YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

:heart: Kiitos Koralli. Toivottavasti sää plussaat viikonloppuna!!!!! Ja kaikki muut peräperää, niin että lista tyhjenee kokonaan.

Yritän olla innostumatta liikaa, vaikka oon ihan täpinöissäni. Pitäis malttaa ootella vielä ne 6 päivää oletettuihin menkkoihin. Voihan tää olla vaikka vaan kiinnittymisyritys tai jotain...
 
=) Happihyppy, kyllä mä tuossa haamun näen =) Hyvältä vaikuttaa!!! Toivotaan että vahvistuu! :heart: Mäkin muuten näin unta kahdesta viivasta viime kierrossa, mutta niin olen nähnyt usein muutenkin...

Emmimaria mulla oli siinä viime kierron kemiallisessa ihan hirveesti valkkaria, paljon sellaista kirkasta litkua, ihan erilaista kuin normaalisti, sitä odotellessa :kieh: Lupaavalta myös kuulostaa!

Koralli vielä peukutan, jos tosiaan on vasta dpo 8 niin ei välttämättä vielä näy mitään.
Eikö se r-hormonin erittyminen oo kuitenkin aika yksilöllistä ja varsinkin jos sulla aikaisemmissakaan raskauksissa ei oo dpo 8 vielä plussaa tullut =)
 
Ihan vain pikaisesti kiireen keskellä...

Happihyppy - kyl mieki tuossa selvän viivan näen ja toivotaan että viivä siitä vahvistuu.

Nimim. vilkas mielikuvitus pyöräili tänään töihin ja huomasi, että tien jokaisen kuopan ja nyppylän, että kohdalla rinnat tuntuivat painavilta... liian suurennuslasilla tulee seurattua omaa kroppaa. Mutta kyl tää viikko tuntuu piiiiiiiiiitkältä!
 
Väri testissä on sen verran harvinaista herkkua, että kurvasin apteekkiin ja ostin 2 digitestiä. Tein sen ei-viikkonäytöllisen (säästän sen toisen lähemmäs "menkkojen alkamispäivään" ) ja siinä lukee raskaana.

Emmimaria
, sullahan on lupaavat oireet d =) b
 

Torstai 20.5.2010
kevät71.......................................9/25.....yk 19
eva71........................................11/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................12/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................14/26-29...yk?
Rae34.......................................15/26-28.......yk 10..................dpo 1
Onnellinenx5.............................18/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................19/25-28....yk 4....................dpo 8
Helvi-10 .....................................20/24-26.....yk19
happihyppy...............................22/28....yk 8 (28)...................dpo9
emmimaria..............................23/29-30.....yk3......................dpo 8
tääl taas......................................24/21-26....yk 8
Chilipapu...................................27/27-28..... yk 5
Mahdotontako.............................59/30......yk 8


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Wau, happihyppy! Toivotaan, että viiva vahvistuu!

Mä elelen näitä tylsiä välipäiviä edelleen. Menkkaturvotus ja -kipuilu ei ole vielä alkaneet. Tädin pitäisi saapua viimeistään la tai ma. Just tossa tajusin, että seuraavan oviksen aikoihin mies on varmuudella toisella puolella maapalloa, joten meiltä jää tuo kesäkuu yrittämisen kannalta väliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Väri testissä on sen verran harvinaista herkkua, että kurvasin apteekkiin ja ostin 2 digitestiä. Tein sen ei-viikkonäytöllisen (säästän sen toisen lähemmäs "menkkojen alkamispäivään" ) ja siinä lukee raskaana.
Jos mä joskus vielä testiin toisen viivan saan, niin teen just samanlailla ku sä, nautin niistä viivoista ja ostelen testiä toisen perään :LOL: Se on vaan niin ihana näky, ku ne viivat/plussat tulee. Kyllä sulla tosi hyvin on hcg jo noussut, ku digi anto jo plussan ja vielä päiväpissasta! Tosi hyvältä vaikuttaa!

