YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

*Pinkku*, sellainen mäkin olen, että haluan tietää faktat. Enkä mä sitä ehkä niin paljon pelkääkään, että meissä olis vikaa, vaan kaikkea muuta, mitä siitä seuraa... Hoitoja ja epävarmuutta jne jne. Ehkä tässä onkin kyse mun kontrollifriikkiydestä, nyt on sellainen tilanne käsillä, etten pysty yhtään itse päättämään miten tässä käy. Siis tarkoitan, että me voidaan päättää esim. hoitoihin menemisestä, mutta kukaan ei voi antaa takeita, että ne onnistuu.

Ehkä olen niin tottunut pitämään oman elämäni ohjaksia, että tällanen epävarmuus vaan raastaa. Oon aina ollut päätösten ihminen, en oo jääny esim.huonoihin parisuhteisiin miettimään, ollako vai eikö olla. Oon vaihtanut työpaikkaa silloin kun siltä on tuntunut, ja muuttanut paikkakuntaa ja maatakin välillä. Nyt vaan en voi tietää yhtään, miten tässä käy ja se pelottaa. Kestetäänkö me tää, kun mies on ihan samanlainen kuin minä..?! Me ei yleensä olla kauheen hyviä epävarmoissa tilanteissa, halutaan ratkaista ne puoleen tai toiseen ja mennä eteenpäin.

PS. En usko, että kp 11 ja 12 touhuamisesta haittaakaan olis, kyllähän siittiöt elää siellä valmiusasemissa jonkun aikaa... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Milk@,pelottava tilanne kyllä...vetää vähän sanattomaksi.Kyse on niin äärettömän isosta asiasta...
Olittekos te siis jo käyneet jossakin kokeissa tms,että tuloksia menette kuulemaan vai onko tämä eka käynti asian tiimoilta?
 
Milk@,ymmärrän kyllä että mietityttää ja pelottaa...mutta onhan tuo jo askel eteenpäin tilanteen selviämiseksi..juu,helppohan se on täältä sanoa...hengessä mukana kuitenkin olen :)

Oma napanen;ei ropsahtaneet ovistestit vielä eilen postilaatikkoon..ei sillä että kiire olisi...jospa perjantaina aloittelisi,ois jotakin tihrusteltavaa ja tuntisi tekevänsä asian eteen jotakin.

Mitä mieltä olette,ovistestit aamu-vai päiväpissasta???
 
Itse tehnyt ovistestit välillä molemmista aamu ja päiväpisusta. Nyt tein aamulla ovistestin ja taas alkanut viiva vahvistumaan, mutta pakko malttaa tuon testailun kanssa kun ollaan niin varhaisessa vaiheessa kuitenkin vaikka hiukan oireiden olisia tuntemuksia on. Tänään taas töihin tuuraajaksi ja nyt saa päivittää minulle ikä 36.v Kyllä sitä aika menee nopeaan kun juuri oli vielä alle 30 ja sai pikkuisen, nyt piinaillaan vaan ja... No ehkä meidän aika on pian (ainakin haluan toivoa niin)
 
Aamulla toki olisi mukavampi testailla,jostain vaan luin että ovistesti olisi parempi tehdä päivällä.En tiiä kyllä yhtään oliko se faktaa vai vaan jonkun oma mielipide.Aamulla se tulisi tehtyä samaan aikaan,päivällä ei välttämättä,töiden takia.Mulla työkohde vaihtelee päivittäin ja myös päivän pituus yms,voipi muodostua hankalaksi..
 
Milk@ tsemppiä päivään! Täällä ollaan hengessä mukana!

*Pinkku* Itse olen tehnyt ovistestit sekä aamu- että iltapissasta. Noissa mun ovistesteissä on ohjeessa, että pitäisi tehdä aamupissasta. Jostain olen kyllä minäkin lukenut, että ei kannattaisi ennen klo 10 tehdä aamulla?? Tiedä sitten mikä se todellinen fakta on..

carolina30+ Onnea synttäreitten johdosta! :flower:

Emppis Onnea kihlauksen johdosta! :flower:

Minä kävin sitä greippimehua eilen sit - ostin sitä valion uutta verigreippi/greippimehua ja se on TOSI hyvää! Voisin juoda koko purkin päivässä, mutta ehkä siitä tulee jo joku vitamiinien yliannostus :D
 
Kiitos tsempityksistä! :) Kyllä se tästä...

*Pinkku*, mä olen aina testannut ovikset vain ja ainoastaan aamupissasta. Eli siis kerran päivässä.. Luin jostain, että kannattais tehdä ne testit aina samaan aikaan päivästä ja mulle aamu on kaikkein luontevin aika. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tiistai 7.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

*Pinkku*..............37...........7/24-27............4.................1
SuloinenSalaisuus................8/28.................2...............
Carolina30+..........36...........20/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........23/30-34...........6................2
YAW.....................35...........27/??................16..............5
Selina76...............37...........4/24-26................4................2
Milk@...................37...........5/26-33...........7................1
Hymypallo............36...........31/28..................................3
miltsu76...............37...........6/26-28...........6................2
tinttu76................37...........3/32................6................1
Syystuuli74...........38..........38/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........?/25-28............ 3................1
Ollakovai...?..........38...........??/??.................2................3
Pikkusukka............35............??/??................6................3




Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Carolina30+ ja Emppis!

