YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Paljon onnea Kolibrinkukka!!! Aivan mahtavaa :) Tuli sitten toinenkin plussa huhtikuulle. :)

Itse testailen ovista Davidin testeillä. Äsken just kävin vessassa ja UNOHDIN testata, nyt vissiin pitäis pari tuntia odottaa. Raskaustestejä en ole edes uskaltanut ostaa, joku taikausko varmaan estää ajattelemasta niin pitkälle.. Välillä on vaikea uskoa, että voisko mulle edes sattua niin hyvä tuuri, että tuun raskaaksi. Mutta positiiviset esimerkit ympärillä tietty rohkaisee.

Hauskaa vappua ja plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Kolibrinkukka
Kiitos teille, ei vieläkään oikein usko asiaa. Roikun nyt täällä kuitenkin vielä ja päivittelenkin tuota listaa. Haluan olla kuitenkin varma asiasta. Jos tää nyt alkaa hyvin, niin voitte alkaa arpomaan seuraavaa listan päivittelijää ;)

PiipaKaa Pari liuskatestiä aion kyllä vielä ostaa kaupasta, koska minäki haluan varmistaa, että viiva lähtee varmasti vahvistumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut kolibrinkukka!!

O.N. Mulla dpo10 ja testailen vasta lauantaina kp25/24-26 jos ei ole täti tullut kylään sitä ennen. Kaapissa kun on vain yksi r-testi jäljellä, niin maltan odottaa. :) Raskaustuntemuksia ei ole, mutta menkkatuntemuksia kyllä..
 
  • Tykkää
Reactions: Kolibrinkukka
Voi miten ihanaa Kolibrinkukka!! Ei muuta kuin tarrasukkia matkaan :heart:.

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä. Viime viikko meni reissussa ja nyt on ihan normi loppukierron oireita. Ovishan jäi tällä kertaa pongaamatta, joten en tiedä koska täti voisi tulla, mutta todennäköisesti joskus alkuviikosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kolibrinkukka
Onnea Kolibrinkukka :)..aivan ihanaa!!

Mä olen nyt myös fyysisesti uudessa kierrossa,täti saapui eilen aamulla.
Ei ehditty edes testata.
Mutta ei tässä mitään,itkut on itketty,onneksi molemmilla oli eilen vapaapäivä,
olisi ollut aika peestä olla töissä tai yksikseen kotona.

Menkkoja edeltävät kivut ja tuntemukset oli ihmeen kovia,paleli ja lämpö oli koholla.Mut sitten kun vuoto alkoi niin ei oikeen mitään...vähä outoa minusta.
Eilen vuodin silleen ihan normisti mut sit yön aikana ei ollut tullut mitään eikä nyt aamulla.Sekin outoa.

Mut totuus on nyt kumminkin se et mulle saa merkitä kp2/24-27 ja yk4.
Unohdetaan se kp33 nyt pois kun sen verran odottelin niitä ekoja luomumenkkoja,venähti varmaan pitkäksi ihan kropan ihmetellessä että mitäs nyt kävi...:D

Eli mieli on aika ok,ainoastaan alkaa jännittää ja stressata se tulevan oviksen ajankohta...täytyy varmaan nyt tuijottaa vähemmän laskureita ja kuulostella kroppaa enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kolibrinkukka
Kiitos vinkeistä -nyt vaan testejä tilaamaan. Viime yönä alkoi jomottaa vatsaa, joten teen tänään huvikseni o-testin, vaikka uudestaan saa yrittää vasta yksien menkkojen jälkeen. Haluan kuitenkin tietää, että lähteekö kroppa tästä normaalisti toimimaan.

Piipakaalle myös onnea plussasta, hyviltä näyttää viivat.

Eilen vapputorilla bongasin taas parit ihanat vauvamahat -ei yhtään parantanut tätä kuumeilua. Onneksi töissä on nyt tosi kiire, niin on muutakin miettimistä, muuten menisi ihan mahdottomaksi tää touhu:D
 
Ollakovai...?,mulla ihan sama töiden suhteen,siellä saa ajatukset pois vauvapuuhista ja se on hyvä se :)
Menkkojen alkamisesta seuraava pettymys on minusta parempi märehtiä kerralla pois kotosalla ja toisen kainalossa,jos vaan mahdollista mut tänään lähden jo mielellään töihin.Ja on niin kaunis sää että pitkä kävelylenkki töiden jälkeen voisi tehdä hyvää...mä saan siitä uskomatonta voimaa murheessa ja vähän perspektiiviä asioihin.

Tää on nyt tämmöistä omanapailua mut luulen ettei se oo pahasta sekään,jokainen vuorollaan,kai tää palsta sitäkin varten on :D
 
*Pinkku* :hug: Onnea uuteen kiertoon! Nopeasti se aika kuitenkin sit menee, aina tulee uutta jännitettävää.. Se ovis seuraavaksi!

Mistäs me löydetään muuten uusi listan päivittäjä, kun kolibrinkukka lähtee odottajiin :) Itse käyn täällä aina kännykällä, niin en pysty sillä päivittämään..
 
