Hakutulokset

  1. S

    Kukaan Modeista paikalla?

    Nyt olis oikeesti poiston paikka, kuka olis paikalla et saan laitettua yksärin?
  2. S

    Muutto ja poliisit..

    minä sovin viikkoa aiemmin poliisin kanssa ajan, kun tarvitsin exältä talolaina papereita, mutta ei suostunut niitä antamaan. Sitten menin yhdessä poliisien kanssa niitä pyytämään.
  3. S

    LAHTELAISET Huom!!!

    Meillä huomenna Lahteen tulo autokaupoille, ja sieltä pitäisi sitten saada mukaan kukkakimppu 89v päiville. Onko missä kukkakauppaa siellä auki???
  4. S

    Voi apua tänään se tapahtuu...

    Jos on taitava lääkäri, niin kyllä muuten puutuu. MUISTA sanoa kun menet, että olet pelko potilas, se auttaa hammaslääkärin työtä paljon. Itse olen myös kammon saanut, ja sen kerran kun uskaltauduin menemään, kerroin, ja kyllä muuten oli yllättävän hyvä kokemus, pelko laantui jo pieneksi...
  5. S

    Osanottoja otetaan vastaan

    Onnea :flower:
  6. S

    Mitä ihmettä minä enää osaan tehdä??

    Kaksi isompaa likkaa ei ole koskaan ollu noin pahoja. Tottakai protestia ja muminaa on tullut, vanhin likka sai raivareita joskus 3 vuotiaana, mutta tämä.. On isompien kanssa koitettu jo ihan kaikkea mahdollista. Ja olen kiittänyt ja jopa palkinnut hyvin tehdystä työstä, mutta ei... :(...
  7. S

    Nyt taas ottaa päähän!!! (anoppi)

    :hug: Inhottavaa
  8. S

    Mitä ihmettä minä enää osaan tehdä??

    Tuo 5v tyttö. Ihan sama pyydätkö nätisti ottamaan lelun lattialta, vai käsketkö. Loppu tulos on neidillä raivari, huutaa, heittelee tavaroita ja hakkaa lattiaa. Karjuu ettei kukaan välitä kun aina hän joutuu tekemään!! Siis meillä raivaa ihan jokainen noita leluja lattialta, ja nostaa...
  9. S

    Nyt ne sit meni rikki (lapsen silmälaseista kyse )

    Ei se mitään maksa, jos sulla on se vakuutus juttu niissä. Mulle tarjosivat sillon ku lasit ostin, se makso 10e ja korjaukset ei maksa mitään.
  10. S

    miehet (naisetkin) muistakaa tämä :D

    Mun ex joskus näytti tään.. Mä sit tokasin et jos se kerran noin on, nii ruokaahan saat kaupasta ja seksiä *uorilta...
  11. S

    Poika tippu sitten pinnasängystä :(

    Meil on 2v likka Matkasängyssä. Siitä ei pääse kiipeämään pois. Pinniksestä pääsi.
  12. S

    Laittakaas äkkiä kakkonen!

    Voi hemmetti !!! :'( Toi on ihan oikein et lääkäreitten vaitiolovelvollisuus ei päde siinä vaiheessa kun on lapsen hyvinvoinnista kyse.
  13. S

    Pitäiskö huolestua??

    :hug:
  14. S

    Loppuuko äitiys joskus?

    Sitten se olisi jo 5 vuotta kestäny masennus tila.. Mun mistä sitä ikinä tietää, voihan se olla mahdollista
  15. S

    Loppuuko äitiys joskus?

    Niin siis tuollai tottakai, mutta sellanen tilanne, että tarviisi neuvoa ja jonkinlaista vanhemman ihmisen kokemusta ja katsomusta tilanteeseen, niin ei.. :|
  16. S

    Loppuuko äitiys joskus?

    No, mulla on sit vissiin aika "omalaatuinen äiti"... Kun itekkin oon aatellu tuon asian niin, että oli tilanne mikä tahansa ja ikä/aika millon vain, niin oma äiti on se, jonka luona turvapaikka ja apu löytyy. Tai näin ainakin omien kanssa tulen toimimaan. Sanotaan että nainen on...
  17. S

    Loppuuko äitiys joskus?

    Tuleeko joskus sellanen aika, että olet liian "vanha" pyytämään tukea omalta äidiltä? Vai miten tämä nyt oikein menee? Kun tukea ei saa, mutta haukkuja kyllä, ja tekstareita, mitä teen väärin lasteni kanssa.
  18. S

    Tiedän yhden nuorenparin...

    No minäpäs tiedän että meillä on ihan tavallisen näköinen farmarimallin auto, ja pienin lapsi on istuimessa ja kaksi muuta ottaa vyöt itse auki ja kipittävät ulos takapenkiltä ja sieltä "sikaosastosta" kömpii myös kaksi lapsosta ulos, kun takaluukun avaa... Kun siellä sikaosastossakin VOI...

Yhteistyössä