on pointtina tässä ihmettelyssä se, että miten joku äiti PYSTYY jättämään lapsensa niinkin pitkäksi aikaa. Vaikka lapsi olisikin hyvässä hoidossa joo, ei väliä kun MINULLA tulisi niin saamarin kova IKÄVÄ lasta! Mutta joku pystyy, joku ei. Kaipa sitä sitten pystyy rakastamaan noinkin "etänä", mä en pystyis, vapaaehtoisesti siis... En yhtään lähde tuomitsemaan noita äitejä/isejä jotka taloon menee, siitä vaan mut toivottavasti yksikään lapsi ei tuosta tarviis kärsiä millään muotoa...[/QUOTE]

Vois tehdä sullekin hyvää opetella olemaan välillä lapsistas erossa. Päähän niillä sekoo ku vähän kasvavat etkä halua mihinkään päästää ilman että oot mukana.
 
Eilen katsonut
Katsoin eilen 24/7 ekoja bileitä aamu 3 saakka ja voin kertoa ettei yksikään näistä äideistä käyttäytynyt epäasiallisesti, kuten ei muutkaan. Mistään örvellysbileistä ei ollut kysymys, ihan normia aikuisten juhlimista ilman lapsia. Ei vilahtanut tissit, ei nuoltu naamoja tai kaaduttu niille. Edes ne nuorimmat eivät olleet koomakännissä. Olivat, juttelivat, paljuilivat, saunoivat ja taas juttelivat ja söivät välillä.

Siinä se, ihana kamalaa. Soittakaa jo sosiaalitädeille.

Ja sinä joka ihmettelit etärakastamista. Tunnen äidin, jonka lapsi kuoli 16 vuotta sitten. Etärakastaminen jatkuu edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Onneksi ohjelma on kuitenkin paljon muutakin.
Itse jätän ne ryyppäyssessiot väliin ja katson ohjelmaa muuten. On ollut monena vuonna hauska seurata joittenkin ihmisten muutoksia talossa olon ajalta. Ja huomata itse olevansa aika huono ihmistuntija kun ne kenestä on aluksi pitänyt, onkin olleet usein niitä kavalimpia...

Toi on niin totta, että lähes aina on omat suosikit muuttuneet ja todellakin ne josta aluksi pidin, osottautuivatkin kavaliksi.
 
Peraz
[QUOTE="Kitty";24531645]En kuvittelekaan olevani mikään super-äiti joka tietää miten hommat pitäis hoitaa, mutta mulla ainakin on pointtina tässä ihmettelyssä se, että miten joku äiti PYSTYY jättämään lapsensa niinkin pitkäksi aikaa. Vaikka lapsi olisikin hyvässä hoidossa joo, ei väliä kun MINULLA tulisi niin saamarin kova IKÄVÄ lasta! Mutta joku pystyy, joku ei. Kaipa sitä sitten pystyy rakastamaan noinkin "etänä", mä en pystyis, vapaaehtoisesti siis... En yhtään lähde tuomitsemaan noita äitejä/isejä jotka taloon menee, siitä vaan mut toivottavasti yksikään lapsi ei tuosta tarviis kärsiä millään muotoa...[/QUOTE]

Nimenomaan. Kyllä se kertoo, että päässä on vikaa. Ja kyllä sen muutenkin huomaa. Kyllä toi porukka on aika white trashiä. Ei voi mitään. Hoitoa tarttis osa, osaan ei kyllä auta mikään.

Osa noista äideistä on kyllä sitä tasoo, että en usko että on muutenkaan kauheen hyviä äitejä.
 
Käy mielessä, että monikohan katsoi eilen BB:tä kommentoidakseen näitä? Esimerkiksi tämä 4 lapsen äiti jakaa lastensa arjen lasten isän kanssa ja olivat yhdessä 20 vuotta. Ero sopuisa.

Mistä päättelette heidän ylipäätään olevan YH-äitejä? Eronnut ei ole sama kuin YH.

Mistä päättelit, että kirjanpitäjä, joka välillä käy strippauskeikolla ei antanut lapsilleen aikaa kerrottuaan tanssipuolesta heille?

Miksi se äiti on aina se hetkeksikään korvaamaton lapselle? Jos isä lähtee esimerkiksi 2kk:n ulkomaankomennukselle lapsen ollessa pieni, voivotellaan lähinnä sitä, että isä missaa tuon ajan lapsensa lapsuudesta.

