YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Silti lapset ovat saaneet alkunsa ovulaatiotestien rapistelun toimesta. Löysin hedelmälliset päivät ja se helpotti ajoitusta. Poika on niin selkeästi lähteny just ovispäivänä, pupuilut on kaikki merkattu ylös. :heart: Meni kyllä tekemisen puolelle tuo vauvatouhu välillä ja sekin alkoi joskus kyllästyttää sekä miestä että itseäni. Pupuilu ei saisi mennä vain vauvantekohommiksi, meillä se kyllä oli sitä monestikin. En puhunut miehelle oviksesta aina, joskus mainitsin.
 
Huomenta!
Kiitos Neeanäiti noista rohkaisevista sanoistasi. :hug: Itselläni tämä vauvakuume on saanut minusta yliotteen, eilen oltiin perhekahvilassa jossa vetäjä oli saanut oman nyyttinsä kainaloon ja sielä pikkuneiti kohta 2vkonen käärö :heart:
Eilen kuitenkin taas tein testin kun menkkani niin oudot niin negahan se oli :ashamed: Illalla "yritimme" pupuilla vaikka mies väsy, eihän siitä tullut mitään, mä aloin vaan itkee :'( Mä olen luonut nyt miehellenikin "suorituspaineet"
Mä olen jotenkin niin väsynyt, öisin en saa enää kunnolla nukutuksi, töissä kiristyy "pipo" ja se valitettavasti näkyy :ashamed: Kotona tuntuu et saat jatkuvasti siivota, missään ei näy vaikka edellisenä päivänä olikin siistiä niin jopas jo aamulla katselin et lehtiä levällään, vaatteita siel tääl jne. eli kaaos kohta päällänsä, mies jättää suurimman osan ja sit kun sanot niin niin kuuluu joo joo, et hänkö ei muka koskaan tee mitään jne.
Meillä ei ole perheen kanssa yhteistä aikaa, aina joku jossain jne. Pääsiäisenä kun ei olis harrastuksia neideillä niin minä töissä jne. :/
Anteeks ja kiitos kun sain sain taas purkaa pahaa mieltäni :ashamed: mutta silti mua edelleen itettää tää kaikki :'(

Kaikille munarikasta Pääsiäistä =)
 


TORSTAI 9.4.2009

Taikakuu.................................. 5/27-32
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 6/33-34...yk 7
Siiri Sisilisko ............................. 8/ 28
mahtaakohan............................ 8/27
Petite.... ................................... 9/27-28...yk2
amati........................................ 10/18-28.......yk 6
Annemaarit............................. 25/24-28
kikkara..................................... 40/28-36
Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... ?/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................
tinki.................................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Ensinnäkin :hug: Pikkukakkosen haaveilijalle!! :heart: Ihan luonnolliselta kuulostaa kuitenkin hermoilusi. Vaikka sitä yrittää välttää viimeiseen asti,ni ei sille vaan voi mitään että jossain vaiheessa kuumeilusta nousee potenssiin kaksi, ja siitä tulee vähän pakonomaista. Itellekin on näin käynyt. :/ ja silloin sitten tulinkin raskaaksi juuri,kun olin luovuttanu ettei tästä mitään tule,lykätään suunnitelmia. Seuraavat menkat jäikin pois, ja ihmetys oli suuri.. Meilläkin hieman miehessä näkyvissä kisaväsymystä :xmas: Ja oon sitten ajatellu,että olkoon, jos ei kiinnosta niin ei väkisin. Vaikka mielessäni laskenkin päiviä, että just nyt ois pitänyt...

Mutta ei muuta kuin tsemppiä vain, uskon että kyllä niitä tärppejäkin tulee vielä tähänkin pinoon :wave: Kiitos päivityksistä! Mulla muuten loppui taas se vuotelu, mutta pelkään koko ajan et alkaa uudelleen joten ärsyttää noiden rättien kans pelailu..
 
Pk-haaveilija :hug: Pura vaan tänne pahaa oloasi, kyllä me ymmärrämme.
Itselläkin kierto nyt lyhyemmän mukaan täynnä ja nega tänä aamuna testattu :'( Joten parin päivän sisällä menkat alkamassa ja sekös taas masentaa.
Taidanpa seuraavaksi soitella tuonne gynekologille ja varailla aikaa. Tulee edes jotain tehtyä asialle. Ja kyllä olen kovasti tota vyöhyketerapiaakin miettinyt, ei se varmaan pahasta olis muutenkaan. Kaikki vaan vaatii tuota rahaa :ashamed:

Neeanäitille kiitos kun kerroit tarinasi ja toit taas vähän toivoa tähän kuumeiluun.
 