Mä olen ovistestejä tehnyt aamupäivällä, mutta mulla on sen verran rauhallinen työ, että on helppo livahtaa vessaan tuhtaamaan. Päiväpissasta en koskaan saa mitään viivaa ikinä =).

Vähän ahdistaa, kun menin tilaamaan jotain hedelmällisyystestejä netistä ja huomenna kai pitäisi testata. Kerrankin toivoo, että ei tulisi sitä toista viivaa...
 
tinttu76,ai semmoisiakin testejä on kotikäyttöön...miehille siis vissiin,vai?
Mun miehellä on ennestään kaksi lasta että hän lienee ok...tosin nuorempi täytti just 12-v että onhan siinä ajassa tietysti jo ehtinyt muutosta tapahtua..mies täyttää syksyllä 42.

Ei tullut ovistestit vieläkään :mad:...halpatesti toimitti seuraavana päivänä ja olin siitä iloisesti yllättynyt,nää tilasin viime torstaina kotitesti.fi:stä..
 
Onnittelut täältäkin Carolina30+ ja Emppis Mäkin täytän pian 36, joten samaa jengiä ollaan! :)

milk@ - hengessä mukana täälläkin! Kerro sitten tulokset ja fiilikset! Tällaiset päivät muistaa varmaan lopun ikäänsä. Toivottavasti asiat etenee hienosti!

Täällä piinaillessa intoilen, kun flunssa ja palelu on alkanut vaivata! Eikös ne tule joskus alkuraskaudesta... Noo. voi toki olla ihan tavallistakin kevätflunssaa tai siitepölyaltistusta. Toivossa on hyvä elää taas hetki! :)

Iloista päivää kaikille! :)
 
*Pinkku*: Ei kun ihan naisille. Käsittääkseni mittaavat sitä onko vaihdevuodet jo tuloillaan eli FSH hormonin määrää elimistössä. Törmäsin jossain nettikaupassa, kun etsin ovistestejä ja luonnontieteilijänä piti heti hankkia ;). En kyllä yhtään miettinyt siinä vaiheessa, että mitä jos se onkin positiivinen... Voi testata vain kierron tietyssä vaiheessa ja nyt se vaihe olisi.
 
Sama täällä, en uskaltanut hankkia noita hedelmällisyystestejä kun pelkään että juuri siihen sitten saisin sen kaksi viivaa. : /

Pakko muuten kysäistä että jos vuoto alkanut 17.4 ja oviskivut ollut 27-28.4 niin voiko jo nyt olla oireita mahdollisesta tärpistä, kun tänään heikotti ja huomasi töissä ja ollut sellainen kuvotusolo koko päivän ja meinannut pari kertaa joutua menemään oksulle!? alamahaa alkoi kivistämään kun kävelin kaupalle ja kotiin ja otenkin sellainen että nyt ei huvita mikään-fiilis tuli jo kaupalla. Olo on huono ja ihan kuin olisi kuumetta ja kipeäksi tulossa, aivastelua ja nenä tukossa...
 
Mä taidan tilata noita hedelmällisyystestejä sitten seuraavaksi, jos nyt ei kesän aikana ala tärpätä, sittenpähän ei asiaa tarvitse enää vatvoa. Täällä taas tappiomieliala nostaa päätään, aikaisemmissa odotuksissa olen just tähän aikaan vuodesta ollut tukevasti raskaana ja nyt kun tuli tuo kkm, niin meinaa aina masentaa. No, kai tää tästä.

Onnea Carolinalle ja Emppikselle ja voimia Milk@lle!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Voimia Milka ja isot peukut, että kaikki menee hyvin.

*Pinkku*: No sitä FSH hormonia ei normaalisti elimistössä koko ajan ole (nousee jyrkästi vaihdevuosissa), joten kai nuo on suht luotettavia (vähän niin kuin ovistestit?). Tietysti, jos tulokset on rajalla, niin sitten en tiedä. Itse sain tänään puhtaan negan =). Tosin toinen testi pitäisi tehdä vielä viikon päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
tinttu76,ekaa kertaa onnittelen ketään negasta :D..että onnea vaan!
Voipi olla että minäkin päädyn asiaa testailemaan jos ei tästäkään kierrosta tärppää..

Oma napa,kp8 menossa,kohta puolin voisi alkaa ovista testaamaan..tän päivän postiin taitaa vaikuttaa jonkin verran se postilakko mikä oli eilen...mut kunhan saisin ne perjantaiksi...
Ja lentsua pukkaa :(
 
Moikka!

Meidätkin saa laittaa tuonne "syntyneet" -osioon, plussanneissa kun olin jo. Tyttäremme syntyi 12.4.2013.

Tsemppiä teille kaikille! Meidän rakas syntyi 2 vuotta ja 2 viikkoa sen jälkeen, kun oli päätetty vielä yrittää yhtä lasta :heart: Heti tärppäsi, mutta raskaus päättyi tuulimuna-diagnoosiin np-ultrassa. Päivälleen vuosi kaavinnan jälkeen plussasin uudelleen, ja tuolla tuo pieni nuhanenä nyt tuhisee. Usko oli koetuksella moneen otteeseen, eikä ikänikään hurraa-huutoja aiheuttanut (täytän tänä vuonna 38v), mutta niin vain kaikki tuska ja suru palkittiin.

Ihanaa kesää teille!!
 

Yhteistyössä