Voisitko olla parisuhteessa henkilön kanssa joka on...

"vieras"
Eipä tarvinut kauaa miettiä, en voisi. Paitsi riippuu taulousrikoksesta. Mutta jos raiskauksesta, taposta yms, niin ehdoton ei. Joku kaunis päivä mutki raiskaisi tai tappaisi. Vaikka olisi muuttunut, niin kännissä tai oikein suutuspäissä voisi tehä.
 
Kuka tahansa voi olla rakkauden kohteen arvoinen. Rikokset tai tuomiot ei olisi minulle esteenä. Raiskaajalle ehdoton EI! Koska se on tosi sairasta touhua, ei raiskaaja ole rikollinen vaan mielisairas! Ja siinä on vissi ero. Rikolliset ovat aivan tavallisia ihmisiä.
 
-annukka
Vain, jos tappo tai pahoinpitely olisi itsepuolustuksesta aiheutunut ja vain yksi kerta elinei tyyppi, joka on jatkuvasti joutunut kahnauksiin. Raiskauksiakin on niin monenlaisia, että suoralta en menisi sanomaan, riippuen siis minkätyyppinen raiskaus olisi ollut kyseessä.
 
Peyote
Pahoinpitely tai tappokin voisi vielä mennä jos tyyppi ois muuttunut tai jos olisi jokin selittävä tekijä noille teoille. Raiskaaja olis mun silmissä liika kuvotus, en pystyisi vaikka tyyppi katuisi asiaa ja olis muuttunut. En pääsis ympäri siitä asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Vain, jos tappo tai pahoinpitely olisi itsepuolustuksesta aiheutunut ja vain yksi kerta elinei tyyppi, joka on jatkuvasti joutunut kahnauksiin. Raiskauksiakin on niin monenlaisia, että suoralta en menisi sanomaan, riippuen siis minkätyyppinen raiskaus olisi ollut kyseessä.
:O Mun mielestä raiskaus on aina kiduttamista. Miten raiskataan itsepuolustuksena? Jos kerran pahoinpitelyn ja tapon hyväksyt itsepuolustuksena.
 
Puoliso ei ole ollut kuin kerran joskus nuorna miesnä juoppoputkassa, mutta kaveripiiriin kuuluu kyllä väkivaltarikollinen, joka on tuomionsa istunut ja kyllä mä edelleen häntä pidän yhtä kaverina kuin ennen tuota rikosta
 
Teit isäin astuman
Entä jos on sodassa tappanut jonkun? Isoisäni oli viisivuotisen sotareissunsa aikana sen verran pahoissa paikoissa ja koko ajan etulinjassa, että tappoi varmaan omakätisesti vähintään 50 vihollista ja välillisesti paljon enemmän johtaessaan komppaniaa.
 
"vieras"
Kuka tahansa voi olla rakkauden kohteen arvoinen. Rikokset tai tuomiot ei olisi minulle esteenä. Raiskaajalle ehdoton EI! Koska se on tosi sairasta touhua, ei raiskaaja ole rikollinen vaan mielisairas! Ja siinä on vissi ero. Rikolliset ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Erikoiset rajat sinulla.
Kyllä joku masentunut, maanisdepressiivinen tai psykoosin sairastanut voi olla aika paljon tavallisempi ihminen kuin joku sarjamurhaaja.
Rikollisilla on lähes poikkeuksetta mt-ongelmia, päihdeongelmia ja ties mitä ongelmia vielä kaupan päälle.
 
hmm...
Ensireaktioni oli EI! kaikkiin.

Toinen reaktioni oli ''ehkä'' pahoinpitelyyn, riippuen tapauksesta.

Viimeisin ajatukseni on, että JOS tyyppi olisi esimerkiksi 15 vuotta sitten ollut vaikka vaikeasti mielisairas/päihdeongelmainen, ja siinä edellisessä elämässään tehnyt jostakin syystä jota voisin olosuhteet huomioon ottaen jotenkin ymmärtää, -PAITSI raiskauksen-, ja nykyään TÄYSIN terve, muuttunut ihminen ja ollut sitä jo pitkän aikaa, ja käyttänyt saamansa toisen mahdollisuuden jotenkin hyvittääkseen tekojaan, esim. tekemällä päihdetyötä tms, niin ehkä sitten.
 

Yhteistyössä