YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Selina76,mä tosiaan tikuttelin viime kierrossa liian aikaisin aloitin jo kp7 ja sithän ne tikut loppu..tuntemukset tuli kp15...
Missäköhän vaiheessa ovis silloin on kun on niitä tuntemuksia?? Tulossa vai menossa vaiko just parhaillaan? Mä stressaan jo tuota ajoitusta koska miehellä on töissä tolkuton stressi ja monesti työpäivän jälkeen tosi väsynyt ja vittuuntunut siihen meininkiin siel niien töissä.Et ihan normi arki-iltana ei ekana ole petipuuhat mielessä.
Toiveita uudesta työpaikasta on,jospa sit helpottaisi.
Ymmärrän kyllä häntä ja olen yrittänyt pysyä hissukseen ovistikkujeni ja kalenterin kanssa :LOL:

Ettet sinäkin Selina76 olisi ollut turhan aikaisin testaamassa :)...?
 
Hei!
Huolisitteko minutkin mukaan teidän porukkaan? Virtuaalikavereita kaipailisin, mutta nyt keväällä olen yrittänyt vähentää näissä ryhmissä pyörimistä, ettei menisi liian "vakavaksi" tämä kuume. Jos tässä innostuisi aktivoitumaan ;)
Itsellä siis kaksi isompaa lasta jo, sama mies kuin aikaisemminkin. Tammikuussa jouduttiin 10 viikolla ollut raskaus tyhjentämään lääkkeillä, kun meidän pieni oli menehtynyt kohtuun. Sydämen sykkeet olin jo ultrassa ehtinyt näkemään. Nyt taitaa olla jo kuudes kierto tyhjennyksen jälkeen menossa ja oma mieli alkaa olemaan aika rikki. Onneksi kesä piristää mieltä, jospa se antaisi voimaa tähän vauvankaipuuseen.
Ollaan oltu useampi vuosi ilman ehkäisyä, tuloksena ainakin pari alkavaa raskautta, jotka eivät ole kunnolla siis edes alkaneet ja sitten tämä myöhäisempi menetys. Kieltämättä alkaa pelottamaan myös ikä, joka vuosi vuodelta vaikeuttaa raskautumista. Silti en ole henkisesti vielä valmis hoitoihinkaan.

Toivottavasti tästä kesästä tulisi plussarikas.

Pikkusukka 35v.
 
Perjantai 3.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

*Pinkku*..............37...........3/24-27............4.................1
SuloinenSalaisuus................4/28.................2...............
Carolina30+..........35...........16/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........19/30-34...........6................2
YAW.....................35...........23/??................16..............5
Selina76...............37...........24/24-26................3................2
Milk@...................37...........1/26-33...........7................1
Hymypallo............36...........27/28..................................3
miltsu76...............37...........2/26-28...........6................2
tinttu76................37...........28/32................5................1
Syystuuli74...........38..........34/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........?/25-28............ 3................1
Ollakovai...?..........38...........??/??.................2................3
Pikkusukka............35............??/??................6................3




Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76..........dpo 12




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Ruoka on uunissa eikä mitään tekemistä, joten päivitin listan. En kyllä ole yhtään varma menikö oikein... En myöskään lupaa alkaa säännöllisesti päivittämään listaa, koska en välttämättä aina ehdi koneelle, eli kuka tahansa saa aivan vapaasti päivittää ihan koska vain :attn:. Varmaan olisi aika hyvä idea, jos yritetään laittaa päivitettävät asiat jotenkin erottuvasti värillä tai boldilla, niin onnistuu tietojen poimiminen helpommin.

Omassa navassa ei mitään kiinnostavaa. Täti on selkeästi tulossa ja nyt vaan arvon, että testaanko huomenna varmuuden vuoksi (illalla bileet) vai luotanko fiiliksiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Tervetuloa mukaan Pikkusukka!

Kiitos listan päivittämisestä tinttu76. Se sopii, että listaa päivittää kuka pystyy. Mun kohdalla oli tiedot väärin eli jos korjaat oikeaksi: kp 24/24-26, yk3, dpo12. Tälläkin bileet huomenna, joten pakkohan se on aamulla vielä testata, vaikka aika varma olen tädin tulosta.
 
Olo täällä aika sekava, kun oli ovistuntemukset aikaisessa ja siitä laskettuna mennään noin dpo7? ja kp on jotain17-18 ja olo todella erikoisella tavalla huono, mutta en voi sanoa että olisi mitään merkkejä mistään... tissit arat ollut kokoajan ja pahaa oloa ollut monta päivää ja ei mitään oviksen jälkeistä turvotusta ole tullut ja lämmöt menee edestakaisin ja väsyttää ja ihan tukkoinen olo ja janottaa...
Muutama päivä niin tulee vuosi lisää ja ajattelin että jos vasta sitten miettisi testaako ollenkaan vai...
 