Mulle tuli postis uusia liuskatestejä. Oon päättäny testata eri merkkejä eri kierroissa ja ostin taas eri paikasta, niin nämä olivatki samoja mitä toissakierrossa käytin plussatessa. Ne toimii muuten ok kunhan ei katso niitä 10min jälkeen... :ashamed: Pitää siis yrittää malttaa mielensä olla kurkkimatta roskikseen.

Plussasäteitä muillekin! Emmimarian kanssa kuljetaankin nyt samoilla dpo:illa. =)
 
Tämän päivän hauskin juttu sattui täällä töissä kokouksen jälkeen - miespuolinen työkaveri onnitteli minua. Hämmästyneen näköisenä kysyin, että miksi... vastaus oli, että näytän niin positiiviselta ja että vain ihminen kenelle on tapahtunut jotakin hyvää, voi olla noin hyväntuulinen.... oli siinä pokassa pitämistä ja teki mieli vastata, että positiivisuus on tavoite :) Mutta en aio testata vielä, yritän sinnitellä vielä muutaman päivän.
 
Päivän omituiset tapahtumat saivat jatkoa, kun kauniin kesäillan iloksi pyöräilin kaupunkiin ja päädyin, yllätys yllätys, apteekkiin. Aattelin ostaa sen herkän first signal -testin. Noh, apteekissa ei näyttänyt olevan muita asiakkaita ja testivalikoima aika huono. Kassalle päästyäni sain huomata, että apteekissa olikin toinen asiakas viereisellä kassalla - työkaveri. Maastoutuminen ei onnistunut enää, mutta onneksi apteekin täti oli sen verran fiksu, että tajusi tilanteen ja vaivihkaa sai viivakoodit vedettyä miun ostoksesta ja mie sain ostoksen kassiin. Ja tietty kotiin päästyäni huomasin, että tää first signal -testi ei ollutkaan se 10 herkkä vaan 25.....

Happihyppy, sanoit että joskus aiemmin olit käyttäny ovistestiä raskaustestinä. Onko siinä väliä mihin vuorokauden aikaan testaa?

Koralli, joo samoilla päivillä ollaan.
 
En usko, että sillä on väliä, mihin aikaan vuorokaudesta sen ovistestin tekee. Se kyllä luultavasti näyttää raskauden, kun r-testikin jo näyttää. Mullakin muuten apteekkari pyöräytti ne r-testit samalla kertaa ostamani laastaripaketin alle :D . Voithan, jos oot todella kärsimätön tehdä ovistestin nyt ja r-testin sitte aamulla. ;)

Plussapuhalluksia sinne ++++++++++++ :whistle:
 
Mäkin kokeilin ovistestillä tänään, tulihan siihen toinen viiva, mut kaukana oli plussasta. Eli sehän pitää näyttää siis "ovisplussaa", että tarkottas raskautta. Ja raskaustestit on kyl mun kokemuksen mukaan ovistestejä herkempiä. Juniorista testasin raskaustestillä plussan dpo13 ja sit kokeilin ovistestillä dpo14 ja näytti "ovisplussaa". Mut en silloin testannu siis ovistestillä aiemmin.

Tuossa pari kiertoa sitten, ku mulla oli se kemiallinen, niin sain monella raskaustestillä jo ne hennot plussat (myös siis digilläkin), mutta ovistesti näytti vielä negaa. Jos olis hcg lähteny kunnolla nousuun niin sit olis kai ovistestiki vasta plussan näyttäny.

Tsemppiä testaukseen emmimaria. Mäkin ajattelin taas aamulla kumminkin jo testata, ku tuli noita halpoja liuskoja tilattua, niin kaipa mä rupeen taas joka aamu testaileen.
 