Kaikille mukavaa pääsiäistä =)
:hug: :hug: Kaikille sitä tarvitseville.
Toivotaan,että plussia saatte :heart:

Annemaarit: :hug: toivotaan,että täti pysyis poissa.
pikkukakkosenhaaveilija: :hug:

äiti-kengu ja pikku-kengu 27+1
 
:headwall: :headwall: kirjotin pitkät pätkät ja sit kun painan vastaa niin kaikki katos :eek: :headwall: ei muuta kuin aloitettava alusta :/

Annemaarit :hug: :hug:
Lupaa että ensiviikolla soittelet tuonne joko gynelle tai tk.hon että saisit jotain selvyyttä ja pääsisit tutkimuksiin kun yritystä kuitenkin kauan :ashamed:

Kiitos kaikille kun olette jaksaneet lukea mun kirjotuksia, tänne on niin hyvä purkaa omia tuntojaan kun ei niitä voi kenelle tahansa kertoa ja mieheltäkään ei aina ymmärrystä löydy :ashamed: viimeeksikin kun kesken pupuilun aloin itkemään niin laitoin asian työpaineista johtuvaksi :ashamed: eikä siitä sit enää seuraavana aamuna puhuttu muuta kuin että mies kysy et mikä illalla oli vai unohdetaanko koko juttu, niin sanoinkin et unohda koko juttu :ashamed:

Huomenna saan sittenkin pitää vapaan, maanantaina teen sitten pitkän yksinään, huomenna tekee työkaverini yksinään pitkän. Huomenna mennään käymäään korkeasaaressa, sinne vain tunnin ajomatka niin saa vähän vaihtelua kun nää kotityötkään ei tekemällä lopu ja vapaa päivä tuntuu paremmin vapaapäivältä kun jotain muuta ;)
Näytin meidän pikkuneidillekkin netistä et mitä mennään kattoo niin katto kuvia onnessaan ja yritti jotain selvittää ja naureskeli, kova kun opettelee sanoo eri sanoja ja muutenkin yrittää matkia kaikkea ;) Saapi nähdä mikä meille sieltä korkeasaaresta tarttuu mukaan :)

Alkaapi väsy painamaan, pitää mennä lataamaan pesukonetta yöksi valmiiksi jne.
Oikein "munarikasta" pääsiäistä kaikille :whistle:
 


SUNNUNTAI 12.4.2009

Annemaarit............................. 2/24-28
Taikakuu.................................. 8/27-32
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 9/33-34...yk 7
Siiri Sisilisko ............................. 11/ 28
mahtaakohan............................ 11/27
Petite.... ................................... 12/27-28...yk2
amati........................................ 13/18-28.......yk 6
kikkara..................................... 43/28-36
Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... ?/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................
tinki.................................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
:hug: kaikille sitä tarvitseville! Alamaissa täälläkin, en tiiä viitinkö kovin kauan täällä roikkua jos tää jatkuu näin. Eli mies sitten eilen alkoi jo puhumaan,et jos siirrettäs koko vauvan yritystä hamaan tulevaisuuteen.. :'( Asioita,joita ei juuri silloin haluaisi kuulla kun on psyykannu itteään muutenkin ajatukseen,että kyllä se plussa vielä sieltä tulee... Mä olen kuumeillu kuitenkin jo toista vuotta,vaikkei yrityskiertoja ole vasta kuin 2. Niinpä jäi sitten tää kierto ikään kuin kesken, kp. 9 oli pupuilua,siitä tuskin tärppää enkä tietysti haluakaan jos ukko tekee stopin. :/ Vaikea tilanne, ei voi muuta ku toivoa että puhumalla selviäisi mistä kiikastaa. Väsynyhän tuo mies on,mutta johtuu kyl ihan töistä ja siitä jatkuvasta työmatkailusta,.
 
Petite :hug: toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat puhuttua selviksi ja pääsette jatkamaan yritystä yhteisymmärryksessä.

pk-haaveilija tämä on tosiaan hyvä paikka purkaa mieltään. Mustakin tuntuu ettei toi mies oikein ymmärrä miten raskasta tää jatkuva pettyminen on ja miten kovasti noiden menkkojen alkaminen aina masentaa :ashamed: Eilen oli pitkästä aikaa tosi kova paikka kun menkat alkoi ja kaikki tuntui niin toivottomalta. Olis todella kaivannut ihmistä, joka ymmärtää... nyt sai itkeä yksin sängyssä :'(
Ensi viikolla varaan ajan sinne gynelle ja menen ainakin juttelemaan asiasta.

