YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Kiitos teille :)

Tässsä ois sitä kuvaa. En oo nyt varma onko tää nyt otettu testiajan ulkopuolella vai ei, mutt ei se viiva tossa paljon oomuuttunu. Eri asia erotatteko siinä mitään, kun oli tosiaan aika hämärät olosuhteet varsinkin puhelinkuvalle :)



Joo, ei tosta kuvasta saa selvää. Joka tapauksessa pidän pään kylmänä, kun voihan tää olla esim. kemiallinenkin.

*Pinkku* Minäki lupasin itelleni etten testaa, mutt en malttanu kuitenkaan : / Tarkotus oli tosiaan aikasintaan vappuna testata, vaikka vapun jälkeen se "virallinen" päivä oikeesti on jos lasken pisimmän kierron mukaan. Hätänrn mikä hätänrn, kuha ei nyt sit putoo korkeelta. Tosin olen asennoitunut, että tää nyt ei välttämättä vielä mitään sata varmaa ole :)

Joo---välillä nukuttamaan jäpiskä, sitten jatkuu mm. listan päivityksellä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tiistai 30.4.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

SuloinenSalaisuus................1/28.................2...............
Carolina30+..........35...........13/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........16/30-34...........6................2
YAW.....................35...........20/??................16..............5
Selina76...............37...........21/26................3................2
Milk@...................37...........23/28-33...........6................1
Hymypallo............36...........24/28..................................3
miltsu76...............37...........25/26-28...........5................2
tinttu76................37...........25/32................5................1
*Pinkku*..............37...........26/24-33...........3.................1
Kolibrinkukka........35...........28/28-30...........5.................2
Syystuuli74...........38..........31/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........?/25-28............ 3................1
Ollakovai...?..........38...........??/??.................2................3





Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76..........dpo 8/9
Kolibrinkukka...dpo 12




RKTT



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Niin ja tervetuloa mukaan Ollakkovai....? :)

Tyhmää, mulla on kaapissa vielä pari liuskatestiä a digitaalinen...polttelis kyllä huomenna TAAS testata, mutta oikeesti...hei haloo missä minun järkikulta on : / Kai tää taas täällä aamutuimaan ennen töihin lähtöä dippailee : / Idiootti :headwall:
 
Paljon onnea Kolibrinkukka! Pakko tunnustaa, että kun maaliskuussa plussasin, niin piti tehdä viisi testiä( vaikka se eka oli jo ihan tyylipuhdas plussa), joista yksi digi -musta oli vaan niin kiva katsoa, kun ne viivat tuli siihen tikkuun:D Eli eikun dippaamaan, se on niin palkitsevaa=)
 
YAW
Kolibrinkukka: höpö höpö, mikään idiootti ole =) Normaali, väittäisin :D
Pinkku itellä se oli alkuun kutkuttavaa kun aloteltiin... aiemmin oon tullut suht nopsaan raskaaksi, joten odotin tietysti niin käyvän nytkin. Sitten kun yk7 rajapyykki tuli vastaan, mikä oli aiemmissa yrityksissä pisin... rupes jo harmittaankin paljon. Ja kun ne yk:t vaan rullas eteenpäin... itkua ja kyyneleitä. Nyttemmin sitä on jo turtunut oikeastaan, menkat v***ttaa enimmäkseen ja itkupotkuraivarit tulee sitten vasta muutaman päivän kuluttua. Epätoivo ja uskonpuute ennen ovista. Jollain järjettömällä tahdonvoimalla niitä rippeitä vaan keräilee :)

Nyt on lääkkeet apuna ja toiveet tietty taivaissa, vaikken uskalla edes haaveilla enää raskaudesta. Mutta vielä yritetään, vielä suru ei ole musertanut niin lujaa :)
 
Kolibrinkukka: Testaa vaan ja laita sitten uutta kuvaa tänne ;). Varovaisesti onnittelen minäkin, tuossa kuvassa kyllä näkyy kaksi viivaa.

Ollakovai...?: Tervetuloa ja pahoittelut km:sta.

YAW: Hyvä asenne :). Peukutan täällä, että lääkkeet auttaa.


ON: Huomenna taas labraan, toivottavasti noi maksa-arvot ois tullu jo alaspäin. Tänään ensimmäistä kertaa pariin viikkoon mulla oli jopa nälkä eikä huono-olo vaivannut, jospa se tästä :)
 
kolibrinkukka,kyllä tuo lupaavalta näyttää,onnea paljon :)

Mulla oli eilen menkkatuntemuksia,pari repäisevää kivuntunnetta ja sit semmoista tylppää,vai miten sitä kuvailisi,ja jonkinmoista turvotuksen tunnetta tuolla alakerrassa.Mut toistaiseksi tätiä ei ole näkynyt.Tänään kp27/24-33.
Viime yönä uni oli kovin rauhatonta ja se mitä nukuin niin raskausunia näin.
No.se ei ole mikään ihme kun mielessä päällimäisenä tämä kaikki kuitenkin on.