Uskoisin, että testaan aikaisintaan viikonlopun aikana ja sittenkin on niin aikaista, että pitänee käydä 10 herkkä testi jostakin toisesta apteekista, jossa toivottavasti on parempi valikoima. Ja täytyy nyt itselle laittaa jäitä hattuun, kun nämä tuntemukset voi olla myös menkkoja enteileviä....
 
Testasin aamulla (kun noita testejä on vielä kaapissa pari) ja viiva oli vahvistunut eiliseen verrattuna. Tää on niin epätodellista!

Tääl taas :hug: . Sulla alkaa jo yk 9 :ashamed: .

Napsin muuten tässä kierrossa päivittäin babyaspiriinia vastaavaa Primaspania 50 mg ja omega 3:a. Mulla on korkea hemppa ja matala verenpaine ja ajattelin, että toi Primaspan vois auttaa parantamaan kohdun verenkiertoa. Omega 3:sta olen kuullut, että se parantaa rask.mahiksia. En tiedä, auttoiko nuo, kun tärppäs, vai oliko vaan sattumaa. En nyt vielä kyllä luota siihen, että tääkään raskaus jatkuis viikkoa 11 pidemmälle. Mutta yritän nyt iloita edes siitä, että olen nyt raskaana. Tiedän, että kohta se murehtiminen alkaa.

++++++++++ :whistle: plussatuulia kesään
 

[bPerjantai 21.5.2010[/b]
Chilipapu...................................1/27-28..... yk 6
tääl taas.....................................2/21-26....yk 9
kevät71.......................................10/25.....yk 19
eva71........................................12/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................13/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................15/26-29...yk?
Rae34.......................................16/26-28.......yk 10..................dpo 2
Onnellinenx5.............................19/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................20/25-28....yk 4....................dpo 9
Helvi-10 .....................................21/24-26.....yk19
happihyppy...............................23/28....yk 8 (28)...................dpo10
emmimaria..............................24/29-30.....yk3......................dpo 9


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
happihyppy: Hienoa, että viivat vahvistuu! :flower: Toivotaan parasta, että tällä kertaa kaikki menisi hyvin.

(.) Aamulla testattu taas nega. Huomenna kun on dpo 10 niin odotan näkeväni pienen haamun, jos olen raskaana. Jos sitä ei näy, niin sitten kai saa nakata hanskat tiskiin tämän kierron osalta. Eipä kyllä ole enää mitään oireita, joten ei kauhean korkealla ole enää odotukset.
 
Tosi hienoa, Happihyppy että viiva on vahvistunut! Googlasin tuon Primaspanin ja luin, että se voi vaikeuttaa raskaaksitulemista. Itse olen syönyt Tyrnimarjakapseleita eli Omega 7, joiden pitäisi vahvistaa limakalvoja. Olen tosin niitä satunnaisesti syönyt jo pidempään, kun mulla allergian takia on ollut tosi ohuet limakalvot. Nyt allergialääkkeistä olen päässyt kokonaan eroon maitohappobakteerien avulla.

Koralli, harmi juttu nega, mutta on vielä aika aikaista testata, joten kerkeät vielä saada plussan muutaman päivän päästä, eikös juu.

Olin aamun koulutuksessa ja koulutuspaikka sattui olemaan apteekin vieressä enkä voinut vastustaa kiusausta hakea 10 herkkä testi. Joku murphyn laki iski taas ja tuttu oli kassajonossa takana... =) Mutta onneksi naapurikassan jono oli lyhyempi ja tuttu siirtyi toiselle kassalle ennen kuin minun vuoro oli maksaa ostoksia...
 
Happihyppy hienoa että viiva vahvistuu =)

Emmimaria toi on niin tyypillistä, onneks kuitenkin onnistuit piilottelemaan :) Mulla kävi vähän samoin kun viimeksi ostin ovistestejä Cittarissa, olin jo pakkaamassa ostoksia kun huomasin että kassajonossa oli yks tuttu. Toivottavasti ei ollut kovin paljoa onnistunut kiinnittämään huomiota mun ostoksiin... Tsemppiä sulle jännäilyyn!!!

