Hakutulokset

  1. J

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Laitoin kans yv sulle Kuusama :)
  2. J

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Joo kertokaa hei jos joku perustaa ryhmän facebookiin, mäkin liityn sinne sit heti ;)
  3. J

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mä oon tehnyt elämäni aikana kaksi raskaustestiä ja ne ovat olleet molemmat positiivisia :D Ovulaatiota yritin selvittää ovistesteillä, mutta ei siitäkään mitään tullut xD Nyt viikot jotain 5+. Ekassa raskaudessa la oli 14.7 ja ultrassa myöhennettiin 20.7. Johtunee varmaan pitkästä kierrosta...
  4. J

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Ketä on pk-seudulta? Ite Helsingistä. Mulla ei muita oireita ole, kuin että mahaa turvottaa ja jotain pieniä nippailuja tuntuu mitä ei normaalisti tunnu ja nännit vähä kipeet. En muista yhtään mitä tuntemuksia/ oireita oli näin alkuvaiheessa esikoisen aikaan.. Varasin kans tänään neuvolaan ajan...
  5. J

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Moikka moi! Tänään plussattiin, pikku kakkonen tulossa :) Huomenna tarvii vissiin soittaa neuvolaan... Esikoispoika 06/12. Laskettu aika laskurin mukaan joskus maaliskuun ekalla viikolla 2015. Onpas tämä jännittävää taas! :) 5.3. jaanamaria/29v/toinen/NKL
  6. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Heippa kaikki! Mä en ole täällä muistanut pitkään aikaan käydäkään, kun oon enimmäkseen kirjoitellut tuolla fb-ryhmän puolella. Meillä kävi semmonen juttu, että vauva päätettiin ottaa ulos jo rv 36+6! Eli saa päivittää Poika syntyi 28.6.2012, klo 1.29/ 2960g/ 48cm/pipo 34cm :) Ylihuomenna...
  7. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Heissan masuilijat! Neuvolassa käyty, painoa tullut viikossa 1600g! Ääk! Mut on kyl selvää turvotusta osa.. Mut silti ihan hirveetä! :D Nyt alusta tullut se 10kg.. Seuraavas neuvolas varmaan alkaa seiskalla paino..! Noh.. Hyvän asian puolesta eikä mulle kyl juurikaan ylimäärästä oo tullut...
  8. J

    Kokemuksia mikä olisi paras itkuhälytin???

    Millainen itkuhälytin kannattaisi ostaa? Kokemuksia?? Mulla ei niistä mitään hajua.. :)
  9. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Mua kans huvitti toi kirjoitusvirhe :laugh: hihi
  10. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Niin ja vierailijoista sen verran piti sanoa, että minä olen esittänyt miehelleni toivomuksen, että ilmoittaa omille porukoilleen, kuten minäkin omilleni, että laitokselle saa tulla vierailuajalla katsomaan vauvaa, mutta ensimmäiset päivät tai ekan viikon oltaisiin kotona ihan vaan keskenämme ja...
  11. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Mä täällä taas vaan lueskelen teidän kirjotuksia aikani kuluksi mutten oo saanut hetkeen ite aikaseksi kirjoittaa mitään. Meille vois päivittää synnytyssairaalamuutoksen, vaihdettiin kättäristä naistenklinikkaan. Tämä siksi että ollaan nyt kaks kertaa jouduttu käymään päivystyksessä ja...
  12. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heips kaikki! Tultiin poitsun kaa poksumaan! 30+0 POKSSS!! Onneksi kohta tämä vaihe on ohi ja saadaan vaavi meidän elämää rikastuttamaan! <3
  13. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Annales Mä olen yleensä huono tekemään isoja päätöksiä mut nyt ajattelin et perkules, antaa palaa! Ei tällasia tilaisuuksia tuu elämässä montaa kertaa vastaan ja nyt tosiaan mainio hetki lähtee kun kumminkin oon vauvan kanssa vähintään vuoden kotona niin eihän meitä täällä mikään pidättele...
  14. J

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Sektio Minäkään en haluaisi sektiota ellei jostain syystä olisi pakko. Luonnollinen synnytys käy mulle. En mä sitä kipua pelkää, koska eihän se loputtomiin kestä, mut ehkä sitä vähän jännitän miten kriittisten paikkojen käy.. : / Meille saa päivittää Poikalupauksen ja Haikaranpesän...
  15. J

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Hiphei! Tänään saapui äitiyspakkaus <3 Ihania vaatteita ja olen kyllä todella tyytyväinen! Voi kun ei malttaisi odottaa poitsua saapuvaksi että saa alkaa puettamaan :) Reilun viikon päästä haetaan sukulaisilta vaunut ja pinnasänky ja lisää vaatteita.sit alkais olemaan melkein kaikki, vissiin...
  16. J

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Heippa kaikki pitkästä aikaa! Ei ole ehtinyt kirjoitella taas hetkeen. Meillä kans mies lykkää hankintoja.. Tosin meillä on jo pinnasänky, hoitopöytä, lipasto ja vaunut, mutta ne on vielä vauvan tädillä ja sieltä haetaan ne sitten myöhemmin. Odotan myös saavani ensin äitiyspakkauksen ja...
  17. J

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Mä kans pyytäisin päivittäjää lisäämään meille POIKALUPAUKSEN. Jostain syystä mulla ei näy noi värit että voisin laittaa paremmin näkyville (kirjoitan kännyllä). Neuvola oli eilen ja sydänäänet kuului tosi hyvin, syke oli n. 145-150. Hg oli vähän laskenut, mutta terkkari sanoi että ihan...
  18. J

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Hei kaikki, siitä on taas hetken aikaa kun kävin kirjoittelemassa, mutta on tullut kyllä lueskeltua teidän muiden juttuja :) Meillä oli perjantaina rakenneultra ja kaikki oli mahtavasti! Iso kivi putosi sydämeltä ja vaikka mies ei yleensä etukäteen mitään stressaa (toisin kuin minä) niin...
  19. J

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa, Täällä alkoi flunssan jälkitauti :( viruksen aiheuttama, sitkeää limaa tulee yskittyä ja kuume nousee.. Ja juuri kun pitäis muuttaa uuteen kotiin, just tänään! Ihan hirveet omantunnontuskat kun ei voi tehä mitään :( mut tärkeintä pitää nyt masuasukista huolta ettei vaan sille käy...
  20. J

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippahei! Mäkin täällä enemmän lueskelen kun ei oo mitään ihmeellisempää ollut kerrottavana. Paitsi nyt oon ollut viikon saikulla, iski kauhee flunu päälle ja nyt oon vaan yrittänyt lepäillä. Harmittaa vaan sikana kun on joutunut olee pois salilta, mulla tulee heti keskiselkä kipeeks jos oon...

Yhteistyössä