Täällä tuntuu kaikki olevan pääsiäislomalla palstailusta :wave: Mukavaa viimeistä pääsiäispäivää kaikille!!! Ja iloisempia tunnelmia loppukeväälle =)

Ja Äiti-Kengulle oikein hyvää loppuodotusta :heart:
 
:hug: Annemaaritille, kiitos tsemppauksesta! Ja Äiti-Kengulle tosiaan mukavaa loppuodotusta =)
Omaa napaa sen verran,että tein hulluuksissani eilen illalla ovistestin johon paukahti todella vahvat 2 viivaa. Ja laskin,että pupuiltiin pari iltaa aiemmin,joten onhan kaikki mahdollista! Mieskin sitten vähän taas lämpeni kun juteltiin. Hän on niin huolissaan töissä jaksamisesta ja tietysti minunkin. Sain kuitenkin valettua uutta uskoa ja toivoa häneenkin,joten jatkamme yhteisymmärryksessä yritystä. Varmistin vielä,että en halua häntä painostaa, ja hän kielsi kokevansa painostusta, halusi vain itse vielä miettiä.

Mulla taitaa olla kp:t pari päivää enemmän mitä olen laskenut, kun oli sitä alkuvuotoa niin monta päivää. Ei auta muuta kuin odotella tätiä kylään, vielä parisen viikkoa. Mukavaa päivän jatkoa kaikille ja jaksamista taas arkeen, kun se huomenna taas koittaa! :)
 
Kiva, että Petitellä on jo parempi mieli :heart:

Määkin on Pikkukakkosenhaaveiija onnistunut luomaan miehelle sellaset suorituspaineet, että on ukko mennyt ihan puihin ja se olennainen saamatta :headwall: Tässä meidän kolmannessa ja viimeisessä yrityksessä oon kuitenkin nyt ottanut vähän rennommin. Tulee, jos tulee ja jos ei, niin ei paniikkia. Pistin aikarajankin, että jouluun saakka yritetään. Saa nähdä, miltä sitten tuntuu, kun se lähestyy! Vaikka masennus-toiveikkuus vuoristoradalla ajellaan, niin ei enää kuitenkaan niin hampaat irvessä. Munkin pitää nyt suositella sitä "luovuttamista". Silleen meillä tärppäs tää toka raskaus. Päätin, että nyt pidetään pari kuukautta taukoa. Pisitin kalenterit piiloon, enkä käynyt täällä norkoilemassa ja kasvattamassa angstia. Psyykkasin itseni ajattelemaan, että nyt olis huono hetki raskautua ja että nyt en halua tulla raskaaksi. En mittaillut lämpöjä, en pongaillut ovista, en tutkinut limoja, en tiennyt mikä kiertopäivä on menossa. Ja heti tärppäs!

Joten pois täältä kaikki. Koneet ja kalenterit kiinni!

t. happis, kohta täällä yksin :saint:
 
Mulla tikutti plussaa pe jo ja se "pääsiäismunan" kehitys näkyi jo sillo sono+sisätutkimus-uä:ssä... No oli kiva viikonloppu josko se siitä sit lähtis vaik kaikin puolin puputusjumppa teki tiukkaa jostain syystä...Jyviä jemmattiin lauskina vasta...Ja voiko olla vaikutusta ku olin ns ihan kuiva ilman kirkkaita vuotoja(la) et on joko hermostunu tai tikutus ei ihan täsmää??
 


TIISTAI 14.4.2009

Annemaarit............................. 4/24-28
Taikakuu.................................. 10/27-32
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 11/33-34...yk 7
Siiri Sisilisko ............................. 13/ 28
mahtaakohan............................ 13/27
Petite.... ................................... 14/27-28...yk2
amati........................................ 15/18-28.......yk 6
kikkara..................................... 45/28-36
Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... ?/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................
tinki.................................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Pepite, Annemaarit ym. halauksen tarvitsevat :hug: :hug:

Happihyppy onhan se totta kun vain osaisi sulkea kaikki niin ei loisi niitä paineita itselle eikä miehelle niin varmasti tärppi kävisi paljon nopeammin mutta minkäs tälle kuumeelle mahtaa :ashamed:

mahtaakohan täältä myös peukutukset :heart:

Sunnuntaina käytiin sielä korkeasaaressa, pikkuneitimmekin nautti ja oli ihan ihmeissään niistä eläimistä. karhut kun paini niin neiti taputti käsiään ja hihku :) Oppi sieltä muutaman uuden sanankin kuten tiikeri ja papukaija. kotona etsi ensimmäisenä duplolaatikosta apinan ja esitteli sit sitä :)
Mulla on taas parina päivänä ollut ihme kipuiluu oikeal puolel oisko munasarjojen kohal tjt. tuntu sunnuntainakin kurjalta kävellä tuola kun jomotti, tässä sen näkee et ikä tuo tullessaan kaikenlaisii jomotuksii ja vaivoi :/

Mutta nyt mentävä aamutoimiin, työt taas kutsuvat. Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Heippa. Tulin pitkästä aikaa katsomaan teidän kuulumisia ja niin ihanan lohduttavasti Neeanäiti kirjoitat :hug: Vaikka kp listalta lähdin, ei tämä meidän vauvaprojekti suinkaan jäissä ole. Meillä oli vain surua lähipiirissä ja ei tuntunut hyvältä roikkua täällä. Oli vain ajatukset niin hukassa.

Meillä tätä vauvaprojektia on jatkunut pitkään. Ekaa yhteistä yritettiin parisen vuotta ja hoidot tuli kuvioihin. Yllättävästi kuitenkin luomuna lähti käytniin ja tyttönen on nyt kolme ja puoli vuotias reipas neitokainen :heart: Tytön ollessa puolen vuoden aloitimme uuden projektin ja siitä on seurannut vain surullisia hetkiä ja pikkuisia enkeleitä. Vielä on yritystä jäljellä ja mielialat vaihtelee rajusti. Joinain päivinä vauvakuume polttaa sisintä ja toisinaan tekis mieli hävittää kaikki vauva-aiheiset lehdet ja pienet vaatteet varastosta. Toisinaan pelottaa, ettei enää koskaan vauvaa tule ja toisinaan tuntuu, että näin on hyvä ja lapsiluku on täynnä.

Haluan lähettää kaikille paljon jaksamista kuumeiluun, piinaan, jännitykseen ja siihen pahimpaan, pettymykseen :hug: Sykleissä elämistähän tämä on. Menkat-ovisken odotusta-ovisajan pöllytykset-piinaavaa stressin sekaista jännitystä - ja uudestaan. Jotkut onnelliset pääsee plussanneisiin, toiset taas.... tiedättekin.

Nyt menossa kp 4/30-33, kierto pidentynyt. Hormonihoidot aloitettu, PAS, odottaa... epätoivo velloo kuin hyllyvä suo sisälläni. Silti vielä pieni valonpilkahdus mielessä, jos sittenkin :ashamed:

Aurinko jo lämmittää, kevät antaa parastaan, kesä on jo ovella. Valo antaa voimaa jatkaa. Plussapuhureita puhallan jokaiselle :flower: :flower:

Lumi-Marja
 
Heippa!
Mahtuisiko vielä mukaan 37-vuotias kuumeilija? Pikkukakkonen tässä olisi haaveissa ja toiveissa. =)

Itsestäni sen verran, että pääkaupunkiseudulla asustellaan miehen ja iki-ihanan pienen tyttösen kanssa. Esikoista yritettiin pitkään ja hartaasti yli vuoden päivät, kunnes juuri ennen tutkimuksiin menoa hän ilmoittikin yllättäen tulostaan. Tyttö on nyt 4,5 kk, pienellä ikäerolla toivotaan hänelle siis pikkusisarusta.

Ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen alkoivat 31.3. joten nyt kp 17. Otin nuo ovistikut nyt heti tästä 1. kierrosta käyttöön, että jos vaikka tärppäisi tällä kertaa hieman nopeammin. Tänään näytti sitten positiivista, että nyt kai se ovis sitten on (olen ihan noviisi noiden tikkujen kanssa mutta ystävä on saanut niiden avulla jo kaksi raskautta nopeasti alkamaan, joten ei tässä voi muuta kuin kokeilla.) :) Eilen onneksi miehen kanssa pupuiltiin, pitänee ottaa tänään uudelleen varmuuden vuoksi! =)

Jotenkin tuntuu että olen täysin valmis jo uuteen raskauteen, vaikka edellisestä on niin vähän aikaa eikä ollut mitenkään erityisen helppo. On nuo lapset vain niin ihania!
 