Tääl taas :hug:

ON: vasta dpo 2 menossa, joten mitään oireita ei voi vielä muutamaan päivään olla, nyt vaan täytyy toivoa että tärppi olisi täälläkin käynyt!
Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++++++
 
Kp1 :headwall: :'(

Jos tästä jotain iloa haluaa repiä, niin kierto on Terojen ansiosta lyhentynyt pari päivää. Mä en niin millään haluaisi taas kertoa miehelle ikäviä uutisia. Ja ens kuuhan jää meiltä väliin. Itseäni kiusatakseni varmaan taas testailen ovista. Mä oon ollut käyttämättä alkoholia yhden tulevan urheilutapahtumankin takia, mutta nyt tekis mieli vetäistä siideri tai pari ihan ketutukseen.

Testeistä puheen ollen, ostelen omiani aina milloin mistäkin varmistaakseni, ettei tuttuja ole lähettyvillä. Onpahan tullut tutustutta apteekkeihin ympäri pääkaupunkiseutua. :D
 
Happihyppy, niissä molemmissa näin viivan ja se toinenhan oli nyt ihan selkee. Onnea vahvistumiselle!! :heart: :heart: Tarrasukkia, pikaliimaa, sinitarraa, muovailuvahaa...tarranauhaa.....ihanaa :D

Cili, pahoittelut... :hug: Olis postia...

Pahoittelut myös kaikille muille, joille täti tehny jälleen kepposensa :hug:

Minä se en vain osaa pysyä poissa :ashamed: Aina vain jännään täällä miten tämän pinon porukan käy. En osaa lopettaa taustaelämää...niin kauan täällä oli, kolmisen vuotta.

Nyt kuitenkin on ilma kaunis ja perhoset lentelee. Linnut laulaa ja luonto herää vauhdilla kesään. Plussia lähettelen aurinsäteissä kaikille +++++++++++

Lumi-Marja ja Nuppunen 12+4
 
No voi harmi Chilipapu :'(

Testiostoksista: Olin jo laittamassa ostoksia hihnalle, kun tajusin, että kassa on mun opiskelija ja mulla korissa ovistestejä. Tuli kummasti asiaa vielä maitohyllylle ;)

Tässä kuva vielä mun vahvistuneesta viivasta:



Emmimarialle ja Korallille peukut pystyssä (toki muillekin) d =) b
 
Tulin ilmoittamaan, että meille syntyi tyttö 11.5. :heart: Syyskuussa plussasin tällä palstalla aikani kuumeilleena. Saas nähdä, koska palaan tänne :D kun vauvat ovat niiiiin ihania :heart: :heart: :heart:

Paljon plussatuulia kaikille!
 
Voi harmi Chilipapu :hug: Nauti ihmeessä siideri tai kaksi ihan vaikka kesäisen illan takia.

Olen menossa tänään ystävän kanssa konserttiin ja oletettavasti ystävä haluaa konsertin jälkeen käydä terassilla... Mietin jo autolla lähtöä, mutta näin kauniin illan takia sovittiin kuitenkin että mennään pyörällä. Periaatteessa kait ei ois haittaa tässä vaiheessa kun en tietoa olotilasta JOS, että joisin yhden... mutta en osaisi nauttia juomasta. Täytynee harhauttaa ystävä kauemmas baaritiskistä ja tilata alkoholiton olut tai drinkki =)

Tässäkin kaupungissa on useampi apteekki, joten huonoa tuuria kyl mulla ollu kun tuttuja sattunut. Viimeksi kun muutama viikko sitten testejä ostin Prismasta, olin kävelemässä kassalle tajutakseni että entinen koulukaverini on kassana. Äkkikäännös vaan ja kärryt toiseen suuntaan....
 

Yhteistyössä