Kyllähän täs mietityttää kun en ole enää mikään tyttönen,että onko tuo kroppa miten vastaanottavainen.Miehellä on kuitenkin edellisestä liitosta kaksi lasta joten hänessä ei vikaa liene.

YAW,niin sitä eletään,kuukausi ja kierto kerrallaan.En sitä ennen tätä vauvakuumeilua tullut edes ajatelleeksi miten nämä asiat naisen elämää säätelee ja siihen niin voimakkaasti vaikuttaa..
 
Viimeksi muokattu:
SuloinenSalaisuus :hug:

Kolibrinkukka ihan selkeästihän tuossa kuvassa kaksi viivaa näkyy :)

*Pinkku* oletko malttanut olla testaamatta??

YAW Minäkin aina yrityksen alkuun olen toiveikas ja sitten se toivo hiipuu.. :ashamed: Kun yritimme ekaa lasta, niin kolme kiertoa jaksoin toivoa, sitten en enää uskonut että mitään tästä tulee. Neljännessä kierrossa olikin suunnaton yllätys kun tärppi tulikin sitten!

O.N. Nyt kolmas kierto meneillään ja olen vielä jaksanut olla toiveikas. Nyt dpo 8-9 ja ei mitään tuntemuksia että olisin raskaana. Nyt alkaa olla sellanen olo taas, että ei tästä mitään tule. :(
 
Selina76,en ole testannut,nää mun tuntemukset on sitä luokkaa että voivat enteillä kumpaa vaan,ainakin mitä olen täältä lueskellut kokemuksia.
Toisaalta,tekisi kyllä mieli juhlistaa tätä vappua syömällä hyvin ja vähän juomallakin eli se kyllä puhuisi testaamisen puolesta.Mut onko se nyt myöhäistä eli voiko r-testin tehdä muustakin kuin aamupissasta silleen et siihen voi luottaa???

En kuitenkaan tahdo millään tavalla vaarantaa sitä pienenpienenpienenpientä joka saattaa olla kyydissä..
 
Huomenia!

Kolibrinkukka: Varovaiset onnittelut täältäkin. Toivon kaikesta sydämmestäni, että viivat vahvistuvat!

*Pinkku*: Eihän se vara venettä kaada, kyllä testaisin jos vähääkään epäilyttää. Tosin en tiedä testien luotettavuudesta muusta kuin aamupisusta, mutta eiköhän niissä ohjeissa siitäkin mainita. Tai sitten vaan suosiolla vesilinjalla... Vaikea paikka, myönnän.

ON: Ei mitään. Odottavan aika on pitkä... Odottaa sitä nyt mitä tahansa ja täällä se on niitä menkkoja...

Mukavata Vappua kaikille!
 
*Pinkku* eikun testaamaan vaan sitten! Kannattaa pidätellä useampi tunti ja tehdä sitten testi, niin on luotettavampi. Toki eihän sitä voi tietää silti varmaksi jos negaa näyttää... Mikä dpo sulla on?

Tämä linkki on täällä ollut aiemminkin, mutta tästä voi nähdä miten varma raskaustesti on milläkin dpo-arvolla, tämä esim. dpo-12:
Pregnancy Test Results for 12 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Eli 17% testin tehneistä saa vielä negan, vaikka onkin raskaana.
 
*Pinkku* ei muuta kuin testaamaan :) Minä oon testannut miten milloinkin ja plussa on kyllä näkynyt jos olen raskaana ollut. Pidän peukkuja!!

Onnea Kolibrinkukka!! :heart:

Ja YAW tuhannesti tsemppiä!! Tuokoon tuleva kesä sinullekin kaipaamasi plussan! :heart:

Täällä jatkuu pehmittelyt.. Vinkkejä?

Hyvää vappua jokaiselle! Huomenna on toukokuu :flower:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Hei mikä olikaan se firma, se ihan suomalainen, josta saa niitä o-ja r-testejä tilattua edullisesti? Olen niitä sieltä kerran tilannut, mutta en enää muista firman nimeä.

Pinkulle peukkuja, että plussa tupsahtaa tikkuun=)

Odotan niin innolla, että pääsen itsekin taas jännäämään -sitä pudotusta, kun ei tärppääkään en kyllä kaipaa, joka kerran se kirpaisee. Nyt kun oli vielä tää kkm, niin jos onnistun jossain vaiheessa plussaamaan, niin sitten sitä vasta hermoileekin:| Mies jo ehdotti, että josko annettais olla, mutta olen sitä mieltä, että vielä en luovuta.

