Hakutulokset

  1. O

    pitäs kai jo vierottaa, mutta miten?

    mulla on 9kk ikäset kaksoset joita imetän 2-3 kertaa päivässä. raskauski on jo puolessa välissä. mikä ois paras keino vierottaa? :/
  2. O

    9 rv ultrassa

    Mità teillà on nàkynyt 9 rv ultrassa jos ootte olleet, onko ollut jo selvà vauva....
  3. O

    Te joil synnytys käynnistyi vyöhyketerapialla

    Löysin netistä ohjeet itsehierontaan niihin akupisteisiin. Mutta sitten törmäsin sivuun jolla joku kumosi erään toisen antamat ohjeet niin että kuulemma ohjeessa väärä kohta eräälle hierottavalle kohdalle jalassa. No tämä eka joka antoi ohjeet(oli löytänyt ne netistä) sanoi että yksi hierottava...
  4. O

    Te joilla synnytys käynnistynyt vyöhyketerapialla

    Löysin netistä ohjeet itsehierontaan niihin akupisteisiin. Mutta sitten törmäsin sivuun jolla joku kumosi erään toisen antamat ohjeet niin että kuulemma ohjeessa väärä kohta eräälle hierottavalle kohdalle jalassa. No tämä eka joka antoi ohjeet(oli löytänyt ne netistä) sanoi että yksi hierottava...
  5. O

    Raskaana ja urheilun aloittaminen

    Kun en sitä ole oikeastaan juuri lainkaan harrastanut mitään urheilua, silloin tällöin kävelyll vain. Jos aloitan nyt ja käyn joka toinen päivä ahkerasti lenkillä niin haittaako jos laihdun? Olen alussa raskaana. Jätän myös kaiken ylimääräisen herkun pois, koska en tahdo enää lisää läskiä...
  6. O

    Raskaus ja allergialääkkeet

    oletteko saaneet mitään reseptillä?
  7. O

    LAITTAKAA SELLAISIA KUVIA LAPSISTANNE, MITÄ EI OLE MUUALLA!

    Kadotin sen aiemman keskustelun. Eli laittakaa sellaisia kuvia tänne lapsistanne, mitä ette ole muualla näyttäneet (aiemmat kuvaketjut, irc-galleria), eli kaivakaa arkistoista "uusia" kuvia lapsistanne! =)
  8. O

    LAITTAKAA SELLAISIA KUVIA LAPSISTANNE, JOITA EI OLE MUUALLA!

    Siis laittakaapa nyt jotain sellaisia kuvia lapsistanne, joita sinulla ei ole irc-galleriassa tai joita et ole muuten julkisesti täällä esitellyt! =) Minun lapseni on valitettavasti vielä mahassa. =)
  9. O

    kasvonpiirteet 4D;ssä

    Ootteko te jotka ootte olleet 4 D ultrassa niin nähnyt jo selviä piirteitä vauvan kasvoilla, esim piirteitä isältä tai itseltänne...nenää tai leukaa tai jotain josta vois sanoo että ihan mun nenä tai sun leuka....
  10. O

    Miten tarkka on ultra

    vielä 12 raskausviikolla määriteltäessä raskauden kestoa siis sikiön ikää. Voiko erehtyä esim yhdellä kuukautiskierrolla? Siis kolmella neljällä viikolla. Sanotaan että ultra näyttäisi olevani 12 viikolla mutta sitten omieni laskujeni mukaan olisin 15 viikolla. Tai siis että voiko ultraan luottaa?
  11. O

    jos on raskaana ja menee töihin niin, auttakaa

    Jos menen nyt alkuraskaudessa töihin pariksi kuukaudeksi saanko isomman ä-rahan?
  12. O

    Mitä mieltä nimistä?

    Olen raskaana ja kuumeisesti jo mietin vauvalle nimiehdotuksia??!! Sanokaapa mielipiteitä nimistä ALINA TUULEVI RAUHA LAURIINA ALMA ja poikien nimistä KUISMA JOSKA AARON ANTON OLAVI OTSO ja heittäkääpä ehdotuksia (2 tai 3 nimeä) , joissa esiintyisi noita ehdottamiani nimiä!! Kiitos!
  13. O

    Liika lapsivesi; mitä tarkoittaa AFI34?

    Odotan vauvaa vkolla 28. Ultrassa todettiin että lapsivettä on runsaasti, papereissa lukee että AFI34. Mä en löydä tietoa goolella, onko jollain täällä tietoa/kokemusta.
  14. O

    RV PINO

    13+1 :)
  15. O

    Kumpi lehti olisi parempi Vauva vai Kaks+?

    Näin vauvaa odottelevana tekisi mieli tilata jompi kumpi lehti, mutta kumpi lienee parempi?
  16. O

    Raskaus alussa ja laihduttaminen? Kokemusta?

    En siis harrasta juurikaan liikuntaa ym. Ja nyt olen ajatellut että lisäisin sitä paljon raskauden aikana, jotta olisi itsekkin vireämpi ja vähän saisi läskiä kehon ympäriltä pois. Ja tietysti jättäisin herkut vähemmälle. Onko siitä haittaa jos nyt yhtäkkii aloittaa kuurin? Tottakai söisin...
  17. O

    Mikkelin jättikirppis su 6.5. torilla

    Hei, onko kukaan menossa sinne myymään vauvan vaatteita / muita tarvikkeita, lakanoita yms.? Tai ylipäänsä jotain? Jos olet, kerro ihmeessä mitä kaikkea mielenkiintoista myyntipöydältäsi löytyy ;) Tässä mietiskelen, josko lähtisi käymään, mutta kun tuota matkaa on jonkun verran... :whistle:
  18. O

    Vieläkö vatsatautia liikkeellä?

    Jos on, niin missäpäin?
  19. O

    Oksennustauti raskaana

    Selviääkö vatsataudista raskaana, onko kellään kokemusta? Jouduitko sairaalaan vai pärjäsitkö kotona? Tuliko supisteluja?

Yhteistyössä