Kiitos Selina76 :)

Kattelin kumminkin mitä ovislaskuri tuumasi tästä mun nykyisestä kierrosta...hedelmälliset päivät ois 10-15.5 ja ovis 14.päivä...menis kyllä yksiin viime kierron kans.

Taidan silti tilata joitakin testejä,saanpahan sit jotain jännäiltävää ja tihrusteltavaa vaikka taidan enempi luottaa tuntemuksiin täl kertaa.
 
Sanoinko mä, etten uskalla testata ennenkuin sitten, jos kuukautiset on myöhässä...?! No, ostin jokatapauksessa raskaustestin äsken kaupassa käydessäni ja nyt sitte täällä polttelis niin testata jo nyt heti. Ohjeessa sanotaan, että sen pitäis olla aamuvirtsaa, varsinkin jos testaa ennen kuukautisten alkamispäivää. En vaan millään malttais odottaa edes huomisaamuun. Nyt olis rakossa pari tuntia ollutta virtsaa, eikö seki kävis....?! :D :D taas tämä hulluus iski.
 
  • Tykkää
Reactions: suski28
Milk@,mulla oli vappuaattona semmoinen testikammo että tosiaan lykkäsin sen seuraavaks aamuks..eikä sitä sit tarvinnutkaan,tuli täti.

Mut ethän sä siltä muuten rauhaa saa jos kovasti polttelee...vaikea paikka..
Peukut pystyssä jännäilen sun puolesta :)
 
Torstai 2.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

*Pinkku*..............37...........2/24-27............4.................1
SuloinenSalaisuus................3/28.................2...............
Carolina30+..........35...........15/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........18/30-34...........6................2
YAW.....................35...........22/??................16..............5
Selina76...............37...........23/26................3................2
Milk@...................37...........25/28-33...........6................1
Hymypallo............36...........26/28..................................3
miltsu76...............37...........27/26-28...........5................2
tinttu76................37...........27/32................5................1
Syystuuli74...........38..........33/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........?/25-28............ 3................1
Ollakovai...?..........38...........??/??.................2................3





Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76..........dpo 8/9




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Milk@,jospa testaaminen oli vielä liian aikaisessa?? Onhan tämä kumminkin niin yksilöllistä...
En tahdo turhia toiveita herätellä kun tiiän miltä susta tuntuu,mutta kuitenkin...:hug:
Onnea sinne lääkärikäynnille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Tilasin eilen ovistestejä..mitäs neuvoisitte,kun nyt on kp3/24-27,niin milloin mä alkaisin tikuttelemaan??
Ihmeen niukat nää menkat tällä kertaa..tiiän kyllä että olen lueskellut liikaa kirjoituksia joissa naisilla on ollut vuotoa alkuraskaudessa ja pidempäänkin...pään saa sekaisin aika helpolla sillä tavoin :confused:

Mitenköhän tuo listan päivitys nyt kun Kolibrinkukka siirtyi odottajiin...voisin muuten harkita sitä mut kun viikonloppuisin en täällä juurikaan käy,mökkeillään paljon eikä siel ole sähköä ja tän läppärin akku on ihan vainaa..
Voisihan tuon homman tietysti myös jakaa,onnistuisikohan se silleen??

Mietitään asiaa..
 
*Pinkku*, no toki heti ajattelin, että eihän toi nyt vielä mitään todista :LOL: Sen takia ei pitäiskään koskaan testata ennenkuin sitten jos kuukautiset on myöhässä. Mutta toisaalta tuli sellainen mielenrauha, ei tartte nyt miettiä, kunhan odottaa lääkärin tapaamista ja sitte katsotaan.. :)
 
*Pinkku* itselläni on suurinpiirtein saman pituinen kierto kuin sulla, 24-26, ja mulla ovis on kp12-13. Itse tikuttelin ekaa kertaa viime kierrossa ja tikutin negat kp9 ja kp10, haamun kp11, kp12 oli jo lähes tasavahva viiva. kp13 aamulla tikutin ovisplussan ja ovis oli kp13 illalla. kp14 oviksen jälkeen tikkuun tuli enää tositosi hailakka haamu.

Milk@ :hug:

Milk@n mielenrauhan ymmärrän täysin. Testasin tänäaamuna puhtaan negan, dpo12. Eli tätiä odotellessa.. Kyllähän se tulos surulliseksi veti, kun sitä plussaa oikeasti niin toivoi, mutta loppuipahan tämä piinaus ja nyt kohti uutta kiertoa. Mutta kyllä sitä miettii, että miten ihmeessä monet plussaa jo heti eka kierrossaan ja itse vaan saa yrittää ja yrittää, ja aina saa vaan pettyä :ashamed: Sit toisaalta yritän tolkuttaa itselleni, että eihän mullakaan ole menossa nyt kuin vasta kolmas yrityskierto.
 
No tuli se perhanan täti viel eilisen puolella eli nyt on jo kp2?

Meille on lähteny lähete julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, kun nyt ollaan puoli vuotta koetettu saada vauva:p. Mulla kun on tämä kilpparin vajaatoiminta ja vain yksi munatorvi niin lekurin mielestä ei tartte vuotta odottaa..ja oonhan mä aika vanhakin:p
 

Yhteistyössä