Kiitos Lumimarja kiva kuulla sustakin ja kaikkea hyvää sulle :hug: Mulla kans ikävä isää välillä iskee kova ikävä ja kyyneleet valuu. Isä oli aina niin kannustava ja rohkaiseva ja usko Jumalaan niin vahvaa ja se näkyi, halus aina kaikille hyvää. Rukoili aina kun oli vaikeita päiviä. Semmoista asiaa ei ollut mitä ei olisi voitu rukoilla. Pikkutyttö tulee sisimmästäni esille ja kaipaa isän syliä ja muistaa mukavia hetkiä. :) Isäni olisi täyttänyt 8.4. 68 vuotta.

Kävin itse kolesterolini mittauttamassa ja ottivat muitakin kokeita. Joskus kolesteroli ollut koholla hieman, eikä ole mitattu vuosiin. Vielä en saanut tuloksia. Huomenna kyselen niitä. Suvussa äkkikuoleman vaara lisääntyy, jos on sepelvaltimotautia tms. useammilla. Meillä ainakin isällä löytyi sellainen. Ei siitä ennemmin tiedettykään. :( :ashamed:

Elämä jatkuu ja lasten kanssa arjessa aika menee nopeasti, välillä on aika rankkaakin kolmen pienen lapsen kanssa, mutta iloja on enemmän. :D

Netta on syönyt kiinteitä viikon verran ja parina päivänä jo mennyt puolisen purkkia kasvissosetta ja tänään söi purkillisen jo ja enemmänkin menis. :) Lapset on aina olleet hyviä syömään ja äkkiä määriä suurennettu. Hedelmäsosettakin on syönyt päärynää ja persikkaa ja maistuu nekin hyvin. Tissistä juo maitoa vielä kauan syömisen päälle ja maitoa tulee hyvin. Omilla pärjätty.

Netta nukkuu n. 22-5 syö ja nukkuu hetken, syö sitten lisää ja nukkuu n. 10-11 saakka ja herää yleensä hyväntuulisena ja nauraa paljon, on meidän perheen aurinko. :D Isommat touhuaa ja pikkusisko seuraa ja jokeltelee ja lähes kiljahtelee välillä, kun on niin mukava seurata isompien leikkejä. Hoitavat mielellään pikkusiskoa ja ovat Netan seurana usein kun teen esim. kotitöitä tai vaikka juon kahvia.

Tykkää olla lattialla leikkimatolla ja sitterissä. Nukkuu päivisin aika vähän, ei malta nukkua, ettei mikään kiva juttu vaan mene ohi. :D Yöllä ei ole herätellyt, ainoastaan syömään heräilee. Kaikki kolme välillä mukana maakunnassa tai missä milloinkin. Kävin näyttämässä auton kolaroinnin jälkiä ja teetätin arvion korjauksesta. Korjaus olisi tullut maksamaan niin paljon että olisi mennyt auto lunastukseen. Sovittiin että maksetaan kertakorvaus ja saan pitää auton, mikäli asia etenee niin että saan korvauksen. Vein poliisin lausunnon vastapuolen vakuutusyhtiöön, siinä sanottiin että autooni peruutettiin. Saa nähdä miten asia etenee. :hug:

Nyt oikein hyviä öitä teille kaikille! :heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta lauantaina 5 kk jo! :heart:
 
Annemaarit :hug: voi kovasti sulle jaksuja.

Myös muillekkin kovasti jaksuja.

Täällä jouduttiin lepoon ja työt on mun osaltani tehty.Määräaikainen sopimus mulla olis ollut tän kk vielä.Lääkäri kirjoitti kk sairasloman hieman alkanut muutoksia supisteluista tulemaan.

Plussa tuulahdusten kera mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille.

äiti-kengu ja pikku-kengu 28+1
 


LAUANTAI 18.4.2009

Annemaarit............................. 8/24-28
Taikakuu.................................. 14/27-32
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 15/33-34...yk 7
Siiri Sisilisko ............................. 17/ 28
mahtaakohan............................ 17/27
Petite.... ................................... 18/27-28...yk2
Barbarella...................................18/? ...yk 1
amati........................................ 19/18-28.......yk 6
kikkara..................................... 49/28-36
Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... ?/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................
tinki.................................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 

Yhteistyössä