Oi kaikkivoivat äidit, oi teitä.
Juuri näin. Jos talossa olisi yh- iskä ni ei kukaan täällä moittisi sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona83 ja Akaatti
"just"
Niinpä niin. Hyi meitä, jotka kehtaamme mennä koulustustamme vastaavaan työhön takaisin ennen kuin lapsi täyttää 3v, kyllä arvostelua riittää. Mutta puolustelua riittää kyllä näille pienten lasten äideille, jotka pääsevät BB-taloon toteuttamaan unelmiaan, nolaamaan itsensä ja perheensä julkisesti kaiken kansan edessä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
..
[QUOTE="Kitty";24531645]En kuvittelekaan olevani mikään super-äiti joka tietää miten hommat pitäis hoitaa, mutta mulla ainakin on pointtina tässä ihmettelyssä se, että miten joku äiti PYSTYY jättämään lapsensa niinkin pitkäksi aikaa. Vaikka lapsi olisikin hyvässä hoidossa joo, ei väliä kun MINULLA tulisi niin saamarin kova IKÄVÄ lasta! Mutta joku pystyy, joku ei. Kaipa sitä sitten pystyy rakastamaan noinkin "etänä", mä en pystyis, vapaaehtoisesti siis... En yhtään lähde tuomitsemaan noita äitejä/isejä jotka taloon menee, siitä vaan mut toivottavasti yksikään lapsi ei tuosta tarviis kärsiä millään muotoa...[/QUOTE]

no yh äidit, ja lapset on monesti tottuneet siihen että välillä ollaan pitempäänkin erossa, useita viikkoja kesäloma-aikaan esim lapset saattavat olla isällään. tai sitten ovat normaalistikin viikko-viikko -periaatteella. jos lapset ovat nyt isiensä kanssa niin ei se minusta ole mitään hoitoon jättämistä. eikä ne kaikki oo siellä kolmea kuukautta, tiedostvat sen varmasti
 
Peraz
Juuri näin. Jos talossa olisi yh- iskä ni ei kukaan täällä moittisi sitä.
ÄLÄ viitti. Naurattaa tämmönen rusinat pullasta-feminismi. Se nyt on vaan niin, että äiti on äiti. Onhan tuolla esim. toi yks isä joka ei lapsiin ole missään yhteydessä. Isät nyt hylkää lapsensa totaalisesti pikkasen useemminkuin äiti ja se nyt on vaan ihan biologisista syistä johtuvaa.

Siis kuinka monta yh-isää on yh-äitiä kohden. Aika vitun vähän. Ja koska yh-isä on ollut BB:ssä. Ei koskaan. Joten miten vitussa vois edes moittia.
 
"Peetu"
ÄLÄ viitti. Naurattaa tämmönen rusinat pullasta-feminismi. Se nyt on vaan niin, että äiti on äiti. Onhan tuolla esim. toi yks isä joka ei lapsiin ole missään yhteydessä. Isät nyt hylkää lapsensa totaalisesti pikkasen useemminkuin äiti ja se nyt on vaan ihan biologisista syistä johtuvaa.

Siis kuinka monta yh-isää on yh-äitiä kohden. Aika vitun vähän. Ja koska yh-isä on ollut BB:ssä. Ei koskaan. Joten miten vitussa vois edes moittia.
Ja sitten vielä pitäisi selvittää se peruste, jinka mukaan nämä äidit ovat niitä YH-ÄITEJÄ. Onko se nyt kumminkin vaan oletus?
 
Numerolla1
[QUOTE="just";24531826]Niinpä niin. Hyi meitä, jotka kehtaamme mennä koulustustamme vastaavaan työhön takaisin ennen kuin lapsi täyttää 3v, kyllä arvostelua riittää. Mutta puolustelua riittää kyllä näille pienten lasten äideille, jotka pääsevät BB-taloon toteuttamaan unelmiaan, nolaamaan itsensä ja perheensä julkisesti kaiken kansan edessä. :D[/QUOTE]

BB:ssä ei ole kolmivuotiaan äitejä. Nuorin täyttää pian 7. Muut ovat akselilla 10, 15 ja 17.
 

Yhteistyössä