Tervetuloa Pikkusukalle!

Tuhlasin taas eilen kalliin apteekin o-testin, tuloksena tyylipuhdas nega eli ei täällä ainakaan normaalissa ajassa ovuloida -lääkkeellisestä tyhjennyksestä kyllä tulee vasta 3 vkoa ens viikolla, joten voipi olla, että kierto venyy tai on muuten vain sekaisin. Vaan en lannistu ja juuri tilasin uuden satsin testejä jos jonkinlaisia. Huomasin, että klamydiatestejäkin voi tilata kotiin, onneksi niistä ei ole tarvis=)

Mies on taas sillä päällä, että nämä kaksi lasta riittäisi, mutta minä yritän kovasti päätä kääntää ja perustella, että koska serkuksia meidän lapsilla on minimaalisesti, niin sitten pitää olla enempi sisaruksia. Silläkin puolustelin, ettei herran ole aikaisemminkaan tarvinnut a. synnyttää, b. huolehtia yösyötöistä, että helpolla hän pääsee:D
 
Mulle vois päivittää kp 2/24-26, yk4 :ashamed:
Nyt pitäis sit päästä tästä pettymyksestä yli taas. Luin netistä sitten juttuja miten vaikeaa yli 37-vuotiaiden on tulla raskaaksi. Ei paljon mieltä ylentänyt, mutta pitäähän sitä nyt vähän aikaa rypeä täällä itsesäälissä :stick:
 
Sunnuntai 5.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

*Pinkku*..............37...........5/24-27............4.................1
SuloinenSalaisuus................6/28.................2...............
Carolina30+..........35...........18/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........21/30-34...........6................2
YAW.....................35...........25/??................16..............5
Selina76...............37...........2/24-26................4................2
Milk@...................37...........3/26-33...........7................1
Hymypallo............36...........29/28..................................3
miltsu76...............37...........4/26-28...........6................2
tinttu76................37...........1/32................6................1
Syystuuli74...........38..........36/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........?/25-28............ 3................1
Ollakovai...?..........38...........??/??.................2................3
Pikkusukka............35............??/??................6................3




Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi Selina76 ja ihan samoin kävi täälläkin. Nyt vaan sitten uuteen yritykseen.

Vieläkään ei lähiprismassa ole greippimehua?? Onneksi cittarista löytyi verigreippimehua, joten toivottavasti se toimii yhtä hyvin :confused:. Viime kierron oireet oli niin kummalliset, että mehut on pakko saada taas kehiin...
 
Näköjään on ilmestynyt muitakin uudelle kierrolle..pahoittelut teille ja voimia ja iloa uuteen yritykseen tytöt :)

Älä Selina76 lue niitä juttuja..asiasta kuin asiasta saadaan tehtyä synkkääkin synkempi ja toivottomalta vaikuttava..minä en suostu uskomaan niihin.
Nykyäänhän ensisynnyttäjien keski-ikä on noussut huimasti ja jo munkin lähipiirissä sen huomaa:)

Omaa napailua sen verran,et täti häipyi matkoihinsa,melko niukka ja kivuton hää tällä kertaa oli.Oottelen postipojan tuovan tänään nipun ovistestejä..loppuviikosta voisi aloitella tikuttamaan..
Mitenkäs tuon ovistestin tekemisen ajankohdan kanssa on...onko päivällä parempi kuin aamulla???
 
Ja tervetuloa Pikkusukka mukaan joukkoomme:)

Itse olen täällä parisen viikkoa hengaillut ja täytyy sanoa että kannatti liittyä porukkaan.Huomattavasti vähemmän pyörittelen asioita vaan omassa päässäni kun voin kirjoitella tänne tuntemuksistani,saada mielipiteitä ja vastauksia näin ensikertalaista askarruttaviin pulmiin ja ihan vaan sitä vertaistukea,mikäs sen parempaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Selina76
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista, tuli oikeesti tarpeeseen :hug: Ja tinttu76 kiitos vinkistä tuosta greippimehusta. Olen aiemminkin lukenut siitä, mutta nyt sanoit tuon taikasanan oikeeseen aikaan :D Eli pakkohan se on kokeilla sitäkin nyt, tänään siis suuntaan lähimpään prismaan, jos sieltä sattuisi sitä löytymään.