Mukavaa vappua kaikille!
 
Päätin tehdä niin että pidättelen pissiä ja odottelen kun mies tulee töistä.
Testataan sitten yksissä tuumin.Mut taidan kumminkin olla kuivin suin vaikka negaakin näyttäisi...kun eihän sitä voi varmaksi kumminkaan tietää kun ei sitä tätiäkään oo näkynyt...asioilla on kuitenkin tärkeysjärjestys :)

Selina76,en yhtään osaa dpo:ta sanoa kun ovis oli kovin hukassa,testeillä en saanu hymynaamaa niinä päivinä kun ohjeen mukaan olisi pitänyt..ovisoireita oli kyllä
torstaina 18.4 mut ei ollut testejä..
Olen vähän pihalla juu,mut jospa kierto tasaantuis ja oppisin sen myötä lukemaan itteäni paremmin..huomaatteko,oon henkisesti jo ihan seuraavassa kierrossa :LOL:
,höh...

Hauskaa vappua teille kaikille Ihanaisille Naisille :flower:
 
Pinkku, onnea testaukseen! Pidän peukkuja :) Meillä on sitte ollu suunnilleen samoihin aikoihin ovulaatio, mutta mä en siltikään uskalla vielä testata. Mieli tekis, mutta en vaan todellakaan halua pettyä taas.. ;) Katsotaan sitten ens viikolla, jos menkat ei ala maanantaina niinkuin pitäis.

Hauskaa vappua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
SuloinenSalaisuus Harmi :( :hug:

Ollakkovai...? Minä taas oon tilannu kotitesti.fi paikasta omat testini.

Joko *Pinkku* on testannu? Jännittää kans sun puolesta :)

(.) Minua rupes nyt suunnattomasti ärsyttämään, kun menin testaileen näin etukäteen. Tein tietty tänä aamunakin testin, mutta minusta siinä on lähinnä värikertymä toisessa reunassa kuivuttuaan : / No katsellaan nyt mitä tässä nyt tuleman pitää, kun tuplaantuuhan se hcg "vaan" 72 tunnin välein (kai toiki yksilöllistä on), joten en kyllä mitää vahvistumista odottanutkaan vielä tässä vaiheessa. Tosin edelleenkin oon ihmeissäni, että testi ylipäätään mitään näytti, kun mulla on AINA noussu toi hcg tosi hitaasti. Onneks ei tipaha korkeelta jos tässä nyt ei hyvin käykään. No tiedänpähän ainakin, että on mahikset ainaki vielä raskautua jos tää muuttuukin joksikin muuksi :) Selitinpä sekavasti ja anteeksi kamalasti, että vaahtoon nyt vaa tätä omaa napaa :ashamed:

P.s. Mahatuntemukset on kyllä erikoiset, iha erilaiset kun menkkoja odotellessa.
 
Keskiviikko 1.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

SuloinenSalaisuus................2/28.................2...............
Carolina30+..........35...........14/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........17/30-34...........6................2
YAW.....................35...........21/??................16..............5
Selina76...............37...........22/26................3................2
Milk@...................37...........24/28-33...........6................1
Hymypallo............36...........25/28..................................3
miltsu76...............37...........26/26-28...........5................2
tinttu76................37...........26/32................5................1
*Pinkku*..............37...........27/24-33...........3.................1
Kolibrinkukka........35...........29/28-30...........5.................2
Syystuuli74...........38..........32/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........?/25-28............ 3................1
Ollakovai...?..........38...........??/??.................2................3





Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76..........dpo 8/9
Kolibrinkukka...dpo 13




RKTT
Kolibrinkukka



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Huomenta naiset!

Tässä tämän aamun saldoa.
Kp29/28-30 dpo 13


On se pikku hiljaa vissiin uskottava :heart: Kai tää sit plussas huhtikuussa jo, vaikka nyt mennäänki jo toukokuuta?? No, mutta roikun täällä silti vielä vähän aikaa :) Aika epäuskonen olo! Tarttee kyllä pari digitestiä vielä laittaa tilaukseen.

Edelleen olen sitä mieltä, että se joulukuun nyytti olis ollu vaan siitä yhdestä päivästä kiinni, kun ei harrastettu petipuuhia. Meinaa nyt harrastettiin "vaan" plussaa edeltävänä ja ovisplussapäivänä ja tässä tulos :) Mutta sitä nyt on turha märehtiä, kuukausi nyt sinne tänne :) Olis vaan paaaljon aikasemmin tarvinnu alottaa tää tikuttelu, kun tää on nyt todistetusti kolmas kerta, kun raskaudun vaan ovista tikuttelemalla. Nyt lasten ikäeroks tulee neljä vuotta : / JOS siis kaikki menee hyvin :)
 

Yhteistyössä