Hakutulokset

  1. T

    Kellään tiedossa mitään hyvää runoa korttiin kun lapset viimeistä päivää päiväkodissa?

    Auttakee jos joku tietäis jonkun sopivan runon! :flower: :flower:
  2. T

    Apua, eihän kellään olis pikaisesti antaa libero housuvaippa paketista koodia?

    Minulla oli 5 koodia mutta yhtä ei huoli, nyt menetän kaikki jos en saa jostain äkkiä sitä yhtä, sukulaiset jo soiteltu läpi. Tahtoisin niin pojalle sen jalkapallopuvun. =) :flower: :flower:
  3. T

    Voi apua!

    Olin viemässä poikaa sänkyyn (kohta 2 vee). Se alkoi rimpuilla sylissä ja sen kynsi tökkäs mun silmään. Hetkeen ei voinu silmää avata ja vuosi vettä. Nyt sen voi avata mutta sillä näkee tosi sumeasti. Ihan kun ois roska silmässä mutta ei siellä mitään näy :headwall: Tapahtumasta jo yli tunti...
  4. T

    Voiko supistukset tuntua sisäreisissä..siis tuolla ylhäällä?

    En nyt tiiä onko tuo sisäreisissä oikein sanottu, mut kun siellä aina tuntuu, vihlasee yhtäkkiä kovasti ja pitää jalat ristiä. Muutenkin tuo taitaa porata reittiä ulos kun makuullakin pitää välillä jalat ristiä tiukasti kun niin vihloo. Ennen mulla on kyllä ne "oikeat" supistukset tuntunu...
  5. T

    Millaset patterit muumi tietokoneeseen?

    KOne on jo paketissa, pitäs vaan tietää millaset patterit varaa? Auttakaa joku!
  6. T

    Linkkejä nimisivuista?

    Mistäs niitä nyt löytyikään? Erikoisempia nimiä.. Kiitollinen kaikista linkeistä :flower:
  7. T

    Auttakaa (asiaa kodinhoidontuesta)

    Olen siis lasten kanssa kotona kodinhoidontuella. Tässä kuussa sain työpaikalta lomarahat. Vaikuttaako ne siis vain siihen hoitorahaan (?) mitä maksetaan jokaisesta lapsesta erikseen se mitätön summa. Ja tuleeko se perusosa 294 euroa normaalisti. Kelan vastaanotossa ei se täti osannut sanoa...
  8. T

    H&M Oulu

    Moneltako aukeaa?
  9. T

    Sohvatyynyjen pesusta, auttakee äkkiä!

    Meil on sellaiset sohvatyynyt mitkä on sisältä superlonia. Päälliskangas on jotain kangasta mikä varmasti kestää pesun. Napeilla kiinni se päällinen siinä superlonissa. Oon ihmetelly mikä mein olkkarissa haisee ja nyt nuuskin niitä lähempää. Poika ilmeisesti joskus mäskännyt maitomukin kanssa...
  10. T

    Hyvä kukka/parsakaali gratiinin ohje?

    Kertokaa, mun pitäis tehdä :p
  11. T

    Lasten synttärikakut (kuvia)

    Pojan 1v. kakku Ja tytön 4 v. kakku ilman kynttilöitä Ihan olin jopa melkeen tyytyväinen noihin itsekkin. =)
  12. T

    Paljonko maksaa uusi pannu moccamasteriin?

    Tietääkö kukaan? :headwall: :headwall:
  13. T

    Oliko tää jo täällä?

    http://areena.yle.fi/toista?id=1200800 Ilkka Kanervan tekstiviestiaaria. Että jollain voi olla huumoria...
  14. T

    Miten helpottaa kuumeisen lapsen oloa?

    Poika 10,5kk. Eilisaamusta saakka ollut kuumetta. Liki koko ajan yli 39 astetta. Pronaxenia olen antanut, kahdeksalta illalla laitoin supon ja nyt uudelleen kun oli ihan kuuma kekäle. Nukkuu tosi levottomasti, toinen pieni :( :heart: Voiko oloa mitenkään helpottaa? Maitoa ja vettäkin...
  15. T

    Kuinka kovaa kuumetta vauvarokossa?

    Meillä pojalla (10kk) eilen alkoi ja lähes koko ajan 39,5 astetta. Soitin terveyskeskukseen ja käskivät seurailla huomiseen. Kuinka kovaa kuumetta teillä on lapsilla ollut vauvarokossa?
  16. T

    kangasajuruoho

    Pitkään olen palstaillut ja aina lukenut sun nikkis kangasjauhoruoho, nyt vasta hokasin ettei se ihan niin menkkään :D
  17. T

    Aikooko kukaan muu teettää extrafilmillä kuvia?

    Mulle tuli se -35% alennuskoodi, just latailen. Viime heinäkuusta saakka kaikki kuvat teettämättä. Valkkaan parhaimmat, tulisko jotain 500 kuvaa. Huoh, kuka ne jaksaa laittaa albumiin, toukokuussa teetin 700 kuvaa :whistle: Ne on onneks jo kaikki albumeissa.
  18. T

    Jos hukkaat rahaa...

    ...esimerkiksi nyt sen 50 euroa. Oletatko että joku vie sen poliisiasemalle ja menet sieltä kyselemään? Itsellä ei ehkä tulis mieleenkään mennä kyselemään tai tietty sitä vois varuilta käydä joka toinen päivä kysymässä oisko jotain löytynyt. :saint: Jos vaikka pääsis rikastumaan :whistle:
  19. T

    G: Maistuuko mämmi?

    Itse en siitä hirveästi tykkää mutta joka pääsiäinen sitä pitää silti ostaa ja maistella, kera vaniljakastikkeen.
  20. T

    Onkohan sitä ihminen vähän päästään vialla..

    ...kun leipoo tähän aikaan illasta lusikkaleipiä? :whistle:

Yhteistyössä