Minäkin tilasin lisää ovistikkuja. Ensi viikollehan se ovis sattuu ja tarkistin jo, että eihän mies vaan ole ens viikolla työmatkalla :LOL: Ja onneksi se on kotona! Eli voimme jopa yrittää hyödyntää oviksen. Kaksi ekaa yrityskiertoahan meillä meni siten, että ihan parhaita ovispäiviä (ovisplussa/sitä edeltävä/ovis) ei pystytty hyödyntämään, kun mies oli työmatkalla. Joten aina siitäkin kiinni tämä yrittäminen. Mutta nyt kolmas kierto hyödynnettiin ihan täysillä oikeina päivinäkin ja silti nega. Plaah.
 
Hei, tulen tännekin kertomaan uutisia, kun tuli täällä aikoinaan kuumeiltua.

Eli meille syntyi tyttö 2.5. rv 42+1. Kaikki hyvin ja olemme onnellisesti kotona.

Tämä ryhmä oli todella paljon avuksi meidänkin aika pitkän yrityksen aikana. Kiitos kaikille, jotka kuumeilitte samaan aikaan! :flower:

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesää!

Jaahas ja tyttö 4 vrk
 
  • Tykkää
Reactions: suski28 ja Milk@
Pikkusukka tervetuloa!

Tsemit kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug: ja peukkuja piinailijoille!

ON: Mä en nyt kyllä tiedä onko tämä päivä kp 3/25-28 vai ei?? Ällövaroitus!!! Lauantaina tuli sellaista verensekaista limaa ihan riittämiin, ihan siteeseen saakka. Perjantaina juili mahaakin menkkamaisesti, mutta eilen ja tänään ei sitten mitään. Maha on kyllä hieman arka ja juilii menkkamaisesti... Voiko ne nyt muka olla menkat vai onko ne vasta tulossa. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä (vol 1) on jo kuitenkin 37 päivää ja (vol 2) 33 päivää... Eipä tässä auta kuin odotella ja katsoa mihin tilanne kehittyy... *huoh*

Muut tilanteet on kyllä kehittyneet positiiviseen suuntaan =) lauantaina toi rakas mieheni kävelytti mut kultaliikkeeseen ja nyt sormessa kiiltelee sormus :heart:

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Onnea Emppis :)

Oma napanen:kp6/24-27,täti meni jo mut alakertaa jomottelee tai siis lähinnä jalkojen välissä tuo tuntemus on.Kai tää kuuluu tähän luomumeininkiin sit..3 vuotta käytin pillereitä ja vissiin totaalisesti unohdin miltä milloinkin kuuluu tuntua :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Onnea kihloista, Emppis :D Rakkaus on ihanaa... :)

Mua pelottaa ihan järkyttävän paljon mennä sinne lääkäriin huomenna. Yritän ajatella sitä järjellä ja toistaa itselleni, että sittenhän me tiedetään mitä on pielessä vai onko mitään. Mut jotenkin vaan silti pelkään, ihan kaikkea. Mitäs jos miehen siemenneste on täysin kelvotonta, mitäs jos mulla on sitten kuitenkin joku vika jota ei voi korjata... Ja mitäs sitte jos ei olekaan mitään vikaa, ja täytyy vaan jatkaa tätä luomuyritystä?! Mun pää hajoaa, eikä tilannetta paranna yhtään tietenkään kaikki tämä muu stressi mitä elämässä on tällä hetkellä.

En vaan jaksais enää yhtään takaiskua, niitä on tullut niin paljon jo tänä vuonna. Tässä on mun raja. Eikö universumi vois jo antaa vähän helpotusta..!?

Ja nyt, kun luen oman tekstini, alkaa jo hiukan hymyilyttää.. Tarttisin ihan oikeasti jo töitä, etten ehtis miettiä kaikkea näin kauheasti. ;)
 
Jos tää kierto noudattelee edellistä nii ovis olisi varmaan kp15..olisin toivonut et ois osunut vkonlopulle,se olisi ollut pupuilun kannalta parempi..mies on arki-iltasin ihan rättipoikkiväsynyt..

Onkohan liian aikaista jos kp11 ja kp12 touhuilisi...?
 
Milk@,hyvä merkki jos hymyilyttää :)

Koita jaksaa huomiseen.vaikea sanoa miten itse reagoisi tuossa tilanteessa mut mä oon kyllä semmoinen tyyppi joka haluaa tietää faktat mieluummin kuin olla epätietoinen,asiassa kuin asiassa...tiedon pohjalta voi sitten toimia parhaalla mahdollisella tavalla.

Sydämestäni toivon että asiat selviää parhain päin :hug:
 

Yhteistyössä