Hakutulokset

  1. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä. Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja...
  2. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä. Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja...
  3. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä. Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja...
  4. O

    Pyöräilymatkalle pienten lasten kanssa?

    Hei, onko jollain kokemusta pidemmistä pyöräilyretkistä pienten lasten kanssa? Meinataan lähteä ensi kesänä 2 ja 3 vuotiaan kanssa (2aikuista, 2 pyörää ja pyöräperävaunu) esim turun saaristoon. Kaikki vinkit ja kokemukset kiinnostaisi kovasti!
  5. O

    Turun saaristossa käyneitä?!?

    Hei, onko joku käynyt Turun saaristossa, lähinnä rengastiellä pienten lasten kanssa? Suunnitelmissa olisi lähteä 2 ja 3 vuotiaan kanssa pyörällä (Kaksi pyörää + perävaunu) kiertämään tuota reittiä. Kaikki vinkit ja kokemukset kiinnostaisi kovasti!
  6. O

    Tyttö 1v3kk itkee yöllä pissatessaan?

    Mikähän mahtaa tähän olla syynä? Herättääkö se pissahätä jo tässä iässä vai voiko olla pissatulehdus tai jotain? Onko kellään kokemusta vastaavasta?
  7. O

    Hernetäti !!

    Meillä on nyt tilanne että 15e täytys 4päivää elättää 5 ihmistä, olisko sulla neuvoja miten? :( Perunoita on pari kiloa, jauhoja pussi, riisiä 1 paketti ja maitoa 5litraa
  8. O

    Mites teillä joilla liikkumaan on lähdetty ajoissa on

    puhekehittynyt? Siis onko niin, että jos liikkumaan ajoissa niin puhe jäljessä vai onko ihan höpöhöpö juttua?
  9. O

    Iso hehkutus juontajista, ja eipä ole alun jälkeen näkynyt

    juontaja kaksikkoa mikkoa ja jaanaa. Paljon melua tyhjästä? Jaana tietty tulee seuraavan kerran uudessa mekossa lähetyksen lopussa?!
  10. O

    kamalinta mitä tiedän? ihaninta mitä tiedän?

    kamalinta kaikki lapset ja jäätelö. =) ihaninta koirani ja minä :heart:
  11. O

    LÄÄKKEELLINEN KESKEYTYS? Kertoisiko joku

    miten tämä tehdään ja onko kivulias? Kiitos etukäteen!
  12. O

    pitääkö pallon olla täytetty sisällä että siinä säilyy ilma?

    eli kaasupallosta kyse. Muistelen että pitäs täyttää sisällä. jos täyttää ulkona niin sisätiloissa kaasu lähtee pallosta noepampaa. kuka muistaa?
  13. O

    Tuplat yli nelikymppisenä

    Te kellä on, niin kertoisitteko kokemuksia ja ennen kaikkea kuinka olette jaksaneet. Mitenmeni raskausaika?
  14. O

    Raskauskiloista

    Löytyykö täältä yli nelikymppisenä tuplia saaneita? Mukava olisi kuulla miten paljon kiloja kerääntyi raskausaikana ja oliko niistä vaikea eroon päästä. Miten muu jaksaminen?
  15. O

    Raskauskiloista palautuminen

    Heips vaan. Sellaista kyselisin että paljonko niitä kiloja on kertyvyt yli neljänkympin raskauksissa, entäpä tupla sellaisissa? Ja onko niistä ollut vaikeampi päästä eroon kun esim. kolmekymppisenä synnyttäneenä? Sitä vaan mietin kun tuo aineenvaihdunta hidastuu... Kiitos etukäteen vastauksista...
  16. O

    babybjörn sitteri

    Vaikuttaa kuvien perusteella tosi hyvältä, mutta meneekö se tosiaan ihan makuuasentoon, että voi huoletta vastasyntynytkin nukahtaa siihen?
  17. O

    twin cerox

    Kokemuksia Emmaljungan twin ceroxeista?!
  18. O

    1v10kk ei puhu

    Onko muita joilla tämän ikäinen ei puhu mitään: Meidän poju ei sano yhtään sanaa oikein, eikä edes yritä. Maito=mama, kenkä=kaaka, kuu=kaa. Siinä ne mitä sanoo. Noitakaan ei yritä sanoa oikein vaikka sen tuhat kertaa olen perässä toistanut sanat oikein. Sitäkin enemmän poju käyttää itse...
  19. O

    Kotona pelkällä kodinhoitotuella?

    Kuinka moni on kotona lapsen/lasten kanssa pelkällä kodinhoitotuella? Miten pärjäätte? JOs itse jään en saa mitään muuta kuin perustuen 250e + 83e toisesta lapsesta. Pikkuisen arveluttaa miten rahat riittää. On miehellä tietysti omat tulot, mutta lainaakin löytyy ja muita juoksevia kuluja (auto...
  20. O

    löytyykö 3 pienen lapsen kotiäitejä

    Niin, ois kiva tietää löytyykö täältä muita alle kouluikäisten lasten kotiäitejä? Ja että millaista arki teillä on? Mulla on 5v, 3v ja 1v8kk ikäiset lapset ja olen ollut kotiäitinä alusta asti eli yli 5 vuotta! Nautin tästä työstäni mutta nykyään välillä menee uskottavuus siitä että kotihoito...

Yhteistyössä